Persoonlijk Categorieen

Nieuwsuur

Brexit of niet: ook de Britten stemmen

vrijdag 24 mei 2019 - 15:00 uur

Brexit of niet: ook de Britten stemmen


Wat vinden arbeidsmigranten van Nederland?

donderdag 23 mei 2019 - 15:00 uur

Wat vinden arbeidsmigranten van Nederland?


De integratie van Polen gaat moeizaam, vooral omdat het niet nodig is

woensdag 22 mei 2019 - 15:00 uur

De integratie van Polen gaat moeizaam, vooral omdat het niet nodig is


De EU vist geen vluchtelingen meer uit het water, maar heeft daardoor ook geen controle

dinsdag 21 mei 2019 - 10:07 uur

De EU vist geen vluchtelingen meer uit het water, maar heeft daardoor ook geen controle


Wie zijn die Oost-Europese kennismigranten in Nederland?

maandag 20 mei 2019 - 10:00 uur

Wie zijn die Oost-Europese kennismigranten in Nederland?


Ondermijnt Nederland de verhoudingen in EU met nieuw verbond?

zondag 19 mei 2019 - 05:00 uur

Ondermijnt Nederland de verhoudingen in EU met nieuw verbond?


Bedrijven en universiteiten ontvangen kennismigranten met open armen

zaterdag 18 mei 2019 - 05:00 uur

Bedrijven en universiteiten ontvangen kennismigranten met open armen


Hoe wordt rechts-extremisme verspreid? En wat kunnen we eraan doen?

vrijdag 17 mei 2019 - 15:00 uur

Hoe wordt rechts-extremisme verspreid? En wat kunnen we eraan doen?


Elektronisch afval zorgt in Afrikaanse landen voor problemen

dinsdag 14 mei 2019 - 05:00 uur

Elektronisch afval zorgt in Afrikaanse landen voor problemen


Dit zijn dé grote uitdagingen voor de Europese Unie

maandag 13 mei 2019 - 15:00 uur

Dit zijn dé grote uitdagingen voor de Europese Unie


Het Friese waterschap heeft nog geen plan tegen de bodemdaling

zaterdag 11 mei 2019 - 15:35 uur

Het Friese waterschap heeft nog geen plan tegen de bodemdaling


Zo is het leven voor LHBT'ers in Libanon

donderdag 9 mei 2019 - 15:00 uur

Zo is het leven voor LHBT'ers in Libanon


Exclusief interview met Jacob Zuma, oud-president van Zuid-Afrika

dinsdag 7 mei 2019 - 15:45 uur

Exclusief interview met Jacob Zuma, oud-president van Zuid-Afrika


'Anna' vertelt over het coke gebruik op de Zuidas: "Je moet je verantwoorden als je het niet doet"

maandag 6 mei 2019 - 15:00 uur

'Anna' vertelt over het coke gebruik op de Zuidas: "Je moet je verantwoorden als je het niet doet"


Leven met autisme wordt misschien net iets makkelijker

zaterdag 4 mei 2019 - 05:00 uur

Leven met autisme wordt misschien net iets makkelijker


Amersfoort wil in 2030 van gas af

donderdag 2 mei 2019 - 15:00 uur

Amersfoort wil in 2030 van gas af


Waarom radicaliseert iemand? En hoe vind je de weg terug?

maandag 29 april 2019 - 14:45 uur

Waarom radicaliseert iemand? En hoe vind je de weg terug?


Omwonenden hoogovens gaan luchtvervuiling zelf meten

zaterdag 20 april 2019 - 15:00 uur

Omwonenden hoogovens gaan luchtvervuiling zelf meten


Hoe houden we ons drinkwater op peil bij droogte?

vrijdag 19 april 2019 - 15:00 uur

Hoe houden we ons drinkwater op peil bij droogte?


Ongeneeslijk ziek: niet dood, maar ook (nog?) niet beter

maandag 15 april 2019 - 15:00 uur

Ongeneeslijk ziek: niet dood, maar ook (nog?) niet beter


World Press Photo 2019: de indringende verhalen achter de foto's

donderdag 11 april 2019 - 16:35 uur

World Press Photo 2019: de indringende verhalen achter de foto's


Zoveel plastic verpakkingen produceren we met z'n allen

dinsdag 9 april 2019 - 18:45 uur

Zoveel plastic verpakkingen produceren we met z'n allen


Ongeneeslijk ziek: langer leven of kwaliteit van leven?

zondag 7 april 2019 - 10:00 uur

Ongeneeslijk ziek: langer leven of kwaliteit van leven?


Musical Soldaat van Oranje gaat naar Londen

donderdag 4 april 2019 - 15:00 uur

Musical Soldaat van Oranje gaat naar Londen


Ruim 200.00 Nederlanders aan verslavende pijnstiller

dinsdag 2 april 2019 - 16:00 uur

Ruim 200.00 Nederlanders aan verslavende pijnstiller


Deze zakenman runt een private militaire groep die zich aan geen enkel verdrag houdt

maandag 1 april 2019 - 15:50 uur

Deze zakenman runt een private militaire groep die zich aan geen enkel verdrag houdt


Unieke beelden John Lennon en Yoko Ono gered uit een chemische afvalcontainer

zondag 31 maart 2019 - 20:44 uur

Unieke beelden John Lennon en Yoko Ono gered uit een chemische afvalcontainer


Afghaanse zangeres leeft totaal afgezonderd door dreigement Taliban | LEVEN IN KABUL 3/4

zondag 31 maart 2019 - 13:42 uur

Afghaanse zangeres leeft totaal afgezonderd door dreigement Taliban | LEVEN IN KABUL 3/4


Massoud legde vast hoe de Taliban weer angst en verderf zaaien in Afghanistan | Leven in Kabul 4/4

zondag 31 maart 2019 - 13:00 uur

Massoud legde vast hoe de Taliban weer angst en verderf zaaien in Afghanistan | Leven in Kabul 4/4


Russen in New York over 'hun' president Trump

zondag 31 maart 2019 - 07:00 uur

Russen in New York over 'hun' president Trump


Massoud legde vast hoe de Taliban weer angst en verderf zaaien in Afghanistan | Leven in Kabul

zondag 31 maart 2019 - 05:00 uur

Massoud legde vast hoe de Taliban weer angst en verderf zaaien in Afghanistan | Leven in Kabul


Afghaanse zangeres leeft totaal afgezonderd door dreigement Taliban | Leven in Kabul

zaterdag 30 maart 2019 - 06:00 uur

Afghaanse zangeres leeft totaal afgezonderd door dreigement Taliban | Leven in Kabul


Leven (en dood) van oorlogsverslaggever Marie Colvin verfilmd

donderdag 28 maart 2019 - 16:00 uur

Leven (en dood) van oorlogsverslaggever Marie Colvin verfilmd


Mensensmokkelaar helpt Afghanen naar Europa

dinsdag 26 maart 2019 - 16:09 uur

Mensensmokkelaar helpt Afghanen naar Europa


Sommige vrouwen willen geen kinderen vanwege de klimaatverandering

zondag 24 maart 2019 - 15:25 uur

Sommige vrouwen willen geen kinderen vanwege de klimaatverandering


Zo leven uitgezette Afghanen | LEVEN IN KABUL 1/4

zaterdag 23 maart 2019 - 16:00 uur

Zo leven uitgezette Afghanen | LEVEN IN KABUL 1/4


Verkiezingen: Krijgt de SGP weer een voet tussen de deur?

dinsdag 19 maart 2019 - 16:43 uur

Verkiezingen: Krijgt de SGP weer een voet tussen de deur?


Verkiezingen: DENK wil de straat in de Senaat

maandag 18 maart 2019 - 18:00 uur

Verkiezingen: DENK wil de straat in de Senaat


Hoe democratisch zijn die waterschappen eigenlijk? | #3

maandag 18 maart 2019 - 17:00 uur

Hoe democratisch zijn die waterschappen eigenlijk? | #3


Verkiezingen: PVV hoopt dat de kiezer komt

zondag 17 maart 2019 - 17:39 uur

Verkiezingen: PVV hoopt dat de kiezer komt


Provinciale Staten: Is het geruzie nu over bij 50Plus?

zaterdag 16 maart 2019 - 09:00 uur

Provinciale Staten: Is het geruzie nu over bij 50Plus?


Verkiezingen: Opmaat naar ‘premier Klaver’?

vrijdag 15 maart 2019 - 15:45 uur

Verkiezingen: Opmaat naar ‘premier Klaver’?


Verkiezingen: wat is het wonder van de Christenunie?

dinsdag 12 maart 2019 - 17:18 uur

Verkiezingen: wat is het wonder van de Christenunie?


Ingesloten door zonnepanelen en windmolens | Het bedreigde landschap #3

maandag 11 maart 2019 - 17:25 uur

Ingesloten door zonnepanelen en windmolens | Het bedreigde landschap #3


Het bedreigde landschap (2): de verdozing van Nederland

zondag 10 maart 2019 - 18:24 uur

Het bedreigde landschap (2): de verdozing van Nederland


Bodemdaling en broeikasgassen: hoe veengrond veel waterschappen zorgen baart

zondag 10 maart 2019 - 16:58 uur

Bodemdaling en broeikasgassen: hoe veengrond veel waterschappen zorgen baart


Verkiezingen: Wie gaat er campagne voeren voor D66?

zondag 10 maart 2019 - 07:45 uur

Verkiezingen: Wie gaat er campagne voeren voor D66?


'Iedereen wil het oude cultuurlandschap, maar niemand wil ervoor betalen'

zaterdag 9 maart 2019 - 15:21 uur

'Iedereen wil het oude cultuurlandschap, maar niemand wil ervoor betalen'


Zoveel gif zit er op groente en in het land bij lelievelden

vrijdag 8 maart 2019 - 10:30 uur

Zoveel gif zit er op groente en in het land bij lelievelden


Verkiezingen: Is de Partij voor de Dieren vies van macht?

woensdag 6 maart 2019 - 17:11 uur

Verkiezingen: Is de Partij voor de Dieren vies van macht?


Volledige genezing hiv in zicht?

woensdag 6 maart 2019 - 13:17 uur

Volledige genezing hiv in zicht?


De langstzittende dijkgraaf ziet relevantie van waterschappen groeien

zondag 3 maart 2019 - 18:42 uur

De langstzittende dijkgraaf ziet relevantie van waterschappen groeien


Verkiezingen: kan Rutte nog een keer winnen?

zaterdag 2 maart 2019 - 16:56 uur

Verkiezingen: kan Rutte nog een keer winnen?


In gesprek met: Popart-kunstenaar David Hockney

vrijdag 1 maart 2019 - 14:55 uur

In gesprek met: Popart-kunstenaar David Hockney


Tweedeling neemt toe: 'Kinderen op school steeds meer in eigen bubbel'

woensdag 27 februari 2019 - 10:46 uur

Tweedeling neemt toe: 'Kinderen op school steeds meer in eigen bubbel'


2,5 miljoen Nederlanders hebben moeite met digitale apparaten

maandag 25 februari 2019 - 15:41 uur

2,5 miljoen Nederlanders hebben moeite met digitale apparaten


Het lerarentekort in de praktijk

zaterdag 23 februari 2019 - 16:50 uur

Het lerarentekort in de praktijk


Vijf jaar na 'Maidan': zijn de slachtoffers voor niets gestorven?

vrijdag 22 februari 2019 - 15:06 uur

Vijf jaar na 'Maidan': zijn de slachtoffers voor niets gestorven?


De achterblijver bepaalt in Polen | De Keerzijde van Open Grenzen

dinsdag 19 februari 2019 - 20:00 uur

De achterblijver bepaalt in Polen | De Keerzijde van Open Grenzen


Wat doen de grootste landen aan het klimaat?

dinsdag 19 februari 2019 - 10:13 uur

Wat doen de grootste landen aan het klimaat?


Erwin Olaf leidt ons rond over zijn nieuwe overzichtsexpositie

maandag 18 februari 2019 - 13:31 uur

Erwin Olaf leidt ons rond over zijn nieuwe overzichtsexpositie


Wat zijn eigenlijk de klimaatplannen van de grootste landen?

maandag 18 februari 2019 - 11:54 uur

Wat zijn eigenlijk de klimaatplannen van de grootste landen?


Verkiezingen: Kan Forum voor Democratie politiek doorbreken?

zaterdag 16 februari 2019 - 15:15 uur

Verkiezingen: Kan Forum voor Democratie politiek doorbreken?


Open Grenzen: Letse jongeren vertrekken naar West-Europa

vrijdag 15 februari 2019 - 12:58 uur

Open Grenzen: Letse jongeren vertrekken naar West-Europa


Leven van 50 tot 60 euro per week: hoe kom je uit het schuldendal?

woensdag 13 februari 2019 - 14:37 uur

Leven van 50 tot 60 euro per week: hoe kom je uit het schuldendal?


Verkiezingen: Kan de SP de belofte waarmaken?

maandag 11 februari 2019 - 12:31 uur

Verkiezingen: Kan de SP de belofte waarmaken?


Verkiezingen: Wordt het CDA ooit nog de grootste?

zaterdag 9 februari 2019 - 08:22 uur

Verkiezingen: Wordt het CDA ooit nog de grootste?


Al 22 jaar geen Elfstedentocht en er toch altijd voorbereid

vrijdag 8 februari 2019 - 19:30 uur

Al 22 jaar geen Elfstedentocht en er toch altijd voorbereid


Vissers vrezen einde van hun tijdperk op de Noordzee

woensdag 6 februari 2019 - 15:49 uur

Vissers vrezen einde van hun tijdperk op de Noordzee


In gesprek met: Brexit-onderhandelaar Michel Barnier

dinsdag 5 februari 2019 - 15:30 uur

In gesprek met: Brexit-onderhandelaar Michel Barnier


We verspillen elke dag 5 miljoen kilo voedsel: deze mensen keren het tij

dinsdag 5 februari 2019 - 11:05 uur

We verspillen elke dag 5 miljoen kilo voedsel: deze mensen keren het tij


Pluimveehouders Bens reageren op aantijgingen dierenactivisten

maandag 4 februari 2019 - 18:00 uur

Pluimveehouders Bens reageren op aantijgingen dierenactivisten


Nederlanders sturen bijna helft van hun online gekochte kleding weer terug

maandag 4 februari 2019 - 11:54 uur

Nederlanders sturen bijna helft van hun online gekochte kleding weer terug


Mustafa moest na seksueel misbruik nog twee maanden bij pleegvader wonen

woensdag 30 januari 2019 - 15:20 uur

Mustafa moest na seksueel misbruik nog twee maanden bij pleegvader wonen


Het leger kan kleine overlastgevende drones niet neerschieten: wat nu?

dinsdag 29 januari 2019 - 12:19 uur

Het leger kan kleine overlastgevende drones niet neerschieten: wat nu?


'Legrands muziek hielp mij hoorbaar te worden'

maandag 28 januari 2019 - 15:59 uur

'Legrands muziek hielp mij hoorbaar te worden'


Ans Boersma klaagt de Nederlandse Staat aan

vrijdag 25 januari 2019 - 15:54 uur

Ans Boersma klaagt de Nederlandse Staat aan


Boeren en jagers verzetten zich tegen de komst van de wolf

woensdag 23 januari 2019 - 12:26 uur

Boeren en jagers verzetten zich tegen de komst van de wolf


De Zweedse ervaring met CO2-belasting: "Binnen afzienbare tijd worden wij klimaatneutraal"

dinsdag 22 januari 2019 - 16:33 uur

De Zweedse ervaring met CO2-belasting: "Binnen afzienbare tijd worden wij klimaatneutraal"


Film Festival Rotterdam opent met indringende film over brandwonden

maandag 21 januari 2019 - 15:42 uur

Film Festival Rotterdam opent met indringende film over brandwonden


Verkiezingen: Hoe gaat de PvdA zich herpakken?

zaterdag 19 januari 2019 - 16:30 uur

Verkiezingen: Hoe gaat de PvdA zich herpakken?


Vernederd in een kooi als menselijk schild | IN HET SYRIË VAN ASSAD 2/3

zaterdag 19 januari 2019 - 14:00 uur

Vernederd in een kooi als menselijk schild | IN HET SYRIË VAN ASSAD 2/3


Verkiezingen: Hoe gaat de PvdA zich herpakken?

zaterdag 19 januari 2019 - 08:06 uur

Verkiezingen: Hoe gaat de PvdA zich herpakken?


Kinderen in Syrië tekenen de oorlog van zich af | IN HET SYRIË VAN ASSAD 2/3

vrijdag 18 januari 2019 - 14:19 uur

Kinderen in Syrië tekenen de oorlog van zich af | IN HET SYRIË VAN ASSAD 2/3


Kinderen in Syrië tekenen de oorlog van zich af | IN HET SYRIË VAN ASSAD 2/3

vrijdag 18 januari 2019 - 13:10 uur

Kinderen in Syrië tekenen de oorlog van zich af | IN HET SYRIË VAN ASSAD 2/3


Kinderen in Syrië tekenen de oorlog van zich af | IN HET SYRIË VAN ASSAD 2/3

vrijdag 18 januari 2019 - 12:27 uur

Kinderen in Syrië tekenen de oorlog van zich af | IN HET SYRIË VAN ASSAD 2/3


Vrouwen in Syrië nemen heft in eigen hand

donderdag 17 januari 2019 - 15:45 uur

Vrouwen in Syrië nemen heft in eigen hand


In Noord-Ierland zorgt Brexit voor veel onzekerheid

woensdag 16 januari 2019 - 12:14 uur

In Noord-Ierland zorgt Brexit voor veel onzekerheid


instanieuwsuur OND YT repogisteren CUO190114EO

maandag 14 januari 2019 - 14:35 uur

instanieuwsuur OND YT repogisteren CUO190114EO


Waar zijn de honderden slachtoffers van het bloedbad in Tulsa?

zondag 13 januari 2019 - 07:32 uur

Waar zijn de honderden slachtoffers van het bloedbad in Tulsa?


'De gele hesjes haten Macron'

zaterdag 12 januari 2019 - 13:45 uur

'De gele hesjes haten Macron'


'De gele hesjes haten Macron'

vrijdag 11 januari 2019 - 17:01 uur

'De gele hesjes haten Macron'


Musea balen: kunst Koninklijk Huis gaat naar veiling

donderdag 10 januari 2019 - 13:16 uur

Musea balen: kunst Koninklijk Huis gaat naar veiling


'Toeval dat Frank Magnitz zo is toegetakeld?

woensdag 9 januari 2019 - 13:24 uur

'Toeval dat Frank Magnitz zo is toegetakeld?


'Ik ben boos, maar God houdt ook van mensen achter Nashville-verklaring'

dinsdag 8 januari 2019 - 11:54 uur

'Ik ben boos, maar God houdt ook van mensen achter Nashville-verklaring'


Kraamstal én sterfhuis: ruim 5 miljoen biggen halen de slacht niet