Persoonlijk Categorieen

Libelle

Dit was Libelle Winterfair 2017

maandag 20 november 2017 - 14:32 uur

Dit was Libelle Winterfair 2017


Kinderpsychiater Peter Adriaenssens over kinderarmoede in Vlaanderen - Libelle Gebaar

maandag 6 november 2017 - 14:44 uur

Kinderpsychiater Peter Adriaenssens over kinderarmoede in Vlaanderen - Libelle Gebaar


Back to school vlog: Een zieke dochter en naderende deadline bij Mira

vrijdag 29 september 2017 - 05:00 uur

In haar laatste vlog laat Mira ons zien hoe moeilijk het soms kan zijn om kinderen en werk te combineren. Wanneer haar dochter ziek wordt, vraagt Mira...


Back to school vlogs: Familiewandelingen en Judiths nieuwe hobby!

woensdag 27 september 2017 - 05:00 uur

Het is de laatste week van september en dit is dus de laatste vlog van Judith! Zoals steeds zaten zij en haar gezin weer niet stil, ze maakten een wa...


Back to school: vuile wasjes en verrukkelijke donuts

maandag 25 september 2017 - 12:09 uur

Een afgepeigerde Elliot schuift na een fijne schoolreis de beentjes onder tafel voor z’n lievelingskostje. En June? Die deed een merkwaardige vondst...


Back to school: het fijne indianenfeestje én de losse tand

maandag 25 september 2017 - 11:29 uur

Norah is jarig en dat moet gevierd worden. Mama Mira en haar zussen boksen een heus indianenfeest in elkaar, met knutsels van de kinderen. Na het fees...


Back to school: een zesdejaarsreis... en een kippenblog!

maandag 25 september 2017 - 11:08 uur

June is fan van de kippen en daar hoort een blog bij! Elliot ligt er alleszins niet wakker van, hij maakt zich klaar voor de schooltrip met alle ander...


Back to school: vers huiswerk én een kijkje in het atelier

maandag 25 september 2017 - 10:50 uur

Pientere Norah heeft het soms een beetje moeilijk op de speelplaats. Het moederhart van mama Mira breekt, maar dat verdwijnt al snel als de kleine mei...


Back To School: de eerste schoolweek bij Mira

vrijdag 8 september 2017 - 04:30 uur

Dat op 1 september niet enkel de school terug begint weet Mira maar al te goed. En alsof het nog niet druk genoeg is, is ze ondertussen ook nog bezig ...


Back To School: het gezin van Judith

woensdag 6 september 2017 - 04:30 uur

De kinderen van Judith hebben de eerste schooldag achter de rug. Judith laat ons zien hoe zij en haar gezin terug in hun normale ritme komen. Bekijk ...


Back To School: de eerste schooldag van Josefien!

maandag 4 september 2017 - 08:45 uur

De eerste schooldag zit er op en Josefien van Josifoe vertelt ons hoe dat bij haar is geweest! Check zeker ook alle andere vlogs op Libelle.be.


Maak kennis met onze Back To School vloggers!

vrijdag 1 september 2017 - 14:43 uur

Maak kennis met Judith, Mira en Josefien! Elke maandag, woensdag en vrijdag van september delen zij een nieuwe video waarin ze je alles vertellen over...


Work-out met Aagje: De calorieverbrander

woensdag 9 augustus 2017 - 15:19 uur

Zeven minuten trainen en klaar. Dát is een work-out naar ons hart. Ex-turnster Aagje Vanwalleghem helpt je met deze oefeningenreeksen op weg. Oefenin...


Work-out met Aagje: De coördinatiekanjer

woensdag 9 augustus 2017 - 15:19 uur

Zeven minuten trainen en klaar. Dát is een work-out naar ons hart. Ex-turnster Aagje Vanwalleghem helpt je met deze oefeningenreeksen op weg. Oefenin...


Work-out met Aagje: De full-body-buddy

woensdag 9 augustus 2017 - 15:19 uur

Zeven minuten trainen en klaar. Dát is een work-out naar ons hart. Ex-turnster Aagje Vanwalleghem helpt je met deze oefeningenreeksen op weg. Oefenin...


Work-out met Aagje: De hartenjager

woensdag 9 augustus 2017 - 15:18 uur

Zeven minuten trainen en klaar. Dát is een work-out naar ons hart. Ex-turnster Aagje Vanwalleghem helpt je met deze oefeningenreeksen op weg. Oefenin...


Work-out met Aagje: De rug-en-rompbooster

woensdag 9 augustus 2017 - 15:18 uur

Zeven minuten trainen en klaar. Dát is een work-out naar ons hart. Ex-turnster Aagje Vanwalleghem helpt je met deze oefeningenreeksen op weg. Oefenin...


Work-out met Aagje: De spierversteviger

woensdag 9 augustus 2017 - 15:18 uur

Zeven minuten trainen en klaar. Dát is een work-out naar ons hart. Ex-turnster Aagje Vanwalleghem helpt je met deze oefeningenreeksen op weg. Oefenin...


Work-out met Aagje: De strakke-buik-booster

woensdag 9 augustus 2017 - 15:17 uur

Zeven minuten trainen en klaar. Dát is een work-out naar ons hart. Ex-turnster Aagje Vanwalleghem helpt je met deze oefeningenreeksen op weg. Oefenin...


Work-out met Aagje: Warming up

woensdag 9 augustus 2017 - 15:17 uur

Zeven minuten trainen en klaar. Dát is een work-out naar ons hart. Ex-turnster Aagje Vanwalleghem helpt je met deze oefeningenreeksen op weg. Maar st...


Work-out met Aagje: Cooling down

woensdag 9 augustus 2017 - 15:16 uur

Zeven minuten trainen en klaar. Dát is een work-out naar ons hart. Ex-turnster Aagje Vanwalleghem helpt je met deze oefeningenreeksen op weg. Laatste...


Work-out met Aagje: De arm-beentrainer

woensdag 9 augustus 2017 - 15:15 uur

Zeven minuten trainen en klaar. Dát is een work-out naar ons hart. Ex-turnster Aagje Vanwalleghem helpt je met deze oefeningenreeksen op weg. Oefenin...


Libelgië

woensdag 26 juli 2017 - 08:26 uur

Een verbluffende last minute vakantiebestemming, die is dichterbij dan je zou denken. Ontdek er alles over op http://bit.ly/Libelgie


Libelle Suiker

vrijdag 9 december 2016 - 11:19 uur

Libelle Suiker


RAMON van Sinterklaas heeft boodschap voor LIBELLE mama's

vrijdag 2 december 2016 - 08:25 uur

RAMON van Sinterklaas heeft boodschap voor LIBELLE mama's


SanomaWinterfair Dag1 2016

vrijdag 2 december 2016 - 08:19 uur

SanomaWinterfair Dag1 2016


SanomaWinterfair Dag2 2016

vrijdag 2 december 2016 - 08:19 uur

SanomaWinterfair Dag2 2016


Libelle Kerst 2016: 5 stappen kerstmenukaart

donderdag 1 december 2016 - 18:22 uur

Libelle Kerst 2016: 5 stappen kerstmenukaart


Libelle Kerst 2016: 5 stappen kerstkrans natuur

donderdag 1 december 2016 - 18:22 uur

Libelle Kerst 2016: 5 stappen kerstkrans natuur


Libelle Kerst 2016: 5 stappen kerstengeltjes

donderdag 1 december 2016 - 18:22 uur

De mooiste kerstdecoratie maak je zelf!


Dit was de Libelle Winterfair 2016

donderdag 1 december 2016 - 14:02 uur

Gezellig langs de kraampjes lopen, zelf kerstcadeaus maken, proeven en smullen in het kooktheater, meezingen met musicalsterren ... wij kunnen niet wa...


zalmtaco export 1080x1080

dinsdag 5 juli 2016 - 15:48 uur

zalmtaco export 1080x1080


waterkerspesto export 1080x1080

dinsdag 5 juli 2016 - 15:47 uur

waterkerspesto export 1080x1080


Visbrochette voor op de barbecue

dinsdag 5 juli 2016 - 15:47 uur

Een heerlijk gerecht op tafel toveren met maar 5 ingrediënten? Perfect mogelijk! Libelle-chef Ilse D'hooge toont hoe je hier aan begint. Vandaag op h...


Zomerse tabouleh met avocado en gemengde noten

dinsdag 5 juli 2016 - 15:47 uur

Een heerlijk gerecht op tafel toveren met maar 5 ingrediënten? Perfect mogelijk! Libelle-chef Ilse D'hooge toont hoe je hier aan begint. Vandaag op h...


Pizza à la Ilse

dinsdag 5 juli 2016 - 15:47 uur

Een heerlijk gerecht op tafel toveren met maar 5 ingrediënten? Perfect mogelijk! Libelle-chef Ilse D'hooge toont hoe je hier aan begint. Vandaag op h...


Vegetarische pita met haloumi

dinsdag 5 juli 2016 - 15:47 uur

Een heerlijk gerecht op tafel toveren met maar 5 ingrediënten? Perfect mogelijk! Libelle-chef Ilse D'hooge toont hoe je hier aan begint. Vandaag op h...


Gehaktballetjes in een spekjasje

dinsdag 5 juli 2016 - 15:47 uur

Een heerlijk gerecht op tafel toveren met maar 5 ingrediënten? Perfect mogelijk! Libelle-chef Ilse D'hooge toont hoe je hier aan begint. Vandaag op h...


Zomerse cocktail: margarita

dinsdag 5 juli 2016 - 15:47 uur

Een heerlijk gerecht op tafel toveren met maar 5 ingrediënten? Perfect mogelijk! Libelle-chef Ilse D'hooge toont hoe je hier aan begint. Vandaag op h...


Zo krijg je een basis wetlook

maandag 4 juli 2016 - 16:44 uur

Zo krijg je een basis wetlook


Voor een zomers avondfeest

maandag 4 juli 2016 - 16:41 uur

Voor een zomers avondfeest


Feestelijke chignon

maandag 4 juli 2016 - 16:30 uur

Feestelijke chignon


Lange golfjes voor iedereen

maandag 4 juli 2016 - 13:09 uur

Lange golfjes voor iedereen


Beach waves met vlecht

maandag 4 juli 2016 - 13:09 uur

Beach waves met vlecht


Zomerse dotjes met bloemen

maandag 4 juli 2016 - 13:06 uur

Zomerse dotjes met bloemen


Op-en-top zomers, deze nonchalante vlechtstaart

maandag 4 juli 2016 - 12:39 uur

Op-en-top zomers, deze nonchalante vlechtstaart


Zo creëer je een pittige rock-'n-roll kapsel

maandag 4 juli 2016 - 12:28 uur

Zo creëer je een pittige rock-'n-roll kapsel


Zo geef je een zomerse twist aan je kapsel!

maandag 4 juli 2016 - 12:16 uur

Zo geef je een zomerse twist aan je kapsel!


Van een versleten T-shirt naar een hippe zomertas in 1-2-3!

vrijdag 1 juli 2016 - 13:34 uur

Van een versleten T-shirt naar een hippe zomertas in 1-2-3!


Wij zijn zot van de zomer!

maandag 27 juni 2016 - 14:58 uur

Wij zijn zot van de zomer!


Uitgetest door de redactie: frou-froupruikjes

donderdag 9 juni 2016 - 13:27 uur

Is een frou knippen iets te drastisch voor jou? Probeer dan eerst het frou-froupruikje. uit Ideaal om te achterhalen of je wel degelijk met een frou s...


Dubbel plezier achter de schermen!

donderdag 2 juni 2016 - 09:34 uur

Benieuwd naar de foto's? Je vind ze deze week in Libelle!


Vlechten, altijd een goed idee!

dinsdag 10 mei 2016 - 14:09 uur

Vlechten, altijd een goed idee!


Vlechtjes met extra cachet

dinsdag 10 mei 2016 - 14:08 uur

Vlechtjes met extra cachet


Een volumineus kapsel in 1,2,3!

dinsdag 10 mei 2016 - 14:06 uur

Een volumineus kapsel in 1,2,3!


Zo maak je een staart met dat tikkeltje specialer

dinsdag 10 mei 2016 - 13:59 uur

Zo maak je een staart met dat tikkeltje specialer


Mooi met een lusje in je haar

dinsdag 10 mei 2016 - 13:55 uur

Mooi met een lusje in je haar


Voor elke dag: do-the-donut!

dinsdag 10 mei 2016 - 13:54 uur

Voor elke dag: do-the-donut!


Zo maak je golfjes met je stijltang

dinsdag 10 mei 2016 - 13:36 uur

Zo maak je golfjes met je stijltang


Knutselen voor Moederdag: (lekkere) kadoosjes

vrijdag 6 mei 2016 - 15:17 uur

Knutsel deze kadoosjes in elkaar en steek er heelijk snoep of scented chips is. Een eenvoudig en simpel project, maar eentje met veel effect want met ...


Is je mama een keukenprinses? Verras haar met 'n zelfgemaakt receptenboek

vrijdag 6 mei 2016 - 14:19 uur

Spendeert je mama met plezier uren in de keuken en is het haar favoriete plaats in het hele huis? Verras haar voor Moederdag met dit gepersonaliseerde...


Crea-idee voor Moederdag: decoratieve theedoos

vrijdag 6 mei 2016 - 13:53 uur

Nog op zoek naar origineel moederdagcadeau, en liefst zelfgemaakt? Dan zit je met deze mooie theedoos goed! Tijdgebrek is geen excuus meer, want dit c...


Zeg het met 'n hartje voor Moederdag!

vrijdag 6 mei 2016 - 13:28 uur

Een leuk doe-het-zelf project voor Moederdag, dit fotolijst met hartjes. Welke mama is niet dol op een zelfgemaakt cadeau? Probeer het uit!


Zo leuk was de Libelle Mama Verwendag!

woensdag 4 mei 2016 - 06:53 uur

Jullie kwamen afgelopen zondag massaal naar de Libelle Mama Verwendag in het Waasland Shopping Center waar je kon genieten van inspirerende workshops,...


Crea-idee voor Moederdag: dienblad met 'n vleugje groen

dinsdag 3 mei 2016 - 11:04 uur

Pak uit met een zelfgemaakt cadeau voor Moederdag. Een zelfgemaakt dienblad met groene toets? Daar maak je mama vast wel blij mee!


Crea-idee voor Moederdag: juwelenschaaltje

dinsdag 3 mei 2016 - 10:40 uur

Verras je mama met een zelfgemaakt cadeau. Wat dacht je van een juwelenschaaltje uit klei? Deze vindt ze vast wel leuk!


Lezeres Véronique

maandag 2 mei 2016 - 12:27 uur

Lezeres Véronique


Lezeres Nathalie

maandag 2 mei 2016 - 12:20 uur

Lezeres Nathalie


Lezeres Karen

maandag 2 mei 2016 - 12:03 uur

Lezeres Karen


Lezeres Elke

maandag 2 mei 2016 - 11:45 uur

Lezeres Elke


Lezeres Christel

maandag 2 mei 2016 - 11:39 uur

Lezeres Christel


Chocolade paaseieren over? Maak er croissants mee!

maandag 4 april 2016 - 13:50 uur

Is de paashaas wat te gul geweest en weet je niet wat doen met al die chocolade paaseieren? Deze croissants zijn ideaal om je dag goed te beginnen én...


Chocolade paaseieren over? Maak er banaanpralines van!

maandag 4 april 2016 - 13:31 uur

Is de paashaas wat té gul geweest en weet je niet wat doen met al die chocolade paaseieren? Maak er banaanpralines mee: snel klaar, superlekker en je...


Van eenvoudig plantje tot 'n echte eyecather voor Pasen

donderdag 24 maart 2016 - 08:29 uur

Van eenvoudig plantje tot 'n echte eyecather voor Pasen


Maak je eigen slinger voor 'n geslaagd paasfeest!

woensdag 23 maart 2016 - 16:25 uur

Gebakjes, caketoppers en een leuke paasslinger; één voor één ingrediënten voor een geslaagd paasfeest!


Knutselen met Pasen: een pluizig kastje

maandag 21 maart 2016 - 15:56 uur

Opgeruimd staat netjes, met deze originele paaskast!


Crea-idee voor Pasen: eitjes in het groen

maandag 21 maart 2016 - 15:40 uur

Wat een kleurrijk plaatje, ideaal om de paassfeer in huis te halen. Laat die klassieke vazen voor wat ze zijn en plaats je voorjaarsbloeiers in uitgeh...


Breng Pasen in huis met deze zelfgemaakte paasboom

maandag 21 maart 2016 - 15:15 uur

Een echte eyecatcher, deze paasboom. Met een paastak, glazen flessen en leuke eierdopjes maak je deze gemakkelijk zelf!


Mooi voor je paastafel: Ieniemienienestjes

maandag 21 maart 2016 - 10:43 uur

Op Libelle.be vind je heel wat leuke crea-ideeën om je huis helemaal in paasstemming te bergen. Leuk voor je paastafel, deze ieniemienienestjes. Eenv...


Ontdek de fleurige Libelle-collectie samen met e5

woensdag 16 maart 2016 - 12:59 uur

Mooi met 'n bloemetje de lente tegemoet!


Uitkijken naar de lente doe je met Libelle

dinsdag 15 maart 2016 - 09:39 uur

Uitkijken naar de lente doe je met Libelle


Lente-zomer fotoschoot tijdens de koude wintermaanden

vrijdag 11 maart 2016 - 10:01 uur

Model Lotte is 20 weken zwanger. We maakten snel nog enkele lente- en zomercovers met temperaturen die rond de 0 draaiden. Ijskoud! brrrr!


De perfecte jeans voor jouw billen

vrijdag 11 maart 2016 - 09:40 uur

Libelle ging op zoek naar de perfecte jeans voor ieders figuur. Het resultaat zie je op donderdag 18 maart in Libelle


Libelle lente-zomer schoenencollectie bij Avance

donderdag 10 maart 2016 - 08:19 uur

De Libelle lente en zomer schoenencollectie is vanaf nu verkrijgbaar bij Avance.


De keuze van Koen - Interview

woensdag 2 maart 2016 - 15:59 uur

Smijt Koen zijn sokken op de grond of in de mand? Gruwelt hij van een buikje, of een pruikje? Je komt het allemaal te weten in dit vrolijke interview!


De keuze van Koen Wauters - Libelle

woensdag 2 maart 2016 - 08:11 uur

Libelle-redactrice Sofie zette Koen Wauters voor moeilijke keuzes. Woensdag komt het volledige interview online op libelle.be/clouseau


Achter de schermen bij de Bel&Bo kids shoot

vrijdag 26 februari 2016 - 08:10 uur

Libelle lanceert twee kids collecties bij Bel&Bo. De Tuttifrutticollectie voor kids van 2 tot 7 en de High Five-collectie voor kids van 8 tot 16 jaar....


Flapuit: ken je de mop van de koe al?

dinsdag 9 februari 2016 - 11:31 uur

Flapuit: ken je de mop van de koe al?


Flapuit: stinkende scheetjes

dinsdag 9 februari 2016 - 11:30 uur

Flapuit: stinkende scheetjes


Ontdek het muzikale talent van onze flapuitjes!

dinsdag 9 februari 2016 - 11:27 uur

Ontdek het muzikale talent van onze flapuitjes!


Flapuit: "Wat is de laatste letter van het alfabet?"

dinsdag 9 februari 2016 - 11:19 uur

Flapuit: "Wat is de laatste letter van het alfabet?"


Flapuit: kinderen maken kennis met de lookpers

dinsdag 9 februari 2016 - 11:09 uur

Flapuit: kinderen maken kennis met de lookpers


Ilse Kookt: speltpasta met geroosterde groenten en ricotta

maandag 8 februari 2016 - 13:29 uur

Ilse Kookt: speltpasta met geroosterde groenten en ricotta


Ilse Kookt: tagliatelle van courgette met verse pesto en feta

maandag 8 februari 2016 - 13:08 uur

Ilse Kookt: tagliatelle van courgette met verse pesto en feta


Ilse kookt: Bulgur tabouleh met spinazie en limoen

maandag 8 februari 2016 - 13:04 uur

Ilse kookt: Bulgur tabouleh met spinazie en limoen


Kitchenhack: zo maak je een spiegelei mét kleurrijk randje

vrijdag 5 februari 2016 - 14:44 uur

Brunch gepland? Dan zijn deze kleurrijke spiegeleitjes mét eetbare rand een origineel idee. Helemaal niet moeilijk om te maken, en wauw-effect gegara...


Creatief met een pannenkoek: beertjes

dinsdag 2 februari 2016 - 13:09 uur

Creatief met een pannenkoek: beertjes


Grime voor carnaval: konijn

dinsdag 2 februari 2016 - 12:59 uur

Grime voor carnaval: konijn


Grime voor carnaval: prinses

dinsdag 2 februari 2016 - 12:31 uur

Grime voor carnaval: prinses


De Libelle Winterfair 2015 was een groot succes!

dinsdag 2 februari 2016 - 12:14 uur

De Libelle Winterfair 2015 was een groot succes!