Persoonlijk Categorieen

RTL Autowereld: Afl. 11

zaterdag 17 november 2018 - 11:35 uur

Informatief programma met het laatste autonieuws, de snelste sportwagens, exclusieve klassiekers en bijzondere reportages: de ultieme autobeleving.


Droom Van Een Tweede Huis: Bad Meersee

zaterdag 17 november 2018 - 11:07 uur

Informatief programma waarin presentatrice Corine Boon elke week een ander Droompark bezoekt. Met geïnteresseerde kopers gaat ze op zoek naar hun ide...


Van Woonvilla Naar Droomvilla: Afl. 6

zaterdag 17 november 2018 - 10:37 uur

Inspirerend woonprogramma waarin toparchitect Bertram Terpstra de kijker meeneemt in de wereld van design, architectuur en interieur. Iedere week is e...


RTL Weer: Laat

vrijdag 16 november 2018 - 23:59 uur

Een uitgebreide blik op de actuele weerkaart. Met de weersverwachtingen op de korte en langere termijn in eigen land en in Europa.


RTL Nieuws: Laat

vrijdag 16 november 2018 - 23:42 uur

Dagelijks het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Voor nog meer nieuws kunt u ook gebruikmaken van onze mobiele apps.


RTL Late Night Met Twan Huys: Afl. 55

vrijdag 16 november 2018 - 22:35 uur

Met in deze uitzending: -Jett Rebel stopte met drank en drugs en vertelt hierover. -Hannelore Zwitserlood keert terug naar de radio. Ze schreef het bo...


The Voice Of Holland: Blind auditions 3

vrijdag 16 november 2018 - 20:33 uur

Spectaculaire muzikale zoektocht van coaches Ali B, Waylon, Anouk en Lil Kleine naar de beste nieuwe zangstem van Nederland. Nieuw dit seizoen is dat ...


Goede Tijden, Slechte Tijden: Afl. 5900

vrijdag 16 november 2018 - 20:03 uur

Amir moet kiezen tussen twee vrouwen. Nina belandt in het ziekenhuis. Marieke heeft een prettig idee voor Mark, maar daarvoor moeten wel Ludo en Janin...


RTL Weer: 19:55 uur

vrijdag 16 november 2018 - 19:59 uur

Een uitgebreide blik op de actuele weerkaart. Met de weersverwachtingen op de korte en langere termijn in eigen land en in Europa.


RTL Nieuws: 19:30 uur

vrijdag 16 november 2018 - 19:31 uur

Dagelijks het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Voor nog meer nieuws kunt u ook gebruikmaken van onze mobiele apps.


Het December Nieuws: Afl. 1

vrijdag 16 november 2018 - 19:23 uur

Kort programma waarin Kaj en Miljiuschka het leuke nieuws voor het echte nieuws vertellen.


RTL Boulevard: Afl. 230

vrijdag 16 november 2018 - 18:34 uur

Met in deze uitzending: -Frank Masmeijer en Mick Harren staan vandaag voor de rechter. -Marco Borsato verkoopt drie keer de Kuip helemaal uit. -Het tr...


RTL Weer: 18:30 uur

vrijdag 16 november 2018 - 18:31 uur

Een uitgebreide blik op de actuele weerkaart. Met de weersverwachtingen op de korte en langere termijn in eigen land en in Europa.


Editie NL: Afl. 230

vrijdag 16 november 2018 - 18:16 uur

Met in deze uitzending: -Wie ligt er in anoniem graf? -Pillencrisis nadert hoogtepunt. -Huidoverschot na afvalrace. -Eerste hulp bij huwelijksaanzoek.


RTL Nieuws: 18:00 uur

vrijdag 16 november 2018 - 17:58 uur

Dagelijks het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Voor nog meer nieuws kunt u ook gebruikmaken van onze mobiele apps.


5 Uur Live: Afl. 55

vrijdag 16 november 2018 - 16:58 uur

Met in deze uitzending: -Kookboekenweek: culinair journalist Marcus Polman en kok Hugo Kennis praten ons bij over alles wat er gebeurt op culinair geb...


Help, Mijn Man Is Klusser!: Afl. 3

vrijdag 16 november 2018 - 16:01 uur

We zijn in Kaatsheuvel. Monique woont al elf jaar in een huis wat half af is en is het helemaal zat. Er zijn veel spanningen binnen het gezin door het...


Bouwval Gezocht (NL): Afl. 1

vrijdag 16 november 2018 - 15:04 uur

Danny en Selena hebben het vrijstaande huis van hun dromen gekocht in Mierlo. Er moet nog wel een hoop gebeuren. In slechts zeven weken gaan zij probe...


RTL Late Night Met Twan Huys: Afl. 54

vrijdag 16 november 2018 - 13:52 uur

Met in deze uitzending: -Seal treedt op. -VIVA-hoofdredactrice Debby Gerritsen over de uitreiking van de VIVA400 Awards, aan ambitieuze, succesvolle v...


Is Het Al Kerst?: Afl. 1

vrijdag 16 november 2018 - 12:56 uur

Afl. 1


Dr. Phil: My ex-husband is jealous, controlling and poisoning my family against me, but i still want him back!

vrijdag 16 november 2018 - 12:05 uur

Brandi vraagt dr. Phils hulp om weer samen te komen met haar ex-man, Victor. Ze geeft toe dat ze tijdens hun huwelijk meerdere keren ontrouw is gewees...


The Bold And The Beautiful: Afl. 7924

vrijdag 16 november 2018 - 11:38 uur

Zoe bespioneert Xander en Emma om op het juiste moment een brutale move te kunnen maken. Het lukt Ridge en Brooke niet om het eens te worden over Hope...


Goede Tijden, Slechte Tijden: Afl. 5899

vrijdag 16 november 2018 - 11:07 uur

Daan wil zich met Aysens undercoveroperatie bemoeien, maar zij weigert al zijn inbreng. De onhoudbare situatie van Zoë kan volgens haar alleen opgelo...


Koffietijd: Afl. 55

vrijdag 16 november 2018 - 10:01 uur

Met in deze uitzending: -De Jeugd Van Tegenwoordig praat over het nieuwe album, 'Anders'. -Dag Van De Ondernemer: Zarayda Groenhart en Arnoud Bosveld ...


RTL Boulevard: Afl. 229

vrijdag 16 november 2018 - 09:14 uur

Met in deze uitzending: -Lange Frans roept Lil Kleine op om eindelijk eens sorry te zeggen. -Michael Bublé vertelt exclusief zijn verdrietige verhaal...


RTL Nieuws: 09:00 uur

vrijdag 16 november 2018 - 08:59 uur

Dagelijks het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Voor nog meer nieuws kunt u ook gebruikmaken van onze mobiele apps.


RTL Nieuws: 08:30 uur

vrijdag 16 november 2018 - 08:29 uur

Dagelijks het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Voor nog meer nieuws kunt u ook gebruikmaken van onze mobiele apps.


RTL Nieuws: 08:00 uur

vrijdag 16 november 2018 - 07:59 uur

Dagelijks het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Voor nog meer nieuws kunt u ook gebruikmaken van onze mobiele apps.


RTL Nieuws: 07:00 uur

vrijdag 16 november 2018 - 06:59 uur

Dagelijks het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Voor nog meer nieuws kunt u ook gebruikmaken van onze mobiele apps.


RTL Nieuws: 06:30 uur

vrijdag 16 november 2018 - 06:29 uur

Dagelijks het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Voor nog meer nieuws kunt u ook gebruikmaken van onze mobiele apps.


RTL Weer: Laat

donderdag 15 november 2018 - 23:59 uur

Een uitgebreide blik op de actuele weerkaart. Met de weersverwachtingen op de korte en langere termijn in eigen land en in Europa.


RTL Nieuws: Laat

donderdag 15 november 2018 - 23:42 uur

Dagelijks het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Voor nog meer nieuws kunt u ook gebruikmaken van onze mobiele apps.


RTL Late Night Met Twan Huys: Afl. 54

donderdag 15 november 2018 - 22:32 uur

Met in deze uitzending: -Seal treedt op. -VIVA-hoofdredactrice Debby Gerritsen over de uitreiking van de VIVA400 Awards, aan ambitieuze, succesvolle v...


Bouwval Gezocht (NL): Afl. 1

donderdag 15 november 2018 - 21:32 uur

Danny en Selena hebben het vrijstaande huis van hun dromen gekocht in Mierlo. Er moet nog wel een hoop gebeuren. In slechts zeven weken gaan zij probe...


Help, Mijn Man Is Klusser!: Afl. 3

donderdag 15 november 2018 - 20:33 uur

We zijn in Kaatsheuvel. Monique woont al elf jaar in een huis wat half af is en is het helemaal zat. Er zijn veel spanningen binnen het gezin door het...


Goede Tijden, Slechte Tijden: Afl. 5899

donderdag 15 november 2018 - 20:01 uur

Daan wil zich met Aysens undercoveroperatie bemoeien, maar zij weigert al zijn inbreng. De onhoudbare situatie van Zoë kan volgens haar alleen opgelo...


RTL Weer: 19:55 uur

donderdag 15 november 2018 - 19:57 uur

Een uitgebreide blik op de actuele weerkaart. Met de weersverwachtingen op de korte en langere termijn in eigen land en in Europa.


RTL Nieuws: 19:30 uur

donderdag 15 november 2018 - 19:30 uur

Dagelijks het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Voor nog meer nieuws kunt u ook gebruikmaken van onze mobiele apps.


RTL Boulevard: Afl. 229

donderdag 15 november 2018 - 18:34 uur

Met in deze uitzending: -Lange Frans roept Lil Kleine op om eindelijk eens sorry te zeggen. -Michael Bublé vertelt exclusief zijn verdrietige verhaal...


RTL Weer: 18:30 uur

donderdag 15 november 2018 - 18:32 uur

Een uitgebreide blik op de actuele weerkaart. Met de weersverwachtingen op de korte en langere termijn in eigen land en in Europa.


Editie NL: Afl. 229

donderdag 15 november 2018 - 18:17 uur

Met in deze uitzending: -Stresstest voor dreumes. -Zwart, roetveeg of regenboog? -Pas op voor 'PlayStation-pedo'. -Oefening baart minder keizersnedes.


RTL Nieuws: 18:00 uur

donderdag 15 november 2018 - 17:59 uur

Dagelijks het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Voor nog meer nieuws kunt u ook gebruikmaken van onze mobiele apps.


5 Uur Live: Afl. 54

donderdag 15 november 2018 - 16:58 uur

Met in deze uitzending: -Yentl Schieman en Christine de Boer vormen het cabaretduo Yentl En De Boer. Ze vertellen over hun huidige voorstelling, 'Magi...


Het perfecte plaatje: Afl. 3

donderdag 15 november 2018 - 15:59 uur

De zeven bekende deelnemers krijgen de kortste en heetste shoot ooit. Ze gaan mee met een blusoefening van de brandweer op Schiphol. En de wereldberoe...


Van Der Vorst Ziet Sterren: Afl. 5

donderdag 15 november 2018 - 15:04 uur

Peter van der Vorst bezoekt de meest besproken tv-man van dit moment: Twan Huys. De presentator van 'RTL Late Night' vertelt voor het eerst openhartig...


RTL Late Night Met Twan Huys: Afl. 53

donderdag 15 november 2018 - 13:54 uur

Met in deze uitzending: -Jan Smit laat zijn nieuwe single 'Liever Dan M'n Eigen Leven' voor het eerste live horen. -Lauren Verster over haar programma...


Dr. Phil: Explosive 14-year-old runaway teen and her backstage drama

donderdag 15 november 2018 - 12:06 uur

Dr. Phil zet zijn gesprek voort met Jody, Mike, hun 14-jarige dochter, Michelle, en haar 18-jarige vriend, Paul. Jody en Mike beweren dat hun dochter ...


The Bold And The Beautiful: Afl. 7923

donderdag 15 november 2018 - 11:37 uur

Steffy begeleidt de modellen van Forrester op de catwalk bij een repetitie voor de komende modeshow van Intimates. Terwijl Zoe herinneringen ophaalt a...


Goede Tijden, Slechte Tijden: Afl. 5898

donderdag 15 november 2018 - 11:06 uur

Janine heeft Linda's hulp nodig om Marieke niet te laten ontsporen. Ludo wordt door Billy in het nauw gedreven. Aysen duikt in het verleden van Ludo e...


Koffietijd: Afl. 54

donderdag 15 november 2018 - 10:00 uur

Met in deze uitzending: -Marly van der Velden en Mike Meijer vertellen over hun eigen YouTube-kanaal: Channel 13. -Culinair historica Charlotte Kleyn ...


RTL Boulevard: Afl. 228

donderdag 15 november 2018 - 09:14 uur

Met in deze uitzending: -Een lijkkist in het Sinterklaasjournaal: geven wij onze kinderen niet een soort sinterklaastrauma met al die spanning? -Sylvi...


RTL Nieuws: 09:00 uur

donderdag 15 november 2018 - 08:59 uur

Dagelijks het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Voor nog meer nieuws kunt u ook gebruikmaken van onze mobiele apps.


RTL Nieuws: 08:30 uur

donderdag 15 november 2018 - 08:29 uur

Dagelijks het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Voor nog meer nieuws kunt u ook gebruikmaken van onze mobiele apps.


RTL Nieuws: 08:00 uur

donderdag 15 november 2018 - 07:59 uur

Dagelijks het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Voor nog meer nieuws kunt u ook gebruikmaken van onze mobiele apps.


RTL Nieuws: 07:00 uur

donderdag 15 november 2018 - 06:59 uur

Dagelijks het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Voor nog meer nieuws kunt u ook gebruikmaken van onze mobiele apps.


RTL Nieuws: 06:30 uur

donderdag 15 november 2018 - 06:29 uur

Dagelijks het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Voor nog meer nieuws kunt u ook gebruikmaken van onze mobiele apps.


RTL Weer: Laat

donderdag 15 november 2018 - 00:00 uur

Een uitgebreide blik op de actuele weerkaart. Met de weersverwachtingen op de korte en langere termijn in eigen land en in Europa.


RTL Nieuws: Laat

woensdag 14 november 2018 - 23:42 uur

Dagelijks het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Voor nog meer nieuws kunt u ook gebruikmaken van onze mobiele apps.


RTL Late Night Met Twan Huys: Afl. 53

woensdag 14 november 2018 - 22:33 uur

Met in deze uitzending: -Jan Smit laat zijn nieuwe single 'Liever Dan M'n Eigen Leven' voor het eerste live horen. -Lauren Verster over haar programma...


Van Der Vorst Ziet Sterren: Afl. 5

woensdag 14 november 2018 - 21:34 uur

Peter van der Vorst bezoekt de meest besproken tv-man van dit moment: Twan Huys. De presentator van 'RTL Late Night' vertelt voor het eerst openhartig...


Het perfecte plaatje: Afl. 3

woensdag 14 november 2018 - 20:34 uur

De zeven bekende deelnemers krijgen de kortste en heetste shoot ooit. Ze gaan mee met een blusoefening van de brandweer op Schiphol. En de wereldberoe...


Goede Tijden, Slechte Tijden: Afl. 5898

woensdag 14 november 2018 - 20:02 uur

Janine heeft Linda's hulp nodig om Marieke niet te laten ontsporen. Ludo wordt door Billy in het nauw gedreven. Aysen duikt in het verleden van Ludo e...


RTL Weer: 19:55 uur

woensdag 14 november 2018 - 19:58 uur

Een uitgebreide blik op de actuele weerkaart. Met de weersverwachtingen op de korte en langere termijn in eigen land en in Europa.


RTL Nieuws: 19:30 uur

woensdag 14 november 2018 - 19:30 uur

Dagelijks het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Voor nog meer nieuws kunt u ook gebruikmaken van onze mobiele apps.


RTL Boulevard: Afl. 228

woensdag 14 november 2018 - 18:34 uur

Met in deze uitzending: -Een lijkkist in het Sinterklaasjournaal: geven wij onze kinderen niet een soort sinterklaastrauma met al die spanning? -Sylvi...


RTL Weer: 18:30 uur

woensdag 14 november 2018 - 18:32 uur

Een uitgebreide blik op de actuele weerkaart. Met de weersverwachtingen op de korte en langere termijn in eigen land en in Europa.


Editie NL: Afl. 228

woensdag 14 november 2018 - 18:16 uur

Met in deze uitzending: -Kind kan de was doen. -Outlet: zegen of vloek? -Zo vers is je vingerafdruk. -Warming-up voor wintersport.


RTL Nieuws: 18:00 uur

woensdag 14 november 2018 - 18:00 uur

Dagelijks het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Voor nog meer nieuws kunt u ook gebruikmaken van onze mobiele apps.


5 Uur Live: Afl. 53

woensdag 14 november 2018 - 16:59 uur

Met in deze uitzending: -Steven Brunswijk over zijn voorstelling 'Van Slaaf Tot Meester'. -Sheila de Vries over de volledig op vrouwelijke modeontwerp...


Het Rotterdam Project: Afl. 3

woensdag 14 november 2018 - 16:01 uur

Beau ontmoet de hardst werkende dakloze ooit: de 28-jarige Yvar. Een Rotterdammer en glazenwasser in hart en nieren die buiten zijn schuld om op straa...


Verslaafd!: Afl. 3

woensdag 14 november 2018 - 15:03 uur

Realityprogramma waarin Peter van der Vorst met een team van interventionisten en familiecounselors de helpende hand biedt aan verslaafden en zijn of ...


RTL Late Night Met Twan Huys: Afl. 52

woensdag 14 november 2018 - 13:52 uur

Met in deze uitzending: -Cardioloog Harriette Verwey, presentatrice Lisette Wellens en columniste Carol Rock bespreken de autobiografie van Michelle O...


Dr. Phil: Our 14-year-old habitual runaway daughter is being repeatedly harbored by her 18-year-old boyfriend!

woensdag 14 november 2018 - 12:10 uur

Jody en Mike geven aan dat ze niet langer de zorg kunnen dragen voor hun ontspoorde 14-jarige dochter, Michelle. Ze beweren dat hun dochter drugs gebr...


The Bold And The Beautiful: Afl. 7922

woensdag 14 november 2018 - 11:41 uur

De ruzie tussen Brooke en Steffy zorgt ervoor dat Ridge een snelle beslissing neemt over de toekomst van Forrester Creations. Bill neemt Justin in ver...


Goede Tijden, Slechte Tijden: Afl. 5897

woensdag 14 november 2018 - 11:09 uur

Laura probeert haar zorgen om zichzelf en om Noud weg te drukken, maar ze wordt er keihard mee geconfronteerd. Billy heeft haar huiswerk gedaan en lok...


Koffietijd: Afl. 53

woensdag 14 november 2018 - 10:00 uur

Met in deze uitzending: -Victoria Koblenko over haar nieuwe programma 'Het Leven Is Een Jurk', dat over mode gaat. -Bibian Mentel praat over haar nieu...


RTL Boulevard: Afl. 227

woensdag 14 november 2018 - 09:14 uur

Met in deze uitzending: -Marco Borsato had zijn naam in de Kuip gekalkt en vandaag bleek waarom! -Michelle Obama's autobiografie is vandaag wereldwijd...


RTL Nieuws: 09:00 uur

woensdag 14 november 2018 - 08:59 uur

Dagelijks het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Voor nog meer nieuws kunt u ook gebruikmaken van onze mobiele apps.


RTL Nieuws: 08:30 uur

woensdag 14 november 2018 - 08:29 uur

Dagelijks het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Voor nog meer nieuws kunt u ook gebruikmaken van onze mobiele apps.


RTL Nieuws: 08:00 uur

woensdag 14 november 2018 - 07:59 uur

Dagelijks het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Voor nog meer nieuws kunt u ook gebruikmaken van onze mobiele apps.


RTL Nieuws: 07:00 uur

woensdag 14 november 2018 - 06:59 uur

Dagelijks het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Voor nog meer nieuws kunt u ook gebruikmaken van onze mobiele apps.


RTL Nieuws: 06:30 uur

woensdag 14 november 2018 - 06:29 uur

Dagelijks het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Voor nog meer nieuws kunt u ook gebruikmaken van onze mobiele apps.


RTL Weer: Laat

woensdag 14 november 2018 - 00:00 uur

Een uitgebreide blik op de actuele weerkaart. Met de weersverwachtingen op de korte en langere termijn in eigen land en in Europa.


RTL Nieuws: Laat

dinsdag 13 november 2018 - 23:42 uur

Dagelijks het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Voor nog meer nieuws kunt u ook gebruikmaken van onze mobiele apps.


RTL Late Night Met Twan Huys: Afl. 52

dinsdag 13 november 2018 - 22:31 uur

Met in deze uitzending: -Cardioloog Harriette Verwey, presentatrice Lisette Wellens en columniste Carol Rock bespreken de autobiografie van Michelle O...


Het Rotterdam Project: Afl. 3

dinsdag 13 november 2018 - 21:32 uur

Beau ontmoet de hardst werkende dakloze ooit: de 28-jarige Yvar. Een Rotterdammer en glazenwasser in hart en nieren die buiten zijn schuld om op straa...


Verslaafd!: Afl. 3

dinsdag 13 november 2018 - 20:34 uur

Realityprogramma waarin Peter van der Vorst met een team van interventionisten en familiecounselors de helpende hand biedt aan verslaafden en zijn of ...


Goede Tijden, Slechte Tijden: Afl. 5897

dinsdag 13 november 2018 - 20:02 uur

Laura probeert haar zorgen om zichzelf en om Noud weg te drukken, maar ze wordt er keihard mee geconfronteerd. Billy heeft haar huiswerk gedaan en lok...


RTL Weer: 19:55 uur

dinsdag 13 november 2018 - 19:58 uur

Een uitgebreide blik op de actuele weerkaart. Met de weersverwachtingen op de korte en langere termijn in eigen land en in Europa.


RTL Nieuws: 19:30 uur

dinsdag 13 november 2018 - 19:30 uur

Dagelijks het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Voor nog meer nieuws kunt u ook gebruikmaken van onze mobiele apps.


RTL Boulevard: Afl. 227

dinsdag 13 november 2018 - 18:34 uur

Met in deze uitzending: -Marco Borsato had zijn naam in de Kuip gekalkt en vandaag bleek waarom! -Michelle Obama's autobiografie is vandaag wereldwijd...


RTL Weer: 18:30 uur

dinsdag 13 november 2018 - 18:32 uur

Een uitgebreide blik op de actuele weerkaart. Met de weersverwachtingen op de korte en langere termijn in eigen land en in Europa.


Editie NL: Afl. 227

dinsdag 13 november 2018 - 18:17 uur

Met in deze uitzending: -Koolmonoxide is sluipmoordenaar. -Ongeboren kind onder het mes. -Mega-milkshake maakt misselijk. -Kerstfilm piekt altijd.


RTL Nieuws: 18:00 uur

dinsdag 13 november 2018 - 18:00 uur

Dagelijks het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Voor nog meer nieuws kunt u ook gebruikmaken van onze mobiele apps.


5 Uur Live: Afl. 52

dinsdag 13 november 2018 - 16:58 uur

Met in deze uitzending: -Merel Thie doet verslag van rechtszaken en schrijft columns voor het NRC Handelsblad. Die zijn nu gebundeld in het boek 'Vast...


Helemaal Het Einde!: Afl. 45