Persoonlijk Categorieen

Rtl Video's

Alain Clark pakt 10-jarig jubileum groots aan

woensdag 20 september 2017 - 18:49 uur

10 jaar geleden kwam het album ‘Live it out’ uit en dat betekende de absolute doorbraak voor Alain Clark in Nederland. Dit viert de zanger niet al...


Winston en Renate liggen in deuk na eerste metamor - THE STORY OF MY LIFE

woensdag 20 september 2017 - 18:33 uur

Winston en Renate zijn 25 jaar ouder gemaakt. Als ze elkaar voor het eerst zo zien, komen ze niet meer bij van het lachen.


Winston en Renate barsten in lachen uit! - THE STORY OF MY LIFE

woensdag 20 september 2017 - 18:32 uur

Bij het zien van de eerste metamorfose waarbij Winston en Renate 25 jaar ouder zijn gemaakt, barsten de twee in lachen uit.


Winston: "ik zou hier wel voor tekenen" - THE STORY OF MY LIFE

woensdag 20 september 2017 - 18:32 uur

Zowel Winston als Renate nemen een kijkje in de spiegel nu zij 50 jaar ouder zijn gemaakt.


Winston en Renate Gerschtanowitz gierend in Story

woensdag 20 september 2017 - 18:13 uur

Vanavond is er weer een nieuwe aflevering van ‘Story of my Life’ te zien. Deze keer is het aan Winston en Renate Gerschtanowitz om een blik in de ...


Een kwal op je bord? Dat kan!

woensdag 20 september 2017 - 17:58 uur

In Azië is het de normaalste zaak van de wereld en ook in Nederland moeten we er steeds meer aan gaan geloven... een kwal op je bord!


Robert Ten Brink verrast in eigen AYNIL-caravan

woensdag 20 september 2017 - 17:34 uur

Robert Ten Brink, ook wel Dr. Love, werd vandaag verrast met een contractverlenging van 3 jaar in zijn eigen liefdescaravan.


Gedetineerden via social media op zoek naar seksda

woensdag 20 september 2017 - 17:28 uur

Het is verboden en tóch gebeurt het. Gedetineerden die via hun binnengesmokkelde mobieltje speuren op social media en afspreken voor seksdates…


Snapking op bezoek! - MODELS IN PARIS: HET ECHTE LEVEN

woensdag 20 september 2017 - 11:47 uur

Wat is de eerste indruk van de modellen?


"De casting van Hagrid voor Harry Potter" - HOLLAND'S NEXT TOP MODEL

woensdag 20 september 2017 - 09:28 uur

Jamie laat zien wat hij kan op torenhoge laarzen!


Lopen? "Pak gewoon de bus ofzo" - HOLLAND'S NEXT TOP MODEL

woensdag 20 september 2017 - 09:22 uur

Jamie houdt van lopen, als het maar over een catwalk is.


"Wij tegen zij" - EXPEDITIE ROBINSON

woensdag 20 september 2017 - 09:03 uur

Hoe meer Carlos en Marlé erover nadenken, hoe minder ze de BN'ers als concurrentie zien. Kom maar op!


Prinsjesdag ontrafeld door Sharon en Esmee

dinsdag 19 september 2017 - 20:00 uur

Wat is Prinsjesdag eigenlijk? Waarom dragen al die vrouwen een hoedje? Wat doet Máxima in die koets? En, wat zit er in het koffertje? MTV's Double Tr...


'Beatrix aan het babbelen en wijn drinken op Prins

dinsdag 19 september 2017 - 17:10 uur

Alle ogen waren vandaag gericht op koning Willem-Alexander en koningin Máxima. Prinses Beatrix leek zich vanaf te zijlijn goed te amuseren.


Ongemakkelijke fotoshoot voor Beaudine - MODELS IN PARIS: HET ECHTE LEVEN

maandag 18 september 2017 - 19:34 uur

Beaudine moet erg wennen aan de manier van communiceren, want deze fotograaf is niet echt van het praten.


Nooit meer kamperen of nooit meer een rechtszaak? - JOHNNY INTO THE WILD

maandag 18 september 2017 - 19:33 uur

In de derde aflevering is Estelle Cruijff te gast. Met Johnny reist ze af naar Kenia. Maar ligt dat kamperen haar wel?


"Hoe platter, hoe beter" - MODELS IN PARIS: HET ECHTE LEVEN

maandag 18 september 2017 - 19:33 uur

Kelly en Beaudine geven Famke Louise tips voor haar volgende casting. "Gewoon geen bh, dat is het allerbeste."


“We gaan de shoot afbreken” - HOLLAND'S NEXT TOP MODEL

maandag 18 september 2017 - 18:35 uur

Anna heeft vervelend nieuws voor de modellen: niet iedereen presteert even goed. Vier modellen mogen blijven, de rest mag naar huis!


"Kijk jongens dit is een strijkplank!" - HELEMAAL HET EINDE!

maandag 18 september 2017 - 18:35 uur

Stephan wil zijn overhemd strijken voor een avondje uit. Als hij de strijkplank erbij pakt, blijkt deze nog in de verpakking te zitten.


Dinand: "ik zie de dood als vriend" - JOHNNY INTO THE WILD

maandag 18 september 2017 - 18:34 uur

In de auto vertelt Dinand aan gids Sonam hoe hij tegen de dood van zijn vrouw Guusje aankijkt en tegen de dood in het algemeen.


Barry Atsma bemachtigt grote rol in The Split

maandag 18 september 2017 - 18:34 uur

Barry Atsma is binnenkort te zien in de BBC-serie The Split. Hij krijgt een belangrijke, grote, vaste rol. Een grote eer voor de acteur die de laatste...


Milans 'Zoolander blik' - HOLLAND'S NEXT TOP MODEL

maandag 18 september 2017 - 18:33 uur

De fotograaf is niet helemaal tevreden over de blik van Milan. Die heeft hij eerder gezien...


Posjes ontmoeten André Rieu - HELEMAAL HET EINDE!

maandag 18 september 2017 - 18:33 uur

Na het concert van André Rieu ontmoeten Ilona en Stephan de meester zelf. Natuurlijk bieden ze hem een flesje 'Posseco' aan.


"Van wie zou hij het hebben?" - HELEMAAL HET EINDE!

maandag 18 september 2017 - 18:33 uur

Stephan heeft wat lekkers voor de kinderen om aan tafel op te eten. Maar dan zit Tygo ineens op de grond, tot grote hilariteit van Ilona en Stephan.


"Pizza is life!" - HOLLAND'S NEXT TOP MODEL

maandag 18 september 2017 - 18:32 uur

Wie dacht dat onze modellen alleen sla en komkommer eten, had het goed mis…


Naaktshoot voor de modellen? - HOLLAND'S NEXT TOP MODEL

maandag 18 september 2017 - 18:32 uur

De outfit van de volgende shoot: sokken! Dat brengt de modellen op een idee... En niet iedereen voelt zich er comfortabel bij.


Chelsey en Sanne gaan los met truth or dare - HOLLAND'S NEXT TOP MODEL

maandag 18 september 2017 - 18:32 uur

De mannen zijn bijzonder geïnteresseerd!


Niet alles is 'perfect' voor Winston - THE STORY OF MY LIFE

maandag 18 september 2017 - 11:50 uur

Sommige mensen zien Winston en Renate als het perfecte paar dat alles voor de wind gaat in het leven. Maar Winston ziet dat anders.


Sleept Famke Louise een agency binnen? - MODELS IN PARIS: HET ECHTE LEVEN

maandag 18 september 2017 - 11:34 uur

Na twee keer te zijn afgewezen, gaat Famke Louise voor de derde keer een modellenbureau bezoeken. Lukt het haar deze keer wel om een agency binnen te ...


Tranen van geluk na megabod in Miljoenenjacht - POSTCODE LOTERIJ MILJOENENJACHT

zondag 17 september 2017 - 19:50 uur

Arno uit Rotterdam speelt het spel van zijn leven in Miljoenenjacht. Na een aantal zenuwslopende rondes accepteert hij het ongelofelijke bod van €62...


"Mijn hele leven ligt in puin!" - MEISJE VAN PLEZIER

zondag 17 september 2017 - 19:32 uur

Nadine weet nu dat haar man Remco een verhouding heeft met haar zus Xanna. Ze gaat verhaal halen bij haar zus.


Jan in extase na winnen auto in Miljoenenjacht - POSTCODE LOTERIJ MILJOENENJACHT

zondag 17 september 2017 - 19:00 uur

Jan Jeronimus weet niet wat hem overkomt wanneer hij een auto wint bij Miljoenenjacht. De blijdschap spat er van af bij hem en zijn vrouw.


Frank Dane viert 5-jarige jubileum Frank en Vrijda

zaterdag 16 september 2017 - 12:17 uur

Frank Dane vierde vrijdagavond de 5-jarige verjaardag van zijn radioprogramma de Frank en Vrijdagshow. Samen met Jelte van der Goot en huispianist Alb...


Wat gebeurde er in aflevering 2? - KROONGETUIGE

zaterdag 16 september 2017 - 09:20 uur

Bekijk de terugblik van aflevering 2. Dan ben je weer helemaal op de hoogte van de ontwikkelingen in het verhaal en de resultaten van de rechercheurs....


Groot feest voor vijf jaar Frank en Vrijdagshow

vrijdag 15 september 2017 - 19:51 uur

Al precies vijf jaar vult het iconische trio van radio 538 je vrijdagavond met heel veel onzin, gezelligheid, bekende gasten en wat muziek in de Frank...


Intiem huiskamerconcert Trijntje Oosterhuis voor l

vrijdag 15 september 2017 - 17:54 uur

Trijntje Oosterhuis knalt al vanaf de jaren negentig met Engelstalige hits door de speakers. Voor haar nieuwe album Leven van de Liefde zingt ze allee...


Het speuren is nu echt begonnen - KROONGETUIGE

vrijdag 15 september 2017 - 16:00 uur

In de derde aflevering van Kroongetuige gaan de kandidaten een tandje harder. Want nu moeten ze echt inzetten op het traceren van personen. Hoe ze dat...


'Wil je de bovenkant of de onderkant?' - GEER & GOOR STEVIG GEBOUWD

vrijdag 15 september 2017 - 00:45 uur

Geer en Goor zijn te gast bij Hannie. Sinds haar man in 2006 overleed ziet ze nauwelijks nog mensen. Geer en Goor komen haar een handje helpen... maar...


Lil' Kleine: “Ik heb wel echt genoten” - EXPEDITIE ROBINSON

donderdag 14 september 2017 - 21:28 uur

Lil’ Kleine vindt het mooi geweest en vertelt tegen Dennis hoe hij de Expeditie ervaren heeft.


'Wie heeft verzonnen mij hierop te zetten?' - GEER & GOOR STEVIG GEBOUWD

donderdag 14 september 2017 - 21:16 uur

Was bij de graafmachines al bewezen dat Geer en Goor dit soort dingen niet kunnen... zit Gordon ineens toch weer op een kraan. Dat is vragen om proble...


Geer en Goor realiseren groene oase voor ouderen - GEER & GOOR STEVIG GEBOUWD

donderdag 14 september 2017 - 21:16 uur

Het project van deze week zit er alweer op. Met hulp van sponsoren en veel vrijwilligers is een prachtige tuin aangelegd voor jong en oud.


Geer en Goor: voor al uw sloopwerk - GEER & GOOR STEVIG GEBOUWD

donderdag 14 september 2017 - 18:35 uur

Er moet een tuin aangepakt worden. En Geer en Goor bedienen de machines. Een geweldig plan, want het zijn echt natuurtalenten. In slopen dan...


"Ik zie de moed van het andere team inzakken" - EXPEDITIE ROBINSON

donderdag 14 september 2017 - 18:35 uur

De eerste proef is tot het einde spannend. Welk kamp lukt het als eerst om het kanon af te vuren?


Zee-egels: voedzaam en lekker! - EXPEDITIE ROBINSON

donderdag 14 september 2017 - 18:35 uur

Roeland heeft zee-egels gevonden om te eten, maar niet iedereen is even gecharmeerd van dit voedsel.


Een prachtig nieuw plekje voor de man van Hannie - GEER & GOOR STEVIG GEBOUWD

donderdag 14 september 2017 - 18:35 uur

De tuin van Hannie heeft een metamorfose gekregen. En de gedenkplaats voor haar man heeft een heel mooi nieuw plekje. Het wordt Hannie eventjes teveel...


'Kijk hem zitten, dat spaarvarken naast me' - GEER & GOOR STEVIG GEBOUWD

donderdag 14 september 2017 - 12:57 uur

Geer en Goor gaan weer aan de slag in Stevig Gebouwd. Volledig georganiseerd en natuurlijk uiterst vriendelijk naar elkaar toe beginnen ze een nieuw p...


Shelly kroelend en intiem in bed met Fred van Leer

woensdag 13 september 2017 - 18:33 uur

Stylist Fred van Leer duikt voor zijn nieuwe programma met bekende Nederlanders het bed in en dat zorgt voor behoorlijk wat intieme momenten. Qua gesp...


Olcay onder de indruk van Heidi Klum Lidl-collecti

woensdag 13 september 2017 - 18:27 uur

Supermarktketen Lidl heeft niemand minder dan topmodel Heidi Klum gestrikt voor een exclusieve kledinglijn. Olcay mocht de kledinglijn bekijken tijden...


Gregory en Rosé kunnen babygeluk nu al niet op

woensdag 13 september 2017 - 17:48 uur

Het zijn spannende tijden voor topmodel Rose Bertram. Zij en haar vriend Gregory van der Wiel zijn onlangs verkast naar Italië waar de voetballer gaa...


Johnny en verloofde Anouk stralen op Nationale Bal

woensdag 13 september 2017 - 17:37 uur

Het Nationale Ballet hield gisteravond haar jaarlijkse Gala om het theaterseizoen feestelijk te openen. BN’ers verruilden het podium waar zij normaa...


'Rechtszaak tegen Klaas Otto wordt bikkelhard geve

woensdag 13 september 2017 - 17:24 uur

Hij wordt de Brabantse Holleeder genoemd en geen kilo coke zou zonder zijn medeweten de provincie binnenkomen: Klaas Otto. Hij moest vandaag voorkomen...


'Kandidaat Miljoenenjacht gaat wellicht in hoger b

woensdag 13 september 2017 - 17:12 uur

Vandaag is het hoge woord er eindelijk uit. Nederlands meest onfortuinlijke banketbakker Arrold van den Hurk heeft zijn rechtszaak tegen Miljoenenjach...


Vader Beyoncé Knowles: 'Ik ben onwijs trots op mij

woensdag 13 september 2017 - 16:47 uur

Beyoncé's vader Mathew Knowles vertelt aan RTL Boulevard exclusief over de relatie met zijn wereldberoemde dochter. “Ik ben onwijs trots op het suc...


''Als je mij leuk vindt, stuur mij een berichtje'' - KOFFIETIJD

woensdag 13 september 2017 - 08:33 uur

Juvat Westendorp, Edwin Jonker en Charly Luske zitten in een heus mannenpanel en praten over... daten. Ze bespreken wat je wel, maar ook vooral niet m...


Jessica Valerius zoekt grenzen op voor nieuwe docu

dinsdag 12 september 2017 - 18:03 uur

Familierechercheurs zijn de schakel tussen de nabestaanden en het onderzoeksteam van een vermoord kind. Jessica Villerius maakte er een documentairere...


Guus Meeuwis weer Groots terug in Amsterdam

dinsdag 12 september 2017 - 18:00 uur

Onze Brabantse hitzanger Guus Meeuwis keert op 2 en 3 december terug in de Ziggodome met zijn Groots Met Een Zachte G De Wintereditie.


Trotse van Gerwen: 'Misschien nog één erbij of zo?

dinsdag 12 september 2017 - 17:40 uur

Sloopkogel Michael van Gerwen en zijn vrouw Daphne zitten sinds de geboorte van dochtertje Zoë op een reusachtige roze wolk. De kleine prinses is nu ...


Pittige vriendinnenfilm scoort bij premièrepubliek

dinsdag 12 september 2017 - 17:30 uur

Donderdag komt de nieuwe komedie Bella Donna’s uit. Hij gaat over drie meiden die de bucketlist van hun overleden vriendin gaan afmaken. Gisteren we...


Hoe ver ga je als je niet vanzelf zwanger raakt?

dinsdag 12 september 2017 - 17:22 uur

Hormonen, ivf, een gezondere levensstijl... er is van alles mogelijk om de kans op een zwangerschap te verhogen als het niet vanzelf gaat. En veel vro...


Nederland te klein voor nieuwe Dafnes en Epkes?

dinsdag 12 september 2017 - 16:58 uur

We krijgen geen genoeg van sporthelden als Dafne Schippers, Ranomi Kromowidjojo en Epke Zonderland. Maar Nederland is hard op weg zijn status als tops...


Bier in Madrid - FILEMON ON TOUR

dinsdag 12 september 2017 - 08:57 uur

Filemon wordt emotioneel na 3 weken Vuelta. En daarom moet er gedronken worden.


Engels blijkt moeilijk voor Bonita - HOLLAND'S NEXT TOP MODEL

dinsdag 12 september 2017 - 08:01 uur

Bonita heeft het lastig tijdens haar fotoshoot met Nigel Barker.


Johnny en Frank kopen mes en meelwormen - JOHNNY INTO THE WILD

maandag 11 september 2017 - 19:33 uur

Frank de Boer gaat samen met Johnny de Mol de jungle van Ecuador in. De twee bereiden zich goed voor met een groot mes en meelwormen


Bijzonder afscheid voor Frank de Boer - JOHNNY INTO THE WILD

maandag 11 september 2017 - 19:33 uur

In de tweede aflevering van Johnny Into The Wild bezoeken Johnny en Frank de Boer een indianenstam in Ecuador. Hier hebben de vrouwen een bijzonder af...


Ilona en Stephan krijgen videoboodschap - HELEMAAL HET EINDE!

maandag 11 september 2017 - 18:33 uur

De Pos-bank van Karel is af. Daarom maken An en Karel vanaf La Sirena speciaal een videoboodschap voor Stephan en Ilona.


De laatste loodjes van Addy's droomhuis! - HELEMAAL HET EINDE!

maandag 11 september 2017 - 18:33 uur

Addy en Astrid zitten in de laatste fase van het bouwen van hun droomhuis. Het is nu tijd om alle ramen te plaatsen. Ondertussen denken de twee ook na...


Julia en Eva gaan op dansles - HELEMAAL HET EINDE!

maandag 11 september 2017 - 18:33 uur

Julia en Eva missen hun danslessen uit Nederland heel erg en besluiten te gaan kijken bij de dansschool in Pichilemu.


“Ik wil geen manwijf worden!” - HOLLAND'S NEXT TOP MODEL

maandag 11 september 2017 - 18:32 uur

Sanne heeft het moeilijk met haar metamorfose.


Bier in Madrid - FILEMON ON TOUR

zondag 10 september 2017 - 21:01 uur

Filemon wordt emotioneel na 3 weken Vuelta. En daarom moet er gedronken worden.


Het monster Angliru - FILEMON ON TOUR

zondag 10 september 2017 - 20:50 uur

Elke wielerliefhebber kijkt al sinds weken uit naar de 20ste etappe in de Vuelta. Die eindigt op de gevreesde berg Angliru. Filemon gaat met ontzag na...


Bier in Madrid - FILEMON ON TOUR

zondag 10 september 2017 - 20:30 uur

Filemon wordt emotioneel na 3 weken Vuelta. En daarom moet er gedronken worden.


Nadine krijgt schokkend nieuws te horen! - MEISJE VAN PLEZIER

zondag 10 september 2017 - 19:32 uur

Remco, de man van Nadine biecht op dat hij een verhouding heeft met haar zus Xanna! De wereld staat op zijn kop voor Nadine.


Het monster Angliru - FILEMON ON TOUR

zaterdag 9 september 2017 - 20:12 uur

Elke wielerliefhebber kijkt al sinds weken uit naar de 20ste etappe in de Vuelta. Die eindigt op de gevreesde berg Angliru. Filemon gaat met ontzag na...


Zitvlakproblemen in de Vuelta - FILEMON ON TOUR

zaterdag 9 september 2017 - 18:57 uur

Drie weken op een zadel zitten geeft allerlei problemen. Filemon weet er alles van.


Tolhoek wil Elfstedentocht - FILEMON ON TOUR

vrijdag 8 september 2017 - 19:18 uur

Antwan Tolhoek rijdt in de Vuelta zijn eerste grote wielerronde. Maar hij wil ook de Elfstedentocht rijden. Filemon zoekt hem op.


Nieuwe leuke sketches in derde seizoen Sluipschutt

vrijdag 8 september 2017 - 18:50 uur

De Sluipschutters zijn weer actief op NPO3. Het derde seizoen is inmiddels van start gegaan en onze Bridget zocht ze op.


Succesvol In Het Buitenland: Rolf Sanchez

vrijdag 8 september 2017 - 15:11 uur

Rolf Sanchez​ doet in 2011 mee aan X Factor​ en eindigt als derde. Dat hij het programma niet wint legt hem desondanks geen windeieren. Rolf beslu...


Russisch raadsel Zakarin - FILEMON ON TOUR

vrijdag 8 september 2017 - 13:25 uur

Een van de grootste concurrenten van Wilco Kelderman voor een plek op het podium is Ilnur Zakarin. Filemon probeert een praatje aan te knopen met de m...


Vanaf 10 september de serie Meisje Van Plezier - MEISJE VAN PLEZIER

vrijdag 8 september 2017 - 10:26 uur

Elke zondag zendt RTL 4 de nieuwe dramaserie Meisje van Plezier uit. Vanaf zondag 10 september is de hele serie op Videoland te zien.


'Rust zacht Henk... je hebt nu geen pijn meer' - GEER & GOOR STEVIG GEBOUWD

vrijdag 8 september 2017 - 07:13 uur

Gerard en Gordon hebben Greet beloofd dat ze haar man mag uitstrooien op de plek die hij zo mooi vond: de duinen bij Zandvoort. Het wordt een emotione...


Filemon, ploegleider van Team Tier - FILEMON ON TOUR

donderdag 7 september 2017 - 18:34 uur

Filemon komt steeds dichter op de koers te zitten. Vandaag is hij ploegleider van het Belgische talent Floris de Tier tijdens de tijdrit naar Logroño...


Geer en Goor zijn een beetje dom - GEER & GOOR STEVIG GEBOUWD

donderdag 7 september 2017 - 18:33 uur

Om iets opnieuw op te bouwen moet er eerst gesloopt worden. Maar aan de sloopkwaliteiten van ons duo zit wel een luchtje. En niet alleen daar aan als ...


Greet gaat keihard door de bocht - GEER & GOOR STEVIG GEBOUWD

donderdag 7 september 2017 - 18:33 uur

Gerard en Gordon nemen Greet mee naar Zandvoort om haar weer eens onder de mensen te brengen. En omdat ze gek is op auto's. Ze mag lekker over het cir...


Creatief met een stemkoker - EXPEDITIE ROBINSON

donderdag 7 september 2017 - 18:33 uur

Kaj heeft een extra stem, maar ook de stemkoker komt van pas!


"Het gaat echt gebeuren nu" - EXPEDITIE ROBINSON

donderdag 7 september 2017 - 18:33 uur

De 15 BN'ers zitten op de boot richting het eiland. Gespannen op wat komen gaat...


100 grappen in anderhalve minuut - GEER & GOOR STEVIG GEBOUWD

donderdag 7 september 2017 - 18:33 uur

Het nieuwe seizoen van Geer en Goor is nog maar net begonnen of de grappen vliegen je alweer om de oren. Maar dit zijn er wel heel veel. En dat in zo'...


"Ik gun het je niet" - GEER & GOOR STEVIG GEBOUWD

donderdag 7 september 2017 - 18:33 uur

Als Geer en Goor in bed liggen lopen de gesprekken altijd uit de hand. Vooral als het weer eens zo warm is als in een bakoven.


Waar zijn de BN'ers? - EXPEDITIE ROBINSON

donderdag 7 september 2017 - 18:32 uur

De vier onbekenden komen aan op hun eiland en speculeren wat er nu gaat gebeuren... Donderdag 7 september om 20:30 uur bij RTL 5!


Zitvlakproblemen in de Vuelta - FILEMON ON TOUR

donderdag 7 september 2017 - 18:28 uur

Drie weken op een zadel zitten geeft allerlei problemen. Filemon weet er alles van.


Slaagt Frank Dane als Foute Vriend?

donderdag 7 september 2017 - 17:45 uur

Vanavond start het 3e seizoen van Foute Vrienden. Frank Dane was bij de opnames en onderzocht zijn inner Foute Frank..


De beste tips voor succesvol Tinderen

donderdag 7 september 2017 - 17:34 uur

Een leuke scharrel of een echte relatie vind je tegenwoordig sneller via Tinder dan in de kroeg. Volgende week bestaat de liefdesapp alweer vijf jaar....


'Mijn doel is Europees kampioen worden'

donderdag 7 september 2017 - 17:27 uur

Dafne Schippers gaat in Londen met goud naar huis en dat is haar niet komen aanwaaien. Ze heeft het roer totaal omgegooid en haar eindsprint is nog la...


Geer en Goor gewoon nog maatjes

donderdag 7 september 2017 - 17:17 uur

Er zou ruzie zijn tussen Geer en Goor. Maar kijk nu: Bridget ging de eerste aflevering van Stevig Gebouwd met ze kijken en de heren zaten gezusterlijk...


"De volgende orkaan komt er al weer aan"

donderdag 7 september 2017 - 17:06 uur

Het laatste nieuws over de orkaan Irma, onder andere met meteorologe Jennifer Faber. En live aan de telefoon Peter van der Vorst, die geëvacueerd wor...


André vindt 66-jarige Monique nog steeds mooi! - THE STORY OF MY LIFE

woensdag 6 september 2017 - 19:37 uur

André Hazes en zijn Monique gaan 25 jaar vooruit in de tijd. Als zij elkaar zien, zijn de twee positief verrast.


Filemon, ploegleider van Team Tier - FILEMON ON TOUR

woensdag 6 september 2017 - 19:37 uur

Filemon komt steeds dichter op de koers te zitten. Vandaag is hij ploegleider van het Belgische talent Floris de Tier tijdens de tijdrit naar Logroño...


Russisch raadsel Zakarin - FILEMON ON TOUR