Persoonlijk Categorieen

Rtl Z

#Z60 - Nieuwste Apple Macbook werkt (alleen) goed…in de vriezer...

donderdag 19 juli 2018 - 20:34 uur

#Z60 - Nieuwste Apple Macbook werkt (alleen) goed…in de vriezer...


Switzerland first, The Netherlands second - RTL Z NIEUWS

donderdag 19 juli 2018 - 16:02 uur

Switzerland first, The Netherlands second - RTL Z NIEUWS


#Z60 - Heeft de brave Stef Blok toch een duister randje?

woensdag 18 juli 2018 - 20:33 uur

#Z60 - Heeft de brave Stef Blok toch een duister randje?


Waarom Google een megaboete krijgt - RTL Z NIEUWS

woensdag 18 juli 2018 - 14:43 uur

Waarom Google een megaboete krijgt - RTL Z NIEUWS


Kaartverkoop MKB Ondernemerscongres 2018 begonnen!

woensdag 18 juli 2018 - 12:15 uur

Kaartverkoop MKB Ondernemerscongres 2018 begonnen!


#Z60 - Jongen na 1 dag werken al 'medewerker van het jaar'

dinsdag 17 juli 2018 - 20:39 uur

#Z60 - Jongen na 1 dag werken al 'medewerker van het jaar'


Waarom Nederland blij is met een handelsakkoord me - RTL Z NIEUWS

dinsdag 17 juli 2018 - 13:42 uur

Waarom Nederland blij is met een handelsakkoord me - RTL Z NIEUWS


#Z60 - Heeft Trump de VS verraden?

maandag 16 juli 2018 - 20:35 uur

#Z60 - Heeft Trump de VS verraden?


'Uber voor transportsector' gaat files te lijf - RTL Z NIEUWS

maandag 16 juli 2018 - 15:43 uur

'Uber voor transportsector' gaat files te lijf - RTL Z NIEUWS


Frankrijk wint het WK: heeft dat effect op de econ - RTL Z NIEUWS

maandag 16 juli 2018 - 13:39 uur

Frankrijk wint het WK: heeft dat effect op de econ - RTL Z NIEUWS


Beleggers benieuwd: gaat TomTom weer dividend uitk - RTL Z NIEUWS

maandag 16 juli 2018 - 08:48 uur

Beleggers benieuwd: gaat TomTom weer dividend uitk - RTL Z NIEUWS


Zo snel maakt Netflix traditionele tv kapot - RTL Z NIEUWS

vrijdag 13 juli 2018 - 15:33 uur

Zo snel maakt Netflix traditionele tv kapot - RTL Z NIEUWS


Nederlandse groentepizza's veroveren Engeland - RTL Z NIEUWS

vrijdag 13 juli 2018 - 15:15 uur

Nederlandse groentepizza's veroveren Engeland - RTL Z NIEUWS


Kaartverkoop MKB Ondernemerscongres 2018 begonnen!

vrijdag 13 juli 2018 - 13:09 uur

Kaartverkoop MKB Ondernemerscongres 2018 begonnen!


'Bedrijfswinsten stijgen hard, dat maakt aandelen - RTL Z NIEUWS

vrijdag 13 juli 2018 - 11:28 uur

'Bedrijfswinsten stijgen hard, dat maakt aandelen - RTL Z NIEUWS


#Z60 - Hoe ernstig is het gezondheidsprobleem van Juncker?

donderdag 12 juli 2018 - 20:26 uur

#Z60 - Hoe ernstig is het gezondheidsprobleem van Juncker?


Wat levert uw woning in 2038 op? - RTL Z NIEUWS

donderdag 12 juli 2018 - 14:53 uur

Wat levert uw woning in 2038 op? - RTL Z NIEUWS


Cristiano Ronaldo naar Juve? 'Kom naar Amsterdam!' - RTL Z NIEUWS

donderdag 12 juli 2018 - 07:29 uur

Cristiano Ronaldo naar Juve? 'Kom naar Amsterdam!' - RTL Z NIEUWS


#Z60 - Wat is de relatie tussen Trumps eis aan de Navo en #MAGA?

woensdag 11 juli 2018 - 20:38 uur

#Z60 - Wat is de relatie tussen Trumps eis aan de Navo en #MAGA?


Lotto-Jumbo sleept z'n eigen matrassen mee - RTL Z NIEUWS

woensdag 11 juli 2018 - 17:25 uur

Lotto-Jumbo sleept z'n eigen matrassen mee - RTL Z NIEUWS


Bedrijven profiteren van hogere Defensie-uitgaven - RTL Z NIEUWS

woensdag 11 juli 2018 - 14:55 uur

Bedrijven profiteren van hogere Defensie-uitgaven - RTL Z NIEUWS


#Z60 - Gaat het bedrijfsleven nog meebetalen aan het klimaatakkoord?

dinsdag 10 juli 2018 - 20:35 uur

#Z60 - Gaat het bedrijfsleven nog meebetalen aan het klimaatakkoord?


EXTRA: Live vanaf de Universiteit van Amsterdam: Uw vragen aan minister Wopke Hoekstra

dinsdag 10 juli 2018 - 15:41 uur

EXTRA: Live vanaf de Universiteit van Amsterdam: Uw vragen aan minister Wopke Hoekstra


Ons groene landje wordt langzaam geel - RTL Z NIEUWS

dinsdag 10 juli 2018 - 14:29 uur

Ons groene landje wordt langzaam geel - RTL Z NIEUWS


Erdogan verhoogt rente niet: fijn voor toeristen, - RTL Z NIEUWS

dinsdag 10 juli 2018 - 13:01 uur

Erdogan verhoogt rente niet: fijn voor toeristen, - RTL Z NIEUWS


Goudvondst in Australië. Te mooi om waar te zijn? - RTL Z NIEUWS

dinsdag 10 juli 2018 - 12:52 uur

Goudvondst in Australië. Te mooi om waar te zijn? - RTL Z NIEUWS


Erdogan verhoogt rente niet: fijn voor toeristen, - RTL Z NIEUWS

dinsdag 10 juli 2018 - 11:21 uur

Erdogan verhoogt rente niet: fijn voor toeristen, - RTL Z NIEUWS


#Z60 - Klant dronken voeren en buiten op straat leggen: mag dat?

maandag 9 juli 2018 - 20:43 uur

#Z60 - Klant dronken voeren en buiten op straat leggen: mag dat?


Volkskrant-columnist Sommer: milieuclubs hebben te - RTL Z NIEUWS

maandag 9 juli 2018 - 16:47 uur

Volkskrant-columnist Sommer: milieuclubs hebben te - RTL Z NIEUWS


Hebben de boze politieagenten een punt? - RTL Z NIEUWS

maandag 9 juli 2018 - 15:10 uur

Hebben de boze politieagenten een punt? - RTL Z NIEUWS


#Z60 - Zijn Kamerleden te hard naar elkaar?

vrijdag 6 juli 2018 - 20:40 uur

#Z60 - Zijn Kamerleden te hard naar elkaar?


Tekort aan horecapersoneel: dit zijn de oplossinge - RTL Z NIEUWS

vrijdag 6 juli 2018 - 14:24 uur

Tekort aan horecapersoneel: dit zijn de oplossinge - RTL Z NIEUWS


Breaking: Banencijfers VS met duiding van beurscommentator Jacob Schoenmaker

vrijdag 6 juli 2018 - 13:12 uur

Breaking: Banencijfers VS met duiding van beurscommentator Jacob Schoenmaker


Trump begint sterk aan handelsoorlog - RTL Z NIEUWS

donderdag 5 juli 2018 - 15:33 uur

Trump begint sterk aan handelsoorlog - RTL Z NIEUWS


China lijdt meest bij handelsoorlog omdat het vals - RTL Z NIEUWS

donderdag 5 juli 2018 - 09:00 uur

China lijdt meest bij handelsoorlog omdat het vals - RTL Z NIEUWS


#Z60 - Vreugde om WK-succes zoon gaat viral

woensdag 4 juli 2018 - 20:44 uur

#Z60 - Vreugde om WK-succes zoon gaat viral


Terugblik De Ondernemersshow - RTL Z NIEUWS

woensdag 4 juli 2018 - 19:14 uur

Terugblik De Ondernemersshow - RTL Z NIEUWS


De Ondernemersshow 2018 - Aftermovie

woensdag 4 juli 2018 - 16:21 uur

De Ondernemersshow 2018 - Aftermovie


Handelaren komen naar Amsterdam door brexit - RTL Z NIEUWS

woensdag 4 juli 2018 - 15:35 uur

Handelaren komen naar Amsterdam door brexit - RTL Z NIEUWS


#Z60 - Kind ernstig ziek? Niks mee te maken, gewoon komen werken!

dinsdag 3 juli 2018 - 20:45 uur

#Z60 - Kind ernstig ziek? Niks mee te maken, gewoon komen werken!


Dit is de steenrijke vrouw achter de Tour de Franc - RTL Z NIEUWS

dinsdag 3 juli 2018 - 15:37 uur

Dit is de steenrijke vrouw achter de Tour de Franc - RTL Z NIEUWS


Gesprek met de minister van Financiën. Over Wouter Bos, aardgas en aflossingsvrije hypotheken.

dinsdag 3 juli 2018 - 14:17 uur

Gesprek met de minister van Financiën. Over Wouter Bos, aardgas en aflossingsvrije hypotheken.


#Z60 - Wat kan Rutte bereiken in het Witte Huis?

maandag 2 juli 2018 - 20:42 uur

#Z60 - Wat kan Rutte bereiken in het Witte Huis?


Waarom het mooiste al geweest is - RTL Z NIEUWS

maandag 2 juli 2018 - 15:26 uur

Waarom het mooiste al geweest is - RTL Z NIEUWS


#Z60 - Probeert Trump de EU op te blazen?

vrijdag 29 juni 2018 - 21:01 uur

#Z60 - Probeert Trump de EU op te blazen?


De migratiedeal lost het probleem niet op

vrijdag 29 juni 2018 - 15:58 uur

De migratiedeal lost het probleem niet op


Krapte op de arbeidsmarkt door mismatch - RTL Z NIEUWS

vrijdag 29 juni 2018 - 14:33 uur

Krapte op de arbeidsmarkt door mismatch - RTL Z NIEUWS


Goede vacaturetekst is van levensbelang - Z Online Seminar

vrijdag 29 juni 2018 - 14:29 uur

Goede vacaturetekst is van levensbelang - Z Online Seminar


De ideale baan. Wat wil talent als ze naar een wer - RTL Z NIEUWS

vrijdag 29 juni 2018 - 14:18 uur

De ideale baan. Wat wil talent als ze naar een wer - RTL Z NIEUWS


Galapagos twijfelt aan samenwerking Abbvie: koers - RTL Z NIEUWS

vrijdag 29 juni 2018 - 07:34 uur

Galapagos twijfelt aan samenwerking Abbvie: koers - RTL Z NIEUWS


#Z60 - Bezuinigt de NPO het kind weg met het badwater?

donderdag 28 juni 2018 - 20:58 uur

#Z60 - Bezuinigt de NPO het kind weg met het badwater?


FC Twente, stop met bedelen bij de gemeente - RTL Z NIEUWS

donderdag 28 juni 2018 - 15:45 uur

FC Twente, stop met bedelen bij de gemeente - RTL Z NIEUWS


Herman Wijffels: 'Politieke elite staat op de rem' - RTL Z NIEUWS

donderdag 28 juni 2018 - 14:45 uur

Herman Wijffels: 'Politieke elite staat op de rem' - RTL Z NIEUWS


FC Twente dreigt met faillissement - RTL Z NIEUWS

donderdag 28 juni 2018 - 07:40 uur

FC Twente dreigt met faillissement - RTL Z NIEUWS


#Z60 - (Hoe) had procedure benoeming Femke Halsema beter gekund?

woensdag 27 juni 2018 - 20:54 uur

#Z60 - (Hoe) had procedure benoeming Femke Halsema beter gekund?


Staan we aan de vooravond van een aandelencrash? - RTL Z NIEUWS

woensdag 27 juni 2018 - 15:50 uur

Staan we aan de vooravond van een aandelencrash? - RTL Z NIEUWS


Beurs Inside special: ProBeleggen Symposium - RTL Z NIEUWS

woensdag 27 juni 2018 - 15:12 uur

Beurs Inside special: ProBeleggen Symposium - RTL Z NIEUWS


Van der Most wil alleen nog creatief aan de slag - RTL Z NIEUWS

woensdag 27 juni 2018 - 15:04 uur

Van der Most wil alleen nog creatief aan de slag - RTL Z NIEUWS


BinckBank is klaar voor de toekomst - RTL Z BEURSSPEL

woensdag 27 juni 2018 - 12:48 uur

BinckBank is klaar voor de toekomst - RTL Z BEURSSPEL


Euronext, groot in data - RTL Z BEURSSPEL

woensdag 27 juni 2018 - 12:47 uur

Euronext, groot in data - RTL Z BEURSSPEL


#Z60 - Waarom Twitter graag Zalm uitleg ziet geven over #dividendbelasting

dinsdag 26 juni 2018 - 20:53 uur

#Z60 - Waarom Twitter graag Zalm uitleg ziet geven over #dividendbelasting


Staat sluit topdeal over gas met Shell en Exxon - RTL Z NIEUWS

dinsdag 26 juni 2018 - 15:22 uur

Staat sluit topdeal over gas met Shell en Exxon - RTL Z NIEUWS


Het wekelijkse gesprek met de minister van Financiën

dinsdag 26 juni 2018 - 14:07 uur

Het wekelijkse gesprek met de minister van Financiën


Beïnvloeden doe je zo: de future lock-in - RTL Z NIEUWS

dinsdag 26 juni 2018 - 12:46 uur

Beïnvloeden doe je zo: de future lock-in - RTL Z NIEUWS


Chinese beurs al 20 procent gedaald: 'risico grote - RTL Z NIEUWS

dinsdag 26 juni 2018 - 09:06 uur

Chinese beurs al 20 procent gedaald: 'risico grote - RTL Z NIEUWS


#Z60 - Handelt Ajax te goeder trouw in zaak Nouri?

maandag 25 juni 2018 - 20:41 uur

#Z60 - Handelt Ajax te goeder trouw in zaak Nouri?


Maak een vuist tegen de Big Pharma, laat je vaccineren - RTL Z NIEUWS

maandag 25 juni 2018 - 14:00 uur

Maak een vuist tegen de Big Pharma, laat je vaccineren - RTL Z NIEUWS


Z Online Seminar: Zo vind je talent - RTL Z NIEUWS

maandag 25 juni 2018 - 12:58 uur

Z Online Seminar: Zo vind je talent - RTL Z NIEUWS


Harde conclusies onderzoek eiercrisis: Voedselveiligheid in Nederland niet op orde

maandag 25 juni 2018 - 11:25 uur

Harde conclusies onderzoek eiercrisis: Voedselveiligheid in Nederland niet op orde


#Z60 - D66-er Thom de Graaff lijkt eerder pragmatisch dan principieel

vrijdag 22 juni 2018 - 20:58 uur

#Z60 - D66-er Thom de Graaff lijkt eerder pragmatisch dan principieel


Dit is het WK van de tegenvallers - RTL Z NIEUWS

vrijdag 22 juni 2018 - 15:35 uur

Dit is het WK van de tegenvallers - RTL Z NIEUWS


Boeren in de Bijlmer: dit is de vertical farm - RTL Z NIEUWS

vrijdag 22 juni 2018 - 13:43 uur

Boeren in de Bijlmer: dit is de vertical farm - RTL Z NIEUWS


#Z60 - Wordt een hogere energiebelasting wel eerlijk verdeeld?

donderdag 21 juni 2018 - 20:41 uur

#Z60 - Wordt een hogere energiebelasting wel eerlijk verdeeld?


Adem in, adem uit: dit is de booming business van - RTL Z NIEUWS

donderdag 21 juni 2018 - 14:43 uur

Adem in, adem uit: dit is de booming business van - RTL Z NIEUWS


Maandag 25 juni: Het Markante Leven Van Michael Jackson - RTLZ

donderdag 21 juni 2018 - 14:17 uur

Maandag 25 juni: Het Markante Leven Van Michael Jackson - RTLZ


#Z60 - DENK weer betrapt op bedenkelijke praktijken?

woensdag 20 juni 2018 - 20:47 uur

#Z60 - DENK weer betrapt op bedenkelijke praktijken?


We eten minder vlees, maar slachten steeds meer dieren

woensdag 20 juni 2018 - 15:51 uur

We eten minder vlees, maar slachten steeds meer dieren


Z Online Seminar: War for talent – Hoe vind ik goede mensen?

dinsdag 19 juni 2018 - 21:13 uur

Z Online Seminar: War for talent – Hoe vind ik goede mensen?


#Z60 - Afgrijzen om misstanden in Nederlandse slachthuizen

dinsdag 19 juni 2018 - 20:50 uur

#Z60 - Afgrijzen om misstanden in Nederlandse slachthuizen


Robotmade in Brabant in plaats van handmade in Chi - RTL Z NIEUWS

dinsdag 19 juni 2018 - 15:28 uur

Robotmade in Brabant in plaats van handmade in Chi - RTL Z NIEUWS


Het imperium van Beyoncé en Jay Z - RTL Z NIEUWS

dinsdag 19 juni 2018 - 14:47 uur

Het imperium van Beyoncé en Jay Z - RTL Z NIEUWS


Het wekelijks gesprek met de minister van Financiën

dinsdag 19 juni 2018 - 14:09 uur

Het wekelijks gesprek met de minister van Financiën


Het imperium van Beyonce en Jay-Z - RTL Z NIEUWS

dinsdag 19 juni 2018 - 14:04 uur

Het imperium van Beyonce en Jay-Z - RTL Z NIEUWS


Hans de Geus: beurs bang voor welke kant ECB opgaa - RTL Z NIEUWS

dinsdag 19 juni 2018 - 10:41 uur

Hans de Geus: beurs bang voor welke kant ECB opgaa - RTL Z NIEUWS


#Z60 - DNB tempert feestvreugde nog vóór feest begonnen is…

maandag 18 juni 2018 - 20:48 uur

#Z60 - DNB tempert feestvreugde nog vóór feest begonnen is…


De zeven plagen die de Belastingdienst teisteren - RTL Z NIEUWS

maandag 18 juni 2018 - 14:25 uur

De zeven plagen die de Belastingdienst teisteren - RTL Z NIEUWS


#Z60 - Is het huidige financiële stelsel 'onhoudbaar'?

vrijdag 15 juni 2018 - 20:41 uur

#Z60 - Is het huidige financiële stelsel 'onhoudbaar'?


Energie duurder? Zo verdien je het terug. - RTL Z NIEUWS

vrijdag 15 juni 2018 - 14:34 uur

Energie duurder? Zo verdien je het terug. - RTL Z NIEUWS


‘Aan het begin van handelsoorlog en dat gaat de ec - RTL Z NIEUWS