Persoonlijk Categorieen

Skoften

Bert en Ernie gaan keihard los op Insane in the Brain

donderdag 21 maart 2019 - 09:20 uur

frsfdgfdgsdfgsfdgdf


Als je dit leest zit je nog op de oude website of app

donderdag 21 maart 2019 - 09:20 uur

frsfdgfdgsdfgsfdgdf


Picdump (1654)

donderdag 21 maart 2019 - 09:20 uur

frsfdgfdgsdfgsfdgdf


Liefhebbers van tatoeages komen weer volledig aan hun trekken (92)

donderdag 21 maart 2019 - 09:20 uur

frsfdgfdgsdfgsfdgdf


Peermevrouw Randalin probeert een yogabroek aan te trekken

zaterdag 5 januari 2019 - 18:01 uur

Het is alweer even geleden dat we iets van peermevrouw Randalin hebben gehoord. Gelukkig is ze vandaag terug en blijkt ze nog steeds moeite te hebben ...


Vette astronauten-POV van een spacewalk rondom het ISS

zaterdag 5 januari 2019 - 12:04 uur

Soms moeten astronauten in het ISS naar buiten om te onderzoeken of te repareren. Randy Bresnik nam tijdens zijn laatste wandeling een GoPro mee en de...


Je kunt de Licking Agent altijd inschakelen als er iets gelikt moet worden

zaterdag 5 januari 2019 - 11:02 uur

Iedereen heeft zo zijn eigen seksuele voorkeur. Zo ervaart deze jongeman een plezierig gevoel als hij aan gebouwen of voorwerpen mag likken. Verder is...


Vette 3D-animatie laat zien hoe een AK-47 werkt

zaterdag 5 januari 2019 - 10:01 uur

We weten ongeveer wel wat er gebeurt als je de trekker van een AK-47-geweer overhaalt, alleen hoe het nu precies in zijn werk gaat wordt pas echt duid...


Videodump (57)

vrijdag 4 januari 2019 - 20:09 uur

Een kleine selectie van (korte) video's die de frontpage niet hebben gehaald maar we jullie toch niet willen onthouden. Gewoon even lekker reclamevrij...


Berlijnse feestvierders beschieten politieagenten tijdens Oud en Nieuw

vrijdag 4 januari 2019 - 18:06 uur

Vuurwerk is leuk, maar als politieauto's met vuurwapens worden beschoten gaan we wellicht een brug te ver.


Allegra Cole geniet volop van een luchtige wandeling door de achtertuin

vrijdag 4 januari 2019 - 17:34 uur

Dit is toch niet normaal meer. Zo ontzettend belachelijk groot. We hopen maar dat Allegra Cole groene vingers heeft, want zo’n grote tuin vergt gruw...


Hotssjeeeeéé het is weekend!

vrijdag 4 januari 2019 - 17:06 uur

Flikker alles maar van je af, want het officiële startsein van het weekend is gegeven! Wil jij jezelf terugzien? Stuur je video via WhatsApp naar 06 ...


Man pleegt 'suicide by cop' door agenten aan te vallen met een mes

vrijdag 4 januari 2019 - 16:48 uur

Oké, de agent had natuurlijk ook in de benen kunnen schieten of een taser kunnen gebruiken, maar als je in Amerika agenten met een mes belaagt weet j...


Een rondje in de Tourbillon geeft je 100 procent kotsgarantie

vrijdag 4 januari 2019 - 15:22 uur

Waarom mensen in dit soort martelmachines stappen is ons een raadsel, maar blijkbaar zijn er genoeg mensen te vinden die graag nader kennismaken met h...


Bizarre beelden vanuit crashende helikopter in São Paulo, Brazilië

vrijdag 4 januari 2019 - 14:24 uur

Tijdens een technisch probleem kwam deze helikopter behoorlijk hard uit de lucht vallen. De inzittenden kwamen er vanaf met wat kleine verwondingen, e...


Classic: broertje videobombt grote zus tijdens dans-sessie

vrijdag 4 januari 2019 - 13:33 uur

Sommige klassiekers zijn de moeite van het opnieuw kijken waard. Zo ook deze heerlijke videobomb van dit kleine ventje terwijl zijn zusje lekker los s...


Koter wordt keihard omvergekegeld door rennende hond

vrijdag 4 januari 2019 - 12:45 uur

Altijd oppassen als je met je koter op het strand loopt. Voordat je het weet maakt die een onvrijwillige salto.


Een Veronica Inside-compilatie met het beste van Jan Boskamp van 2018

vrijdag 4 januari 2019 - 12:21 uur

Kijkers van het ‘voetbalprogramma’ Veronica Inside weten dat als Jantje Boskamp aan tafel zit het altijd lachen, gieren, brullen wordt. Tijd om ee...


Het slopen van een muurtje is gevaarlijker dan je denkt

vrijdag 4 januari 2019 - 10:54 uur

Misschien de volgende keer toch wat investeren in fatsoenlijke spullen?


Casey weegt 350 kilo en speelt de hele dag naakt videogames

vrijdag 4 januari 2019 - 09:58 uur

Je vraagt je af hoe je het zover kunt laten komen, en of er nog een weg terug is.


Ook de Spaanse hitserie La Casa De Papel verdient een pr0nparodie

donderdag 3 januari 2019 - 20:03 uur

De fans van de Netflix-serie La Casa De Papel moeten helaas nog even wachten op seizoen 3. In de tussentijd kan je jezelf vermaken met de pr0nparodie ...


Onderdeurtje met grote mond probeert winkel te beroven

donderdag 3 januari 2019 - 18:13 uur

Gelukkig was zijn pipa te zwaar om mee te nemen. Dus probeert hij ongewapend indruk te maken. Eigenlijk best schattig.


Autobowlen gaat nog eens heel groot worden in Nederland

donderdag 3 januari 2019 - 17:26 uur

Misschien niet de meest vrijwillige sport aller tijden, en ook niet de meest goedkope, maar wel een verdomd vermakelijke: autobowlen in de sneeuw.


De allerbeste one-punch-knockouts uit het UFC-seizoen van 2018

donderdag 3 januari 2019 - 15:25 uur

In het lijstje van de jaaroverzichten mag natuurlijk de UFC niet ontbreken, en vandaag pakken we de allervetste one-punch-knockouts van 2018 mee.


Aziatische vrouw neemt haar straalbezopen kerel op de rug

donderdag 3 januari 2019 - 14:56 uur

Liefde is… Je kerel op je rug nemen als hij weer eens straalbezopen thuiskomt.


De muzikale monsterhit van de week: Trisha Paytas - I Love You Jesus

donderdag 3 januari 2019 - 14:27 uur

Deze week is het de blonde Trisha Paytas die met een muzikaal pareltje langskomt. Jezus Christus, dit is godverdomme een mooi nummer! Meer muzikale ...


Gast weigert politieorders op te volgen en wordt naar de grond gewerkt

donderdag 3 januari 2019 - 14:01 uur

Waar dit plaatsvindt, en wat eraan voorafging blijft tot zover onbekend, maar het is duidelijk dat de meneer in kwestie niet wilde meewerken en weiger...


Lesbische vrouwen raken voor het eerst in hun leven een snikkel aan

donderdag 3 januari 2019 - 13:31 uur

De opmerking "Uit de oude doos" is wellicht wat flauw, maar toch. Hoe reageren lesbische vrouwen op hun eerste aanvaring met een pielemuis?


Mini-Bruce Lee legt het heerlijk af tegen een bokkige geit

donderdag 3 januari 2019 - 13:00 uur

Als je maar twee turven hoog bent is zelfs een geit een geduchte tegenstander. Of is het een schaap?


Ouders moedigen hun 10-jarige zoon aan om een d?rag queen te worden

donderdag 3 januari 2019 - 12:17 uur

Iedereen moet lekker zijn waar hij, zij of het zin in heeft, maar om je 10-jarige koter nou een leven als drag queen op te dringen…


Vuurwerkshow explodeert veel eerder dan de bedoeling was

donderdag 3 januari 2019 - 11:39 uur

Een vuurwerkshow die exact om 00:00 de lucht in gaat is natuurlijk fantastisch, maar als er ergens qua timing iets misgaat staan je gasten ineens voor...


Parasailen tijdens heftige rukwinden is het slechtste idee van vandaag

donderdag 3 januari 2019 - 10:59 uur

Oké, het is dan wellicht wel goed voor je adrenalineniveau maar verder lijkt dit ons niet het beste idee aller tijden.


Belg sloopt zijn trekhaak én zijn collega tijdens lostrekken van heftruck

donderdag 3 januari 2019 - 10:15 uur

Als je heftruck muurvast zit is het natuurlijk wel zaak om deze weer los te krijgen, maar blijkbaar is de trekhaak van een Volkswagen hier niet op voo...


Chinees met hoge nood pronkt even met zijn hogedrukspuitje

donderdag 3 januari 2019 - 09:40 uur

Deze hogedrukchinees zwerft in de nacht door de straten opzoek naar toeschouwers aan wie hij zijn supertalent kan demonstreren.


Agent in Rotterdam hakt op tiener in tijdens nieuwjaarsnacht

woensdag 2 januari 2019 - 21:19 uur

Wat er precies aan dit incident vooraf is gegaan weten we niet, maar wat we wel kunnen constateren is dat meneer de agent blijkbaar behoorlijk geïrri...


Russische medewerkster staat kacheltjelam achter de toonbank van een drankwinkel

woensdag 2 januari 2019 - 20:02 uur

Je kan van alles over haar zeggen, maar ze neemt haar baan wel serieus. Je moet tenslotte weten wat je verkoopt.


Weer een verwarde bejaarde die de rem met het gaspedaal verwisselt

woensdag 2 januari 2019 - 18:32 uur

We hebben al eens vaker een verwarde bejaarde gezien die op het verkeerde pedaal trapt. Alleen is deze wel meesterlijk.


Papa geniet met volle teugen van zijn eerste all inclusive-vakantie

woensdag 2 januari 2019 - 18:03 uur

Nu even niet. Papa is even met belangrijkere dingen bezig.


Aanslagen met autobommen in Irak worden professioneel op beeld vastgelegd

woensdag 2 januari 2019 - 17:01 uur

Laffe autobomaanslagen zorgen vaak voor een hoop (onschuldige) slachtoffers of je het nou mooi in beeld brengt of niet.


Gasten laten zieke vuurwerkbom op een brug in Monster ontploffen

woensdag 2 januari 2019 - 16:31 uur

Als je echt wil dat vuurwerk helemaal wordt verboden dan moet je vooral dit soort acties blijven uithalen. Ingestuurd via WhatsApp: 06 - 28 28 69 21 ...


Idioot schiet met pistool tijdens jaarwisseling in Amsterdam

woensdag 2 januari 2019 - 14:48 uur

Ontzettend stoer om tussen de mensen in te gaan staan, je pistool leeg te schieten in de lucht zodat je er een mooi filmpje voor Instagram van kan mak...


Snuggere dronken Brit legt een blaastest op een walkie talkie af

woensdag 2 januari 2019 - 13:46 uur

Sorry vriend, je mag echt niet naar binnen want volgens mijn walkie talkie heb je echt teveel gezopen!


Rico Verhoeven verliest kansloos een potje armpje drukken op Curaçao

woensdag 2 januari 2019 - 12:32 uur

Je dacht natuurlijk dat je als Wereldkampioen kickboksen aardig wat spieren hebt opgebouwd, maar niets of niemand is bestand tegen de brute kracht van...


Heerlijke randomness in een nieuwe Coubcompilatie (129)

woensdag 2 januari 2019 - 11:33 uur

Ook in het nieuwe jaar zijn we voornemens om regelmatig die altijd vermakelijke Coubcompilaties de revue te laten passeren!


Vuurwerk doet retour afzender en sloopt complete bovenverdieping van gebouw

woensdag 2 januari 2019 - 10:42 uur

De komende tijd zullen er ongetwijfeld nog verschillende vuurwerkvideo's voorbijkomen, want als je besluit dit soort professioneel spul op je mooie da...


Nieuwjaarsfeestje op Times Square begon voor deze dame zeer bevredigend

woensdag 2 januari 2019 - 09:45 uur

Waar ze precies van geniet is niet helemaal duidelijk, maar je vader zal trots op je zijn.


Videodump (56)

dinsdag 1 januari 2019 - 20:01 uur

Een kleine selectie van (korte) video's die de frontpage niet hebben gehaald maar we jullie toch niet willen onthouden. Gewoon even lekker reclamevrij...


Meer lompe carbidklappers en zieke Poolse cakes van €1200

dinsdag 1 januari 2019 - 19:31 uur

Als er een deel 1 langskomt is het vrij onvermijdelijk dat er ook een vervolg de revue passeert.


Iemand toevallig nog zin in een lekker glaasje Champagne?

dinsdag 1 januari 2019 - 18:02 uur

We hadden nog een flesje staan van gisteravond. Iemand nog zin in een glaasje?


Floyd Mayweather kan na 2 minuten boksen 9 miljoen dollar op zijn rekening schrijven

dinsdag 1 januari 2019 - 14:31 uur

De 41-jarige bokslegende Floyd Mayweather nam het gisteravond op tegen kickbokser Tenshin Nasukawa. Mayweather sloeg de Japanner al in de eerste ronde...


Pislinke PVV'er met schep wil dat je opsodemietert met je #@^$^ vuurwerk

dinsdag 1 januari 2019 - 14:01 uur

De twee hondjes van deze Geert Wilders-stemmer zijn helemaal overstuur door al dat kutvuurwerk. Willen we meer of minder vuurwerk?


Houten brug met toeschouwers stort in elkaar tijdens Nieuwjaarsfeest in Moskou

dinsdag 1 januari 2019 - 12:36 uur

Dat je met 6 miljoenmiljard mensen op een balkon, tribune of een brug gaat staan hebben we nooit begrepen, die krengen zijn daar namelijk niet op bere...


De eerste carbid- en vuurwerkvideo's van Oud & Nieuw 2018/2019

dinsdag 1 januari 2019 - 11:22 uur

Het schijnt voor de verandering weer eens een onrustige jaarwisseling te zijn geweest (doden in Enschede en Friesland), maar gelukkig gaat het vaker g...


Vreugdenvuur in Scheveningen leidt tot metershoge vuurtornado’s

dinsdag 1 januari 2019 - 10:14 uur

Denk je ff een gezellig vuurtje te stoken met je dorpsgenoten, blaast die wind weer roet in het eten…


Gelukkig nieuwjaar!

maandag 31 december 2018 - 23:59 uur

Traditiegetrouw kunnen we jullie natuurlijk niet niet een gelukkig nieuwjaar wensen en we hopen jullie natuurlijk allemaal weer met alle vingers terug...


De 10 meest bekeken video's van 2018

maandag 31 december 2018 - 22:07 uur

De picdumps blijven het natuurlijk ook goed doen, maar dit zijn de 10 meest bekeken video's van 2018!


De 15 hardste en meest spectaculaire vuurwerkvideo's!

maandag 31 december 2018 - 21:10 uur

In willekeurige volgorde nog één keer nagenieten van de meest spectaculaire en lompe klappers van de afgelopen tijd!


Alle vette tech van 2018 op een rijtje in What The Future

maandag 31 december 2018 - 20:03 uur

2018 was een prima jaar voor vette technologieën, uitvindingen en andere snufjes. In What The Future vind je een overzicht van de allertofste ideeën...


Dr. Pimple Popper's allerfijnste pops van 2018: deel 2

maandag 31 december 2018 - 19:01 uur

Voor alle liefhebbers van mayonaise is er nóg een deel van Dr. Pimple Popper's fijnste pops van 2018. Smullen! Mocht je deel 1 overigens gemist hebbe...


Patserige supercar-bestuurder veroorzaakt een keiharde tunnelcrash

maandag 31 december 2018 - 18:31 uur

In een tunnel is het natuurlijk supervet om je PK's eens lekker los te laten en te genieten van het geluid. Echter kun je er maar beter rekening mee h...


Man houdt niet van Neil Diamond en trekt coverende zanger van podium af

maandag 31 december 2018 - 18:02 uur

Geen enkele zanger of band zal de hele avond non-stop je favoriete nummers spelen, en soms zit daar een enorm kutnummer bij. Nu kunnen we deze man zij...


Compilatie met het allerbeste op het interweb van het afgelopen jaar

maandag 31 december 2018 - 16:02 uur

Naast een hoop narigheid heeft het internet ons gelukkig ook dit jaar weer een hoop moois gegeven. Tijd voor een retesnel gemonteerde samenvatting.


Oom agent deelt even een mokerharde kopstoot uit

maandag 31 december 2018 - 15:01 uur

Als een agent iets vraagt dan doe je dat gewoon. Zonder tegenstribbelen. Voordat je het weet lig je anders creperend op de grond.


Knallend het jaar uit: zet eens 1.000 nitraten tegelijk in de fik

maandag 31 december 2018 - 14:04 uur

Mocht je vanavond nog eens creatief te werk willen gaan, scoor dan 1.000 nitraten en bouw er een kunstwerk van. Zo'n klapper heb je nog nooit gezien. ...


Een hilarische compilatie met de beste internetmemes van het afgelopen jaar

maandag 31 december 2018 - 13:02 uur

Trek een biertje open en ga er maar eens lekker voor zitten, want hier ben je wel even zoet mee.


Dronken Engelse dame gaat heerlijk languit op d'r plaat

maandag 31 december 2018 - 11:28 uur

Met je auto vlak langs dronken mensen moeten, het blijft spannend. Voordat je het weet liggen ze gestrekt op de grond.


Tijd voor een spoedcursus "Zo overleef ik het Nederlandse Oud en Nieuw"

maandag 31 december 2018 - 10:43 uur

We zijn er weer allemaal klaar voor: vuurwerk, oliebollen, busladingen drank en feesten tot je omvalt. Dikkevettehashtagzinin, maar om je geheugen nog...


Skoften Sloopservice: Breek de Week jaarcompilatie 2018

maandag 31 december 2018 - 10:01 uur

Net als afgelopen jaren hebben we ook nu weer alle Breek de Week-tracks aan elkaar gemixed waardoor je bijna 15 minuten lang je buren kunt laten meege...


Casanova wordt voor het oog van heel Nederland keihard afgewezen

maandag 31 december 2018 - 09:31 uur

Het leek zo'n mooi idee… Het Top 2000-café in en als je vol in beeld bent zoen je je crush even vol op de mond. Ach ja, het viel te proberen toch?


Inbreker kiest duidelijk het verkeerde huis en wordt hardhandig gecorrigeerd

zondag 30 december 2018 - 22:28 uur

Als je bij iemand inbreekt dan word je door deze brede bink met gelijke munt terugbetaald. Bij mij inbreken? Dacht niet het niet.


Met 2700 grondbloemen zet je de tuin van opa en oma compleet in lichterlaaie

zondag 30 december 2018 - 20:09 uur

Als je thuis alleen maar gezeur krijgt van je ouwe lui omdat je geen grondbloemen mag afsteken, dan ga je toch gewoon naar je opa en oma? Check ook: ...


Geluksvogel weet nog net te ontsnappen voordat een autobom ontploft

zondag 30 december 2018 - 19:04 uur

Hij rent waarschijnlijk ff naar de winkel om een Oudejaarslot te kopen…


Blondje doet haar uiterste best om haar klassieke Dodge te starten

zondag 30 december 2018 - 18:02 uur

De jongedame heeft zich helemaal uitgedost en is klaar om menig mannenhart sneller te laten kloppen in de dancing. Alleen werkt haar auto weer eens ni...


Talentvolle 22-jarige voetballer Riccardo Calder trapt vrouw in de kreukels na verkeersruzie

zondag 30 december 2018 - 17:02 uur

De 22-jarige Riccardo Calder is veroordeeld tot een celstraf van 9 maanden, omdat hij een vrouw het ziekenhuis in heeft geslagen na een nachtje stappe...


Keigladde Zwitserse rotonde zorgt voor een hele hoop glijpartijen

zondag 30 december 2018 - 14:02 uur

In Zwitserland plaatsen ze gewoon een camera en genieten ze als het gevroren heeft. Bel de wouten!


Met een lading benzine maak je je eigen zieke Chinese rol

zondag 30 december 2018 - 13:22 uur

Chinese rollen zijn al een tijdje verboten in die Niederlande, maar met een lading benzine en een shitload aan vuurwerk los je dat gemakkelijk zelf op...


De Fail jaarcompilatie van 2018!

zondag 30 december 2018 - 12:03 uur

Ook dit jaar hebben we weer elke week de grootste faalhazen van het internet verzameld en het eindresultaat is een heerlijke één uur durende compila...


Je iets te bezopen oom op een explosief biertje trakteren

zondag 30 december 2018 - 09:43 uur

Zoals het aloude Russische spreekwoord luidt: beter een groot rotje in je bier dan een kleine in je mond.


Overstekende vrouw met hond krijgt harde klappen van Russische verkeershufter

zaterdag 29 december 2018 - 19:01 uur

Natuurlijk had de vrouw beter op moeten letten, en natuurlijk had ze d'r hond beter bij zich moeten houden, maar om d'r nou meteen op in te hakken gaa...


Gewoon een heerlijke verzameling idioten met vuurwerk

zaterdag 29 december 2018 - 17:03 uur

De meeste liefhebbers hebben inmiddels de schuur alweer vol liggen met vuurwerk, maar niet iedereen kan daar even goed mee omgaan. Deze mafkezen zoude...


Man maakt whiskyreview terwijl zijn vrouw inpakt om bij hem weg te gaan

zaterdag 29 december 2018 - 16:02 uur

Prioriteiten: deze man heeft ze. Kan zijn vrouw zich op de achtergrond wel klaarmaken om bij hem weg te gaan, toch is het tijd om een whiskyreview te ...


Een heerlijke compilatie van 5" Italiaanse Stutata shells

zaterdag 29 december 2018 - 15:03 uur

Je hebt shells en je hebt de Italiaanse Stutata mofo's. Als je die in je straat afsteekt dan weer je zeker dat je de aandacht trekt! Check ook: Creat...


Vader van slachtoffer seksueel misbruik vliegt dader aan in rechtszaal

zaterdag 29 december 2018 - 14:02 uur

De Amerikaan Larry Nassar was arts van het Amerikaans Olympisch atletiekteam en zit momenteel levenslang in de bak vanwege seksueel misbruik van tient...


Alexis Ren hoeft met haar mini bikini niet bang te zijn voor tan lines

zaterdag 29 december 2018 - 12:04 uur

De 22-jarige Alexis Ren is ontzettend populair op Instagram en ze heeft ondertussen al meer dan 13 miljoen nieuwsgierige volgers. Vandaag huppelt ze v...


Jim Jefferies gaat tijdens show los op de vagijn

zaterdag 29 december 2018 - 11:02 uur

Vrouwelijke comedians maken vrijwel allemaal grappen over de grootte van het mannelijk geslacht, maar je hebt eigenlijk nog nooit een man op het podiu...


Nicolò Zaniolo zet met heerlijke stiftje de verdediger én keeper van Sassuolo voor schut

vrijdag 28 december 2018 - 21:26 uur

Een aantal dagen geleden zagen we al die bazenpenalty van Aritz Aduriz maar op deze manier de verdediger én de keeper uitspelen is ook wel heerlijk o...


Creatieve pyro knutselt een mat met nitraten, Cobra’s en 3” shells in elkaar

vrijdag 28 december 2018 - 20:04 uur

Als je dan alles hebt gehad en het nog steeds niet hard genoeg gaat, dan knoop je de hele zooi gewoon aan elkaar. Check ook: Zo klinken 90.000 rotje...


Zo maak je tegelvoegen van de badkamer of keuken eenvoudig schoon

vrijdag 28 december 2018 - 19:02 uur

Als de voegen tussen de tegels van je keuken of badkamer schoon zijn, ziet het er gelijk een stuk schoner uit. Wil je deze gemakkelijk schoonmaken vol...


Zwakzinnige met elastische broek probeert over een hek te klimmen

vrijdag 28 december 2018 - 18:01 uur

Deze knaap is waarschijnlijk niet de slimste thuis, maar wel de leukste…


Hotssjeeeeéé het is weekend!

vrijdag 28 december 2018 - 17:01 uur

Flikker alles maar van je af, want het officiële startsein van het weekend is gegeven! Wil jij jezelf terugzien? Stuur je video via WhatsApp naar 06 ...


Dr. Pimple Popper's allerfijnste pops van 2018

vrijdag 28 december 2018 - 15:28 uur

Liefhebbers van flinke pimple pops komen vandaag helemaal aan hun trekken, want Dr. Sandra Lee (beter bekend als Dr. Pimple Popper) zet haar beste pop...


Roadragen gaat het allerlekkerst met een AK-47

vrijdag 28 december 2018 - 14:42 uur

Mocht je in Rusland een beetje willen eikelen in het verkeer, pas dan goed op. Voor je het weet heb je Dimitri en zijn vrienden met AK-47's voor je st...


Russische Spiderman heeft een bijzonder slechte dag

vrijdag 28 december 2018 - 14:03 uur

Het lijkt erop dat de man wilde springen maar door de politie tegen werd gehouden, maar zeker is dat dit niet zijn allerbeste dag is.


Nog geen plannen voor oud en nieuw? Ga eens los op Sex Island

vrijdag 28 december 2018 - 13:27 uur

Geen zin in oudejaarsavond met je schoonouders, al knagend op een droge oliebol? Boek dan snel je tripje naar Sex Island. Van 31 december tot 3 januar...


Joekel van een duizendpoot bijt Coyote Peterson in zijn arm

vrijdag 28 december 2018 - 12:43 uur

Coyote Peterson doet met Brave Wilderness nog steeds onderzoek naar welke insectenbeet of -steek het pijnlijkst is, en vandaag is de reuzenduizendpoot...


Webcam girl Aviva Rocks wil graag de ultieme Barbie Bimbo zijn

vrijdag 28 december 2018 - 12:01 uur

De 28-jarige Aviva Rocks is naast webcam girl ook een hardwerkende pornoster. De Zwitserse professionele viespeuk heeft tot nu toe een slordige 50.000...


Verdachte gaat er tijdens aanhouding doodleuk vandoor in politieauto

vrijdag 28 december 2018 - 11:31 uur

Tip voor de agenten tijdens een volgende, soortgelijke situatie: haal je sleutels uit de auto. Voordat je het weet gaat je verdachte er vandoor.


Enthousiaste conciërge heeft iets te heftig vuurwerk besteld voor het kerstoptreden

vrijdag 28 december 2018 - 11:01 uur

Van bepaald vuurwerk wil je graag dat het lekker hard knalt maar als je een optreden wil opleuken met wat special effects dan kun je het beter bij cat...


Dronken man door heldhaftige omstanders uit brandende auto getrokken