Persoonlijk Categorieen

Skoften

Hogedrukreinigers zorgen altijd voor bevredigende video's

vrijdag 24 november 2017 - 20:02 uur

Gewoon omdat we hem tegen kwamen. Even genieten van de bevredigende werking van de hogedrukspuit.


Slagboom des doods pakt nog een slachtoffer op klaarlichte dag

vrijdag 24 november 2017 - 19:31 uur

Het begint een serieus probleem te worden: agressieve slagbomen, maar je hoort er verder niemand over in Den Haag. Op de barricades!


Ook dieren hebben geen respect voor de privacy van vrouwen

vrijdag 24 november 2017 - 19:01 uur

Terwijl we het meeste seksuele intimidatie-zaken tegen mannen worden uitgevochten, moeten langzaam ook maar eens naar dieren gaan kijken. Die geven na...


Texanen maken even uitgebreid ruzie over een gegooid propje papier

vrijdag 24 november 2017 - 18:06 uur

Don't mess with Texas. En gooi dus maar ook geen propjes papier, want daar gaan mensen bijdehand over doen.


De bizarre en chaotische beelden van Black Friday 2017 in Amerika

vrijdag 24 november 2017 - 17:32 uur

Het jaarlijkse kortingsfeestje is weer begonnen en dat brengt altijd het beste in de mensheid naar boven. Althans, als je aan de andere kant van de gr...


Hotssjeeeeéé het is weekend!

vrijdag 24 november 2017 - 17:06 uur

Flikker alles maar van je af, want het officiële startsein van het weekend is gegeven! Wil jij jezelf terugzien? Stuur je video via WhatsApp naar 06 ...


OK Go is terug met nóg een geweldige videoclip

vrijdag 24 november 2017 - 15:06 uur

Het is een hun trademark geworden. OK Go zal nooit meer in staat zijn om gewoon een videoclip uit te brengen, ze zullen zichzelf altijd moeten overtre...


Malin Osiban strijdt vanaf nu ook mee om de titel "lekkerste piloot op aarde"

vrijdag 24 november 2017 - 14:36 uur

We lieten jullie onlangs kennis maken met onze Nederlandse hottie-piloot Eva Claire Marseille, maar deze dame wil ook meedoen. Mag dat? Wie vinden jul...


Dronken spierbundel mept het licht uit in een hele straat

vrijdag 24 november 2017 - 14:06 uur

Denk dat het effect iets groter is dan hij zelf had verwacht. Waarschijnlijk ging hij voor één paaltje, maar dit is natuurlijk veel cooler.


IJskoude passagier molt een zwartrijdende slang in de trein

vrijdag 24 november 2017 - 13:31 uur

I've had it with these motherfucking snakes on this motherfucking train!


De hashtag #womenspreading begint een dingetje te worden op Instagram

vrijdag 24 november 2017 - 13:04 uur

Vrouwen zijn er blijkbaar klaar mee dat wij mannen altijd met onze benen uit elkaar zitten. Volgens sommigen van het andere geslacht is het nu klaar e...


Durf jij deze cocktail met een échte dode teen te drinken?

vrijdag 24 november 2017 - 12:20 uur

In Dawson City kun je lid worden van een unieke club. De club van teendrinkers. In een hotel in het stadje kun je een meedoen aan deze traditie. Wil j...


Die Chinezen laten even zien dat je prima insecten kan eten

vrijdag 24 november 2017 - 11:47 uur

Of je het nou vies vindt of niet, insecten zijn altijd een gemiste kans geweest op het gebied van voedsel. Ergens in de toekomst zullen we moeten we z...


Dronken meiden hebben geen zin om te wachten op een vrij toilet

vrijdag 24 november 2017 - 11:16 uur

Leuk idee hoor, maar zo'n wasbak is nu eenmaal niet gemaakt om op te zitten. +1 voor de billen wel…


Schattige jongedame test haar nieuwe sesksspeeltje in een restaurant

vrijdag 24 november 2017 - 10:45 uur

Als jij en je vriendje een leuk nieuw speeltje hebben, is het natuurlijk wel de bedoeling dat het gebruikt wordt. Deze twee besloten dat het niet pers...


Dronken Britse schreeuwlelijk wordt getaserd in de underground

vrijdag 24 november 2017 - 10:15 uur

"I'm a f*cking legend and I wil f*cking 'ave it!" Ja man, maar eerst word je getaserd!


Spookrijder heeft het gemunt op nietsvermoedende vrouw

donderdag 23 november 2017 - 21:01 uur

Naast de zelfrijdende auto test Tesla nu in het diepste geheim met zelfrijdende scooters. Wanneer ze de scooters op de markt loslaten is nog niet beke...


De Vlaamse Eugène rijdt sinds 1951 elke dag zijn auto de woonkamer binnen

donderdag 23 november 2017 - 20:02 uur

Eugène is een baas, want hij rijdt al sinds 1951 elke dag met zijn auto zijn huis binnen. 3 centimeter speling aan beide kant, maar daar draait deze ...


De mannen van de autoshow The Grand Tour zoeken een stuntrijder

donderdag 23 november 2017 - 19:32 uur

Er gaat nogal eens wat fout bij Jeremy Clarkson, Richard Hammond en James May. Daarom zijn de mannen opzoek naar een snelle coureur zonder schrik voor...


Ontsnapte stier valt omstanders aan op industrieterrein in Duiven

donderdag 23 november 2017 - 18:31 uur

Wat zou jij doen als een hitsige stier de weg naar de vrijheid zoekt? Juist, je drukt je auto ervoor. Je niet realiserende dat zo'n bonk spieren met g...


De zombiedrug flakka verandert je in een professionele danser (4)

donderdag 23 november 2017 - 18:01 uur

Flakka gebruikers kunnen er ook niets aan doen dat ze de moves like Jagger hebben en gewoon ontzettend lekker gaan op muziek.


Een kijkje in het leven van Captain Henk: het kopstuk van No Surrender (7)

donderdag 23 november 2017 - 17:31 uur

Het is weer donderdag dus dat betekent dat er weer een nieuwe aflevering van Captain Henk voor je klaarstaat. Alle vorige afleveringen vind je hier.


Het houden van tijgers is zeker niet zonder gevaren

donderdag 23 november 2017 - 17:01 uur

Als je nou een tijger voert hè? Zou jij dan je arm in het hok steken? Nee hè? Dat dacht ik al.


Nederlandse vrachtwagenchauffeur betrapt op wildpoepen en bemesten van industrieterrein

donderdag 23 november 2017 - 15:31 uur

Als je gruwelijk je rug moet snuiten is het ook verdomd lastig als er geen toilet in de buurt is te vinden. Alleen om je troep nu op iemand zijn terre...


Arrogante doos voelt zich te goed om met oude mensen over straat te gaan

donderdag 23 november 2017 - 15:06 uur

De jeugd heeft de toekomst zeggen ze wel eens, maar als dit de toekomst is, dan gaat de zorg het nog zwaar krijgen. Waarschijnlijk werkt deze dame ni�...


Model gaat door het winkelcentrum met niets aan behalve wat bodypaint

donderdag 23 november 2017 - 14:36 uur

Een experimentje. Moet je kleren aan hebben om een rondje door het winkelcentrum te doen? Of kun je het ook afdoen met een beetje verf?


Balkons in Barcelona zijn blijkbaar uitermate geschikt om seks op te hebben

donderdag 23 november 2017 - 14:03 uur

We komen regelmatig video's tegen van stelletjes die iets minder blij zijn dat ze betrapt, maar deze twee hebben er klaarblijkelijk iets minder moeite...


Met een beetje editwerk kun je een hele dikke joodse metalband maken

donderdag 23 november 2017 - 13:36 uur

Dit is waar het internet voor gemaakt is. Of weet jij iets beters te doen op de digitale snelweg?


Faaldief geeft een korte cursus in hoe je een fust niét moet jatten

donderdag 23 november 2017 - 13:08 uur

Hihi. Faceplant! Een echte. Dat wordt tandjes rappen lieve jongen.


Belgische dame voegt razendsnel uit, maar ziet een complete vrachtwagen over het hoofd

donderdag 23 november 2017 - 12:36 uur

Een filmpje uit het gouden jaar 2014, maar het doet weer de ronde en we schrokken weer toen we hem zagen. Wat een klap...


Met een dragster kun je de Fiat van je schoonmoeder tot de grond afbranden

donderdag 23 november 2017 - 12:08 uur

Het is nogal een dure optie, als je een auto wil afbranden. Maar als je iets doet, kun je het beter goed doen.


Motorgekkies jagen met idiote snelheden door een tunnel

donderdag 23 november 2017 - 11:36 uur

Zonder handschoenen, lekker in je spijkerbroek. Ach, als je maar lol hebt toch?


Oma heeft jeuk waar de zon niet schijnt, maar de geur blijkt wel oké

donderdag 23 november 2017 - 11:08 uur

Je moet het af en toe wel even checken natuurlijk. Voor je het weet sta je voor lul en filmt iemand het.


Mevrouw leert op pijnlijke wijze dat je beter geen water over een rus kunt gooien

donderdag 23 november 2017 - 10:36 uur

Er wordt in het Oostblok minder aardig met vrouwen omgegaan. Daarom gaan Russische dames op vakantie altijd op zoek naar een westers mannetje, omdat j...


Madame met flinke pluspunten betast haar rondingen in de auto

donderdag 23 november 2017 - 10:08 uur

Laten we even eerlijk wezen. Als jij zulke memmen had, zou je er ook de hele dag aan zitten.


Stop je hoofd in de magnetron en je krijgt onwijs gave superkrachten

donderdag 23 november 2017 - 09:33 uur

Ik zou het allemaal eens proberen als ik jou was, want stel dat het echt werkt en wat heb je te verliezen?


Engelse held trekt laffe tasjesdief van zijn scooter na beroving van een vrouw

woensdag 22 november 2017 - 20:11 uur

De tasjesdieven zouden de man bedreigd hebben neer te steken als hij niet los zou laten. Jammer dat het tuig weet te ontkomen, maar toch hulde voor zi...


Dikzak komt erachter dat hij beter geen nieuwe Lamborghini had kunnen kopen

woensdag 22 november 2017 - 19:37 uur

Een Lamborghini Aventador blijft een schitterende supercar, alleen blijkt hij niet echt geschikt voor de wat volslanke medemens. It's funny because he...


Vrouwelijke betonschopper heeft scheenbenen zo hard als staal

woensdag 22 november 2017 - 19:04 uur

Chintya Candranaya is de vrouwelijke Jean-Claude van Damme en ze heeft naast een moeilijke naam een teringhekel aan beton.


Het is verschrikkelijk druk op het spreekuur van dokter Mindy

woensdag 22 november 2017 - 18:04 uur

Vroeger had je met zo'n figuur gewoon een dikke reet, tegenwoordig heb je 430.000 volgers op Instagram. Maar goed, voor een dokter…


Buurman neemt automotieve wraak op zijn zeikende buurvrouw

woensdag 22 november 2017 - 17:36 uur

We hebben allemaal wel eens vervelende buren gehad, maar deze man pikt het gewoon niet langer. Het duurt inmiddels zo lang dat hij even de buurtjes op...


Deze Russische dame ziet er niet alleen goed uit in bikini, ze is ook nog idioot flexibel

woensdag 22 november 2017 - 17:06 uur

Toegegeven: het is een lang filmpje, maar je gaat er geen spijt van krijgen. Al krijgen wij het idee dat dit wel eens de grens van sexy kan overschrij...


Hobby Bob blaast een boom omver met achterlijk grote vuurwerkbom

woensdag 22 november 2017 - 15:34 uur

Geen idee wat deze idiote doe-het-zelvert allemaal heeft gebruikt in zijn belachelijk grote kanonslag, maar vast iets meer dan wat sloffen strijkers. ...


Jongedame met Cup K(!) start inzamelingsactie voor een borstverkleining

woensdag 22 november 2017 - 15:06 uur

Deze Australische dame heeft dusdanig veel last van haar enorme boezem dat ze er inmiddels klaar mee is. Ze moeten kleiner en dus gaat ze op zoek naar...


LuckyTV gaat los op Erica in China

woensdag 22 november 2017 - 14:35 uur

Erica was op bezoek in China en Sander van LuckyTV kon het weer niet laten en ging even los. Met de gebruikelijke hilariteit tot gevolg.


Een compilatie van bestuurders die de controle over het stuur verliezen

woensdag 22 november 2017 - 14:01 uur

Een vermakelijke lading klappers en glijders vanaf de dashcam. Nog maar weer een voorbeeld van de zegen van de dashcam.


Youtubers testen of je overal gewoon binnen kan wandelen met een geel hesje

woensdag 22 november 2017 - 13:36 uur

De vraag is: kun je overal gewoon binnen lopen als je gewoon een geel hesje aantrekt? Nou, het blijkt van wel!


De lieftallige Scarlet Johansson wordt vandaag 33 jaar

woensdag 22 november 2017 - 13:03 uur

Een vrolijke verjaardag gewenst aan een van de mooiste vrouwen ter wereld. Onze Scarlett wordt vandaag 33.


Vossenjagers meppen met zwepen in op protestanten

woensdag 22 november 2017 - 12:36 uur

Dit is een natuurlijk een probleem dat ouder is dan de wereld: Jagers willen jagen en natuurliefhebbers willen dat niet..


Het schokkende effect van een geïnfecteerde tattoeage door een vieze naald

woensdag 22 november 2017 - 12:06 uur

Ga dus in hemelsnaam lekker naar een professional en accepteer geen halfbakken thuiswerk. WTF.


Een verzameling WTF-momenten in MMA en de bokssport

woensdag 22 november 2017 - 11:36 uur

Vechtsport is net als het echte leven. Er gebeuren meer dan genoeg rare dingen..


The Brutal Black Tattoo-project is een bizar pijnlijk tatooritueel

woensdag 22 november 2017 - 11:11 uur

Hier gaat het niet om esthetiek, maar om pijn. Om het ritueel. Mensen komen hier niet om er mooi uit te zien, maar om zichzelf te testen, om herboren ...


Nieuwslezeres Coen en Sander had erotische doom: "Ik heb recht op die pik van Coen"

woensdag 22 november 2017 - 10:39 uur

Nieuwslezeres Jo van Egmond had dit weekend een nogal ongemakkelijke droom. De hele redactie van De Coen en Sander Show was namelijk te vinden in een ...


Geweldadige aanhouding inclusief waarschuwingsschot in het rustige Urk

woensdag 22 november 2017 - 10:11 uur

In Urk gebeurt niet zo veel, afgezien van een stadsbewoner hier en daar die in elkaar getrimd wordt omdat hij de verkeerde kroeg binnenstapt. Maar plo...


De muzikale monsterhit van de week: Sjaakie & Henkie Kloot - Boem Boem Boem

dinsdag 21 november 2017 - 21:01 uur

Brace yourselves: carnaval komt eraan en dat betekent een shitload aan slechte muziek. We trappen af met Sjaakie & Henkie Kloot die iets met palen heb...


Goeie ouwe tijd: Leisure Suite Larry

dinsdag 21 november 2017 - 20:45 uur

Vroeger, toen games nog uit 5 pixels bestonden, roeleerde Larry de wereld! Welke games speelde jij vroeger? > Volg de Facebookpagina Goeie Ouwe Tijd ...


Hoera! Instagramlekkertje Lindsey Pelas heeft maarliefst 7 miljoen volgers

dinsdag 21 november 2017 - 20:31 uur

De 26-jarige rondborstige Lindsey Pelas is model en fulltime lekker. De Amerikaanse schoonheid heeft op Instagram een mijlpaal bereikt met maarliefst ...


Docutijd plus bonustrailer: Griselda Blanco - The Cocaine Godmother

dinsdag 21 november 2017 - 20:01 uur

Ze is een mythische figuur in de geschiedenis van de Amerikaanse War on Drugs. Griselda Blanco Restrepo: een steenharde vrouwelijke drugsbazin die vol...


Tattoo Bob de Bouwer komt met een klasse goocheltruc aanzetten

dinsdag 21 november 2017 - 19:02 uur

Ook als goochelaar is het tegenwoordig moeilijk rondkomen en moet je er nog een baan naast hebben.


Basejumpers zijn behoorlijk levensmoe en springen van 160 meter hoge antenne

dinsdag 21 november 2017 - 18:02 uur

Deze basejumpers hebben hun broek al vol zitten nog voordat ze van de 160 meter hoge antenne afspringen.


Dametje is zelfs te dronken om netjes naar de WC te gaan

dinsdag 21 november 2017 - 17:02 uur

Het was duidelijk een leuke avond. Wie laat trouwens toe dat je gefilmd wordt tijdens het plassen joh?


Vergeet die trouwe viervoeter en neem gewoon een dinosaurus in huis!

dinsdag 21 november 2017 - 16:31 uur

Deze loyale hagedis luistert ontzettend goed, hoeft niet aangelijnd te worden en je hebt geen zakje nodig om zijn berg stront op te ruimen.


Dit is de snelste knock-out tijdens een wereldtitelgevecht everooit

dinsdag 21 november 2017 - 15:34 uur

De Zuid-Afrikaanse bokskampioen Zolani Tete heeft een wereldrecord neergezet met de snelste knock-out tijdens een wereldtitelgevecht. Hij sloeg Siboni...


Wat komt er in godsnaam voorbijdrijven in deze Maleisische rivier?

dinsdag 21 november 2017 - 15:05 uur

Een ontspannen dagje vissen in Maleisië zorgt voor een behoorlijke WTF-vangst.


Automobiliste is zo druk met haar telefoon dat ze een hele politieagent over het hoofd ziet

dinsdag 21 november 2017 - 15:01 uur

Hier het bewijs: ga niet met je telefoon achter het stuur zitten kutten.


Hittespitter Mac Lethal laat met gemak 400 woorden in 1 minuut uit z'n smoelwerk rollen

dinsdag 21 november 2017 - 14:14 uur

Sommige mensen waren (en zijn nog steeds) onder de indruk van Eminems "Rap God", maar je zou kunnen stellen dat Mac Lethal hier aardig gehakt van maak...


Motorsukkel besluit even een wheelie te doen zonder beschermende kleding

dinsdag 21 november 2017 - 13:42 uur

Een klein stukkie rijden op de motor zonder leren motorpak moet kunnen. Dat doet iedere motorrijder wel eens, maar ga nou niet wheelies doen joh…


L.A. Beast heeft een gloednieuwe manier bedacht om hamburgers te vreten

dinsdag 21 november 2017 - 13:12 uur

Zo kun je op je gemakje 15 hamburgers opeten zonder dat je je handen vies maakt. Revolutionair.


Matador krijgt een stierenhoorn op de pijnlijkst denkbare plek

dinsdag 21 november 2017 - 12:41 uur

Als jij nou één plek mocht kiezen waar je NIET door een stier geraakt wilde worden? Welke plek zou je dan kiezen? Ik denk deze.


Piper Blush heeft geen beha nodig om iets lekkers voor je te koken

dinsdag 21 november 2017 - 12:09 uur

Het klassieke recept: koken met je tepels in zicht. Een instant internethit.


DiCaprio heeft weer een bizar mooie dame uit de grabbelton gevist

dinsdag 21 november 2017 - 11:37 uur

Deze 22-jarige dame mag zich aan de enorme lijst van vriendinnetjes van de Leo toevoegen. Altijd goed voor je carrière natuurlijk en in haar geval is...


Een hele lading tokkies gaat los op een BMW X5

dinsdag 21 november 2017 - 11:09 uur

En terwijl ik het woord tokkies typ, denk ik ineens weer aan de etymologie van het woord. Hoe zou het met de familie tokkie gaan? Die vader moét wel ...


Buschauffeur trolt cameraman bij sloop van stadion

dinsdag 21 november 2017 - 10:36 uur

Deze cameraman van The Weather Channel was aanwezig bij de gecontroleerde sloop van dit (gloednieuw ogend) gebouwtje, maar een willekeurige buschauffe...


Johan Derksen: "Ik vind de Zwarte Piet-discussie geen serieus item"

dinsdag 21 november 2017 - 10:01 uur

Johan Derksen is dé no nonsense man van Nederland. Dat liet hij weer even zien bij Politiek Inside.


Fietser valt per ongeluk tegen begripvolle man die full retard gaat

maandag 20 november 2017 - 20:48 uur

Een autoband verwisselen is natuurlijk gruwelijk kut en al helemaal als een blije fietser jou omver beukt.


Je moet kiezen: aardappelpuree met jus of pompoentaart met slagroom?

maandag 20 november 2017 - 20:17 uur

Wat wordt het vanavond: gestampte aardappelen met overheerlijke jus van Kaylen Alyssa of pompoentaart met een zoete dot slagroom van Kaylee Ricciardi?


Russische automobilist verlaat net op tijd zijn parkeerplaats

maandag 20 november 2017 - 19:37 uur

Ook in Rusland heb je van die opdringerige types die op een vrij plekje staan te loeren.


Glibberende chicks in bikini laten olieworstelen is een prima tv-format

maandag 20 november 2017 - 19:03 uur

De televisie is er om je te entertainen en dit tv-programma slaagt hier met vlag en wimpel in. Wie brengt John de Mol even op de hoogte?


Stunt van skateboarder mislukt en enkel neemt sabbatical

maandag 20 november 2017 - 18:29 uur

Dit is dus de reden waarom ik niet skateboard, of sport, of uit mijn luie stoel kom. “Stay on the Floor faggot”!


Uitermate pissige vrouw komt met vuilbekkerij en zwaar geschut aanzetten

maandag 20 november 2017 - 18:02 uur

Mevrouw is in deze video met een hoog WTF-gehalt, ergens ontzettend boos over. We weten alleen niet precies wat, want we zijn een beetje afgeleid!


#metoo: Bam Magera vertelt hoe hij ooit verkracht werd in een hotelkamer

maandag 20 november 2017 - 17:33 uur

Het is een ding dat onder mannen niet vaak besproken wordt: verkracht worden. Al schijnt het regelmatig voor te komen dat vrouwen (of zelfs mannen) zi...


Gekkie laat op bijzondere wijze zien hoeveel ze van haar hondje houdt

maandag 20 november 2017 - 17:02 uur

Het kan aan ons liggen, maar volgens mij mag de dierenbescherming hier wel even een kijkje komen nemen.


Het vertederende drietalige interview met Isimat na PSV's gestolen overwinning in Zwolle

maandag 20 november 2017 - 15:20 uur

Nicolas Isimat-Mirin, ookwel liefkozend Isy genoemd was de matchwinner in een volkomen onterechte overwinning van PSV in Zwolle gisterenmiddag. Aan he...


Het gedrag van pitbulls: hoe het wel en niet moet

maandag 20 november 2017 - 14:29 uur

Dit lijken op het oog perfect luisterende pitbulls, of is het zo dat ook zij op een willekeurig moment kunnen flippen en onschuldige omstanders te gra...


Winter in Rusland is een stuk irritanter dan bij ons

maandag 20 november 2017 - 13:51 uur

Ja. Er ligt wel eens sneeuw bij ons, maar in Rusland is het van een hele andere categorie.


De Cobra 6 is zo 2011, het is tijd voor de Explod van 2.000 gram!

maandag 20 november 2017 - 13:21 uur

Leuk hoor, zo'n matje met Cobra's en nitraten, maar wanneer knoopt iemand eens 84 van deze jongens aan elkaar? Dan kan je pas echt 'lachen'. Meer har...


Tankstation ontploft op spectaculaire wijze

maandag 20 november 2017 - 12:46 uur

Soms is het wel lekker om je ochtend te beginnen met een Die Hard-momentje. Een enorme explosie zonder context. Net als in de film.


Met een grote SUV kun je prima een ondergelopen weg oversteken toch?

maandag 20 november 2017 - 12:33 uur

Even langs de garage vanwege waterschade.


De wapeninstructeur is terug met hilarische geluidseffecten

maandag 20 november 2017 - 12:08 uur

We plaatsten onlangs deze idioot secure wapeninspectie en een random internetheld heeft er een heel nieuw filmpje van gemaakt.


Scooterbink heeft excuus voor hard rijden: "ik dacht dat ik werd achtervolgd"

maandag 20 november 2017 - 11:31 uur

In Utrecht (Overvecht) is het blijkbaar zo gevaarlijk dat elke auto die achter je komt rijden een potentiële aanslag kan zijn, dus dan zit er maar é...


We wisten het wel: Rapper Sjors is eindelijk exposed!

maandag 20 november 2017 - 11:19 uur

Wij maar denken dat Sors altijd zichzelf was, maar hij blijkt gewoon al jarenlang een act op te voeren! Fuck Opa Norma, dit is de expose van 2017!


Scooter vliegt vanuit het niets in de fik

maandag 20 november 2017 - 11:08 uur

Deze meneer heeft overduidelijk een nieuwe Samsung-scooter gekocht. Jammer genoeg houdt deze scooter de trend aan van de rest van de producten.


Arjen Lubach praat je bij over het bizarre 'fake news' uit Rusland

maandag 20 november 2017 - 10:36 uur

De Russen waren deze week in het nieuws dankzij hun idiote pogingen om het wereldnieuws in hun voordeel te beïnvloeden, maar daar zijn de Russen hela...


Sekteleider en seriemoordenaar Charles Manson is overleden

maandag 20 november 2017 - 10:01 uur

Charles Manson, de Amerikaanse sekteleider die zijn volgelingen in de jaren zestig aanzette tot gruwelijke moorden in Californië, is overleden op 83-...


Rednecks worden bijna onthoofd door een autoband na explosie op een schietbaan

maandag 20 november 2017 - 09:24 uur

De volgende keer misschien je pickup-truck een stukje verderop parkeren.


Trieste wandelaars duwen een everzwijn van een klif in Spanje

zondag 19 november 2017 - 20:01 uur

De Spaanse Guardia Civil is opzoek naar een groep wandelaars die een everzwijn van een klif hebben geduwd in een berggebied in Noord-Spanje. Het dier ...


Speltip #2762: ga nooit armpje drukken als je al één gebroken hebt

zondag 19 november 2017 - 17:30 uur

Ontzettend klote om met een gebroken arm in het gips te zitten, maar gelukkig heb had je er nog één.


Nèt iets te dronken en hitsige moeder rijdt tegen student op

zondag 19 november 2017 - 17:01 uur

Dacht je een keer aardig te zijn door je eenzame moedertje mee te nemen naar een studentenfeestje, escaleert het weer volledig uit de klauwen…


Dronken bilspleet heeft meer bier gehaald dan dat hij kan dragen

zondag 19 november 2017 - 15:39 uur

Klote supermarkten en hun acties met de 2e voor de halve prijs. Zou hij trouwens wel eens van een tas gehoord hebben? Is namelijk verdomd handig.


Moppie kan verdomd goed overweg met haar twee basketballen

zondag 19 november 2017 - 15:04 uur

De balbehandeling van dit basketballjuffertje is gewoon subliem te noemen.