Persoonlijk Categorieen

Nu.nl Sport

Usain Bolt deelt het bed met 20-jarige studente

maandag 22 augustus 2016 - 16:30 uur

Er zijn foto's opgedoken waarin de 30-jarige atleet Usain Bolt het bed deelt met een 20-jarige studente en dat terwijl er vermeende trouwplannen zoude...


Van de Looi na zege in Arena: Formidabel gedaan

zondag 21 augustus 2016 - 11:00 uur

Willem 11 boekte voor eerst in 41 ontmoetingen in Amsterdam een zege op Ajax. De ploeg van trainer Erwin van de Looi kwam een 1-0 achterstand na 24 se...


Bosz: Niemand kan zich zo'n instelling veroorloven

zondag 21 augustus 2016 - 00:30 uur

Ajax speelde zaterdagavond een van de zwakste wedstrijden in jaren en verloor in de Arena met 1-2 van Willem 11. De grote vraag is of de Amsterdammers...


Rio 2016: Zwitserland is meer dan chocolade en kaas

zaterdag 20 augustus 2016 - 10:45 uur

De Olympische spelen worden door landen ook gebruikt om promotie te maken. Wij gingen een kijkje nemen in het Zwitserland Huis.


Rio 2016: De ultieme plek voor een olympische selfie

vrijdag 19 augustus 2016 - 12:15 uur

In het centrum van Rio de Janeiro staat een schitterend kunstwerk van artiest Anthony Howe, speciaal gemaakt voor de Olympische Spelen. Het is nu al e...


RIO 2016 is meer dan alleen sport

donderdag 18 augustus 2016 - 12:15 uur

Voordat de Olympische Spelen in Rio de Janeiro begonnen waren er nogal wat vraagtekens,bijvoorbeeld over de veiligheid en het zikavirus. Hoe staat dat...


Rio 2016: Bolt spurt de legende in

woensdag 17 augustus 2016 - 15:45 uur

Usain Bolt is al een levende legende en zijn ster schittert nog harder door zijn prestaties in Rio, op en naast de baan. Gaat de Jamaicaan opnieuw dri...


Sterk Ajax speelt 1-1 tegen Rostov

woensdag 17 augustus 2016 - 01:30 uur

Ajax kwam tegen de verhouding in achter door een vrije trap, goalie Jasper Cillessen ging (weer niet) vrijuit. Aanvoerder Davy Klaassen scoorde vlak v...


Rio 2016: 'De mooiste mannen zijn de Nederlanders'

dinsdag 16 augustus 2016 - 18:30 uur

Heel wat landen hebben een National House op de Olympische Spelen in Rio. Wij gingen kijken waar het het leukst toeven is.


Wie gaat er bij Ajax in de spits starten?

maandag 15 augustus 2016 - 18:30 uur

Ajax speelt dinsdagavond in de voorronde Champions League tegen FC Rostov meteen een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen. Trainer Bosz he...


RIO2016: Waarom zijn de Spelen elke vier jaar?

maandag 15 augustus 2016 - 17:30 uur

Dat de Olympische Spelen één keer in de vier jaar zijn heeft niks te maken met televisie, maar alles met een hele oude traditie. Weet jij welke trad...


Rio 2016: Argentinië op weg naar hun grote droom?

zondag 14 augustus 2016 - 10:45 uur

Het mannen-hockeyteam van Argentinië heeft in het verleden aardig wat prijzen gewonnen, maar nog nooit Olympisch goud. Zondag spelen ze tegen het Ned...


Vijf Olympische feitjes die jij nog niet kende!

vrijdag 12 augustus 2016 - 14:30 uur

De Olympische Spelen zijn in volle gang. Genoeg reden voor ons om je eens even flink bij te scholen. Dit zijn vijf Olympische feitjes die jij nog niet...


Rio 2016: Cupping is niet alleen voor Michael Phelps!

vrijdag 12 augustus 2016 - 10:15 uur

Cupping is de laatste hype op de Olympische Spelen, 22-voudig gouden medaillewinnaar Michael Phelps zweert erbij. Ook voor 'normale' mensen' kan cuppi...


Rio 2016: Vader Lenin heeft vertrouwen in Spelen

donderdag 11 augustus 2016 - 11:45 uur

Het geloof speelt ook op de Olympische Spelen een grote rol. Vader Lenin is verantwoordelijk voor het multireligieuze centrum in Rio de Janeiro.


RIO2016: Gaan de Argentijnse hockedames toeslaan?

woensdag 10 augustus 2016 - 10:30 uur

De Argentijnse hockeydames staan als sinds de Spelen van Sydney in 2000 op het podium, maar nog nooit werd er goud gewonnen. Gaat het deze keer wel lu...


Rio 2016: Brazilië gaat groen voor de Spelen

dinsdag 9 augustus 2016 - 13:00 uur

Rio de Janeiro heeft er alles aan gedaan om de Spelen duurzaam te maken. Maar werkt het ook?


Rio 2016: Geen bagage drama voor zusjes Williams

vrijdag 5 augustus 2016 - 14:00 uur

Vrijdagavond gaat het dan eindelijk beginnen: de Olympische Spelen in Rio de Janiero. Vrijwel alle atleten zijn inmiddels gearriveerd.


Rio 2016: Geen baggage drama voor zusjes Williams

vrijdag 5 augustus 2016 - 11:30 uur

Vrijdagavond gaat het dan eindelijk beginnen: de Olympische Spelen in Rio de Janiero. Vrijwel alle atleten zijn inmiddels gearriveerd.


Martinez: 'Snel in de Belgische cultuur duiken'

donderdag 4 augustus 2016 - 17:45 uur

Roberto Martinez is donderdag voorgesteld als de nieuwe bondscoach van België. De Spanjaard krijgt de opdracht om een winnaarsmentaliteit te creëren...


Olympische vlam in Rio aangekomen

donderdag 4 augustus 2016 - 15:00 uur

De burgemeester van Rio de Janeiro heeft de Olympische vlam in ontvangst genomen. De toorts heeft vanuit Griekenland 20.000 kilometer afgelegd.


Verstappen kan het niet laten: 'Heerlijk om te karten'

donderdag 4 augustus 2016 - 11:45 uur

Formule 1 wonderboy Max Verstappen kan niet laten om af en toe weer eens in een kart te stappen.Voordat hij overstapte naar de grote jongens,won hij v...


Rio 2016: Is dit de nieuwe tafeltennis kampioen?

donderdag 4 augustus 2016 - 10:00 uur

De beste tafeltenniser van Zuid-Amerika is een 20-jarige afkomstig uit Rio de Janiero. De verwachtingen zijn hoog gespannen. Gaat hij het flikken?


RIO 2016: Een transport revolutie

woensdag 3 augustus 2016 - 11:45 uur

Rio De Janeiro heeft dankzij de Olympische Spelen flink kunnen investeren in de infrastructuur. Er zijn nieuwe metrolijnen, snelwegen en het vliegvel...


Minimax: Zijn deze kids de nieuwe Max Verstappen?

dinsdag 2 augustus 2016 - 14:15 uur

Rocco en Kira zijn de snelste broer en zus die je ooit gezien hebt... en nog maar 9 en 10 jaar oud! Hun grote droom? De nieuwe Max Verstappen worden! ...


Rio 2016: Waarom wint Cuba zoveel medailles?

dinsdag 2 augustus 2016 - 10:00 uur

Cuba wint traditioneel de meeste Olympische medailles van alle Latijns-Amerikaanse landen. Hoe doen ze dat?


Gio: Het team was wel hongerig

zondag 31 juli 2016 - 22:45 uur

Bekerwinnaar Feyenoord speelde een dramatische eerste helft tegen PSV en stond dan ook terecht in de rust met 1-0 achter. In het tweede bedrijf kregen...


PSV wint elfde Johan Cruijff Schaal

zondag 31 juli 2016 - 22:15 uur

De kampioen van Nederland speelde een sterke eerste helft tegen bekerwinnaar Feyenoord en won dankzij een treffer van Davy Pröpper.


Rio 2016: Dit is het hart van de Spelen

donderdag 28 juli 2016 - 10:45 uur

Vrijdag gaat het dan eindelijk beginnen: De Olympische Spelen in Rio de Janeiro. De grootste locatie is het Barra Olympisch Park.


Waag eens een gokje: Hoeveel geld zit er in RIO2016?

woensdag 27 juli 2016 - 13:15 uur

De Olympische Spelen is een groot evenement en kost ook behoorlijk wat geld. Hoeveel geld denk jij dat Brazië gestoken heeft in de bouw van al die st...


Ajax thuis niet langs PAOK: 1-1

woensdag 27 juli 2016 - 03:30 uur

Ajax is de voorronde Champions League begonnen met een 1-1 thuis tegen PAOK Saloniki. De Grieken kwamen voor rust op 0-1 na een fout van keeper Cilles...


Ajax thuis niet langs PAOK: 1-1

woensdag 27 juli 2016 - 02:00 uur

Ajax is de voorronde Champions League thuis begonnen met een 1-1 tegen PAOK Saloniki. De Grieken kwamen voor rust op 0-1 na een fout van keeper Cilles...


Spotgoedkoop of peperduur: Welk Rio-ticket kies jij?

maandag 25 juli 2016 - 15:45 uur

De prijzen voor een stoeltje bij de wedstrijden op de Olympische Spelen in Rio kunnen nogal verschillen. Maar wat is nou het verschil op het prijskaar...


Arsenal-aanvaller Oxlade-Chamberlain scoort met fraaie stift

zaterdag 23 juli 2016 - 13:37 uur

Arsenal-aanvaller Oxlade-Chamberlain scoort met fraaie stift in oefenwedstrijd tegen Lens.


Rio 2016: Zeilen tussen het afval op de Spelen

vrijdag 22 juli 2016 - 14:45 uur

Op vijf augustus beginnen de Olympische Spelen in Rio De Janeiro, niet elke locatie is er al helemaal klaar voor.


CAS handhaaft schorsing Russische atleten voor Spelen in Rio

donderdag 21 juli 2016 - 16:15 uur

Russische atleten ontbreken definitief op de Olympische Spelen volgende maand in Rio de Janeiro. Het internationaal sporttribunaal CAS besloot donderd...


Controle op mechanische doping direct na finish tijdrit

donderdag 21 juli 2016 - 15:52 uur

Direct na de finish van de tijdrit wordt er gecontroleerd op mechanische doping.


Bolt noemt dopingschorsing Russische atleten 'duidelijke boodschap'

donderdag 21 juli 2016 - 15:27 uur

De dopingschorsing van Russische atleten is volgens Usain Bolt een 'duidelijke boodschap'.


Usain Bolt over zijn eerste 200 meter van het seizoen

donderdag 21 juli 2016 - 14:50 uur

Usain Bolt is geblesseerd geweest aan zijn hamstrings, waardoor zijn seizoen pas vrijdag begint. Dan loopt de wereldster de eerste keer dit seizoen zi...


Jovetić scoort goal voor Internazionale met slim hakje

donderdag 21 juli 2016 - 13:49 uur

Met een hakje scoor Jovetić namens Internazionale tegen Salt Lake City.


Rio 2016: Braziliaanse volleyballers willen goud

donderdag 21 juli 2016 - 11:00 uur

Het Braziliaanse volleybalteam is één van de grote favorieten voor Olympisch goud in Rio.Wat is hun sleutel tot succes?


Keeper gooit bal in eigen doel

donderdag 21 juli 2016 - 08:45 uur

Dat hoort natuurlijk niet.


Nieuwe trainer Engels voetbalelftal blijkt ook danser

woensdag 20 juli 2016 - 21:21 uur

Wat kan hij trainen, hè, die man?


Rio 2016: Brazilië oefent tegen terreur

woensdag 20 juli 2016 - 17:30 uur

De voorbereidingen voor de Spelen in Rio de Janeiro zijn in volle gang. Veel aandacht wordt besteed aan de veiligheid.


Golfer introduceert golf-hoovercraft

dinsdag 19 juli 2016 - 17:22 uur

Bubba Watson is altijd op zoek naar nieuwe manieren om zich zo snel mogelijk te bewegen over de golfbaan. In 2013 bedacht hij ’s werelds eerste Golf...


NOS vreest geen veiligheidsproblemen in Rio

dinsdag 19 juli 2016 - 16:34 uur

NPO 1 zendt tijdens de Olympische Spelen achttien uur per dag live televisie uit. In totaal gaat het om driehonderd uur sport vanuit Brazilië, waar d...


Castillo van FC Dallas geeft prachtige assist

dinsdag 19 juli 2016 - 14:33 uur

De Colombiaanse voetballer krijgt de bal in eerste instantie met een beetje geluk mee, maar wat hij er vervolgens mee doet is fenomenaal.


Neem een kijkje: De Megastore van de Olympische Spelen

dinsdag 19 juli 2016 - 11:15 uur

Merchandise is een van de inkomstenbronnen van de Olympische Spelen. In Rio is de grootste geopend op een prima locatie: De Copacabana.


Voetballers van Finse club vieren doelpunt met Pokemon Go juichtafereel

dinsdag 19 juli 2016 - 08:32 uur

Pokémon Go heeft nu ook al de voetbalwereld gepenetreerd.


Het allerbeste van Wilmots: Daarom gaan wij hem missen

maandag 18 juli 2016 - 17:15 uur

Marc Wilmots is geen bondscoach meer. Tijd voor ander en een betere, denkt de bond, maar wij gaan hem toch missen. Waarom? Ontdek het hier.


Onderzoek toont aan dat Russische staat dopinggebruik stuurde in Sochi

maandag 18 juli 2016 - 16:00 uur

Onderzoek van het WADA bevestigt dat het Russische ministerie van sport massaal dopinggebruik onder Russische sporters stuurde in aanloop naar en tijd...


Dylan Groenewegen: 'Hopen op een rustige dag'

maandag 18 juli 2016 - 13:14 uur

Dylan Groenewegen hoopt op een rustige tourdag.


Rio 2016: Wat je moet weten over Rio de Janeiro

maandag 18 juli 2016 - 13:00 uur

Over een kleine drie weken gaan de Olympische Spelen in Rio de Janeiro van start. Wat zijn de leukste en mooiste plekjes in de stad?


Ronaldinho scoort vijf keer in Indiase zaalvoetbalcompetitie

maandag 18 juli 2016 - 10:44 uur

Tijdens een Indiase zaalvoetbalcompetitie heeft Ronaldinho vijf keer gescoord.


Hardlopen in een harnas? De ex-Olympische sporten!

maandag 18 juli 2016 - 10:15 uur

Het duurt niet lang meer tot het Olympisch festijn losbarst. Er zijn twee nieuwe sporten toegevoegd aan het programma. Maar welke sporten zijn er door...


Toeschouwer zorgt voor zware valpartij in Tour of Qinghai Lake in China

zondag 17 juli 2016 - 13:55 uur

Toeschouwer zorgt voor zware valpartij in Tour of Qinghai Lake in China


Nani doet capoeira bij presentatie nieuwe club Valencia

zondag 17 juli 2016 - 13:24 uur

Wat kan die toch goed voetballen.


Man probeert olympische vlam te doven in Brazilië

zaterdag 16 juli 2016 - 22:32 uur

Maar zonder succes


Cavendish verwondert zich telkens over kleding Deense journalist

zaterdag 16 juli 2016 - 18:45 uur

Mooie bloemetjes zijn niet lelijk.


De Olympische vlag: Waar komen die kleuren vandaan?

zaterdag 16 juli 2016 - 12:30 uur

Iedereen kent die witte vlag met gekleurde ringen wel, maar wat is de betekenis achter die bontgekleurde cirkeltjes? Kom het hier te weten!


Drukte bij Dumoulin na etappe

vrijdag 15 juli 2016 - 17:27 uur

Het is druk rond Dumoulin na de etappe van vandaag.


'De Tour zal sober doorgaan'

vrijdag 15 juli 2016 - 14:37 uur

Tour-baas Christian Prudhomme heeft gezegd dat de Tour de France ondanks de aanslag in Nice sober door zal gaan.


Duurloop of venkel: Geschiedenislesje over de marathon

vrijdag 15 juli 2016 - 14:00 uur

De Olympische Spelen in Rio komen steeds dichterbij. De marathon blijft een van de meest populaire onderdelen. Maar waar komt het woord marathon eigen...


Engelse zender komt met ludieke trailer voor Paralympisch team

vrijdag 15 juli 2016 - 13:47 uur

Engelse zender komt met ludieke trailer voor Paralympisch team voor Spelen Rio 2016.


Kersverse Chelsea-trainer Conte heeft zin in Premier League

donderdag 14 juli 2016 - 17:12 uur

Antionio Conte is donderdag gepresenteerd als de nieuwe coach van Chelsea. De flamboyante Italiaan was tijdens het afgelopen EK nog bondscoach van zij...


Zonderland: 'ik ga in Rio er vol tegenaan'

donderdag 14 juli 2016 - 14:25 uur

Epke Zonderland vertrouwt erop dat hij ondanks al zijn fysieke problemen van het afgelopen jaar kan excelleren op de Olympische Spelen in Rio de Janei...


Verdienen deze Nederlanders een miljoen met gamen?

donderdag 14 juli 2016 - 12:30 uur

De gamesport wordt steeds groter in de wereld en dat betekent dat er ook grof geld mee verdiend kan worden. Wij namen een kijkje in het leven van het ...


Timo Roosen: niet heel erg dat etappe Mont Ventoux is ingekort

donderdag 14 juli 2016 - 11:46 uur

Renner van Lotto-Jumbo Timo Roosen schuwt een pittige bergetappe niet, maar is toch wel blij dat de zware rit over de Mont Ventoux zes kilometer is in...


Polman wil in Rio laten zien dat handbalsters geen eendagsvlieg zijn

woensdag 13 juli 2016 - 21:15 uur

Estavana Polman wil volgende maand op de Olympisch Spelen in Rio de Janeiro laten zien dat de zilveren WK-medaille van de handbalsters in december gee...


Dijkema denkt dat medaille op Olympische Spelen mogelijk is

woensdag 13 juli 2016 - 21:08 uur

Een medaille op de Olympische Spelen moet kunnen, denkt Laura Dijkema.


Dijkema denkt dat medaille op Olympische Spelen mogelijk is

woensdag 13 juli 2016 - 20:51 uur

Een medaille op de Olympische Spelen moet kunnen, denkt Laura Dijkema.


Polman wil in Rio laten zien dat handbalsters geen eendagsvlieg zijn

woensdag 13 juli 2016 - 20:39 uur

Estavana Polman wil volgende maand op de Olympisch Spelen in Rio de Janeiro laten zien dat de zilveren WK-medaille van de handbalsters in december gee...


Renner Dylan Groenewegen hoopt goede sprint te rijden

woensdag 13 juli 2016 - 13:36 uur

De wind gaat volgens de renner wel gevolgen hebben.


Basketballer speelt tegenstander door de benen in Las Vegas

woensdag 13 juli 2016 - 08:00 uur

Basketballer Jonathon Simmons vernedert zijn tegenstander in een NBA-oefenwedstrijd in Las Vegas door de bal tussen de benen van de speler door te spe...


Contador verwacht niet te kunnen deelnemen aan Spelen

dinsdag 12 juli 2016 - 17:18 uur

Alberto Contador denkt dat het vrijwel uitgesloten is dat hij kan deelnemen aan de olympische wegwedstrijd.


Abdelhak Nouri geeft prachtassist tijdens wedstrijd Oranje onder 19

dinsdag 12 juli 2016 - 14:33 uur

Ajacied Abdelhak Nouri geeft een mooie assist op Sam Lammers tijdens een wedstrijd van Oranje onder 19.


Ploegleider Merijn Zeeman over de blessure van Wilco Kelderman

dinsdag 12 juli 2016 - 12:07 uur

Ploegleider Merijn Zeeman over de blessure van Wilco Kelderman.


Cristiano Ronaldo viert zingend overwinning op Frankrijk

maandag 11 juli 2016 - 22:41 uur

Ronaldo laat eens even goed van zich horen.


Duizenden Portugezen onthalen winnende EK-selectie

maandag 11 juli 2016 - 18:36 uur

De Portugese EK-selectie is maandagmiddag teruggekeerd in eigen land. Op de luchthaven van Lissabon stonden duizenden uitzinnige fans de Europese kamp...


Portugese elftal onder luid gejuich ontvangen in Lissabon

maandag 11 juli 2016 - 15:01 uur

Met Cristiano Ronaldo voorop komen de spelers uit het vliegtuig. De voetballers worden onder luid gejuich ontvangen.


George Bennett verongelukt tijdens rustdag Lotto-Jumbo

maandag 11 juli 2016 - 12:29 uur

De wielrenner reed tegen een vrouw aan en viel bovenop Dumoulin. Gelukkig kan hij er achteraf om lachen.


Portugal wint EK: Feest na overwinning op Frankrijk

maandag 11 juli 2016 - 12:15 uur

Het grote moment was zondagavond eindelijk daar: de finale van het EK voetbal 2016. Beniewd hoe ze in Portugal reageerden op het winnende doelpunt te...


Zo lief! Portugees jochie troost Franse supporter

maandag 11 juli 2016 - 09:38 uur

Jochie heeft in de smiezen dat die Fransoos wel een dikke vette knuffel kan gebruiken.


Groep Franse supporters in Parijs kan verlies EK-finale moeilijk verkroppen

maandag 11 juli 2016 - 06:43 uur

Na de EK-finale Frankrijk-Portugal (0-1) richtten Franse fans vernielingen aan in Parijs. De mobiele eenheid moest een aantal keer ingrijpen.


Realistische bondscoaches na EK finale

maandag 11 juli 2016 - 05:56 uur

Bondscoach Didier Deschamps van Frankrijk probeerde nog wat positieve woorden te formuleren, maar de teleurstelling overheerste na de verloren EK fina...


Lissabon viert feest na winst EK

maandag 11 juli 2016 - 00:27 uur

Vuurwerk barst los na het eindsignaal.


Portugezen vieren feest na winst EK 2016

maandag 11 juli 2016 - 00:03 uur

Portugal heeft het EK 2016 gewonnen.


Parijse politie gebruikt traangas om drukte bij 'fan zone' Eiffeltoren

zondag 10 juli 2016 - 22:58 uur

De Franse politie heeft zondagavond traangas moeten gebruiken bij de Eiffeltoren in Parijs om tientallen voetballiefhebbers te verdrijven vanwege druk...


Dumoulin ontmoet Bretonse familie van wie hij tijdens rit wc 'leende'

zondag 10 juli 2016 - 21:41 uur

Dumoulin 'leende' tijdens een rit een wc van een Bretonse familie. Die ontmoet hij nu.


Mottenplaag bij EK-finale in Stade de France

zondag 10 juli 2016 - 20:48 uur

Bij de EK-finale in het Stade de France had men veel last van motten.


EK-finale: Gokje op Frankrijk of Portugal?

zondag 10 juli 2016 - 12:45 uur

Zondag spelen gastland Frankrijk en Portugal de finale van EURO 2016 in Parijs. Wie kan de beste papieren voorleggen en wie heeft de geschiedenis aan ...


Voormalig Chelsea-speler Ramires probeert arbiter aan te vallen

zondag 10 juli 2016 - 12:41 uur

Een arbiter is bijna aangevallen voor Ramires, die ooit voor Chelsea speelde.


Spaanse sprinter hoort van journalist dat hij goud heeft na diskwalificatie Martina

zaterdag 9 juli 2016 - 13:11 uur

De Spaanse sprinter Bruno Hortelano hoort van een journalist dat hij goud gewonnen heeft op de 200 meter na de diskwalificatie van Churandy Martina.


'Met drie man proberen in de aanval te komen'

zaterdag 9 juli 2016 - 12:03 uur

Bert-Jan Lindeman blikt vooruit op de volgende tourrit.


De nieuwe EK-formule: Top of flop?

zaterdag 9 juli 2016 - 11:30 uur

Voor de eerste keer in de geschiedenis is er een EK gespeeld met 24 deelnemende landen. Smaakt het naar meer of moeten we terug naar wat geweest is?


Spelers Wales krijgen heldenonthaal in Cardiff

zaterdag 9 juli 2016 - 11:22 uur

De voetballes van Wales krijgen een heldenonthaal in Cardiff.


Schippers pakt goud op 100 meter bij EK

vrijdag 8 juli 2016 - 21:53 uur

Dafne Schippers heeft vrijdagavond goud veroverd op de 100 meter bij de EK atletiek in Amsterdam. De 24-jarige Nederlandse liep in baan zeven naar een...


Feestje in Marseille: Frankrijk naar de finale!

vrijdag 8 juli 2016 - 14:30 uur

Les Bleus hebben donderdagavond Duitsland verslagen met 2-0 en zitten zo in de finale van het EK. En dat leverde natuurlijk bijzondere vreugdetaferele...


Wilco Kelderman: ‘voor mij gaat het nu echt beginnen’

vrijdag 8 juli 2016 - 13:29 uur

Wilco Kelderman: ‘Voor mij gaat het nu echt beginnen’.


Fans van Betis Sevilla zingen "Ontsla Van der Vaart" bij presentatie tenue

vrijdag 8 juli 2016 - 10:25 uur

Fans van Betis Sevilla zingen "Ontsla Van der Vaart" bij presentatie van nieuw tenue.