Persoonlijk Categorieen

Rtl Video's

Addy promoot stroopwafel in Nederland - HELEMAAL HET EINDE!

maandag 20 november 2017 - 19:33 uur

Addy promoot stroopwafel in Nederland - HELEMAAL HET EINDE!


Partytime voor Linda en Jeroen! - HELEMAAL HET EINDE!

maandag 20 november 2017 - 19:32 uur

Partytime voor Linda en Jeroen! - HELEMAAL HET EINDE!


Heeft Julia haar Frans en Wiskunde gehaald? - HELEMAAL HET EINDE!

maandag 20 november 2017 - 19:32 uur

Heeft Julia haar Frans en Wiskunde gehaald? - HELEMAAL HET EINDE!


Gordon trouwt op huwelijkse voorwaarden

maandag 20 november 2017 - 14:51 uur

Gordon trouwt op huwelijkse voorwaarden


Bijzonder lied voor de moeder van Kelly - ALL YOU NEED IS LOVE

zondag 19 november 2017 - 19:07 uur

Bijzonder lied voor de moeder van Kelly - ALL YOU NEED IS LOVE


Carly Weijs, Tim den Besten, Willemijn Verkaik en - &CHANTAL

zaterdag 18 november 2017 - 20:32 uur

Carly Weijs, Tim den Besten, Willemijn Verkaik en - &CHANTAL


Willemijn Verkaik treedt op in &Chantal - &CHANTAL

zaterdag 18 november 2017 - 20:32 uur

Willemijn Verkaik treedt op in &Chantal - &CHANTAL


De medley van 1996 - OH, WAT EEN JAAR!

zaterdag 18 november 2017 - 19:03 uur

De medley van 1996 - OH, WAT EEN JAAR!


In de huid van de Spice Girls! - OH, WAT EEN JAAR!

zaterdag 18 november 2017 - 19:03 uur

In de huid van de Spice Girls! - OH, WAT EEN JAAR!


Lekker hakkuh met die pepermolen! - OH, WAT EEN JAAR!

zaterdag 18 november 2017 - 19:02 uur

Lekker hakkuh met die pepermolen! - OH, WAT EEN JAAR!


Bakken Doe Je Zo Speculaasletters /7 - BAKKEN DOE JE ZO

zaterdag 18 november 2017 - 18:30 uur

Bakken Doe Je Zo Speculaasletters /7 - BAKKEN DOE JE ZO


Marco Borsato viert nieuwe album in Paradiso

vrijdag 17 november 2017 - 19:46 uur

Marco Borsato viert nieuwe album in Paradiso


Hoe Is Het Nu Met... Erica Terpstra?

vrijdag 17 november 2017 - 15:28 uur

Hoe Is Het Nu Met... Erica Terpstra?


Een match made in heaven voor Gordon? - GORDON GAAT TROUWEN... MAAR MET WIE?

donderdag 16 november 2017 - 20:32 uur

Een match made in heaven voor Gordon? - GORDON GAAT TROUWEN... MAAR MET WIE?


“Yes, ananas!” - EXPEDITIE ROBINSON

donderdag 16 november 2017 - 20:16 uur

“Yes, ananas!” - EXPEDITIE ROBINSON


“Ik ben de meest gênante deelnemer ooit” - EXPEDITIE ROBINSON

donderdag 16 november 2017 - 20:02 uur

“Ik ben de meest gênante deelnemer ooit” - EXPEDITIE ROBINSON


Avondje doorzakken met Lil' Kleine

donderdag 16 november 2017 - 19:32 uur

Avondje doorzakken met Lil' Kleine


William Rutten droomt van Obama voor zijn camerale

donderdag 16 november 2017 - 19:03 uur

William Rutten droomt van Obama voor zijn camerale


Zwangere Chantal Janzen heeft nu al zin in kerst

donderdag 16 november 2017 - 18:33 uur

Zwangere Chantal Janzen heeft nu al zin in kerst


Dean en Siebe gaan surfen! - HELEMAAL HET EINDE!

donderdag 16 november 2017 - 16:07 uur

Dean en Siebe gaan surfen! - HELEMAAL HET EINDE!


Gerard's ode aan zijn kinderen - KOFFIETIJD

donderdag 16 november 2017 - 11:06 uur

Gerard's ode aan zijn kinderen - KOFFIETIJD


'Hotel de Druiventros had zetje van Herman nodig'

woensdag 15 november 2017 - 19:56 uur

'Hotel de Druiventros had zetje van Herman nodig'


Geraldine Kemper gestalkt - VAN DER VORST ZIET STERREN

woensdag 15 november 2017 - 19:32 uur

Geraldine Kemper gestalkt - VAN DER VORST ZIET STERREN


Geer en Goor op pad voor Oma's Soep

woensdag 15 november 2017 - 18:50 uur

Geer en Goor op pad voor Oma's Soep


Wat is er met Piet Beentjes gebeurd?

woensdag 15 november 2017 - 18:37 uur

Wat is er met Piet Beentjes gebeurd?


Dit is de 'crib' van Lil' Kleine

woensdag 15 november 2017 - 13:34 uur

Dit is de 'crib' van Lil' Kleine


In bad met Rick en Ryanne - CELEBRITY CITY TRIP

dinsdag 14 november 2017 - 20:33 uur

In bad met Rick en Ryanne - CELEBRITY CITY TRIP


Rik laat zien hoe het moet in Kopenhagen - CELEBRITY CITY TRIP

dinsdag 14 november 2017 - 20:33 uur

Rik laat zien hoe het moet in Kopenhagen - CELEBRITY CITY TRIP


"Beetje kaarten, Pivo drinken en..." - CELEBRITY CITY TRIP

dinsdag 14 november 2017 - 20:32 uur

"Beetje kaarten, Pivo drinken en..." - CELEBRITY CITY TRIP


"De pizzabezorger is net langs geweest" - CELEBRITY CITY TRIP

dinsdag 14 november 2017 - 20:32 uur

"De pizzabezorger is net langs geweest" - CELEBRITY CITY TRIP


Detective Samantha ontdekt een scharreltje - SAMANTHA & MICHAEL SCHEIDEN ERMEE UIT

dinsdag 14 november 2017 - 19:32 uur

Detective Samantha ontdekt een scharreltje - SAMANTHA & MICHAEL SCHEIDEN ERMEE UIT


Estelle haalt levensgevaarlijke capriolen uit - HET PERFECTE PLAATJE

dinsdag 14 november 2017 - 19:32 uur

Estelle haalt levensgevaarlijke capriolen uit - HET PERFECTE PLAATJE


Johnny de Mol geblinddoekt op pad voor de Linda

dinsdag 14 november 2017 - 19:04 uur

Johnny de Mol geblinddoekt op pad voor de Linda


Feestelijke première nieuwe serie Soof

dinsdag 14 november 2017 - 18:53 uur

Feestelijke première nieuwe serie Soof


Job Gosschalk misbruikte 16-jarige acteur

dinsdag 14 november 2017 - 18:45 uur

Job Gosschalk misbruikte 16-jarige acteur


Geer en Goor delen soep uit voor goede doel

dinsdag 14 november 2017 - 15:59 uur

Geer en Goor delen soep uit voor goede doel


Mattie: Lezen van Wietze's interview in LINDA. erg

maandag 13 november 2017 - 20:08 uur

Mattie: Lezen van Wietze's interview in LINDA. erg


Stephan slooft zich uit in de keuken - HELEMAAL HET EINDE!

maandag 13 november 2017 - 19:33 uur

Stephan slooft zich uit in de keuken - HELEMAAL HET EINDE!


Wordt Karel een echte surfboy? - HELEMAAL HET EINDE!

maandag 13 november 2017 - 19:32 uur

Wordt Karel een echte surfboy? - HELEMAAL HET EINDE!


'Benieuwd hoe Xess Xava reageert als hij me op het

maandag 13 november 2017 - 18:35 uur

'Benieuwd hoe Xess Xava reageert als hij me op het


Robert maakt twee zussen intens blij - ALL YOU NEED IS LOVE

zondag 12 november 2017 - 19:04 uur

Robert maakt twee zussen intens blij - ALL YOU NEED IS LOVE


"Mag ik een hulplijn inschakelen?" - ALL YOU NEED IS LOVE

zondag 12 november 2017 - 19:03 uur

"Mag ik een hulplijn inschakelen?" - ALL YOU NEED IS LOVE


“Ik ben het meest gelukkig thuis” - &CHANTAL

zaterdag 11 november 2017 - 20:32 uur

“Ik ben het meest gelukkig thuis” - &CHANTAL


Gordons kinderwens gaat in vervulling! - &CHANTAL

zaterdag 11 november 2017 - 20:32 uur

Gordons kinderwens gaat in vervulling! - &CHANTAL


Maan zingt haar nieuwe single 'Me' - &CHANTAL

zaterdag 11 november 2017 - 20:32 uur

Maan zingt haar nieuwe single 'Me' - &CHANTAL


Gordon, Miljuschka en Maan te gast in &Chantal - &CHANTAL

zaterdag 11 november 2017 - 20:32 uur

Gordon, Miljuschka en Maan te gast in &Chantal - &CHANTAL


De medley met hits uit 1989 - OH, WAT EEN JAAR!

zaterdag 11 november 2017 - 19:04 uur

De medley met hits uit 1989 - OH, WAT EEN JAAR!


Pleun en Maan zingen 'It's The First Time' - OH, WAT EEN JAAR!

zaterdag 11 november 2017 - 19:03 uur

Pleun en Maan zingen 'It's The First Time' - OH, WAT EEN JAAR!


Wie kent Hepie en Hepie nog? - OH, WAT EEN JAAR!

zaterdag 11 november 2017 - 19:02 uur

Wie kent Hepie en Hepie nog? - OH, WAT EEN JAAR!


Bakken Doe Je Zo Sinaasappel-yoghurtcake /6 - BAKKEN DOE JE ZO

zaterdag 11 november 2017 - 18:29 uur

Bakken Doe Je Zo Sinaasappel-yoghurtcake /6 - BAKKEN DOE JE ZO


Kaj van der Voort lanceert persoonlijke debuutsing

vrijdag 10 november 2017 - 19:30 uur

Kaj van der Voort lanceert persoonlijke debuutsing


Erica op Reis krijgt mogelijk toch een volgend sei

vrijdag 10 november 2017 - 19:24 uur

Erica op Reis krijgt mogelijk toch een volgend sei


Vajèn van den Bosch keert terug in Nieuwe Tijden

vrijdag 10 november 2017 - 19:12 uur

Vajèn van den Bosch keert terug in Nieuwe Tijden


Jan Smit strikt Sorry voor alles kandidaten op lis

vrijdag 10 november 2017 - 18:40 uur

Jan Smit strikt Sorry voor alles kandidaten op lis


'Jaar jeugddetentie voor moordverdachte Romy voelt

vrijdag 10 november 2017 - 18:08 uur

'Jaar jeugddetentie voor moordverdachte Romy voelt


Chantal kijkt haar ogen uit bij Lil' Kleine

vrijdag 10 november 2017 - 13:48 uur

Chantal kijkt haar ogen uit bij Lil' Kleine


Kaj of nieuwkomer Shelly? - EXPEDITIE ROBINSON

donderdag 9 november 2017 - 20:35 uur

Kaj of nieuwkomer Shelly? - EXPEDITIE ROBINSON


Romantisch middagje voor Gordon en Jeffrey - GORDON GAAT TROUWEN... MAAR MET WIE?

donderdag 9 november 2017 - 20:33 uur

Romantisch middagje voor Gordon en Jeffrey - GORDON GAAT TROUWEN... MAAR MET WIE?


Gordon schrikt zich rot in slaapkamer - GORDON GAAT TROUWEN... MAAR MET WIE?

donderdag 9 november 2017 - 20:33 uur

Gordon schrikt zich rot in slaapkamer - GORDON GAAT TROUWEN... MAAR MET WIE?


Gordon valt als een blok voor Italiaanse Manuel - GORDON GAAT TROUWEN... MAAR MET WIE?

donderdag 9 november 2017 - 20:33 uur

Gordon valt als een blok voor Italiaanse Manuel - GORDON GAAT TROUWEN... MAAR MET WIE?


Gordon over het paard getild? - GORDON GAAT TROUWEN... MAAR MET WIE?

donderdag 9 november 2017 - 20:33 uur

Gordon over het paard getild? - GORDON GAAT TROUWEN... MAAR MET WIE?


Geer en Goor momentje in Gordon Gaat Trouwen - GORDON GAAT TROUWEN... MAAR MET WIE?

donderdag 9 november 2017 - 20:32 uur

Geer en Goor momentje in Gordon Gaat Trouwen - GORDON GAAT TROUWEN... MAAR MET WIE?


"Ik kan een kaart laten opstijgen"

donderdag 9 november 2017 - 19:33 uur

"Ik kan een kaart laten opstijgen"


Chantal en Victor komen niet meer bij

donderdag 9 november 2017 - 19:32 uur

Chantal en Victor komen niet meer bij


Gordon heeft de kriebels: ‘Er wordt gekust ja’

donderdag 9 november 2017 - 15:49 uur

Gordon heeft de kriebels: ‘Er wordt gekust ja’


Bas Muijs beleeft angstige momenten met levensgeva

donderdag 9 november 2017 - 13:17 uur

Bas Muijs beleeft angstige momenten met levensgeva


Deal: Uniek kijkje achter de schermen van het topv

donderdag 9 november 2017 - 13:01 uur

Deal: Uniek kijkje achter de schermen van het topv


Eerste beelden nieuw stulpje Wibi Soerjadi

woensdag 8 november 2017 - 19:02 uur

Eerste beelden nieuw stulpje Wibi Soerjadi


Nieuw rapduo nu al legendarisch - CELEBRITY CITY TRIP

dinsdag 7 november 2017 - 20:33 uur

Nieuw rapduo nu al legendarisch - CELEBRITY CITY TRIP


Boef zet Robert Kranenborg op het verkeerde been - CELEBRITY CITY TRIP

dinsdag 7 november 2017 - 20:32 uur

Boef zet Robert Kranenborg op het verkeerde been - CELEBRITY CITY TRIP


Tygo Gernandt door hond in zijn gezicht gebeten! - HET PERFECTE PLAATJE

dinsdag 7 november 2017 - 20:17 uur

Tygo Gernandt door hond in zijn gezicht gebeten! - HET PERFECTE PLAATJE


Estelle over haar hond: “Ruikt naar mijn ex-man!” - HET PERFECTE PLAATJE

dinsdag 7 november 2017 - 20:11 uur

Estelle over haar hond: “Ruikt naar mijn ex-man!” - HET PERFECTE PLAATJE


Estelle laat de wens van Daphne uitkomen! - HET PERFECTE PLAATJE

dinsdag 7 november 2017 - 20:11 uur

Estelle laat de wens van Daphne uitkomen! - HET PERFECTE PLAATJE


Gordon heeft de grootste lol met Brian! - HET PERFECTE PLAATJE

dinsdag 7 november 2017 - 19:58 uur

Gordon heeft de grootste lol met Brian! - HET PERFECTE PLAATJE


Is nu echt de rek uit het huwelijk? - SAMANTHA & MICHAEL SCHEIDEN ERMEE UIT

dinsdag 7 november 2017 - 19:32 uur

Is nu echt de rek uit het huwelijk? - SAMANTHA & MICHAEL SCHEIDEN ERMEE UIT


Rolf en Samantha demonstreren standje ‘helikopter - SAMANTHA & MICHAEL SCHEIDEN ERMEE UIT

dinsdag 7 november 2017 - 19:32 uur

Rolf en Samantha demonstreren standje ‘helikopter - SAMANTHA & MICHAEL SCHEIDEN ERMEE UIT


Michael: “Rolf heeft geen ballen” - SAMANTHA & MICHAEL SCHEIDEN ERMEE UIT

dinsdag 7 november 2017 - 19:32 uur

Michael: “Rolf heeft geen ballen” - SAMANTHA & MICHAEL SCHEIDEN ERMEE UIT


Zieke Bibian Mentel gaat voor goud op Olympische S

dinsdag 7 november 2017 - 18:40 uur

Zieke Bibian Mentel gaat voor goud op Olympische S


Beau van Erven Dorens: De New York City Marathon w

maandag 6 november 2017 - 19:48 uur

Beau van Erven Dorens: De New York City Marathon w


Bridget viert duizendste Utopia aflevering met Uto

maandag 6 november 2017 - 19:32 uur

Bridget viert duizendste Utopia aflevering met Uto


De oude cabañas worden leeggehaald - HELEMAAL HET EINDE!

maandag 6 november 2017 - 19:32 uur

De oude cabañas worden leeggehaald - HELEMAAL HET EINDE!


Nieuwe Gabbers halen alles uit de kast: 'De show w

maandag 6 november 2017 - 18:59 uur

Nieuwe Gabbers halen alles uit de kast: 'De show w


'Fans James Blunt gaan mooie avond tegemoet in AFA

maandag 6 november 2017 - 18:42 uur

'Fans James Blunt gaan mooie avond tegemoet in AFA


Sterren in het nauw na onthulling Paradise Papers

maandag 6 november 2017 - 18:09 uur

Sterren in het nauw na onthulling Paradise Papers


Aran Bade spreekt Geraldine Kemper over Verkracht

maandag 6 november 2017 - 15:24 uur

Aran Bade spreekt Geraldine Kemper over Verkracht


Rachida in tranen door bijzonder huwelijksaanzoek - ALL YOU NEED IS LOVE

zondag 5 november 2017 - 20:42 uur

Rachida in tranen door bijzonder huwelijksaanzoek - ALL YOU NEED IS LOVE


"Dat had je toch niet gedacht" - ALL YOU NEED IS LOVE

zondag 5 november 2017 - 19:05 uur

"Dat had je toch niet gedacht" - ALL YOU NEED IS LOVE


Een bakkie thee met Harmen Siezen - ALL YOU NEED IS LOVE

zondag 5 november 2017 - 19:05 uur

Een bakkie thee met Harmen Siezen - ALL YOU NEED IS LOVE


Heerlijke herenigingen in de studio - ALL YOU NEED IS LOVE

zondag 5 november 2017 - 19:04 uur

Heerlijke herenigingen in de studio - ALL YOU NEED IS LOVE


Een onverwachte liefdesverklaring - ALL YOU NEED IS LOVE

zondag 5 november 2017 - 19:02 uur

Een onverwachte liefdesverklaring - ALL YOU NEED IS LOVE


Katja Schuurman te gast bij &Chantal - &CHANTAL

zaterdag 4 november 2017 - 20:32 uur

Katja Schuurman te gast bij &Chantal - &CHANTAL


Chantal en Jan zingen duet in &Chantal - &CHANTAL

zaterdag 4 november 2017 - 20:32 uur

Chantal en Jan zingen duet in &Chantal - &CHANTAL


De medley van 2001: van Kylie tot Shaggy! - OH, WAT EEN JAAR!

zaterdag 4 november 2017 - 19:03 uur

De medley van 2001: van Kylie tot Shaggy! - OH, WAT EEN JAAR!


Xander zingt Drops Of Jupiter - OH, WAT EEN JAAR!

zaterdag 4 november 2017 - 19:03 uur

Xander zingt Drops Of Jupiter - OH, WAT EEN JAAR!


Heerlijke beelden van Fred uit 2001! - OH, WAT EEN JAAR!

zaterdag 4 november 2017 - 19:02 uur

Heerlijke beelden van Fred uit 2001! - OH, WAT EEN JAAR!


Bakken Doe Je Zo Bananenbrood /5 - BAKKEN DOE JE ZO

zaterdag 4 november 2017 - 18:30 uur

Bakken Doe Je Zo Bananenbrood /5 - BAKKEN DOE JE ZO


Sam Smith: 2 jaar aan nieuwe album gewerkt

vrijdag 3 november 2017 - 16:47 uur

Sam Smith: 2 jaar aan nieuwe album gewerkt


Hoe Is Het Nu Met... De Echte Gooische Meisjes?

vrijdag 3 november 2017 - 14:58 uur

Hoe Is Het Nu Met... De Echte Gooische Meisjes?


Julia en Eva zingen voor kleine Lena - HELEMAAL HET EINDE!

vrijdag 3 november 2017 - 08:01 uur

Julia en Eva zingen voor kleine Lena - HELEMAAL HET EINDE!


"Ik schijt overal, doe je mond maar open" - EXPEDITIE ROBINSON: EILANDPRAAT

donderdag 2 november 2017 - 22:32 uur

"Ik schijt overal, doe je mond maar open" - EXPEDITIE ROBINSON: EILANDPRAAT