Persoonlijk Categorieen

Skoften

Op zo'n zonnige dag als vandaag kán je niet zonder de Wraptastic

donderdag 19 april 2018 - 20:01 uur

Vandaag het heug'lijke nieuws dat de Telsell-reclames binnenkort weer op tv te zien zijn en dat kunnen we alleen maar vieren met deze klassieker van 2...


Idioot verneukt zijn auto als hij voorkomt dat deze wordt weggesleept

donderdag 19 april 2018 - 19:31 uur

“You fucked up my truck”. Uhm gast, volgens mij is het toch echt je eigen schuld!


De Apollo Intensa Emozione "IE" is je nieuwe droomauto

donderdag 19 april 2018 - 19:01 uur

Een enorme 3-liter V12 uit Ferrari. Een sequentiële zesbak en van 0 tot 100 km/h is in 2,7 tellen. De Apollo IE is dé hypercar van het moment. Ziet ...


Snuggere Prom Queen wordt gevraagd wat de hoofdstad van Engeland is

donderdag 19 april 2018 - 18:01 uur

Ze hoeft dit ook helemaal niet te weten, want ze ziet er nu eenmaal goed uit…


Graafmachine en vrachtwagenchauffeur komen besneeuwde heuvel op met perfect teamwork

donderdag 19 april 2018 - 17:06 uur

Soms moet je roeien met de riemen die je hebt. Zelfs als er geen water in de buurt is je riem eigenlijk een graafmachine is.


Chauffeur stapt na een lange dag in zijn brandende wagen en gaat op huis aan

donderdag 19 april 2018 - 14:36 uur

"Nou. Dat was het dan jongens. Ik ga ervandoor. Ja, jij ook nog een fijne dag."


Amerikaanse politie houdt boef aan die tot zijn nek in drijfzand zit

donderdag 19 april 2018 - 13:36 uur

Kerel zit er zo diep in dat hij in eerste instantie graag neergeschoten wil worden. Maar zodra de politiehond hem een lik in zijn gezicht geeft, wordt...


Tumbleweeds nemen een heel dorp over na een windstorm in Amerika

donderdag 19 april 2018 - 13:06 uur

Deze planten laten schijnbaar los van de grond zodat ze hun zaden kunnen verspreiden op een nieuwe plek. In het Amerikaanse dorpje Victorville weten z...


Verhuizers rijden een auto aan gort en maken vervolgens dat ze wegkomen

donderdag 19 april 2018 - 12:37 uur

Zo te zien hebben ze wel een briefje achtergelaten. Laten we hopen dat ze wel een goede verzekering hebben.


Nationale Secretaressedag 2018: een ode aan deze hardwerkende medewerksters!

donderdag 19 april 2018 - 12:01 uur

Boze tongen beweren dat het de 25e is, maar wij houden het gewoon op vandaag; omdat het zo lekker weer is. En zeg nou zelf, wat zouden we zonder deze ...


Maria Sharapova wordt vandaag alweer 30 jaartjes jong

donderdag 19 april 2018 - 11:36 uur

Maria was altijd al bekender om haar looks dan om haar tennis, maar kreeg het toch prima voor elkaar om een gerespecteerd sportvrouw te blijven. Toch ...


Zou jij je maatje een bijl tussen je vingers laten gooien?

donderdag 19 april 2018 - 11:04 uur

Een goed voorbeeld van blind vertrouwen, want een halve centimeter missen en je kan die vinger nooit meer gebruiken. Lekker doen jongens.


Jongedame breekt allebei haar benen nadat kofferbakstunt verkeerd gaat

donderdag 19 april 2018 - 10:20 uur

Er zijn natuurlijk ook betere ideeën, maar dit had niet zo verkeerd hoeven gaan. Als je iets voorzichtiger was geweest, had je nu nog kunnen lopen. S...


Er blijven maar sekstapes opduiken van Barbie

donderdag 19 april 2018 - 09:46 uur

Het is weer zo ver. Terwijl de lieve meid nog aan het bijkomen is van haar ziekenhuisopname zijn er alweer filmpjes opgedoken op het wereldwijde web d...


Burgers in Cardiff werken gevluchte tasjesdief naar de grond

woensdag 18 april 2018 - 20:06 uur

Deze burgers zijn met zijn allen keiharde bazen. Eerst die gast die hem ziek hard tegen de grond smijt en daarna grijpt de rest van de burgers ook in....


Lil' Kleine schept weer eens op hoeveel doekoe 'ie heeft

woensdag 18 april 2018 - 19:31 uur

Kinderen nemen nu eenmaal gedrag over Dus als ze te veel naar hiphop luisteren en kijken en de bijbehorende wannabe gangsters, twerkende billen en ron...


Kourtney Kardashian viert haar 39ste rondje rondom de zon

woensdag 18 april 2018 - 19:06 uur

Onze welgemeende felicitatie aan de dame geen enkele claim to fame heeft behalve dat haar zus ooit een sextape maakte en trouwde met een internationaa...


Dragracer weet zijn dragster wonderbaarlijk weer recht te zetten

woensdag 18 april 2018 - 18:31 uur

Houdt de coureur zijn dragster op vier wielen dankzij snel handelen met het gas en zijn stuur? Of is dit een typisch gevalletje meer geluk dan wijshei...


Nerdwriter legt je uit hoe verziekt websitedesign tegenwoordig is

woensdag 18 april 2018 - 18:06 uur

Iedereen die ooit geprobeerd heeft zijn Facebook-account te verwijderen, weet dat websitedesign je leven heel moeilijk kan maken. Het begint nu echter...


Deze Bigfoot is met geen mogelijkheid omver te duwen

woensdag 18 april 2018 - 17:31 uur

Bigfoot is een veronderstelde primaatsoort uit de Verenigde Staten en Canada, die net als de mens rechtop kan lopen, met een volwassen lengte van 1,80...


Burnoutbilly wordt direct gepakt door de karmapolitie

woensdag 18 april 2018 - 17:01 uur

Gelukkig worden dit soort paradepaardjes ook regelmatig gepakt en dan krijgen wij een lekker filmpje met een karma-uitkomst. Dikke bon voor je hoofd!


Het is Nationale Bananendag 2018: dat moet natuurlijk worden gevierd!

woensdag 18 april 2018 - 15:01 uur

Het is Nationale Bananendag (ja echt) en daarom willen we vandaag dit gele kromme ding even in de spotlight zetten. Dat doen we met een aantal video�...


Is dit de engste doos op aarde?

woensdag 18 april 2018 - 14:36 uur

Geen idee voor welke gelegenheid hij dit apparaat gebouwd heeft, maar het heet The Banshee Box. Ze zijn overigens gewoon te koop voor een schamele 144...


Duitser probeert uit alle macht het groene licht te halen

woensdag 18 april 2018 - 14:04 uur

Je weet wat je eigenlijk hoort te doen hè? Bij oranje moet je afremmen en niet extra gas geven.


Kalkoen loopt even bij T-mobile binnen om op de vloer te schijten

woensdag 18 april 2018 - 13:36 uur

"Ik heb godverdomme nooit fatsoenlijk bereik en jullie internet zuigt. Hier. Schijt op je vloer!


Zou je d'r doen: "oma" Gina Steward

woensdag 18 april 2018 - 13:06 uur

Gina Steward is schijnbaar 47 en heeft vier kinderen van 27, 25, 23 en 4 jaar. Tegelijkertijd is ze ook al een oma. Is ze een GILF of is ze dat nie...


Belgische bad ass bakker belemmert berovers in Sint-Niklaas

woensdag 18 april 2018 - 12:36 uur

Bakker Emmanuel is onze bad ass van de week. Op een normale dag lopen twee rare figuren de winkel binnen en dus vlucht zijn baliemedewerker weg. Een v...


Bier openen met een eetstokje gaat niet zo lekker

woensdag 18 april 2018 - 11:36 uur

Kijk, dat het theoretisch mogelijk zou moeten zijn, snappen we allemaal. Deze man slaat volgens ons alleen aan de verkeerde kant op het stokje.


Gekkie doet een handstand op het randje van de dood

woensdag 18 april 2018 - 11:08 uur

We hebben weer een man die graag dood wil. Deze man doet even een handstandje op het randje van een wolkenkrabber en het ziet er nog niet eens zo inte...


Dikkie is on fiyah maar voert zijn idee net iets te ver door

woensdag 18 april 2018 - 10:36 uur

Volgens mij is hij on fiyah, heel erg on fiyah. Wellicht de volgende keer even een emmertje water neerzetten?


Zlatan gaat op bezoek bij Jimmy Kimmel en is zijn prachtige zelf

woensdag 18 april 2018 - 10:06 uur

Zlatan is onderweg naar een wereldwijde sterrenstatus sinds zijn overstap naar LA Galaxy. Hij was in Amerika natuurlijk nog niet zo héél bekend, omd...


De muzikale monsterhit van de week: Manita - Red Mij

dinsdag 17 april 2018 - 21:01 uur

8 jaar geleden viel ons oog al op dit enorme talent, dus is het nu de hoogste tijd dat ze ook een plekje in het archief van de muzikale monsterhits kr...


De Spiderman game voor PS4 heeft een releasedatum en geweldige gameplay

dinsdag 17 april 2018 - 19:06 uur

We sprongen al op de hype train voor deze game na de eerste trailer en we waren dan ook heel blij om te horen dat we eindelijk een release datum hebbe...


Automobilist rijdt in op protestanten in Aix maar heeft daar direct spijt van

dinsdag 17 april 2018 - 18:40 uur

Een motorclub protesteerde tegen het veranderen van het snelheidslimiet in de stad en een willekeurige automobilist was het daar niet mee eens. Hij ha...


Natuurlijk zijn chicks gemakkelijk binnen te hengelen met een beetje geld

dinsdag 17 april 2018 - 18:07 uur

Het is misschien een oude prank, maar deze gasten hebben er in ieder geval niet minder lol om.


Zo voelt het om een bombardement mee te maken vanaf de grond

dinsdag 17 april 2018 - 17:36 uur

Je ziet de bommen vaak genoeg vallen, maar op TV krijg je niet mee hoe het is om die dingen op je kop te krijgen. Tenminste, tot en met nu, want je ho...


Dit koppeltje heeft een keurig leeftijdsverschil van 53 jaar

dinsdag 17 april 2018 - 17:06 uur

Ja ze zijn ontzettend verliefd en leeftijd is toch maar een getalletje? Het is maar net hoe oud je je voelt.


Vluchtstrookrijder krijgt een portie instant karma te verduren

dinsdag 17 april 2018 - 15:06 uur

Zo zien we het natuurlijk graag. Mensen die direct hun verdiende loon krijgen. In dit geval inclusief verkeersboete.


Russische scholieren doen ook in de klas gewoon wat we van ze gewend zijn

dinsdag 17 april 2018 - 14:32 uur

Ook op school weten de humoristische Russen ons prima te vermaken. We hadden ook niet anders van ze verwacht.


Pianobaas Seth Everman laat zien hoe muziek in videogames werkt

dinsdag 17 april 2018 - 14:06 uur

Deze man, Seth Everman, maakt al een tijdje naam voor zichzelf op de het wereldwijde web met zijn muziekskills en laat je nu even zien hoe videogamemu...


Rallycoureur oefent zijn salto's in een grasveld

dinsdag 17 april 2018 - 13:36 uur

Ja de salto's zijn op zich prima, maar de landing kan nog wel wat beter. 8/10.


De reden dat je een meisje van 10 geen AK-47 geeft

dinsdag 17 april 2018 - 12:36 uur

Je zou zeggen dat zoiets als dit logisch is, maar dit kind heeft wel degelijk een AK vast. Want grappig.


Leonardo DiCaprio heeft weer een jong bloempje aan de haak geslagen

dinsdag 17 april 2018 - 12:03 uur

Het is geen geheim dat 43-jarige acteur Leonardo DiCaprio van jongere mooie vrouwen houdt. Hij heeft weer eens een nieuw model aan de haak geslagen. D...


Kerel probeert een struik uit zijn tuin te trekken met een buggy

dinsdag 17 april 2018 - 11:36 uur

Dit gouden oudje gaat weer de ronde. Gewoon omdat deze billy met zijn enorme buggy weet te verliezen van een struikje.


Motorrijder test de kreukelzone van de Ford Focus

dinsdag 17 april 2018 - 11:06 uur

Gut meid. Ja die lijkt prima te werken, niks mis mee. Die 5 sterren-rating is helemaal verdiend. Fijne dag nog hè?


Kerel steekt zijn hoofd op het verkeerde moment uit het raam

dinsdag 17 april 2018 - 10:31 uur

Zo… Je hele bek naar de klote omdat je leuk op het filmpje wilde staan. Het filmpje was desalniettemin leuk. Fijne vakantie hè!


Leuk idee: laat je eens door je maatje knock-out slaan

dinsdag 17 april 2018 - 10:10 uur

Mocht je nou ontzettend verveeld zijn op de dinsdagavond, dan hebben deze jongens een spelletje voor je bedacht.


Liefdevol stelletje scheldt elkaar al 63 jaar helemaal naar de tyfus

dinsdag 17 april 2018 - 09:31 uur

Het is ook bijzonder om na al die jaren nog steeds smoorverliefd te blijven. Hebben we hier met de Amerikaanse Tiny en Lau te maken?


Videodump (21)

maandag 16 april 2018 - 22:03 uur

Een kleine selectie van (korte) video's die de frontpage niet hebben gehaald maar we jullie toch niet willen onthouden. Gewoon even lekker reclamevrij...


Bruidegom laat zich iets te veel gaan tijdens het snijden van zijn bruidstaart

maandag 16 april 2018 - 20:06 uur

Trouwen levert ook een hoop stress op. Voor altijd met dezelfde vrouw.  Dan is het ook wel lekker om je even helemaal te laten gaan.


Irritant benzinestation staat pickup-truck godsgruwelijk in de weg

maandag 16 april 2018 - 19:04 uur

Echt een hele smerige overtreding van benzinestation Kramer!


Probeer eens te tellen hoeveel kippen deze man heeft

maandag 16 april 2018 - 18:36 uur

Deze man heeft zijn kippetjes op stok en besluit dat het tijd is om ze even wat frisse lucht te geven. Kun jij zien hoeveel het er zijn? Nee hè?


Dronken gasten flikkeren van het balkon, maar de tv doet het nog

maandag 16 april 2018 - 18:02 uur

Potverdomme, dit had veel erger af kunnen lopen. Stel je eens voor dat de televisie kapot zou gaan!


Mevrouw moet heel nodig naar de WC maar haalt het net niet

maandag 16 april 2018 - 17:36 uur

En ze was er gewoon bijna, maar het was eigenlijk al te laat. Ze trok al een spoor vanaf het begin van de gang.


Je WTF-vid van de dag: Thaise tieners hebben een droogneukfeestje

maandag 16 april 2018 - 17:06 uur

Is dit dan de nieuwe hype? Of zijn ze op belabberde wijze bezig om het daggeren na te doen?


Je doet het verkeert: de steeplechase

maandag 16 april 2018 - 15:06 uur

Nee Sjon, je moet eroverheen en dan doorrennen. Hoe vaak moet ik je dat nou nog zeggen?


Scooterboys slopen zichzelf door tegen een stapel zandzakken te klappen

maandag 16 april 2018 - 14:36 uur

We hebben eigenlijk geen flauw benul wat hier gebeurt, maar wat we wel zien is dat het kanjerpijnlijk is. Die kerel voorop is he-le-maal weg.


Deze pannenkoek denkt dat hij met zijn winkelwagen de roltrap op kan

maandag 16 april 2018 - 14:06 uur

Nou lieverd, dan heb ik nieuws voor je. Die roltrappen zijn niet gemaakt voor winkelwagens, maar daar kom je zelf nog wel achter.


Verkeershufter jankt met 200km/u over de weg en vindt het bijzonder grappig

maandag 16 april 2018 - 13:01 uur

Het is natuurlijk hartstikke stoer om in no time van de Hongaars/Turkse grens naar Nederland te rijden en als dank wordt niet alleen je rijbewijs maar...


WoahhVicky en het Cash Me Ousside-meisje gaan op de vuist op straat

maandag 16 april 2018 - 12:33 uur

Als twee van de meest treurige componenten van de Amerikaanse cultuur en elkaar tegenkomen op straat kan er maar één ding gebeuren: matten. WoahhVic...


Nieuw op de markt: de ultra flexibele yogabroek skintight

maandag 16 april 2018 - 12:02 uur

Niets is zo vervelend als wanneer je kleren in de weg zitten tijdens het sporten. Met deze ultra retestrakke yogabroek en zijn ideale pasvorm heb je h...


Kerel wordt knock-out gemept met skateboard in live stream

maandag 16 april 2018 - 11:36 uur

Een paar stoere jongens wilden even een live filmpje maken op Hollywood Boulevard en waren plotseling getuige van een "meningsverschilletje" waarbij e...


Dronken chick molt een glazen vaas met haar gezicht

maandag 16 april 2018 - 11:07 uur

Want soms is de vloer gewoon niet goed genoeg en moet je het doen met je gezicht. Interactiviteit is alles.


Politieagent is opzoek naar een joint verstopt tussen penis en balzak

maandag 16 april 2018 - 10:31 uur

Schitterend! Toch voor de zekerheid nog even lekker ruiken. The funkiest!


Eencellige "fans" zetten de Ajax-bus stil na zeperd in Eindhoven: "Uitstappen!"

maandag 16 april 2018 - 10:10 uur

Dus. Na een jaar vol wanbeleid van je clubleiding en rare verdedigende wisselingen verlies je dé wedstrijd van het seizoen in Eindhoven. De titelkans...


Blije imker is bijzonder trots op zijn bijenhoed

maandag 16 april 2018 - 09:37 uur

Imker Mersin is ontzettend trots met zijn bijehoofd en straalt als nooit tevoren!


Videodump (20)

zondag 15 april 2018 - 22:04 uur

Een kleine selectie van (korte) video's die de frontpage niet hebben gehaald maar we jullie toch niet willen onthouden. Gewoon even lekker reclamevrij...


Een diepgaand gesprek met een echte Flat Earther

zondag 15 april 2018 - 20:01 uur

Als je nog niet eerder van de Flat Earth Society hebt gehoord ga je bijna denken dat dit een flauwe sketch is. Helaas nemen deze ‘mensen’ zichzelf...


Uit de oude doos: Arianny Celeste is onder de indruk van Alistair Overeem

zondag 15 april 2018 - 19:01 uur

Ring girl en fulltime UFC-model Arianny Celeste is behoorlijk onder de indruk van Nederlander Alistair Overeem. We kunnen ons niet voorstellen dat het...


Mafkees met twee enorme keukenmessen probeert Agent uit Wales neer te steken

zondag 15 april 2018 - 18:30 uur

Wat zou er zijn gebeurd als dit in Amerika had plaatsgevonden…


Skoften natuurtijd: Indische varaan eet een schattig biggetje

zondag 15 april 2018 - 18:01 uur

Potverdomme, dat zal hij morgenvroeg na een kop koffie en een sjekkie wel voelen als hij naar de wc moet…


Gast weet aan politie te ontsnappen door hun auto te jatten

zondag 15 april 2018 - 17:06 uur

Het lijkt bijna op een slechte komediefilm, maar toch weet de gast echt een politieauto in Cleveland te stelen.


Arif is gek op zijn moeder en op billen van verse kippetjes

zondag 15 april 2018 - 14:31 uur

Jullie weten ondertussen al best wel wat over Arif, maar tot nu toe heeft hij altijd verborgen kunnen houden dat hij nog steeds bij z'n moeder woont. ...


Blondje laat tijdens roadrage zien wat ze in huis heeft

zondag 15 april 2018 - 14:01 uur

We snappen er echt helemaal niets van. Normaal is ze ontzettend vriendelijk en welgemanierd! Mooie zondagse klassieker.


Door aquaplaning beleeft motorrijder een krankzinnige crash

zondag 15 april 2018 - 12:01 uur

Er lijkt geen vuiltje aan de lucht helemaal niets aan de hand, maar ineens verliezen je banden het contact met het wegdek. Aquaplaning is een echte bi...


Ricciardo pakt winst in de GP van China, Verstappen naar P5 door tijdstraf

zondag 15 april 2018 - 10:21 uur

Ondanks de heerlijke start van Verstappen waarin hij van P5 meteen naar P3 doorstootte, heeft hij deze plek helaas niet kunnen vasthouden. De auto's v...


Goedemorgen. Tijd om een mini ondergronds zwembad te maken

zondag 15 april 2018 - 10:01 uur

Net als onze favoriete stille zwijger houden deze gasten er ook van om iets vanuit het niets te bouwen. Ze pakken het alleen iets luxer aan en gaan me...


Gefrustreerde Kramer krijgt rood na trapt in gezicht van Büttner

zondag 15 april 2018 - 09:04 uur

Goed, 7-0 op de klote krijgen is natuurlijk niet echt bevordelijk voor je humeur en Alexander Büttner was zelf ook niet helemaal clean, maar als je j...


Sensuele glazenwasser gaat zeer nauwkeurig te werk

zaterdag 14 april 2018 - 19:04 uur

Daar linksboven zit nog een vlekje… Nee, een klein stukje naar boven… Ja, en nu iets naar links… Oké, steek je tong maar uit!


7-jarige Pedro redt zijn jonge neefje van de verdrinkingsdood

zaterdag 14 april 2018 - 18:25 uur

Dit bizarre moment vond in januari in Brazilië plaats en laat duidelijk zien dat je je kroost nooit en te nimmer uit het oog moet verliezen in de buu...


Zo kan het ook: man heeft seks met een uitlaat

zaterdag 14 april 2018 - 17:06 uur

Dit is dus blijkbaar een ding. Mensen die opgewonden raken van auto's.. Deze meneer kon zich in ieder geval niet meer inhouden.


Ratelslang komt even naast een wandelaar zitten

zaterdag 14 april 2018 - 15:06 uur

"Hé gezellig man. Welkom. Wat doe je hier eigenlijk? Vind je het goed als ik even naast je kom chillen?"


Aziaat flipt hem he-le-maal de pan uit tijdens extreme Killer Karaoke

zaterdag 14 april 2018 - 14:01 uur

Jammer dat Killer Karaoke niet meer in Nederland op de buis komt (zonder BN’ers dan). Het schijnt trouwens het favoriete programma van Marianne Thie...


Deze kerel kan een katana bouwen van een autoveer

zaterdag 14 april 2018 - 12:06 uur

Altijd fijn om te zien dat er nog mensen zijn die daadwerkelijk iets kunnen. Daar gaan we namelijk nog een gebrek aan krijgen in de toekomst, met al d...


Tijger laat verbaal weten dat hij bovenaan de voedselketen staat

zaterdag 14 april 2018 - 10:01 uur

Deze tijger laat iets meer indruk achter, dan je grommende chihuahua als je zijn bot af probeert te pakken.


Videodump (19)

vrijdag 13 april 2018 - 22:03 uur

Een kleine selectie van (korte) video's die de frontpage niet hebben gehaald maar we jullie toch niet willen onthouden. Gewoon even lekker reclamevrij...


Bezopen scheidsrechter is zo lam dat hij niet recht kan blijven staan

vrijdag 13 april 2018 - 21:01 uur

Een scheidsrechter van de Little League is zo dronken als een reiger. Het is ontzettend komisch om te zien, maar als ouder grijp je toch al lang in?


Levende legende Zanger Rinus is terug met het WK-lied 'De Rode Duivels'

vrijdag 13 april 2018 - 20:33 uur

Aangezien wij tegenwoordig niet meer in staat zijn om ons voor een groot toernooi te plaatsen zit er maar één ding op: de Belgen steunen! Kun je oo...


Stelletje zoekt afgelegen plek om ongestoord te kunnen buitenseksen

vrijdag 13 april 2018 - 19:01 uur

Oké, echt afgelegen is het niet. Alleen niet verder vertellen, want misschien hebben ze het niet in de gaten dat er mensen meekijken…


Heerlijke randomness in een nieuwe Coubcompilatie (113)

vrijdag 13 april 2018 - 18:04 uur

We vonden het weer eens tijd voor wat random video's in de vorm van een nieuwe Coubcompilatie! Geniet ze!


Vis zo vers dat hij uit je pan met hete olie spartelt

vrijdag 13 april 2018 - 17:31 uur

Een kip zonder kop loopt ook nog een tijdje vrolijk verder, dus dit is heel normaal…


Hotssjeeeeéé het is weekend!

vrijdag 13 april 2018 - 17:01 uur

Flikker alles maar van je af, want het officiële startsein van het weekend is gegeven! Wil jij jezelf terugzien? Stuur je video via WhatsApp naar 06 ...


Maken of kraken: Famke Louise - HIGH

vrijdag 13 april 2018 - 15:29 uur

Haar vorige singles gingen behoorlijk lekker op Youtube en als gevolg daarvan heeft ze er klaarblijkelijk wat meer geld tegenaan kunnen gooien, maar o...


Rihanna smeert een crèmepje op haar schouder en het internet gaat los

vrijdag 13 april 2018 - 15:06 uur

Rihanna heeft nu al een tijdje haar eigen cosmeticalijn en bij het promoten van haar laatste crèmepje werd ze het mikpunt van allerhande parodieën.


Off piste-skiër komt onverwacht en mokerhard in aanraking met de snelweg

vrijdag 13 april 2018 - 14:36 uur

Altijd kijken waar je heen gaat, want als je off piste gaat heb je altijd het risico dat je een euhm, onverwacht obstakel tegenkomt. Laten we hopen da...


Monteurgekkie bouwt een Tuk Tuk met 600cc superbike motor

vrijdag 13 april 2018 - 13:36 uur

Dit kan dus zo maar nog een sport worden. Als je tenminste genoeg mensen vindt die graag dood willen.


Hoeveel geld zouden we jou moeten betalen om deze weg naar huis te pakken?

vrijdag 13 april 2018 - 13:04 uur

Oké even serieus, heeft iemand het nummer van de gemeente? Dit is geen weg, dit is gewoon een waterval.


Zou je d'r doen: Nikki J de ASMR-lippendame

vrijdag 13 april 2018 - 12:36 uur

Het is een snel groeiende trend: ASMR. Tik maar eens in op Youtube en kijk maar hoeveel filmpjes je tegenwoordig krijgt. Nikki J doet mee en brengt je...


Paraglider gaat gruwelijk hard op zijn plaat na gefaalde parachutepoging

vrijdag 13 april 2018 - 12:06 uur

Wellicht moet je eerst écht leren parachuteren en daarna pas achter een sneeuwscooter gaan hangen. Kan aan ons liggen hoor, maar het kan je een hoop ...


Aap leegt zijn blaas door het raam van een auto

vrijdag 13 april 2018 - 11:36 uur

Die hadden ze vast niet aan zien komen toen ze die ochtend een kaartje kochten bij het safaripark. Vlekt apen-urine eigenlijk?