Persoonlijk Categorieen

Nieuwsuur

Boris Johnson - een portret

zondag 21 juli 2019 - 16:28 uur

Boris Johnson - een portret


De zomer van 1969: de eerste mens op de maan

zaterdag 20 juli 2019 - 15:29 uur

De zomer van 1969: de eerste mens op de maan


Een weekend op campagne met de populairste politicus van Italië

dinsdag 16 juli 2019 - 15:00 uur

Een weekend op campagne met de populairste politicus van Italië


Staatssecretaris Snel over zijn plannen met de elektrische auto | INPLUGGEN OF DOORPUFFEN #4

zondag 14 juli 2019 - 09:45 uur

Staatssecretaris Snel over zijn plannen met de elektrische auto | INPLUGGEN OF DOORPUFFEN #4


Dementie-expert heeft nu zelf dementie en geeft stokje over aan haar zoon

woensdag 10 juli 2019 - 15:00 uur

Dementie-expert heeft nu zelf dementie en geeft stokje over aan haar zoon


Omwonenden klagen steeds vaker over muziekfestivals

maandag 8 juli 2019 - 15:45 uur

Omwonenden klagen steeds vaker over muziekfestivals


Op vliegvakantie? Ook daar beland je in de file

vrijdag 5 juli 2019 - 15:00 uur

Op vliegvakantie? Ook daar beland je in de file


Het klimaat is nog geen prioriteit in Polen

maandag 1 juli 2019 - 15:00 uur

Het klimaat is nog geen prioriteit in Polen


Topadviseur Facebook: 'We maken nog steeds fouten'

zondag 30 juni 2019 - 15:00 uur

Topadviseur Facebook: 'We maken nog steeds fouten'


Maanmissie Apollo 11: haarscherp en in kleur

donderdag 27 juni 2019 - 15:00 uur

Maanmissie Apollo 11: haarscherp en in kleur


Typisch Nederlands: vrijheid

woensdag 26 juni 2019 - 15:00 uur

Typisch Nederlands: vrijheid


Het Nederlandse vergadermodel: iedereen is gelijk | Nederlandse Identiteit deel 2

maandag 24 juni 2019 - 15:00 uur

Het Nederlandse vergadermodel: iedereen is gelijk | Nederlandse Identiteit deel 2


Welke rol speelt de Nederlandse taal bij onze identiteit?

zaterdag 22 juni 2019 - 20:57 uur

Welke rol speelt de Nederlandse taal bij onze identiteit?


Vier vragen over de arbeidsongeschiktheidsverzekering voor zelfstandigen

zaterdag 22 juni 2019 - 16:00 uur

Vier vragen over de arbeidsongeschiktheidsverzekering voor zelfstandigen


Welke rol speelt de Nederlandse taal bij onze identiteit?

zaterdag 22 juni 2019 - 13:29 uur

Welke rol speelt de Nederlandse taal bij onze identiteit?


Contactverbod geen garantie veiligheid slachtoffers

donderdag 20 juni 2019 - 10:23 uur

Contactverbod geen garantie veiligheid slachtoffers


MH17: In Rusland en Oekraïne op zoek naar de verantwoordelijken

dinsdag 18 juni 2019 - 15:00 uur

MH17: In Rusland en Oekraïne op zoek naar de verantwoordelijken


Nikie moest 10.000 euro aan toeslagen terugbetalen

zaterdag 15 juni 2019 - 15:00 uur

Nikie moest 10.000 euro aan toeslagen terugbetalen


Acteurs met een handicap willen Hollywood in

vrijdag 14 juni 2019 - 16:01 uur

Acteurs met een handicap willen Hollywood in


Grootschalig fysiek, seksueel en psychisch geweld in de jeugdzorg

donderdag 13 juni 2019 - 15:00 uur

Grootschalig fysiek, seksueel en psychisch geweld in de jeugdzorg


Groeiende groep jongeren verlaat school laaggeletterd

woensdag 12 juni 2019 - 15:00 uur

Groeiende groep jongeren verlaat school laaggeletterd


Steeds meer studenten hebben stress vanwege prestatiedruk en studieschuld

maandag 10 juni 2019 - 15:00 uur

Steeds meer studenten hebben stress vanwege prestatiedruk en studieschuld


Vlaams Belang boekt forse winst: breuken in 'cordon sanitaire'?

donderdag 6 juni 2019 - 15:00 uur

Vlaams Belang boekt forse winst: breuken in 'cordon sanitaire'?


20 doden per jaar: bouw gevaarlijkste werkplek

dinsdag 4 juni 2019 - 18:00 uur

20 doden per jaar: bouw gevaarlijkste werkplek


Kinderen in Haïti weggehaald bij ouders en verdwenen naar buitenland

zondag 2 juni 2019 - 07:00 uur

Kinderen in Haïti weggehaald bij ouders en verdwenen naar buitenland


Warmtenet in Nijmegen blijkt duurder, en moeilijk van af te komen

zaterdag 1 juni 2019 - 13:54 uur

Warmtenet in Nijmegen blijkt duurder, en moeilijk van af te komen


Zonder medische achtergrond besnijden gebeurt, maar mag dat wel?

donderdag 30 mei 2019 - 05:00 uur

Zonder medische achtergrond besnijden gebeurt, maar mag dat wel?


De ingewikkelde strijd tegen criminaliteit in de Rotterdamse haven

woensdag 29 mei 2019 - 15:00 uur

De ingewikkelde strijd tegen criminaliteit in de Rotterdamse haven


Chris Oomen stopt na 40 jaar bij verzekeraar DSW

woensdag 29 mei 2019 - 05:00 uur

Chris Oomen stopt na 40 jaar bij verzekeraar DSW


Wat te doen met gewelddadige ex-gedetineerden?

maandag 27 mei 2019 - 15:00 uur

Wat te doen met gewelddadige ex-gedetineerden?


Brexit of niet: ook de Britten stemmen

vrijdag 24 mei 2019 - 15:00 uur

Brexit of niet: ook de Britten stemmen


Wat vinden arbeidsmigranten van Nederland?

donderdag 23 mei 2019 - 15:00 uur

Wat vinden arbeidsmigranten van Nederland?


De integratie van Polen gaat moeizaam, vooral omdat het niet nodig is

woensdag 22 mei 2019 - 15:00 uur

De integratie van Polen gaat moeizaam, vooral omdat het niet nodig is


De EU vist geen vluchtelingen meer uit het water, maar heeft daardoor ook geen controle

dinsdag 21 mei 2019 - 10:07 uur

De EU vist geen vluchtelingen meer uit het water, maar heeft daardoor ook geen controle


Wie zijn die Oost-Europese kennismigranten in Nederland?

maandag 20 mei 2019 - 10:00 uur

Wie zijn die Oost-Europese kennismigranten in Nederland?


Ondermijnt Nederland de verhoudingen in EU met nieuw verbond?

zondag 19 mei 2019 - 05:00 uur

Ondermijnt Nederland de verhoudingen in EU met nieuw verbond?


Bedrijven en universiteiten ontvangen kennismigranten met open armen

zaterdag 18 mei 2019 - 05:00 uur

Bedrijven en universiteiten ontvangen kennismigranten met open armen


Hoe wordt rechts-extremisme verspreid? En wat kunnen we eraan doen?

vrijdag 17 mei 2019 - 15:00 uur

Hoe wordt rechts-extremisme verspreid? En wat kunnen we eraan doen?


Elektronisch afval zorgt in Afrikaanse landen voor problemen

dinsdag 14 mei 2019 - 05:00 uur

Elektronisch afval zorgt in Afrikaanse landen voor problemen


Dit zijn dé grote uitdagingen voor de Europese Unie

maandag 13 mei 2019 - 15:00 uur

Dit zijn dé grote uitdagingen voor de Europese Unie


Het Friese waterschap heeft nog geen plan tegen de bodemdaling

zaterdag 11 mei 2019 - 15:35 uur

Het Friese waterschap heeft nog geen plan tegen de bodemdaling


Zo is het leven voor LHBT'ers in Libanon

donderdag 9 mei 2019 - 15:00 uur

Zo is het leven voor LHBT'ers in Libanon


Exclusief interview met Jacob Zuma, oud-president van Zuid-Afrika

dinsdag 7 mei 2019 - 15:45 uur

Exclusief interview met Jacob Zuma, oud-president van Zuid-Afrika


'Anna' vertelt over het coke gebruik op de Zuidas: "Je moet je verantwoorden als je het niet doet"

maandag 6 mei 2019 - 15:00 uur

'Anna' vertelt over het coke gebruik op de Zuidas: "Je moet je verantwoorden als je het niet doet"


Leven met autisme wordt misschien net iets makkelijker

zaterdag 4 mei 2019 - 05:00 uur

Leven met autisme wordt misschien net iets makkelijker


Amersfoort wil in 2030 van gas af

donderdag 2 mei 2019 - 15:00 uur

Amersfoort wil in 2030 van gas af


Waarom radicaliseert iemand? En hoe vind je de weg terug?

maandag 29 april 2019 - 14:45 uur

Waarom radicaliseert iemand? En hoe vind je de weg terug?


Omwonenden hoogovens gaan luchtvervuiling zelf meten

zaterdag 20 april 2019 - 15:00 uur

Omwonenden hoogovens gaan luchtvervuiling zelf meten


Hoe houden we ons drinkwater op peil bij droogte?

vrijdag 19 april 2019 - 15:00 uur

Hoe houden we ons drinkwater op peil bij droogte?


Ongeneeslijk ziek: niet dood, maar ook (nog?) niet beter

maandag 15 april 2019 - 15:00 uur

Ongeneeslijk ziek: niet dood, maar ook (nog?) niet beter


World Press Photo 2019: de indringende verhalen achter de foto's

donderdag 11 april 2019 - 16:35 uur

World Press Photo 2019: de indringende verhalen achter de foto's


Zoveel plastic verpakkingen produceren we met z'n allen

dinsdag 9 april 2019 - 18:45 uur

Zoveel plastic verpakkingen produceren we met z'n allen


Ongeneeslijk ziek: langer leven of kwaliteit van leven?

zondag 7 april 2019 - 10:00 uur

Ongeneeslijk ziek: langer leven of kwaliteit van leven?


Musical Soldaat van Oranje gaat naar Londen

donderdag 4 april 2019 - 15:00 uur

Musical Soldaat van Oranje gaat naar Londen


Ruim 200.00 Nederlanders aan verslavende pijnstiller

dinsdag 2 april 2019 - 16:00 uur

Ruim 200.00 Nederlanders aan verslavende pijnstiller


Deze zakenman runt een private militaire groep die zich aan geen enkel verdrag houdt

maandag 1 april 2019 - 15:50 uur

Deze zakenman runt een private militaire groep die zich aan geen enkel verdrag houdt


Unieke beelden John Lennon en Yoko Ono gered uit een chemische afvalcontainer

zondag 31 maart 2019 - 20:44 uur

Unieke beelden John Lennon en Yoko Ono gered uit een chemische afvalcontainer


Afghaanse zangeres leeft totaal afgezonderd door dreigement Taliban | LEVEN IN KABUL 3/4

zondag 31 maart 2019 - 13:42 uur

Afghaanse zangeres leeft totaal afgezonderd door dreigement Taliban | LEVEN IN KABUL 3/4


Massoud legde vast hoe de Taliban weer angst en verderf zaaien in Afghanistan | Leven in Kabul 4/4

zondag 31 maart 2019 - 13:00 uur

Massoud legde vast hoe de Taliban weer angst en verderf zaaien in Afghanistan | Leven in Kabul 4/4


Russen in New York over 'hun' president Trump

zondag 31 maart 2019 - 07:00 uur

Russen in New York over 'hun' president Trump


Massoud legde vast hoe de Taliban weer angst en verderf zaaien in Afghanistan | Leven in Kabul

zondag 31 maart 2019 - 05:00 uur

Massoud legde vast hoe de Taliban weer angst en verderf zaaien in Afghanistan | Leven in Kabul


Afghaanse zangeres leeft totaal afgezonderd door dreigement Taliban | Leven in Kabul

zaterdag 30 maart 2019 - 06:00 uur

Afghaanse zangeres leeft totaal afgezonderd door dreigement Taliban | Leven in Kabul


Leven (en dood) van oorlogsverslaggever Marie Colvin verfilmd

donderdag 28 maart 2019 - 16:00 uur

Leven (en dood) van oorlogsverslaggever Marie Colvin verfilmd


Mensensmokkelaar helpt Afghanen naar Europa

dinsdag 26 maart 2019 - 16:09 uur

Mensensmokkelaar helpt Afghanen naar Europa


Sommige vrouwen willen geen kinderen vanwege de klimaatverandering

zondag 24 maart 2019 - 15:25 uur

Sommige vrouwen willen geen kinderen vanwege de klimaatverandering


Zo leven uitgezette Afghanen | LEVEN IN KABUL 1/4

zaterdag 23 maart 2019 - 16:00 uur

Zo leven uitgezette Afghanen | LEVEN IN KABUL 1/4


Verkiezingen: Krijgt de SGP weer een voet tussen de deur?

dinsdag 19 maart 2019 - 16:43 uur

Verkiezingen: Krijgt de SGP weer een voet tussen de deur?


Verkiezingen: DENK wil de straat in de Senaat

maandag 18 maart 2019 - 18:00 uur

Verkiezingen: DENK wil de straat in de Senaat


Hoe democratisch zijn die waterschappen eigenlijk? | #3

maandag 18 maart 2019 - 17:00 uur

Hoe democratisch zijn die waterschappen eigenlijk? | #3


Verkiezingen: PVV hoopt dat de kiezer komt

zondag 17 maart 2019 - 17:39 uur

Verkiezingen: PVV hoopt dat de kiezer komt


Provinciale Staten: Is het geruzie nu over bij 50Plus?

zaterdag 16 maart 2019 - 09:00 uur

Provinciale Staten: Is het geruzie nu over bij 50Plus?


Verkiezingen: Opmaat naar ‘premier Klaver’?

vrijdag 15 maart 2019 - 15:45 uur

Verkiezingen: Opmaat naar ‘premier Klaver’?


Verkiezingen: wat is het wonder van de Christenunie?

dinsdag 12 maart 2019 - 17:18 uur

Verkiezingen: wat is het wonder van de Christenunie?


Ingesloten door zonnepanelen en windmolens | Het bedreigde landschap #3

maandag 11 maart 2019 - 17:25 uur

Ingesloten door zonnepanelen en windmolens | Het bedreigde landschap #3


Het bedreigde landschap (2): de verdozing van Nederland

zondag 10 maart 2019 - 18:24 uur

Het bedreigde landschap (2): de verdozing van Nederland


Bodemdaling en broeikasgassen: hoe veengrond veel waterschappen zorgen baart

zondag 10 maart 2019 - 16:58 uur

Bodemdaling en broeikasgassen: hoe veengrond veel waterschappen zorgen baart


Verkiezingen: Wie gaat er campagne voeren voor D66?

zondag 10 maart 2019 - 07:45 uur

Verkiezingen: Wie gaat er campagne voeren voor D66?


'Iedereen wil het oude cultuurlandschap, maar niemand wil ervoor betalen'

zaterdag 9 maart 2019 - 15:21 uur

'Iedereen wil het oude cultuurlandschap, maar niemand wil ervoor betalen'


Zoveel gif zit er op groente en in het land bij lelievelden

vrijdag 8 maart 2019 - 10:30 uur

Zoveel gif zit er op groente en in het land bij lelievelden


Verkiezingen: Is de Partij voor de Dieren vies van macht?

woensdag 6 maart 2019 - 17:11 uur

Verkiezingen: Is de Partij voor de Dieren vies van macht?


Volledige genezing hiv in zicht?

woensdag 6 maart 2019 - 13:17 uur

Volledige genezing hiv in zicht?


De langstzittende dijkgraaf ziet relevantie van waterschappen groeien

zondag 3 maart 2019 - 18:42 uur

De langstzittende dijkgraaf ziet relevantie van waterschappen groeien


Verkiezingen: kan Rutte nog een keer winnen?

zaterdag 2 maart 2019 - 16:56 uur

Verkiezingen: kan Rutte nog een keer winnen?


In gesprek met: Popart-kunstenaar David Hockney

vrijdag 1 maart 2019 - 14:55 uur

In gesprek met: Popart-kunstenaar David Hockney


Tweedeling neemt toe: 'Kinderen op school steeds meer in eigen bubbel'

woensdag 27 februari 2019 - 10:46 uur

Tweedeling neemt toe: 'Kinderen op school steeds meer in eigen bubbel'


2,5 miljoen Nederlanders hebben moeite met digitale apparaten

maandag 25 februari 2019 - 15:41 uur

2,5 miljoen Nederlanders hebben moeite met digitale apparaten


Het lerarentekort in de praktijk

zaterdag 23 februari 2019 - 16:50 uur

Het lerarentekort in de praktijk


Vijf jaar na 'Maidan': zijn de slachtoffers voor niets gestorven?

vrijdag 22 februari 2019 - 15:06 uur

Vijf jaar na 'Maidan': zijn de slachtoffers voor niets gestorven?


De achterblijver bepaalt in Polen | De Keerzijde van Open Grenzen

dinsdag 19 februari 2019 - 20:00 uur

De achterblijver bepaalt in Polen | De Keerzijde van Open Grenzen


Wat doen de grootste landen aan het klimaat?

dinsdag 19 februari 2019 - 10:13 uur

Wat doen de grootste landen aan het klimaat?


Erwin Olaf leidt ons rond over zijn nieuwe overzichtsexpositie

maandag 18 februari 2019 - 13:31 uur

Erwin Olaf leidt ons rond over zijn nieuwe overzichtsexpositie


Wat zijn eigenlijk de klimaatplannen van de grootste landen?

maandag 18 februari 2019 - 11:54 uur

Wat zijn eigenlijk de klimaatplannen van de grootste landen?


Verkiezingen: Kan Forum voor Democratie politiek doorbreken?

zaterdag 16 februari 2019 - 15:15 uur

Verkiezingen: Kan Forum voor Democratie politiek doorbreken?


Open Grenzen: Letse jongeren vertrekken naar West-Europa

vrijdag 15 februari 2019 - 12:58 uur

Open Grenzen: Letse jongeren vertrekken naar West-Europa


Leven van 50 tot 60 euro per week: hoe kom je uit het schuldendal?

woensdag 13 februari 2019 - 14:37 uur

Leven van 50 tot 60 euro per week: hoe kom je uit het schuldendal?


Verkiezingen: Kan de SP de belofte waarmaken?

maandag 11 februari 2019 - 12:31 uur

Verkiezingen: Kan de SP de belofte waarmaken?


Verkiezingen: Wordt het CDA ooit nog de grootste?

zaterdag 9 februari 2019 - 08:22 uur

Verkiezingen: Wordt het CDA ooit nog de grootste?


Al 22 jaar geen Elfstedentocht en er toch altijd voorbereid

vrijdag 8 februari 2019 - 19:30 uur

Al 22 jaar geen Elfstedentocht en er toch altijd voorbereid


Vissers vrezen einde van hun tijdperk op de Noordzee