Persoonlijk Categorieen

Skoften

Videodump (38)

dinsdag 21 augustus 2018 - 21:02 uur

Een kleine selectie van (korte) video's die de frontpage niet hebben gehaald maar we jullie toch niet willen onthouden. Gewoon even lekker reclamevrij...


De muzikale monsterhit van de week: Oleg Pussyking - Pussyking Superstar

dinsdag 21 augustus 2018 - 20:02 uur

We dompelen ons vandaag weer even onder in een heerlijk Oostblokbad. Oleg is de koning van de poesjes en dat laat hij weten ook! Meer monsterhits vin...


In Rusland zijn vleermuizen gewoon vliegende honden

dinsdag 21 augustus 2018 - 19:01 uur

I believe I can flyyyy!


Beelden van een totaal doorgedraaide oud-Tourwinnaar Jan Ullrich

dinsdag 21 augustus 2018 - 18:31 uur

Na het zien van deze beelden zal het je misschien niet verbazen dat oud-wielrenner Jan Ullrich gedwongen is opgenomen in een ontwenningskliniek. Blijk...


Even ontspannen met de beentjes omhoog op je vrije dag

dinsdag 21 augustus 2018 - 18:01 uur

Natuurlijk moet er in huis ook genoeg gebeuren, maar daar zijn ook andere oplossingen voor… Ingestuurd via WhatsApp: 06 - 28 28 69 21 - Voeg ons oo...


Doe eens gek, laat eens een fles drank van je kop afschieten

dinsdag 21 augustus 2018 - 17:02 uur

Natuurlijk, lekker tijdens het zuipen een ander een fles drank van je hoofd laten schieten. Wat kan er misgaan?


Arif moet nog even wennen aan zijn rol als onderdanige slavin

dinsdag 21 augustus 2018 - 15:31 uur

In het weekend transformeert hij zichzelf in Chanel No. fünf en geeft nederige kusjes met zijn opgespoten lipjes. Kusje!


Nicholi Rogatkin gaat als een maniak over het Red Bull Slopestyle-parcours

dinsdag 21 augustus 2018 - 15:11 uur

De Red Bull Joyride, een van de evenementen in de slopestyle-series werd dit jaar gewonnen door Nicholi Rogatkin. En hoe!


Eindelijk eens een #InMyFeelingsChallenge die wél de moeite waard is

dinsdag 21 augustus 2018 - 14:06 uur

Muzikaal: check. Mooie dame: check. Goeie billen: check. Wat wil je nog meer dan Paola Skye?


Een kijkje in een 3,6 miljoen dollar kostend appartement in New York

dinsdag 21 augustus 2018 - 13:34 uur

Als je iets teveel geld in je broekzak hebt branden, en je hebt zin om eens in New York te gaan wonen? Check dan dit appartement. Een badkamervloer va...


Autodieven laten gewonde collega voor oud vuil achter

dinsdag 21 augustus 2018 - 12:51 uur

Oké, als je auto's jat ben je waarschijnlijk niet de meest empathische persoon op aarde, maar je collega die net zijn poot heeft gebroken voor oud vu...


Gestoorde automobilist besluit midden op de snelweg stil te gaan staan

dinsdag 21 augustus 2018 - 12:08 uur

Even de kaart bekijken? Een cd-tje wisselen? Lekker aan je ballen krabben? Potje Angry Birds? Wat het ook was, het was de moeite van het stil gaan sta...


Heftige nieuwe beelden van het instorten van de brug in Genua

dinsdag 21 augustus 2018 - 11:31 uur

Het blijft bizar hoe de brug in Genua naar beneden kwam. Vandaag kwamen daar nog deze bizarre bewakingscamera-beelden bij.


Spannende beelden van de laatste momenten voor zijn dood

dinsdag 21 augustus 2018 - 10:54 uur

Een paar seconden na deze video was hij er niet meer. RIP,


Automobilist is zwalkende motorrijders kotsbeu en deelt beuk uit

dinsdag 21 augustus 2018 - 10:13 uur

Superirritant, van die weggebruikers die continue links blijven rijden. Rot op naar rechts, en mocht je dat niet spontaan doen dan helpt deze automobi...


Oma haalt dankzij rolstoeltaxi eindelijk weer eens een frisse neus

dinsdag 21 augustus 2018 - 09:31 uur

Een pickup-truck is uiterst geschikt om je invalide oma achter de geraniums te trekken.


Moppie houdt de krachtige tweewieler niet helemaal in bedwang

maandag 20 augustus 2018 - 22:56 uur

Mag ik ook eens een stukje rijden? Ik heb wel eens vaker op een moto.. BAM!


Controversiële pastoor wordt gebeten door dodelijke ratelslang tijdens dienst

maandag 20 augustus 2018 - 21:31 uur

De Amerikaanse redneckpastoor Cody Coots wordt gebeten door een ratelslang. Best wel gevaarlijk aangezien zijn vader en vorige pastor het niet na kon ...


Gezin probeert aan de hel te ontsnappen door er doorheen te rijden

maandag 20 augustus 2018 - 21:02 uur

Tijdens een enorme bosbrand in Glacier National Park in Amerika wordt een wandelend gezin door de vlammen overvallen. In een dappere poging te ontsnap...


Oma zet een zelfgemaakte gasmasker op om lekker high te worden

maandag 20 augustus 2018 - 20:31 uur

Met haar jarenlange ervaring is ze wel wat gewend. Zou het misschien de vrouw van Tommy Chong zijn?


Vrouwelijke pechvogel vliegt letterlijk knetterhard van d'r scooter

maandag 20 augustus 2018 - 20:04 uur

Het ene moment sta je rustig langs de kant van de weg, het volgende vlieg je met een noodgang een bloemenzaak in omdat iemand de macht over zijn stuur...


"The Virus" laat zien wat er gebeurt als je animaties tot leven komen

maandag 20 augustus 2018 - 19:31 uur

Het lijkt ons best lastig als je eigen animaties tot leven komen en je het leven zuur maken. Alan Becker heeft er in deze video, genaamt "The Virus", ...


Festivalchickie legt haar avond vast voor het nageslacht

maandag 20 augustus 2018 - 18:41 uur

We snappen het, je handtas zit zo vol meuk dat je maar het eerste de beste greep om een filmpje mee te maken. Maar of het nageslacht er op deze manier...


Pas op, Daddy Long Neck komt je chick versieren

maandag 20 augustus 2018 - 17:58 uur

Pas maar op. Voordat je het weet gaat je chick er met Daddy Long Neck vandoor, want na deze dansmoves smelt ze waarschijnlijk ter plekke.


"Monkey Dust" veroorzaakt een epidemie aan psychotische drugsgebruikers

maandag 20 augustus 2018 - 17:16 uur

Het kost bijna niks en je gaat er volledig van door het lint: Monkey Dust is rond Stoke-On-Trent een serieus probleem. Sommige ambulancemedewerkers wi...


Ook schilders hebben last van de altijd lastige maandag

maandag 20 augustus 2018 - 16:41 uur

Lekker weekend gehad meneer de schilder? Zo te zien heeft de alcohol rijkelijk gevloeid.


Grime-opa's Pete & Bas droppen hun nieuwste banger

maandag 20 augustus 2018 - 15:32 uur

Bejaarde kerels die denken te scoren door te gaan rappen? Dat moet kut zijn. Al adviseren we je dit keer wel even goed te luisteren, want deze bazen d...


Werknemer van de maand is de komende weken nog wel bezig met opruimen

maandag 20 augustus 2018 - 15:01 uur

Wat er precies in die silo zat weten we niet, maar we durven wel met enige zekerheid te stellen dat dít niet de bedoeling was.


Russische roadrager zoekt ruzie met de verkeerde dirtbiker

maandag 20 augustus 2018 - 14:31 uur

Roadragen is leuk, als je tenminste een goede tegenstander uitzoekt. Dat viel in het geval van deze Russische knakker die een dirtbiker tegenkwam een ...


Zwarte Hulk laat zich niet zonder slag of stoot arresteren

maandag 20 augustus 2018 - 14:01 uur

Tasers, wapenstokken, niets krijgt deze Hulk klein.


Eencellige idioot stopt hond in wasmachine voor meer Instagram volgers

maandag 20 augustus 2018 - 13:31 uur

De Argentijnse Tamara Rotman stopte haar hond in een wasmachine om zo meer volgers te krijgen op Instagram. Ze postte het filmpje met een bijhorende p...


Dronken Henk krijgt klappen van Gerda vanwege zijn sexy dansmoves

maandag 20 augustus 2018 - 13:01 uur

Iedereen heeft wel zo'n buurman Henk, die op buurtfeestjes nét iets te diep in het glaasje kijkt en ineens tegen willekeurige vrouwen staat op te rij...


Blanke tata heeft het daggeren nog niet helemaal onder de knie

maandag 20 augustus 2018 - 12:27 uur

Natuurlijk, #metoo enzo, dus we snappen dat je niet zomaar elke kont vastgrijpt, voordat je het weet heb je een rechtszaak aan je broek. Toch zijn er ...


Nee, een Harley Davidson is niet geschikt als waterscooter

maandag 20 augustus 2018 - 11:51 uur

Als het water zo hoog staat als hier in Pottsville, Pennsylvania is het wellicht niet slim om met je Harley op pad te gaan.


Limboënde dame geeft een iets te pikant showtje weg

maandag 20 augustus 2018 - 10:41 uur

Nu zijn wij sowieso voor naakt limbodansen, maar dit was ook voor de dame in kwestie een grote verrassing.


Volop gekanker en verdwaalde ballen in de ietwat dubieuze film 'Zwemparadijs' op NPO3

maandag 20 augustus 2018 - 10:03 uur

Nou weten wij ook wel hoe er tegenwoordig door de jeugd op straat wordt gepraat, maar of dit nou op deze manier is om de jeugd aan te spreken? Laat st...


Twee Belgische ruziemakers zijn te zat om een klap uit te delen

maandag 20 augustus 2018 - 09:31 uur

Zit je rustig een biertje te drinken in de plaatselijke kroeg in Erembodegem, breekt er ineens een vechtpartij uit. Meestal is dat reden tot vluchten,...


Docutijd: Defunctland - The history of Action Park

zondag 19 augustus 2018 - 19:58 uur

Het blijft een legendarisch park: Action Park. Alwaar je gegarandeerd vandaan kwam met blauwe plekken, schrammen, botbreuken of erger. De plek waar de...


Kleine schobbejak heeft geen zin om op z'n broertje te wachten

zondag 19 augustus 2018 - 19:32 uur

En het ergste van alles is dat hij het gewoon 4x achter elkaar doet!


De gluurbuur schiet eindelijk raak in het altijd hitsige Rijswijk

zondag 19 augustus 2018 - 16:31 uur

Als je heel goed tussen de pixels door aan de binnenkant van je ogen kijkt, dan zou je met een beetje fantasie in de verte een rampetampend stelletje ...


Dankzij deze pittige oefeningen word je een echte fitchick

zondag 19 augustus 2018 - 15:02 uur

De meeste van jullie hebben vakantie en dat betekent veel zuipen en vreten en nog meer zuipen. Met het volgen van deze prettige work-out ben je in no ...


Deze personal trainer is misschien net iets té handtastelijk?

zondag 19 augustus 2018 - 14:07 uur

Als personal trainer is het natuurlijk belangrijk dat je het goed kunt vinden met je klanten, want je ziet elkaar wekelijks. Dat zit hier wel snor.


Emily Ratajkowski zorgt vandaag voor je dagelijkse portie vlees

zondag 19 augustus 2018 - 13:01 uur

Fotomodel en professioneel lekkertje Emily Ratajkowski gaf onlangs nog toe dat wat je op haar Instagram ziet niet haar echte leven is! Goh, alles op h...


In de categorie "zinloze machines": een waar-is-Waldo-robot

zondag 19 augustus 2018 - 12:31 uur

Altijd weer een klereklus hè, dat rood-wit gestreepte mannetje vinden op een tekening waarop iedereen op elkaar lijkt. Gelukkig is daar nu een robot ...


Haagse ober redt leven van stikkende man met Heimlichgreep

zondag 19 augustus 2018 - 11:44 uur

Ober Aimen Said zag een klant plotseling het restaurant verlaten en ging hem achterna, omdat hij dacht dat de klant zonder te betalen wegliep. Eenmaal...


Nieuwsgielige Chinees test offroad capaciteiten van zijn Audi

zondag 19 augustus 2018 - 11:01 uur

We zijn hier niet onder de indruk van de bestuurder, maar eerder hoe goed de auto zich staande houdt. Duitsers maken geen grappen!


Goedemorgen. Glablazers laten even zien wat ze kunnen

zondag 19 augustus 2018 - 10:01 uur

Even heerlijk rustig wakker worden en kijken hoe deze kunstenaars het glasblazen onder de knie hebben. Het vereist ontzettend veel geduld en dat is ie...


Wij roepen vandaag uit tot bh-loze zondag (38)

zondag 19 augustus 2018 - 09:54 uur

Het is niet de eerste keer dat de dames hun bustehouders zijn vergeten en hopelijk ook niet de laatste.


Bizar ongeluk op autoweg in Rusland door weggevlogen luifel

zaterdag 18 augustus 2018 - 20:06 uur

De luifel vloog van een vrachtwagen en viel op de cabine van een tegemoetkomende vrachtwagen. Om deze reden verloor hij het zicht en verliet de rijbaa...


Een bezoekje aan het kerkhof eindigt toch met een hoogtepunt

zaterdag 18 augustus 2018 - 19:03 uur

Heb je ook wel eens dat je het graf van je oma gaat bezoeken en uiteindelijk je vriendin ligt aan te drukken op het kerkhof?


Automobilist met haast én timmermansoog zet Mercedes gruwelijk voor lul

zaterdag 18 augustus 2018 - 17:02 uur

Sommige mensen denken soms echt dat ze in een tank rijden?


Dan bilzerian verveelt zich voorlopig niet in het dagelijks leven

zaterdag 18 augustus 2018 - 16:07 uur

Als er iemand is die iedere dag wakker wordt met een glimlach (en 5 sletjes) dan is het wel playboy Dan bilzerian. Hij laat met een nieuw filmpje maar...


Deze motorrijder leeft nog dankzij stuurmanskunst van vrachtwagenchauffeur

zaterdag 18 augustus 2018 - 15:01 uur

De motorrijder mag op zijn kapotte knieën God/Allah/Boeddha/of misschien toch gewoon de vrachtwagenchauffeur bedanken dat hij het nog kan navertellen...


Waarom je nooit een instagram-chick moet daten

zaterdag 18 augustus 2018 - 13:31 uur

Allemaal leuk en aardig, maar een fatsoenlijk vakantie zit er dan niet meer in. "Schatje, maak je nog even wat foto's?"...


Noorse brandweer spuit brandende auto van regen in drup

zaterdag 18 augustus 2018 - 13:01 uur

Fijn dat ze de auto weer aan het rijden krijgen, maar het ging tijdens deze oude doos niet helemaal zoals gepland.


Gast bouwt megagrote ramp zodat hij kan vliegen met zijn crossmotor

zaterdag 18 augustus 2018 - 11:02 uur

Duidelijk niet iets voor angsthazen met hoogtevrees. Hoe hoog zal hij springen denk je?


Politie vuurt waarschuwingsschot bij aanhouding in Almere

zaterdag 18 augustus 2018 - 09:42 uur

Het gaat de laatste tijd lekker in Almere, zelfs de burgemeester moest eerder van vakantie terugkomen vanwege alle geweldsincidenten in zijn stad. Gis...


Chick wordt ondergespoten door opgefokte inktvis

vrijdag 17 augustus 2018 - 18:31 uur

BOOM, HEADSHOT!


Vetrijke vreet-inspiratie voor een lekker ongezond weekend (3)

vrijdag 17 augustus 2018 - 18:01 uur

Niets is zo lekker als een hamburger, mits deze goed bereid is. Taiki gaat voor de perfecte hamburger en gooit er heel zijn ziel en zaligheid in. Het ...


Hotssjeeeeéé het is weekend!

vrijdag 17 augustus 2018 - 17:06 uur

Flikker alles maar van je af, want het officiële startsein van het weekend is gegeven! Wil jij jezelf terugzien? Stuur je video via WhatsApp naar 06 ...


Randdebiel springt op TL buizen en haalt heel zijn rug open

vrijdag 17 augustus 2018 - 15:06 uur

Gelukkig heeft hij vrienden en familie met hetzelfde intelligentieniveau gevonden. Een pijnlijk gevalletje uit de oude doos!


Man vergist zich en ziet voet van zijn vrouw voor een burrito aan

vrijdag 17 augustus 2018 - 13:45 uur

Iedereen komt onderweg wel eens vreemde dingen tegen. Alleen een man die voor de stoplicht de voet van zijn vrouw deepthroat alsof zijn leven ervan af...


Braziliaanse dwerg-rodeo is een stuk lastiger dan je denkt!

vrijdag 17 augustus 2018 - 13:01 uur

"This is a brazilian rodeo and this guy was challenged to get this midget and put him inside a barrel to win a very good gift but the midget boy won't...


Gasten besluiten strontbezopen automobilist in zijn auto naar huis te brengen

vrijdag 17 augustus 2018 - 12:32 uur

Deze gasten besluiten om een bezopen automobilist, die broekpissend achter zijn stuur ligt te slapen, naar huis te rijden. Dit wordt vast wel door ied...


Wetenschappelijk bewezen: vrouwenscheten stinken erger dan die van mannen

vrijdag 17 augustus 2018 - 11:31 uur

Uit een artikel dat is gepubliceerd in The New Zealand Medical blijkt dat de ruften van vrouwen veel dodelijker zijn dan die van mannen. Dit komt omda...


Aanslag op man en zijn garages in een heftige Russische burenruzie

vrijdag 17 augustus 2018 - 11:01 uur

Ons Russisch is nog steeds zeer onder de maat, dus waar deze ruzie precies over gaat is niet bekend. Eén ding is zeker: don't bring a cellphone to a ...


Studenten batsen zich suf, maar doen ze dit wel veilig eigenlijk?

vrijdag 17 augustus 2018 - 10:10 uur

Naast "studeren" zijn studenten natuurlijk vooral druk met allerlei andere zaken waaronder zuipen en batsen. Met alle SOA's tegenwoordig zou je denken...


Tijd voor een epische verzameling Barbie-Jeepcrashes

vrijdag 17 augustus 2018 - 09:31 uur

Als volwassen kerel mag je jezelf ook best eens kinderlijk vermaken. Wat is er nou beter dan op een Barbie-Jeep van een zandheuvel afstormen?


Een heerlijke reportage over de familie 'Knok' uit Oosterhout

donderdag 16 augustus 2018 - 20:01 uur

Ver voordat SBS6 het nostalgische Probleemwijken uitzond, was VPRO Lopende Zaken hun tijd al ver vooruit (1994) met de minidocu over de familie Jasper...


Luidruchtige hipsternicht heeft het schijnbaar niet zo op Apple-producten

donderdag 16 augustus 2018 - 19:01 uur

Steve Jobs can fuck me up the asshole with his iCloud heaven penis. Zo’n unieke spreuk verdient een tegeltje.


Robot gaat een ontspannen stukje wandelen en haalt een frisse neus

donderdag 16 augustus 2018 - 18:31 uur

Alle moeren en bouten zijn weer geolied, dus is het tijd om even lekker de beentjes te strekken.


Engelstalige nummers zitten ook bordenvol Mama Appelsapjes

donderdag 16 augustus 2018 - 17:01 uur

Geinige Engelstalige Mama Appelsapjes, maar dan zonder het minutenlang gelach van de radio DJ’s.


Wel eens drie twerkende vrouwen op een rijdende MINI gezien?

donderdag 16 augustus 2018 - 15:01 uur

Nou, nu dus wel. Goed verhaal, lekker kort.


Bezopen chick mag haar vlucht vastgebonden in haar bh uitzitten

donderdag 16 augustus 2018 - 14:32 uur

Ze had in Moskou iets teveel in de belastingvrije bar gezopen voordat ze aan boord ging en eenmaal in de lucht begon ze zich als een echte Rus(sin) te...


Temperamentvolle Braziliaanse 'blondine' laat zich niet gemakkelijk aanhouden

donderdag 16 augustus 2018 - 14:02 uur

Wat het mokkeltje gedaan heeft weten we niet, maar waarschijnlijk iets wat foei is. Hatseflats, nog wat pepperspray over je smoelwerk.


'Indonesische kleuter rookt 40 sigaretten per dag'

donderdag 16 augustus 2018 - 13:16 uur

Waarschijnlijk geniet 'ie gewoon even van zijn rookpauze aangezien hij straks weer wat broeken in elkaar moet naaien. Nee, dat is niet mijn eigen grap...


Automobilist gooit 'm in zijn achteruit en rijdt motordief van zijn sokken

donderdag 16 augustus 2018 - 11:51 uur

Als het echt is dan is deze man nu al de held van de dag, maar tegenwoordig weet je het ook niet meer zeker natuurlijk. Wat denk jij; echt of nep? Ste...


Dappere automobilist weet ontvoering van meisje te voorkomen in Mexico

donderdag 16 augustus 2018 - 11:02 uur

Dat je in bepaalde delen van Mexico-Stad op je hoede moet zijn weten de meeste mensen wel, maar ook in de betere/rijkere buurten kun je op klaarlichte...


Kleine Joep is al net zo'n viespeuk als z'n vader

donderdag 16 augustus 2018 - 10:07 uur

Gewoon een gezonde interesse in het andere geslacht zullen we maar zeggen, maar wat hij nou precies met 'hem' bedoelt vragen we ons nog wel af…


Jennifer Lawrence is vandaag 28 geworden en dit gaan we vieren

woensdag 15 augustus 2018 - 19:01 uur

Één van de betere Hollywood-actrices, mag ik dat zeggen, Jennifer Lawrence mag vandaag alweer 28 kaarsjes uitblazen. Dit moet gecelebreerd worden!


Vrouw brengt BMW X1 op geheel eigen wijze terug naar de dealer

woensdag 15 augustus 2018 - 17:23 uur

Als een auto je na een testrit niet bevalt kun je er ook voor kiezen om deze op de parkeerplaats voor de deur neer te zetten. Deze vrouw deed het echt...


Vrouwen versieren in Tsjechië: zo moet het

woensdag 15 augustus 2018 - 16:43 uur

Als je in Tsjechië zin hebt om eens lekker achter de dames aan te gaan, maar je niet precies weet hoe: wij hebben je rug. Deze playah demonstreert he...


Onze lieve heer haalt zelfs je ongewenste erectie weg

woensdag 15 augustus 2018 - 15:30 uur

Lastig hoor, zo'n priapisme. Dat je soppende klophamer fatsoenlijk functioneert is prima, maar uiteindelijk moet 'ie ook wel weer tot normaal formaat ...


Jongedame speelt verstoppertje midden in de kroeg

woensdag 15 augustus 2018 - 15:01 uur

We willen de pret natuurlijk niet bederven en spelen maar gewoon mee alsof we haar niet kunnen zien.


Skoften Sloopservice: Breek de week (44)

woensdag 15 augustus 2018 - 14:30 uur

Hallo woensdag, wat fijn dat je er bent en wat leuk dat we je mogen slopen. Kusjes, Skoften Sloopservice. Tracklist: 1. The Prophet & Delirium - The...


Russische vrachtwagenchauffeur stapt ongedeerd uit na bizar ongeluk

woensdag 15 augustus 2018 - 13:58 uur

Bizarre ongelukken zien we wel vaker, maar dat je na een crash als deze ongedeerd uitstappen mag een klein wonder genoemd worden.


Idioot met mes blijkt niet opgewassen tegen een gegooide baksteen

woensdag 15 augustus 2018 - 13:24 uur

Meestal zie je dit soort worpen enorm misgaan en meters naast het doelwit belanden, maar toen deze kerel werd aangevallen met een mes maakte hij een p...


Groep corpsballen verwelkomen nieuw lid door met hem te gooien

woensdag 15 augustus 2018 - 12:41 uur

Het oogt altijd een beetje sneu, zo'n stelletje brallende kakkers die je straalbezopen in 'jasje dasje' in de stad tegenkomt. Ze zijn echter wel blij ...


Chicks in strakke jurkjes (30)

woensdag 15 augustus 2018 - 12:01 uur

We hebben weer een prettige verzameling met strak jurkjes die als gegoten zitten. Graag gedaan!


De week is alweer doormidden: tijd voor een vreugdedansje

woensdag 15 augustus 2018 - 11:32 uur

De altijd lekkere woensdag is aangebroken, de week is door de helft en dat moet gevierd worden. Doen we vandaag met een dansje. Graag gedaan!


Speltip 627: zorg dat je nooit te vroeg juicht

woensdag 15 augustus 2018 - 10:59 uur

Je bent bijna bij de finish, je ligt mijlenver op je concurrenten dus je begint maar vast te juichen omdat de winst je niet meer kan ontglippen. Altha...


Tunesische migrant weet te ontsnappen aan 7 Italiaanse agenten

woensdag 15 augustus 2018 - 10:22 uur

In het Italiaanse Verona werd deze Tunesische migrant aan gehouden omdat hij zo dronken als een tor zou zijn. Echter kunnen ze de volgende keer beter ...


Autodief neemt zijn baan niet serieus en gaat nonchalant te werk

woensdag 15 augustus 2018 - 09:34 uur

We mogen hopen dat het geen autodief is die we hier aan het werk zien, maar gewoon een liefdadige burger die zijn buurman helpt.


Vurige Latina wordt razend als een vrouw op haar kont slaat

dinsdag 14 augustus 2018 - 21:01 uur

Don’t touch me again! Hoppakeeee en duw je tieten maar weer in een gezicht…


De muzikale monsterhit van de week: Doja Cat - Mooo!

dinsdag 14 augustus 2018 - 20:02 uur

De monsterhit van Doja Cat is ook voor mensen met een lactose intolerantie prima om te verteren. Bitch ik ben een koe, moeee! Meer muzikale pareltjes...


Duitse demonstrant komt met schwalbe van de maand

dinsdag 14 augustus 2018 - 19:20 uur

Niet alleen kinderen nemen gedrag over van wat ze op de televisie zien. Stell dir das nicht vor, Dummkopf.


Brugspringer moet duidelijk nog even sleutelen aan zijn landing

dinsdag 14 augustus 2018 - 18:41 uur

Onbedoeld gaat hij door voor de belly flop award 2018.


Model beweert meeste matches op Tinder ter wereld te hebben

dinsdag 14 augustus 2018 - 18:01 uur

Oostenrijks model Jazz Egger woont vanwege het lekker zijn in Londen. De 21-jarige Jazzy Jazz zegt zelf dat ze hartstikke goed in de markt ligt en dat...


Volgens Sacha Baron Cohen overleef je een onthoofding met een snikkel in je bek