Persoonlijk Categorieen

Verminkt: Afl. 1

woensdag 24 april 2019 - 21:35 uur

Zes jaar gleden liet Esmeralda haar billen inspuiten met een permanente filler, maar dat liep verkeerd af. Ze heeft veel pijn en last van harde bulten...


Love Is In The Air: Afl. 9

woensdag 24 april 2019 - 20:33 uur

Programma waarin bijzondere verhalen worden verteld over mensen met familieleden in verre landen die ze niet makkelijk zelf kunnen bezoeken.


Goede Tijden, Slechte Tijden: Afl. 6013

woensdag 24 april 2019 - 20:02 uur

Aysen neemt maatregelen na een illegale huiszoeking. Als Anton niet thuis is, drijft Linda de strijd met Shanti op. Shanti start een tegenactie. Ludo ...


RTL Nieuws: 19:30 uur

woensdag 24 april 2019 - 19:29 uur

Dagelijks het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Voor nog meer nieuws kunt u ook gebruikmaken van onze mobiele apps.


RTL Boulevard: Afl. 114

woensdag 24 april 2019 - 18:34 uur

Dagelijkse mix van actualiteiten, vermaak en opinies met één of twee deskundigen, gasten of andere nieuwsmakers.


RTL Weer: 18:30 uur

woensdag 24 april 2019 - 18:32 uur

Een uitgebreide blik op de actuele weerkaart. Met de weersverwachtingen op de korte en langere termijn in eigen land en in Europa.


Editie NL: Afl. 82

woensdag 24 april 2019 - 18:17 uur

Met in deze uitzending: -Paal gevaar langs de weg? -Vrouw gevangen in huwelijk. -Na 27 jaar uit coma. -Snikken in de cinema. -Het weer: langzaam koele...


RTL Nieuws: 18:00 uur

woensdag 24 april 2019 - 17:59 uur

Dagelijks het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Voor nog meer nieuws kunt u ook gebruikmaken van onze mobiele apps.


5 Uur Live: Afl. 82

woensdag 24 april 2019 - 16:58 uur

Met in deze uitzending: -Karen Soeters over Wereldproefdierendag. -Tim Douwsma zingt zijn nieuwe single en vertelt over het aankomend vaderschap. -Fer...


Beau Five Days Inside: Afl. 5

woensdag 24 april 2019 - 16:00 uur

In Kenia leven 1,6 miljoen mensen met hiv en daar komen ieder jaar 71.000 nieuwe infecties bij. Een derde van deze infecties treft homoseksuele mannen...


Zelfbouwers Rotterdam: Afl. 5

woensdag 24 april 2019 - 15:01 uur

Terwijl Annemarie, Dick en hun drie pubers zich opmaken voor de grote verhuizing, vieren Cammy en Bre vakantie in Suriname. Een groter contrast kan er...


Een Nieuw Leven In De Zon: Afl. 29

woensdag 24 april 2019 - 13:58 uur

Britse realityserie waarin Britten worden gevolgd die naar het vasteland van Europa trekken om hun droom te verwezenlijken. Zij wagen de sprong in het...


De Bloemenstal: Afl. 37

woensdag 24 april 2019 - 13:43 uur

Humaninterestprogramma waarin bij verschillende bloemenstallen door heel Nederland op zoek wordt gegaan naar het verhaal achter het geven van een bos ...


Dr. Phil: Self help author can't help himself

woensdag 24 april 2019 - 12:12 uur

Xavier en Melissa hadden een gelukkig leven met drie kinderen en genoeg geld voor mooie reizen en een fijn huis. Sinds de scheiding acht jaar geleden ...


The Bold And The Beautiful: Afl. 8037

woensdag 24 april 2019 - 11:43 uur

In een rollenspel oefenen Sally en Wyatt hoe ze met Bill moeten onderhandelen. Hope gaat ten onder aan schuldgevoelens. Ze maakt een gebaar dat Liam e...


Goede Tijden, Slechte Tijden: Afl. 6012

woensdag 24 april 2019 - 11:10 uur

Daan houdt Rik nauwlettend in de gaten en treedt hard tegen hem op. Nina merkt dat Janine zich anders gedraagt dan normaal. JoJo gaat haar eigen pad v...


Koffietijd: Afl. 168

woensdag 24 april 2019 - 10:01 uur

Met in deze uitzending: Hoogleraar Klinisch Psycholoog Dr. Hans Knoop en ervaringsdeskundige Anneke de Vocht-Vink over internettherapie tegen vermoeid...


RTL Boulevard: Afl. 113

woensdag 24 april 2019 - 09:14 uur

Met in deze uitzending: -Rafael en Sylvie in bittere voogdijstrijd via internet! -Beau geeft voor het eerst op in 'Five Days Inside'. -Tim Douwsma en ...


RTL Nieuws: 09:00 uur

woensdag 24 april 2019 - 08:59 uur

Dagelijks het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Voor nog meer nieuws kunt u ook gebruikmaken van onze mobiele apps.


RTL Nieuws: 08:30 uur

woensdag 24 april 2019 - 08:29 uur

Dagelijks het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Voor nog meer nieuws kunt u ook gebruikmaken van onze mobiele apps.


RTL Nieuws: 08:00 uur

woensdag 24 april 2019 - 07:59 uur

Dagelijks het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Voor nog meer nieuws kunt u ook gebruikmaken van onze mobiele apps.


RTL Nieuws: 07:00 uur

woensdag 24 april 2019 - 06:59 uur

Dagelijks het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Voor nog meer nieuws kunt u ook gebruikmaken van onze mobiele apps.


RTL Nieuws: 06:30 uur

woensdag 24 april 2019 - 06:29 uur

Dagelijks het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Voor nog meer nieuws kunt u ook gebruikmaken van onze mobiele apps.


RTL Weer: Laat

dinsdag 23 april 2019 - 23:51 uur

Een uitgebreide blik op de actuele weerkaart. Met de weersverwachtingen op de korte en langere termijn in eigen land en in Europa.


RTL Nieuws: Laat

dinsdag 23 april 2019 - 23:34 uur

Dagelijks het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Voor nog meer nieuws kunt u ook gebruikmaken van onze mobiele apps.


Een Nieuw Leven In De Zon: Afl. 29

dinsdag 23 april 2019 - 22:35 uur

Britse realityserie waarin Britten worden gevolgd die naar het vasteland van Europa trekken om hun droom te verwezenlijken. Zij wagen de sprong in het...


Zelfbouwers Rotterdam: Afl. 5

dinsdag 23 april 2019 - 21:34 uur

Terwijl Annemarie, Dick en hun drie pubers zich opmaken voor de grote verhuizing, vieren Cammy en Bre vakantie in Suriname. Een groter contrast kan er...


Beau Five Days Inside: Afl. 5

dinsdag 23 april 2019 - 20:35 uur

In Kenia leven 1,6 miljoen mensen met hiv en daar komen ieder jaar 71.000 nieuwe infecties bij. Een derde van deze infecties treft homoseksuele mannen...


Goede Tijden, Slechte Tijden: Afl. 6012

dinsdag 23 april 2019 - 20:04 uur

Daan houdt Rik nauwlettend in de gaten en treedt hard tegen hem op. Nina merkt dat Janine zich anders gedraagt dan normaal. JoJo gaat haar eigen pad v...


RTL Weer: 19:55 uur

dinsdag 23 april 2019 - 20:00 uur

Een uitgebreide blik op de actuele weerkaart. Met de weersverwachtingen op de korte en langere termijn in eigen land en in Europa.


RTL Nieuws: 19:30 uur

dinsdag 23 april 2019 - 19:31 uur

Dagelijks het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Voor nog meer nieuws kunt u ook gebruikmaken van onze mobiele apps.


RTL Boulevard: Afl. 113

dinsdag 23 april 2019 - 18:35 uur

Met in deze uitzending: -Rafael en Sylvie in bittere voogdijstrijd via internet! -Beau geeft voor het eerst op in 'Five Days Inside'. -Tim Douwsma en ...


RTL Weer: 18:30 uur

dinsdag 23 april 2019 - 18:33 uur

Een uitgebreide blik op de actuele weerkaart. Met de weersverwachtingen op de korte en langere termijn in eigen land en in Europa.


Editie NL: Afl. 81

dinsdag 23 april 2019 - 18:18 uur

Met in deze uitzending: -Blinde vlek voor dode hoek. -Reanimeren moet je leren. -Vijver is vervuiler. -Tank op tijd!


RTL Nieuws: 18:00 uur

dinsdag 23 april 2019 - 18:00 uur

Dagelijks het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Voor nog meer nieuws kunt u ook gebruikmaken van onze mobiele apps.


5 Uur Live: Afl. 81

dinsdag 23 april 2019 - 16:59 uur

Met in deze uitzending: -Steffen Haars en Henry van Loon praten over hun nieuwe Videoland-serie: 'Random Shit'. -Dennis Alink over de nominaties op he...


Dossier Van Den Heuvel: Afl. 1 - Sanne Dekker

dinsdag 23 april 2019 - 15:59 uur

De doorgedraaide ex-vriend van Sanne vertrekt met hun drie kinderen naar Oost-Turkije en keert niet meer terug. John van den Heuvel reist naar Turkije...


Opdienen Of Afserveren: Afl. 3

dinsdag 23 april 2019 - 15:01 uur

De 55-jarige Richard en 54-jarige Roelie runnen na het verliezen van hun baan een aantal jaar de kantine van de tennisclub in Houten. Daar ontstaat hu...


Een Nieuw Leven In De Zon: Afl. 28

dinsdag 23 april 2019 - 14:04 uur

Britse realityserie waarin Britten worden gevolgd die naar het vasteland van Europa trekken om hun droom te verwezenlijken. Zij wagen de sprong in het...


De Bloemenstal: Afl. 36

dinsdag 23 april 2019 - 13:49 uur

Humaninterestprogramma waarin bij verschillende bloemenstallen door heel Nederland op zoek wordt gegaan naar het verhaal achter het geven van een bos ...


Dr. Phil: My perfect cheerleader fiancee is abusing me

dinsdag 23 april 2019 - 12:10 uur

Victoria was op de middelbare school een populaire cheerleader en een voorbeeldige leerling. Wat anderen niet zagen, was dat Victoria toen al vocht te...


Goede Tijden, Slechte Tijden: Afl. 6011

dinsdag 23 april 2019 - 11:10 uur

Bing schopt een rel op het politiebureau. Lana probeert JoJo te porren voor haar vluchtplannen. Nina raakt ongerust na een telefoontje van Aysen. Sjor...


Koffietijd: Afl. 167

dinsdag 23 april 2019 - 10:01 uur

Met in deze uitzending: -Ex-rugbyster Tessa Veldhuis over social media en sport. -Frans Mulder en Trudy Labij over de theatervoorstelling ''t Is Nogal...


RTL Boulevard: Afl. 112

dinsdag 23 april 2019 - 09:15 uur

Dagelijkse mix van actualiteiten, vermaak en opinies met één of twee deskundigen, gasten of andere nieuwsmakers.


RTL Nieuws: 09:00 uur

dinsdag 23 april 2019 - 08:59 uur

Dagelijks het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Voor nog meer nieuws kunt u ook gebruikmaken van onze mobiele apps.


RTL Weer: Laat

maandag 22 april 2019 - 23:50 uur

Een uitgebreide blik op de actuele weerkaart. Met de weersverwachtingen op de korte en langere termijn in eigen land en in Europa.


RTL Nieuws: Laat

maandag 22 april 2019 - 23:32 uur

Dagelijks het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Voor nog meer nieuws kunt u ook gebruikmaken van onze mobiele apps.


Een Nieuw Leven In De Zon: Afl. 28

maandag 22 april 2019 - 22:32 uur

Britse realityserie waarin Britten worden gevolgd die naar het vasteland van Europa trekken om hun droom te verwezenlijken. Zij wagen de sprong in het...


The Good Doctor: Believe

maandag 22 april 2019 - 21:34 uur

Han heeft Shaun overgeplaatst naar het lab. Shaun zoekt een manier om terug te komen bij de afdeling chirurgie en bemoeit zich met een patiënte met e...


Dossier Van Den Heuvel: Afl. 1 - Sanne Dekker

maandag 22 april 2019 - 20:34 uur

De doorgedraaide ex-vriend van Sanne vertrekt met hun drie kinderen naar Oost-Turkije en keert niet meer terug. John van den Heuvel reist naar Turkije...


Goede Tijden, Slechte Tijden: Afl. 6011

maandag 22 april 2019 - 20:02 uur

Bing schopt een rel op het politiebureau. Lana probeert JoJo te porren voor haar vluchtplannen. Nina raakt ongerust na een telefoontje van Aysen. Sjor...


RTL Weer: 19:55 uur

maandag 22 april 2019 - 19:58 uur

Een uitgebreide blik op de actuele weerkaart. Met de weersverwachtingen op de korte en langere termijn in eigen land en in Europa.


RTL Nieuws: 19:30 uur

maandag 22 april 2019 - 19:30 uur

Dagelijks het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Voor nog meer nieuws kunt u ook gebruikmaken van onze mobiele apps.


RTL Boulevard: Afl. 112

maandag 22 april 2019 - 18:35 uur

Dagelijkse mix van actualiteiten, vermaak en opinies met één of twee deskundigen, gasten of andere nieuwsmakers.


RTL Weer: 18:30 uur

maandag 22 april 2019 - 18:33 uur

Een uitgebreide blik op de actuele weerkaart. Met de weersverwachtingen op de korte en langere termijn in eigen land en in Europa.


Editie NL: Afl. 80

maandag 22 april 2019 - 18:17 uur

Met in deze uitzending: -Chaos bij Keukenhof. -Snelle aanpak slaapstoornis. -Daddy makeover. -Plastic-loos pretpark.


RTL Nieuws: 18:00 uur

maandag 22 april 2019 - 18:00 uur

Dagelijks het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Voor nog meer nieuws kunt u ook gebruikmaken van onze mobiele apps.


5 Uur Live: Afl. 80

maandag 22 april 2019 - 16:59 uur

Middagmagazine waarin onbekende en bekende gasten aanschuiven om te praten over grote en kleine gebeurtenissen van de dag.


Een Goed Stel Hersens: Afl. 6

maandag 22 april 2019 - 15:55 uur

Informatieve spelshow waarin bekende Nederlandse stellen onder begeleiding van Nicolette Kluijver en Carlo Boszhard hun gezamenlijke hersencapaciteit ...


Da's Goed Geregeld: Afl. 2

maandag 22 april 2019 - 15:25 uur

Informatief programma vol inspiratie voor ondernemende mensen die alles in het leven goed willen regelen.


Way Of Living: Afl. 8

maandag 22 april 2019 - 14:56 uur

Arno en Sanne zijn opnieuw in het Zweedse Tällberg. Ze maken daar onder meer een huskytocht, bezoeken het huis van de Nederlandse Ted en Josephine en...


The Big Music Quiz: Afl. 1

maandag 22 april 2019 - 14:01 uur

In deze aflevering wordt de muzikale kennis van Jebroer, Danny de Munk, Géza Weisz, Jeroen van der Boom, Lucille Werner, Sabrina Starke, Evi Hanssen ...


De Bloemenstal: Afl. 35

maandag 22 april 2019 - 13:47 uur

Humaninterestprogramma waarin bij verschillende bloemenstallen door heel Nederland op zoek wordt gegaan naar het verhaal achter het geven van een bos ...


Dr. Phil: Mystery at sea: the captain speaks

maandag 22 april 2019 - 12:05 uur

Actrice Natalie Wood kwam in 1981 door verdrinking om het leven. Een noodlottig ongeval, heeft men altijd gedacht. Lana Wood onthult nu, tientallen ja...


The Bold And The Beautiful: Afl. 8035

maandag 22 april 2019 - 11:36 uur

Wyatt geeft Bill een ultimatum over zijn terugkeer bij Spencer Publications. Steffy en Liam praten over Hope. Ze zijn bezorgd en denken dat ze een obs...


Goede Tijden, Slechte Tijden: Afl. 6010

maandag 22 april 2019 - 11:05 uur

Het ontsnappingsplan van JoJo lijkt te lukken, maar wordt verstoord. Een onredelijke reactie van Flo maakt Tiffy angstig voor de toekomst. Als Ludo ad...


Baantjer: Het Begin - Ontbijtservice: Afl. 6

maandag 22 april 2019 - 11:02 uur

In de roerige jaren 80 wordt rechercheur De Cock gestationeerd op de Warmoesstraat in Amsterdam. Samen met zijn partner Montijn onderzoekt De Cock een...


Koffietijd: Afl. 166

maandag 22 april 2019 - 09:57 uur

Ochtendmagazine waarbij gasten worden ontvangen en je wordt bijgepraat op het gebied van lifestyle, huis & tuin, gezondheid & welzijn, mode & beauty e...


RTL Boulevard: Afl. 111

maandag 22 april 2019 - 09:14 uur

Dagelijkse mix van actualiteiten, vermaak en opinies met één of twee deskundigen, gasten of andere nieuwsmakers.


Beau Five Days Inside: Afl. 4

maandag 22 april 2019 - 00:13 uur

Uitgeprocedeerde asielzoekers moeten officieel terugkeren naar het land waar ze vandaan komen. Ze hebben geen recht op opvang in Nederland. Wel mogen ...


RTL Weer: Laat

maandag 22 april 2019 - 00:01 uur

Een uitgebreide blik op de actuele weerkaart. Met de weersverwachtingen op de korte en langere termijn in eigen land en in Europa.


RTL Nieuws: Laat

zondag 21 april 2019 - 23:51 uur

Dagelijks het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Voor nog meer nieuws kunt u ook gebruikmaken van onze mobiele apps.


Love Is In The Air: Afl. 8

zondag 21 april 2019 - 22:51 uur

Robert neemt Ellen en haar man, Hans, mee naar Changrai in Thailand. Ze zoeken daar Ellens broer Peter op. Het gaat niet goed met zijn gezondheid en E...


Postcode Loterij Een Tegen 100: Afl. 2

zondag 21 april 2019 - 21:28 uur

Quizprogramma waarin één kandidaat het moet opnemen tegen honderd tegenkandidaten. Tijdens het programma wordt de straatprijs van de Postcode Loteri...


Married At First Sight: Afl. 3

zondag 21 april 2019 - 20:03 uur

Het experiment is van start gegaan en het eerste koppel heeft elkaar het jawoord gegeven. Familie en vrienden kijken toe hoe het kersverse bruidspaar ...


RTL Weer: 19:55 uur

zondag 21 april 2019 - 20:00 uur

Een uitgebreide blik op de actuele weerkaart. Met de weersverwachtingen op de korte en langere termijn in eigen land en in Europa.


RTL Nieuws: 19:30 uur

zondag 21 april 2019 - 19:30 uur

Dagelijks het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Voor nog meer nieuws kunt u ook gebruikmaken van onze mobiele apps.


VriendenLoterij: De Winnaars: Afl. 16

zondag 21 april 2019 - 19:21 uur

Winnaars van de VriendenLoterij worden verrast met een mooie prijs.


RTL Boulevard: Afl. 111

zondag 21 april 2019 - 18:40 uur

Dagelijkse mix van actualiteiten, vermaak en opinies met één of twee deskundigen, gasten of andere nieuwsmakers.


De TV Kantine: Afl. 4

zondag 21 april 2019 - 18:07 uur

Het SBS-programma '6 inside' staat centraal. Met Jan Versteegh (Kaj Gorgels), Albert Verlinde (Carlo Boszhard) en fashion-insider Fiona Hering (Irene ...


RTL Weer: 18:05 uur

zondag 21 april 2019 - 18:06 uur

Een uitgebreide blik op de actuele weerkaart. Met de weersverwachtingen op de korte en langere termijn in eigen land en in Europa.


RTL Nieuws: 18:00 uur

zondag 21 april 2019 - 17:59 uur

Dagelijks het laatste nieuws uit binnen- en buitenland. Voor nog meer nieuws kunt u ook gebruikmaken van onze mobiele apps.


Van Woonvilla Naar Droomvilla: Afl. 7

zondag 21 april 2019 - 17:29 uur

Inspirerend woonprogramma waarin toparchitect Bertram Terpstra en zijn team je meenemen in de wereld van design, architectuur en interieur.


Baas BBQ: Afl. 2

zondag 21 april 2019 - 16:58 uur

Barbecuestrijd onder leiding van tv-kok Jeremy Vermolen en foodexpert en influencer Carolina van Dorenmalen. De deelnemende teams strijden acht weken ...


Jij Maakt Het Verschil: Afl. 2

zondag 21 april 2019 - 16:28 uur

Tweedelige reportage waarin 'GTST'-coryfee Ruud Feltkamp met twee donateurs van het Liliane Fonds afreist naar de Filippijnen. Daar zien zij hoe kinde...


Cooking With The Stars: Afl. 4

zondag 21 april 2019 - 15:29 uur

Culinair programma waarin Marcelino Dijkman samen met een bekendheid gaat koken met en bij een sterrenchef-kok.


Da's Goed Geregeld: Afl. 4

zondag 21 april 2019 - 15:00 uur

Informatief programma vol inspiratie voor ondernemende mensen die alles in het leven goed willen regelen.


Een Zaak Van Bloemen: Afl. 11

zondag 21 april 2019 - 14:44 uur

Humaninterestprogramma waarin het verhaal achter een bos bloemen wordt verteld. Voor wie is die bos bloemen bestemd en waarom? Dat is de kernvraag die...


Vanishing Kings - Lions Of The Namib: Afl. 1

zondag 21 april 2019 - 13:39 uur

Documentaire waarin vijf jonge woestijnleeuwen worden gevolgd die midden in de snikhete Namibwoestijn in Namibië ter wereld zijn gekomen.


Een Zaak Van Bloemen: Afl. 7

zondag 21 april 2019 - 13:16 uur

Humaninterestprogramma waarin het verhaal achter een bos bloemen wordt verteld. Voor wie is die bos bloemen bestemd en waarom? Dat is de kernvraag die...


Films & Sterren: Afl. 16

zondag 21 april 2019 - 12:45 uur

Filmprogramma waarin René Mioch je meeneemt naar premières en filmfestivals en je op de hoogte houdt van wat er te zien is in de bioscoop.


Droom Van Een Tweede Huis: Afl. 1

zondag 21 april 2019 - 12:16 uur

Informatief programma waarin presentatrice Corine Boon elke week een ander Droompark bezoekt. Met geïnteresseerde kopers gaat ze op zoek naar hun ide...


Ik Zou Wel Eens Willen Weten: Afl. 5

zondag 21 april 2019 - 11:48 uur

Informatief programma waarin nieuwsgierige mensen samen met de presentator op zoek gaan naar interessante en verrassende antwoorden.


Life Is Beautiful: Afl. 16

zondag 21 april 2019 - 11:20 uur

Informatief lifestyleprogramma voor de moderne man en vrouw die wil genieten van bereikbare luxe. Thuis, onderweg of waar ook ter wereld.


Life Is Beautiful Extra: Afl. 4

zondag 21 april 2019 - 10:50 uur

Special van dit informatieve lifestyleprogramma. Met onderwerpen voor de moderne man en vrouw die wil genieten van bereikbare luxe. Ook nemen we je me...


House Vision: Afl. 16

zondag 21 april 2019 - 10:20 uur

Informatief woonmagazine waarin de beleving van het kopen, huren of verhuren van een vakantiewoning of tweede huis in binnen- of buitenland wordt beli...


Eigen Huis & Tuin: Afl. 16

zondag 21 april 2019 - 09:35 uur

Tom en Evelyn gaan in Hilversum aan de slag in de voortuin van Anneke. Tom bouwt onder meer een bank waar je in een handomdraai een tafel van maakt. V...


Later als ik groot ben: Afl. 4

zondag 21 april 2019 - 09:02 uur

Programma waarin Jochem van Gelder samen met kinderen uit groep 7 en 8 van de basisschool op pad gaat om te kijken of hun droomberoep daadwerkelijk zo...


Plezier En Passie: Afl. 1

zondag 21 april 2019 - 08:35 uur

Vrijetijdsprogramma waarin de leukste plekken worden bezocht waar het heerlijk ontspannen en genieten is. We volgen enthousiaste Nederlanders die met ...


Iedereen Had Het Erover: Afl. 4

zondag 21 april 2019 - 00:04 uur

Programma waarin Art Rooijakkers in gesprek gaat met de mensen achter een aantal van de meest spraakmakende nieuwsberichten van de afgelopen tijd.