Persoonlijk Categorieen

Nos Op 3

Dealen met je dialect: op je werk | NOS op 3

vrijdag 22 september 2017 - 15:16 uur

Hoe is het om te dealen met een dialect op je werk? Dit is deel 1 van onze 3-delige miniserie. Morgen: schelden en uitlachen.


Dealen met je dialect: promo | NOS op 3

vrijdag 22 september 2017 - 14:59 uur

Kijk je dit onderweg, met je geluid uit? dan hebben we maar één vraag voor je: ... In de mini-serie Dealen met je dialect onderzoeken we hoe het is...


Annabel gaat voor goud | NOS op 3

vrijdag 22 september 2017 - 05:24 uur

Annabel gaat voor goud | NOS op 3


Een lesje plastic scheiden | NOS op 3

donderdag 21 september 2017 - 18:22 uur

Milieu Centraal zegt dat het scheiden van plastic efficiënter kan. Maar hoe dan? Zo.


Genderneutraal? In 1800 droegen jongetjes nog rokjes | NOS op 3

donderdag 21 september 2017 - 17:39 uur

HEMA maakt de kinderafdeling genderneutraal. Maar is dat echt iets van nu? Volgens modeconservator Madelief Hohé is genderneutraal juist al eeuwen ou...


Ouder dan 123 word je niet | NOS op 3

donderdag 21 september 2017 - 15:09 uur

Nederlandse wetenschappers weten hoe oud jij maximaal gaat worden.


Amsterdammers klappen voor Eberhard van der Laan | NOS op 3

woensdag 20 september 2017 - 21:23 uur

Amsterdammers kwamen samen om te klappen voor hun zieke burgemeester Eber❤ van der Laan. "We staan hier om gewoon nog één keer keihard te applaudi...


Wat zweeft er in de cabine? | NOS op 3

woensdag 20 september 2017 - 05:00 uur

EasyJet gaat gasfilters installeren om slechte gassen uit de cabinelucht te halen. Die filters kunnen volgens sommigen ook het schadelijke tcp uit de ...


Deze hardlopers rennen tussen de wolken | NOS op 3

dinsdag 19 september 2017 - 18:02 uur

Voor sommige hardlopers is een marathon nog niet zwaar genoeg. Zij doen aan skyrunning: meer dan een marathon, hoog in de bergen. De Nederlandse Ragna...


Oscar staat al 35 jaar vooraan | NOS op 3

dinsdag 19 september 2017 - 11:39 uur

Al 35 jaar heeft Oscar hetzelfde ochtendritueel: om 6 uur uit bed en rénnen naar de dranghekken voor Prinsjesdag.


Wat een student overhoudt aan het einde van de maand | NOS op 3

dinsdag 19 september 2017 - 05:30 uur

Door het leenstelsel zijn studenten er jaarlijks duizenden euro's op achteruitgegaan, zeggen belangenverenigingen LSVb en ISO.


Waarom Prinsjesdag dit jaar iets anders is | NOS op 3

dinsdag 19 september 2017 - 04:00 uur

Morgen barst de hoedjesgekte in Den Haag weer los. Maar dit jaar is die anders dan anders. We leggen 't uit.


Instagram jezelf op de kaart | NOS op 3

zaterdag 16 september 2017 - 14:53 uur

Deze restaurants zijn zodanig ingericht dat jij je telefoon pakt en direct een foto op Instagram zet. Scheelt een traditionele advertentie |


Zo werkt de handel in CO2-uitstoot | NOS op 3

zaterdag 16 september 2017 - 13:06 uur

Als ik nou wat minder vervuil, dan kan jij wat meer vervuilen: handel in vervuiling? Ja, dat gebeurt, en dat werkt zo. |


Paardengeur in een potje: Emma helpt demente ouderen | NOS op 3

zaterdag 16 september 2017 - 07:34 uur

Emma ontwikkelde een geurbox om reacties uit te lokken bij demente ouderen. |


Follow the money naar Sint-Maarten | NOS op 3

vrijdag 15 september 2017 - 16:26 uur

Vandaag wordt er geld opgehaald voor Sint-Maarten. Maar hoeveel komt er van elke euro aan en waar wordt het aan uitgegeven?


Poëzie is tegenwoordig overal | NOS op 3

vrijdag 15 september 2017 - 05:20 uur

Poëzie is tegenwoordig overal | NOS op 3


'Alsof er in m'n hoofd constant treinen van spoor wisselen'| NOS op 3

donderdag 14 september 2017 - 18:00 uur

Nick (23) heeft last van oorsuizen. Het UMCG in Groningen gaat nu groot onderzoek doen, want wat er nou precies in je hoofd gebeurt als je tinnitus he...


Sint-Maarten en Nederland: hoe zit ons koninkrijk in elkaar?| NOS op 3

woensdag 13 september 2017 - 17:00 uur

Hoe zit het nu precies met de bestuurlijke verhoudingen in ons koninkrijk? |


Wordt Rudy (25) de virtuele Max Verstappen? | NOS op 3

dinsdag 12 september 2017 - 14:26 uur

Het is het mooiste wat kan gebeuren als je jongensdroom om racecoureur te worden nét niet uitkomt. Rudy (25) kan coureur worden voor een officieel Fo...


Waarom bingewatchen toch niet zo ontspannen is | NOS op 3

maandag 11 september 2017 - 17:12 uur

Bingewatchers opgelet. Dat avondje series kijken op de bank is namelijk een stuk minder ontspannend dan je denkt. Urenlang naar Netflix, HBO of Videol...


Seks, drugs en Grindr | NOS op 3

zondag 10 september 2017 - 08:00 uur

Crystal meth is in opkomst in de gayscene en dat zorgt voor steeds meer problemen. Sjef kickte af van zijn chemsex-verslaving.


Gesmolten plastic op vier wielen | NOS op 3

zaterdag 9 september 2017 - 08:04 uur

Gesmolten plastic op vier wielen | NOS op 3


Geef een orkaan een naam | NOS op 3

vrijdag 8 september 2017 - 17:32 uur

Wie geeft een orkaan zijn naam? Zijn daarvoor nog regels en hoe heet de volgende orkaan eigenlijk? De antwoorden vind je in deze video.


Dakloze studenten | NOS op 3

donderdag 7 september 2017 - 17:43 uur

Ben je blij dat je als internationale student een plekje hebt aan een Nederlandse universiteit, kun je nergens overnachten. Er is geen kamer te vinden...


Daniël redt levens vanaf zijn slaapkamer | NOS op 3

donderdag 7 september 2017 - 15:18 uur

Daniël is 24 en helpt het Rode Kruis om rampgebieden in kaart te brengen


Hoe hard waait orkaan Irma? | NOS op 3

woensdag 6 september 2017 - 18:52 uur

Je kunt je pas echt voorstellen wat windsnelheden van 300 kilometer per uur zijn als je het zelf hebt meegemaakt. Verslaggever Martijn van der Zande v...


Als de Waddenzee een olievlek wordt...| NOS op 3

woensdag 6 september 2017 - 18:23 uur

Voor het eerst organiseert Rijkswaterstaat een mega-oefening op en rond de Waddenzee om olie te bestrijden.


Je eigen risico in het kort| NOS op 3

woensdag 6 september 2017 - 17:18 uur

Volgend jaar gaat mogelijk het eigen risico in de zorg weer omhoog. Hoe zat dat ook alweer met je eigen risico?


De NS wil elke 10 minuten een trein | NOS op 3

dinsdag 5 september 2017 - 16:55 uur

Spoorboekloos rijden, noemen ze dat. Betekent dat er elke tien minuten een trein komt, een soort metro-gevoel. De NS dat het 15 procent meer zitplaats...


Waarom Zwitserland bij elk conflict te hulp schiet | NOS op 3

dinsdag 5 september 2017 - 16:46 uur

De Zwitserse president biedt aan te bemiddelen tussen Donald Trump en Kim Jong-un. Waarom wil het land altijd bemiddelen?


Hoe pak je Noord-Korea aan? | NOS op 3

dinsdag 5 september 2017 - 14:07 uur

Wat willen de belangrijke landen doen tegen het nucleaire spierballenvertoon van Kim Jong-un?


Lang leven de rooien | NOS op 3

maandag 4 september 2017 - 18:23 uur

Rood haar is zo speciaal dat alles in Breda dit weekend over de rooie(n) ging.


Zeg ken jij die nieuwslezeres? | NOS op 3

maandag 4 september 2017 - 12:10 uur

Wie is toch die nieuwslezeres Ri Chun-Hee uit Noord-Korea?


Jermain en Daisy hebben een zeldzame vorm van kanker | NOS op 3

maandag 4 september 2017 - 07:39 uur

Voor zeldzame kankersoorten is minder geld beschikbaar voor onderzoek. Hoe is het om te leven met een zeldzame vorm?


Waarom je in Kenia bang bent voor de politie | NOS op 3

zondag 3 september 2017 - 07:30 uur

De kans dat je met een kogel in je lichaam op de stoep eindigt na een akkefietje met de politie is levensgroot. Stephen Mwangi vertelt over zijn ervar...


Zoë en haar tank | NOS op 3

zaterdag 2 september 2017 - 08:29 uur

De 25-jarige Zoë Visser rijdt voor de lol op een tank. En vindt dat jij wel wat vaker over de Tweede Wereldoorlog mag nadenken.


Ongewenst betast. En dan? | NOS op 3

zaterdag 2 september 2017 - 08:06 uur

In je billen geknepen, ongewenst gezoend of erger. Meer dan de helft van de vrouwen maakt het mee en een derde van de mannen. Vooral tijdens het stapp...


Lenen om te sparen | NOS op 3

vrijdag 1 september 2017 - 14:12 uur

Meer dan de helft van de studenten leent om te sparen. Maar is dat wel zo verstandig?


Zo sta jij minder lang in de file | NOS op 3

vrijdag 1 september 2017 - 13:13 uur

De schoolvakanties zijn voorbij, het gaat goed met de economie. Een ideaal recept voor ellenlange files en staan in het ov. Maar goed nieuws: je kunt ...


Kalasjnikov krijgt een standbeeld | NOS op 3

vrijdag 1 september 2017 - 08:40 uur

De uitvinder van de AK-47 krijgt een eigen beeld in Moskou. Maar waarom is dit wapen zo'n succes geworden?


T-Spoon treedt nog altijd op | NOS op 3

vrijdag 1 september 2017 - 05:59 uur

90's-artiesten treden, twintig jaar na het grote succes, nog steeds op met de hits van toen. Hoe kan dat?


Marnix kwam een jaar zijn straat niet uit | NOS op 3

donderdag 31 augustus 2017 - 18:16 uur

De Amsterdamse Javastraat is een kilometer lang. Marnix wilde weten hoe het zou zijn om een jaar geen stap buiten zijn straat te zetten. Het is hem ge...


Dit is de geschiedenis van de AK-47 in kogelvlucht | NOS op 3

donderdag 31 augustus 2017 - 16:07 uur

Z'n uitvinding heeft miljoenen en miljoenen mensen het leven gekost. Binnenkort wordt de Rus Michail Kalasjnikov geëerd met zijn eigen standbeeld. Di...


Iris heeft een relatie met Jeroen en Tristan | NOS op 3

donderdag 31 augustus 2017 - 06:10 uur

Polyamorie wordt steeds populairder. Wij gingen langs bij Iris, Jeroen en Tristan: hoe is het om een polyamoreuze relatie te hebben?


Niemand wil de Rohingya | NOS op 3

woensdag 30 augustus 2017 - 17:54 uur

Myanmar is superpopulair onder de backpackers. Ondertussen verdrijft het leger de Rohingya en daarbij vallen veel doden. Maar is er dan ook sprake van...


Gerommel in Den Haag | NOS op 3

woensdag 30 augustus 2017 - 15:27 uur

Wat is er aan de hand in Den Haag met het demissionair kabinet?


Gerommel in Den Haag | NOS op 3

woensdag 30 augustus 2017 - 14:55 uur

Wat is er aan de hand in Den Haag met het demissionair kabinet?


Waarom Zuid-Azië elk jaar overstroomt | NOS op 3

dinsdag 29 augustus 2017 - 16:42 uur

In Zuid-Azië is een gebied zo groot als Nederland én België overstroomd. Daarbij vielen zo'n 1200 doden. En dat is niet de eerste keer. Hoe kunnen ...


Hij weet écht wat klimaatverandering betekent | NOS op 3

dinsdag 29 augustus 2017 - 14:57 uur

Kylik Kisoun is Inuït en woont in het uiterste noorden van Canada, boven de poolcirkel. Zijn familie woont er al generaties en heeft met eigen ogen g...


Vlog: dit is de reis naar de ontdooiende aarde | NOS op 3

dinsdag 29 augustus 2017 - 10:47 uur

Canada ligt voor een groot deel op diepbevroren grond: de permafrost. Maar met het opwarmen van de aarde, heeft daar de dooi ingezet. Een sluimerend g...


Hoeveel regen valt er nou écht in Texas? | NOS op 3

maandag 28 augustus 2017 - 17:33 uur

Het blijft maar regenen in de Amerikaanse staat Texas. Hurricane Harvey, een tropische storm, is hier aan land gekomen.


Maarten zwemt de Elfstedentocht | NOS op 3

zaterdag 26 augustus 2017 - 09:06 uur

Maarten van der Weijden zwemt in 2018 de Elfstedentocht voor kankeronderzoek.


Deze film is echt stom | NOS op 3

zaterdag 26 augustus 2017 - 08:18 uur

Als je doof bent is film kijken een hele andere ervaring. Naar deze film kunnen doven én horenden kijken zonder ondertiteling of gebarentolk. Maar me...


Wordt het Mayweather of McGregor? | NOS op 3

zaterdag 26 augustus 2017 - 06:00 uur

Het wordt 'the fight of the century' genoemd: de strijd in de boksring tussen de gepensioneerde bokser Floyd Mayweather (40) en de MMA-vechter Conor M...


Maarten zwemt de Elfstedentocht | NOS op 3

vrijdag 25 augustus 2017 - 14:56 uur

Maarten van der Weijden zwemt in 2018 de Elfstedentocht voor kankeronderzoek.


Zo veranderde de Amazone | NOS op 3

donderdag 24 augustus 2017 - 17:04 uur

Het natuurgebied in Brazilië is de afgelopen 30 jaar door ontbossing flink veranderd. De overheid heeft nu besloten dat er nog meer mag worden gekapt...


Politie op je illegale rave | NOS op 3

donderdag 24 augustus 2017 - 10:07 uur

Luca is pas achttien en organiseert al twee jaar raves in de omgeving van Amsterdam.


Op dit festival gaat iedereen oud | NOS op 3

woensdag 23 augustus 2017 - 19:54 uur

Op dit festival vind je geen dixi's en spicy eten bij hippe foodtrucks maar zit wel (bijna) iedereen aan de pillen.


Fit door je studentenleven | NOS op 3

woensdag 23 augustus 2017 - 17:57 uur

Volwassenen zouden minstens twee keer per week spier- en botversterkende activiteiten moeten doen. Nog een bierkratje in je studentenkamer staan? Om...


Zo voelt een paniekaanval | NOS op 3

woensdag 23 augustus 2017 - 15:54 uur

Volgens een Amerikaanse hoogleraar hebben we meer kans op angststoornissen zoals paniekaanvallen, omdat we zo vaak en veel online zijn. Hoe voelt dat,...


Onder de grond zit een nog groter klimaatprobleem | NOS op 3

woensdag 23 augustus 2017 - 08:00 uur

Wat is de permafrost? En waarom is het zo gevaarlijk als die ontdooit? We leggen het je uit.


Wat doet een killer robot? | NOS op 3

maandag 21 augustus 2017 - 17:49 uur

We moeten stoppen met de ontwikkeling van 'killer robots'. Dat zeggen Elon Musk (die van Tesla) en meer dan honderd andere kenners van robots en kunst...


In Amerika gaat even het licht uit | NOS op 3

maandag 21 augustus 2017 - 17:02 uur

Vanavond gaat het gebeuren: een totale zonsverduistering in Amerika. De maan schuift dan voor de zon langs, waardoor het - in de VS dan midden op de d...


Suradd is bouwkunde-student en bestuurt de metro| NOS op 3

zaterdag 19 augustus 2017 - 07:56 uur

De Amsterdamse vervoerder GVB leidt studenten op om de metro te besturen. Komt door hun personeelstekort door onder meer vergrijzing en de opening van...


Wat gebeurde er in Spanje? | NOS op 3

vrijdag 18 augustus 2017 - 17:52 uur

Bij terreuraanslagen in Spanje kwamen gisteren zeker 14 mensen om het leven. Maar wat gebeurde er precies in Barcelona en Cambrils?


Omstreden standbeelden in Nederland | NOS op 3

vrijdag 18 augustus 2017 - 16:04 uur

Hebben wij standbeelden die een connectie hebben met ons koloniale verleden? En als die beelden ergens staan: hoe gaan we er dan mee om?


Aan de digitale schandpaal | NOS op 3

vrijdag 18 augustus 2017 - 13:32 uur

Aan de digitale schandpaal | NOS op 3


Wie schrijft onze geschiedenis? | NOS op 3

donderdag 17 augustus 2017 - 18:16 uur

Wel meer lessen over het Wilhelmus en niet meer onderwijs over de koloniale geschiedenis en de slavernij. Wie bepaalt er eigenlijk wat in onze geschie...


Groei! Maar wat voelen we daar nou van? | NOS op 3

woensdag 16 augustus 2017 - 16:42 uur

Het gaat volgens het CBS goed met de economie en de arbeidsmarkt, maar zo voelt het voor veel mensen nog niet.


Vluchtelingen uit Venezuela trekken naar onze eilanden | NOS op 3

woensdag 16 augustus 2017 - 10:59 uur

Aruba, Bonaire en Curaçao: onze eilanden zitten in hun maag met illegale vluchtelingen uit Venezuela.


Het (echte) einde van de Tweede Wereldoorlog herdenken | NOS op 3

dinsdag 15 augustus 2017 - 17:47 uur

De meeste mensen herdenken het einde van de Tweede Wereldoorlog op 4 en 5 mei, maar eigenlijk kwam de oorlog pas op 15 augustus tot een eind. Toen sto...


Een beeld zegt meer dan 1000 woorden | NOS op 3

dinsdag 15 augustus 2017 - 16:38 uur

Ruim 700 standbeelden in de VS verwijzen nog terug naar de Amerikaanse burgeroorlog.


Waarom zijn er zo veel megastallen in Nederland? | NOS op 3

dinsdag 15 augustus 2017 - 15:18 uur

De Nederlandse veeteelt is groot en intensief. Dus als er iets misgaat, gebeurt dat ook op grote schaal. Waarom blijven we die megastallen dan toch ge...


Deze gasten laten Domino Day herleven | NOS op 3

zondag 13 augustus 2017 - 07:44 uur

Deze jongens gebruiken hun eigen 150.000 dominostenen om een recordpoging te doen.


Peter, hoe zit het met al die bosbranden? | NOS op 3

zondag 13 augustus 2017 - 07:00 uur

Al die bosbranden op onze vakantieadresjes, hoe komt dat toch? Weerman Peter Kuipers Munneke legt het uit.


De 200 meter van Dafne Schippers ontleed | NOS op 3

vrijdag 11 augustus 2017 - 15:21 uur

Dit is hoe Dafne Schippers haar 200 meter-races loopt.


Boekers over meer vrouwelijke dj's | NOS op 3

vrijdag 11 augustus 2017 - 08:00 uur

Boekers over meer vrouwelijke dj's | NOS op 3


Vrouwelijke dj's in een mannenbolwerk | NOS op 3

vrijdag 11 augustus 2017 - 05:34 uur

Er staan maar weinig vrouwen achter de draaitafels op festivals. En dat aantal lijkt in al die jaren niet echt toe te nemen. Waar blijven die vrouweli...


Guam, het 'middelpunt' van Noord-Korea vs. Amerika| NOS op 3

donderdag 10 augustus 2017 - 18:39 uur

Waarom is het kleine eilandje Guam ineens betrokken in een strijd tussen Noord-Korea en de Verenigde Staten?


Waarom er wel/geen kernoorlog komt | NOS op 3

donderdag 10 augustus 2017 - 17:45 uur

Wat is de kans dat er een echte kernoorlog uitbreekt? En waarom is het in de wereld eerder nooit tot een kernoorlog gekomen?


Zwerfjongeren de straat op | NOS op 3

donderdag 10 augustus 2017 - 06:04 uur

Zwerfjongeren de straat op | NOS op 3


Early blijft gaan als een banaan | NOS op 3

woensdag 9 augustus 2017 - 16:01 uur

De laatste ingeblikte vrijparkeerder is van de band gerold: na 22 jaar komt er een einde aan de productie van de iconische Canta. Volgens sommigen is ...


Twitter krijgt haattweets terug | NOS op 3

dinsdag 8 augustus 2017 - 19:04 uur

De Duitse komiek Shahak Shapira rapporteerde in een half jaar 300 haattweets bij Twitter. Maar verwijderen, nope, dat gebeurde niet. Dus nam hij ze le...


Huldiging Europees Kampioen: zo brulden jullie voor de Oranje vrouwen | NOS op 3

dinsdag 8 augustus 2017 - 07:38 uur

Huldiging Europees Kampioen: zo brulden jullie voor de Oranje vrouwen | NOS op 3


Dunkirk schudt Duinkerke wakker | NOS op 3

zondag 6 augustus 2017 - 07:00 uur

Het toerisme in het ietwat slapende stadje Duinkerke bloeit weer helemaal op. Allemaal dankzij de Hollywood-kaskraker Dunkirk.


Hi 20 duizend regenwormen, bye natte voeten | NOS op 3

zaterdag 5 augustus 2017 - 17:21 uur

Hi 20 duizend regenwormen, bye natte voeten | NOS op 3


Sytze is skûtsjeschipper | NOS op 3

zaterdag 5 augustus 2017 - 08:14 uur

Sytze is skûtsjeschipper | NOS op 3


Veel gevangenissen zijn leeg. Hoe zit dat? | NOS op 3

zaterdag 5 augustus 2017 - 07:47 uur

29 gevangenissen hebben de deuren gesloten, of doen dat binnenkort. Hebben we dan echt zo weinig criminaliteit in Nederland? Of speelt er meer mee?


Deze Afrikaanse leiders zijn al heel lang aan de macht | NOS op 3

vrijdag 4 augustus 2017 - 18:11 uur

Deze Afrikaanse leiders zijn al heel lang aan de macht | NOS op 3


De nieuwe Neymar? | NOS op 3

vrijdag 4 augustus 2017 - 17:54 uur

De nieuwe Neymar? | NOS op 3


Deze straatartiesten maken kunst van hakenkruizen | NOS op 3

donderdag 3 augustus 2017 - 17:48 uur

Kunst maken van een nazisymbool. Dat klinkt misschien gek, maar in Berlijn zijn op die manier al meer dan twintig grote hakenkruizen uit het straatbee...


Wordt de beenruimte in het vliegtuig nog krapper? | NOS op 3

woensdag 2 augustus 2017 - 17:41 uur

Proberen te slapen met je knieën tegen de stoel voor je, terwijl de knieën van de persoon achter je in je rug prikken. Te krappe beenruimte is voor ...


Hoe lang zijn er nog krakers op het ADM-terrein? | NOS op 3

woensdag 2 augustus 2017 - 05:12 uur

Het ADM-terrein, een van de laatste vrijplaatsen in Amsterdam, dreigt te verdwijnen. Na een uitspraak van de rechter viel de ontruimingsbrief bij de b...


Zin in een omeletje? Check dan even dit | NOS op 3

dinsdag 1 augustus 2017 - 18:15 uur

De Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) waarschuwt namelijk voor met gif besmette eieren van meerdere Nederlandse pluimveehouderijen. Ze zij...


Waarom altijd weer die komkommers in de zomer? | NOS op 3

dinsdag 1 augustus 2017 - 05:29 uur

In de zomermaanden lijkt het nieuws vaak wat op te drogen en valt al snel de term: komkommertijd. Waar komt die term eigenlijk vandaan? En hoe lang ge...


Rick (24) is wél buschauffeur 'en dat geeft een kick' | NOS op 3

maandag 31 juli 2017 - 16:10 uur

Er dreigt een tekort aan buschauffeurs, deels doordat weinig jongeren het vak zien zitten. Volgens de jonge chauffeur Rick is het het mooiste wat er i...


Het WK Bommetje! Auw... | NOS op 3

maandag 31 juli 2017 - 15:53 uur

In Duitsland was gisteren het WK Arschbomben. Ofwel: bommetje! Wij zetten de beste op een rij. En de pijnlijkste. Wait for it...


Wat doet cholera met je? | NOS op 3

maandag 31 juli 2017 - 15:24 uur

In Jemen sterft elk uur iemand aan cholera - wat doet de ziekte met je?


Het WK vouwfietsen bestaat en Floor werd ooit kampioen | NOS op 3

zaterdag 29 juli 2017 - 16:10 uur

Het klinkt als een grap, maar dat is het zeker niet. Op het WK vouwfietsen in Londen wordt de kunst van het vouwen en fietsen vandaag tot topsport ver...