Persoonlijk Categorieen

Quote

Jasper Gerritsen, oprichter van vergelijkingsapp Hiiper, vertelt ons vandaag meer over de prijsverschillen tussen supermarkten.

dinsdag 16 januari 2018 - 12:41 uur

Jasper Gerritsen, oprichter van vergelijkingsapp Hiiper, vertelt ons vandaag meer over de prijsverschillen tussen supermarkten.


De Tulbandfeut spreekt

zaterdag 13 januari 2018 - 12:26 uur

De Tulbandfeut spreekt


Videopitch! Jorien Huigen (27) slaapt graag in luxe, maar kwam erachter dat goed beddengoed peperduur is. Ziedaar de start van Joarz. Dit is haar verhaal:

donderdag 11 januari 2018 - 10:08 uur

Videopitch! Jorien Huigen (27) slaapt graag in luxe, maar kwam erachter dat goed beddengoed peperduur is. Ziedaar de start van Joarz. Dit is haar verh...


Jarell Habets vertelt ons alles over Shypple, de online tussenpersoon voor het verschepen van vracht.

dinsdag 9 januari 2018 - 10:56 uur

Jarell Habets vertelt ons alles over Shypple, de online tussenpersoon voor het verschepen van vracht.


Giel de Winter ontvangt nieuwe Quote

zondag 24 december 2017 - 18:59 uur

Giel de Winter ontvangt nieuwe Quote


Giel de Winter (StukTV) ontvangt het nieuwe nummer van Quote

vrijdag 22 december 2017 - 11:57 uur

Giel de Winter (StukTV) ontvangt het nieuwe nummer van Quote


Borrelen in Londen, waar ga je heen? De beste tips

donderdag 21 december 2017 - 16:37 uur

Borrelen in Londen, waar ga je heen? De beste tips


Borrelen in Londen, waar moet je heen?

donderdag 21 december 2017 - 16:32 uur

Borrelen in Londen, waar moet je heen?


Hoe word ik Bitcoin miljonair op de Quote redactie.

donderdag 21 december 2017 - 11:14 uur

Hoe word ik Bitcoin miljonair op de Quote redactie.


Boek lancering, hoe word ik Bitcoin miljonair op de Quote redactie.

donderdag 21 december 2017 - 11:13 uur

Boek lancering, hoe word ik Bitcoin miljonair op de Quote redactie.


Videopitch! Paul Bierman was al 55 toen hij zichzelf als ‘entertrainer’ begon te verhuren. Maar zijn energie en enthousiasme zijn er niet minder om. Kijk maar naar zijn verhaal:

dinsdag 19 december 2017 - 10:22 uur

Videopitch! Paul Bierman was al 55 toen hij zichzelf als ‘entertrainer’ begon te verhuren. Maar zijn energie en enthousiasme zijn er niet minder o...


Van salesjongen tot ceo. Trots op chef Kwoot Luc van Os!!

vrijdag 15 december 2017 - 09:48 uur

Van salesjongen tot ceo. Trots op chef Kwoot Luc van Os!!


Videopitch! Joël Konijn (33) is mede-oprichter van DatHuis, een site waarop consumenten kunnen zien welke makelaars waar voor hun geld bieden. Dit is zijn verhaal:

donderdag 14 december 2017 - 12:30 uur

Videopitch! Joël Konijn (33) is mede-oprichter van DatHuis, een site waarop consumenten kunnen zien welke makelaars waar voor hun geld bieden. Dit is...


Vandaag op de koffie: David Vermeulen, oprichter van The Inner Circle.

dinsdag 12 december 2017 - 10:46 uur

Vandaag op de koffie: David Vermeulen, oprichter van The Inner Circle.


Vandaag op de koffie: David Vermeulen, oprichter van The Inner Circle.

dinsdag 12 december 2017 - 10:43 uur

Vandaag op de koffie: David Vermeulen, oprichter van The Inner Circle.


Videopitch! Martijn van Rooy (27) laat via zijn Parfumado abonnees maandelijks kennismaken met nieuwe parfums. Dit is zijn verhaal:

donderdag 7 december 2017 - 10:12 uur

Videopitch! Martijn van Rooy (27) laat via zijn Parfumado abonnees maandelijks kennismaken met nieuwe parfums. Dit is zijn verhaal:


Jasper Boot vertelt ons alles over 'LinkedIn voor hardlopers'

dinsdag 5 december 2017 - 10:26 uur

Jasper Boot vertelt ons alles over 'LinkedIn voor hardlopers'


Quote Talks: de aftermovie

maandag 4 december 2017 - 14:11 uur

Quote Talks: de aftermovie


‘Geld weggeven is lastiger dan het te verdienen’

zaterdag 2 december 2017 - 09:31 uur

‘Geld weggeven is lastiger dan het te verdienen’


Videopitch! Hugo van Donselaar (27) is mede-oprichter van Campspace, een platform dat kampeerders aan unieke locaties helpt waar ze hun tent op kunnen zetten. Dit is zijn verhaal:

donderdag 30 november 2017 - 10:13 uur

Videopitch! Hugo van Donselaar (27) is mede-oprichter van Campspace, een platform dat kampeerders aan unieke locaties helpt waar ze hun tent op kunnen...


Interview: dit is Michel Perridon, eigenaar van Trust en Quote...

maandag 20 november 2017 - 13:59 uur

Interview: dit is Michel Perridon, eigenaar van Trust en Quote...


Videopitch! Cor Jansen (31) bezorgt met Kooc gezonde maaltijden, die dankzij de betrokkenheid van ambassadeur en voedingsdeskundige Ralph Moorman (41) gegarandeerd gezond zijn. Dit is hun verhaal:

donderdag 16 november 2017 - 10:19 uur

Videopitch! Cor Jansen (31) bezorgt met Kooc gezonde maaltijden, die dankzij de betrokkenheid van ambassadeur en voedingsdeskundige Ralph Moorman (41)...


Mooi hebbeding: ‘Grohe Blue Home voor gefilterd, gekoeld en br...

woensdag 15 november 2017 - 14:39 uur

Mooi hebbeding: ‘Grohe Blue Home voor gefilterd, gekoeld en br...


Op safari met Quote 500-lid Albert Hartog

maandag 13 november 2017 - 13:56 uur

Op safari met Quote 500-lid Albert Hartog


Manus vertelt over zijn bedrijf Spielwork.com

dinsdag 7 november 2017 - 10:39 uur

Manus vertelt over zijn bedrijf Spielwork.com


Dit is - met afstand - de nieuwe nummer 1 van de Quote 500

zondag 5 november 2017 - 18:10 uur

Dit is - met afstand - de nieuwe nummer 1 van de Quote 500


Dit is de top 5 van de Quote 500

zaterdag 4 november 2017 - 15:41 uur

Dit is de top 5 van de Quote 500


Dit is onze favoriete golddigger uit de Quote 500

vrijdag 3 november 2017 - 16:27 uur

Dit is onze favoriete golddigger uit de Quote 500


Tabee! De afvallers van de Quote 500

vrijdag 3 november 2017 - 10:10 uur

Tabee! De afvallers van de Quote 500


De grootste fans van Frans van Seumeren

donderdag 2 november 2017 - 16:51 uur

De grootste fans van Frans van Seumeren


Op bezoek bij de grootste fans van Frans van Seumeren

donderdag 2 november 2017 - 16:11 uur

Op bezoek bij de grootste fans van Frans van Seumeren


Zó komt u zelf in Quote 500; vijf geheime tips

donderdag 2 november 2017 - 15:03 uur

Zó komt u zelf in Quote 500; vijf geheime tips


Op bezoek bij nr 500: Ton Hendriks (die van Tim Hofman)

donderdag 2 november 2017 - 13:04 uur

Op bezoek bij nr 500: Ton Hendriks (die van Tim Hofman)


Dit is waarom er bijna geen vrouwen in de Quote 500 staan

donderdag 2 november 2017 - 10:12 uur

Dit is waarom er bijna geen vrouwen in de Quote 500 staan


Sander Schimmelpenninck bezorgt de nieuwe Quote 500 bij Takeaw...

donderdag 2 november 2017 - 09:09 uur

Sander Schimmelpenninck bezorgt de nieuwe Quote 500 bij Takeaw...


Zijn de rijken weer rijker dit jaar? (Video)

donderdag 2 november 2017 - 08:36 uur

Zijn de rijken weer rijker dit jaar? (Video)


De Quote 500 heeft een thema: Impact

donderdag 2 november 2017 - 05:46 uur

De Quote 500 heeft een thema: Impact


Frank Dijkman vertelt over zijn bedrijf Personal Matchmaker International

vrijdag 27 oktober 2017 - 09:12 uur

Frank Dijkman vertelt over zijn bedrijf Personal Matchmaker International


Videopitch! Wist u dat mode -na olie- de vervuilendste sector is? Ruben van Veen (37) probeert met zijn Skot Fashion mannen niet alleen modieus maar ook duurzaam te kleden. Dit is zijn verhaal:

dinsdag 24 oktober 2017 - 09:17 uur

Videopitch! Wist u dat mode -na olie- de vervuilendste sector is? Ruben van Veen (37) probeert met zijn Skot Fashion mannen niet alleen modieus maar o...


Videopitch! Wist u dat mode -na olie- de vervuilendste sector is? Ruben van Veen (37) wil met zijn Skot Fashion mannen niet alleen modieus maar vooral ook duurzaam kleden. Dit is zijn verhaal:

dinsdag 24 oktober 2017 - 09:11 uur

Videopitch! Wist u dat mode -na olie- de vervuilendste sector is? Ruben van Veen (37) wil met zijn Skot Fashion mannen niet alleen modieus maar vooral...


Wietse van der Werf vertelt ons alles over de Sea Ranger Service

dinsdag 3 oktober 2017 - 08:49 uur

Wietse van der Werf vertelt ons alles over de Sea Ranger Service


Videopitch! Wouter van der Meij (24) en Jaap Kuijvenhoven (25) proberen alle festivalgangers in hun Ohnana-tenten te krijgen. Dit is hun verhaal:

donderdag 28 september 2017 - 09:25 uur

Videopitch! Wouter van der Meij (24) en Jaap Kuijvenhoven (25) proberen alle festivalgangers in hun Ohnana-tenten te krijgen. Dit is hun verhaal:


Hoornse kaasboer verkoopt kaas via livestream

dinsdag 26 september 2017 - 14:47 uur

Deze Hoornse kaasboer verkoopt kaas via een livestream. En het werkt nog ook: www.kaansstreamstore.nl


Constantijn Van Nispen vertelt ons alles over zijn bedrijf Sprynter

dinsdag 26 september 2017 - 09:19 uur

Constantijn Van Nispen vertelt ons alles over zijn bedrijf Sprynter


Chris Hall, 'de man van één miljard', ontvangt het België-numm...

zaterdag 23 september 2017 - 10:02 uur

Het antwoord op de vraag waarom wij het België-nummer aan een Nederlandse Brit overhandigen is simpel. Chris Hall en onze Zuiderburen hebben een ding...


Quote rijdt met de Mercedes AMG GT Roadster: Leve de V8!

maandag 18 september 2017 - 09:23 uur

Blue Monday? Niet met deze Mercedes AMG GT Roadster! Feest in Affalterbach, een slaperig Duits dorpje vlak onder de rook van Stuttgart. Ooit begon AM...


De zon komt weer een beetje door in Nederland. Om nog opgewekter te worden, kijkt u dit fijne filmpje van de jongens van Lekker Boats, die een heerlijke trip naar Zweden maakten.

woensdag 13 september 2017 - 13:06 uur

De zon komt weer een beetje door in Nederland. Om nog opgewekter te worden, kijkt u dit fijne filmpje van de jongens van Lekker Boats, die een heerlij...


Dit is de nieuwe Riva 56' Rivale; Quote testte hem in Italië

zondag 3 september 2017 - 10:05 uur

Quote testte de nieuwe Riva 56' Rivale in Italië op Lago d'Iseo.


Omgeven door sigarenrook en uiteraard op Nikes bespreekt de nestor van het commerciële vastgoed, Cor van Zadelhoff, samen met hoofdredacteur Sander Schimmelpenninck de stand van zaken in de vastgoedwereld. http://www.quotenet.nl/Nieuws/Cor-van-Zadelhoff-

zondag 20 augustus 2017 - 10:43 uur

Omgeven door sigarenrook en uiteraard op Nikes bespreekt de nestor van het commerciële vastgoed, Cor van Zadelhoff, samen met hoofdredacteur Sander S...


Mo vertelt over zijn bedrijf Upinion

dinsdag 1 augustus 2017 - 09:23 uur

Mo vertelt over zijn bedrijf Upinion


Faisal en Patrick vertellen over hun gloednieuwe bedrijf Orangebricks

donderdag 27 juli 2017 - 09:19 uur

Faisal en Patrick vertellen over hun gloednieuwe bedrijf Orangebricks


Videopitch! Arthur Roell (20) en Noah Graves (24) studeren rechten, maar zijn met Young Law ook al aan het ondernemen. Zo helpen bijvoorbeeld startups voor een vriendelijk tarief aan goede contracten. Dit is hun verhaal:

dinsdag 25 juli 2017 - 09:15 uur

Videopitch! Arthur Roell (20) en Noah Graves (24) studeren rechten, maar zijn met Young Law ook al aan het ondernemen. Zo helpen bijvoorbeeld startups...


Onze Quote Angels nemen het nieuwe zomernummer aan

donderdag 20 juli 2017 - 14:30 uur

Onze Quote Angels nemen het eerste exemplaar van het nieuwe zomernummer aan. Wat staat er in? Fijne zonnige voorbespreking, samen met hoofdredacteur S...


Tibor Olgers is de nieuwste businesscoach die ons land wil veroveren.

donderdag 20 juli 2017 - 11:29 uur

Tibor Olgers is de nieuwste businesscoach die ons land wil veroveren.


Kees Lohman en Joep Lamme vertellen ons alles over 'voetbalclub' FC Urban

dinsdag 18 juli 2017 - 11:14 uur

Kees Lohman en Joep Lamme vertellen ons alles over 'voetbalclub' FC Urban


Quote test de nieuwe Aston Martin DB11; wat is ie mooi! (Beeld: Christian Kalse)

zaterdag 15 juli 2017 - 13:32 uur

Quote test de nieuwe Aston Martin DB11; wat is ie mooi! (Beeld: Christian Kalse)


Allard en Roy vertellen over hun mannige barbecue

dinsdag 11 juli 2017 - 10:20 uur

Allard en Roy vertellen over hun mannige barbecue


Wie kan dit ook? Quote bewees gisteren dat je niet per se in een Ferrari hoeft te zitten om vrolijk rokende rondjes te draaien. #Mercedes #e63amgs Geluid aan!

vrijdag 7 juli 2017 - 10:16 uur

Wie kan dit ook? Quote bewees gisteren dat je niet per se in een Ferrari hoeft te zitten om vrolijk rokende rondjes te draaien. #Mercedes #e63amgs Ge...


Videopitch! Saber Benjah (20) wil met zijn Benjah Box de mintthee-wereld opschudden. Dit is zijn verhaal.

donderdag 6 juli 2017 - 09:17 uur

Videopitch! Saber Benjah (20) wil met zijn Benjah Box de mintthee-wereld opschudden. Dit is zijn verhaal.


Videopitch! Larissa Berrenchina (20) wil met haar modemerk SVRL de wereld veroveren. Dit is haar verhaal.

dinsdag 4 juli 2017 - 08:10 uur

Videopitch! Larissa Berrenchina (20) wil met haar modemerk SVRL de wereld veroveren. Dit is haar verhaal.


Mark van den Ing vertelt ons alles over het online warenhuis Sneakers4U

dinsdag 27 juni 2017 - 09:35 uur

Mark van den Ing vertelt ons alles over het online warenhuis Sneakers4U


Rita Verdonk ontvangt het eerste exemplaar van Quote

vrijdag 23 juni 2017 - 08:45 uur

Rita Verdonk is failliet, terwijl ze ons in maart nog met alle égards ontving in haar kantoor met vier werknemers. Wat is er gebeurd? Bekijk het zelf...


Quote juli: Sex Sells

dinsdag 20 juni 2017 - 14:59 uur

Het eerste exemplaar van de nieuwste Quote -'Sex Sells'- was voor Rob Heilbron, voormalig lingeriekoning en erkend vrouwenliefhebber. En die heeft alt...


Videopitch! Anna Hajrapetian (32) maakt en levert met Milachocolata bonbons en andere producten van chocolade. Dit is haar verhaal:

donderdag 15 juni 2017 - 12:00 uur

Videopitch! Anna Hajrapetian (32) maakt en levert met Milachocolata bonbons en andere producten van chocolade. Dit is haar verhaal:


Lekker! Hier is ie dan de aftermovie van Quote TALKS

dinsdag 13 juni 2017 - 12:33 uur

Lekker! Hier is ie dan, de aftermovie van Quote TALKS!


Teun vertelt over zijn business Lustrumfiesta; een organisator van lustrumreizen. Check hieronder zijn videopitch:

donderdag 8 juni 2017 - 09:36 uur

Teun vertelt over zijn business Lustrumfiesta; een organisator van lustrumreizen. Check hieronder zijn videopitch:


Videopitch! Katja Drovossekova (22) wil met haar modemerk Circe the Label vrouwen graag in het pak naaien. Dit is haar verhaal.

dinsdag 6 juni 2017 - 09:14 uur

Videopitch! Katja Drovossekova (22) wil met haar modemerk Circe the Label vrouwen graag in het pak naaien. Dit is haar verhaal.


Twee Antwerpse heren en een Amsterdamse dame vertellen over Baunat, een bedrijf dat topkwaliteit diamanten betaalbaar maakt.

donderdag 1 juni 2017 - 09:43 uur

Twee Antwerpse heren en een Amsterdamse dame vertellen over Baunat, een bedrijf dat topkwaliteit diamanten betaalbaar maakt.


Daar zijn we weer. met RooftopRadio uit W Hotel in Amsterdam. ...

dinsdag 30 mei 2017 - 14:22 uur

Daar zijn we weer. met RooftopRadio uit W Hotel in Amsterdam. ...


Tina Barents en Sarah van Hees maken ons enthousiast voor hun kledingmerk Étincelle

dinsdag 30 mei 2017 - 09:23 uur

Tina Barents en Sarah van Hees maken ons enthousiast voor hun kledingmerk Étincelle


In zomerse sferen? Check dan deze vette video van de supersloep van Lekker Boats in Sydney!

zondag 28 mei 2017 - 12:40 uur

In zomerse sferen? Check dan deze vette video van de supersloep van Lekker Boats in Sydney!


Vincent vertelt over zijn bedrijf nieuwsexpert.com

dinsdag 23 mei 2017 - 11:43 uur

Vincent vertelt over zijn bedrijf nieuwsexpert.com


De heren van Brandbikes!

dinsdag 16 mei 2017 - 09:44 uur

De heren van Brandbikes!


Videopitch! Mitchell Warmerdam (24) ontwikkelde met Gymeyes een app die sporters in de gelegenheid stelt hun oefeningen in de sportschool op video op te nemen, zodat geanalyseerd kan worden of ze die goed uitvoeren. Dit is zijn verhaal:

donderdag 11 mei 2017 - 09:10 uur

Videopitch! Mitchell Warmerdam (24) ontwikkelde met Gymeyes een app die sporters in de gelegenheid stelt hun oefeningen in de sportschool op video op ...


Videopitch: Debbie Mutsaers (25) nam twee jaar geleden het tassenbedrijf over dat haar opa en oma in 1962 oprichtte. Dit is haar verhaal:

dinsdag 9 mei 2017 - 09:12 uur

Videopitch: Debbie Mutsaers (25) nam twee jaar geleden het tassenbedrijf over dat haar opa en oma in 1962 oprichtte. Dit is haar verhaal:


Fraaie Alfa Romeo GTA op Zandvoort

zaterdag 6 mei 2017 - 14:26 uur

Zie hier de nieuwste aanwinst van David Hart over het circuit van Zandvoort scheuren. En zet vooral je geluid extra hard om de brullende motor van dez...


Videopitch! Erik de Kuyper (25) runt samen met z'n broer Gigstarter, een platform waarop artiesten en feestjesgevers elkaar kunnen ontmoeten. Dit is zijn verhaal:

dinsdag 2 mei 2017 - 09:09 uur

Videopitch! Erik de Kuyper (25) runt samen met z'n broer Gigstarter, een platform waarop artiesten en feestjesgevers elkaar kunnen ontmoeten. Dit is z...


Rooftop Radio 25 april

dinsdag 25 april 2017 - 13:59 uur

Daar zijn we weer: Rooftop Radio, de live talkshow van Quote, Elle, Esquire en Harpers Bazaar. Live vanuit de Lounge van het W Hotel in hartje Amsterd...


Benno & Franco Fiorito vertellen over hun limoncellomerk

dinsdag 25 april 2017 - 09:53 uur

Benno & Franco Fiorito vertellen over hun limoncellomerk


Videopitch! Robert Slijk verwacht met zijn Remiqz, dat over een enorme berg data beschikt, voetbalclubs betere afwegingen op de transfermarkt te laten maken. Dit is zijn verhaal:

donderdag 20 april 2017 - 09:04 uur

Videopitch! Robert Slijk verwacht met zijn Remiqz, dat over een enorme berg data beschikt, voetbalclubs betere afwegingen op de transfermarkt te laten...


Florine (30) is helemaal uit Australië gekomen om te vertellen over haar bedrijf Sunny Cords.

dinsdag 18 april 2017 - 14:29 uur

Florine (30) is helemaal uit Australië gekomen om te vertellen over haar bedrijf Sunny Cords.


Jochem en Jet van Hessen komen de redactie van Quote weer fit en gezond maken!

donderdag 13 april 2017 - 09:31 uur

Jochem en Jet van Hessen komen de redactie van Quote weer fit en gezond maken!


Jochem en Jet van Hessen van Energy Up komen Quote weer fit en gezond maken!

donderdag 13 april 2017 - 09:14 uur

Jochem en Jet van Hessen van Energy Up komen Quote weer fit en gezond maken!


Daar zijn we weer met RooftopRadio. Het grote debat over Thierry Baudet, waarom De Mol SBS koopt, mindfulness is beter dan seks en de nieuwste cocktail van deze zomer plus wat moet u aan in de zon?

dinsdag 11 april 2017 - 14:13 uur

Daar zijn we weer met RooftopRadio. Het grote debat over Thierry Baudet, waarom De Mol SBS koopt, mindfulness is beter dan seks en de nieuwste cocktai...


Quote loopt een rondje door het W Hotel in Amsterdam!

vrijdag 7 april 2017 - 08:28 uur

Quote loopt een rondje door het W Hotel in Amsterdam!


Serdar Cifoglu (35) biedt innovatieve white label mobiliteitsoplossingen met zijn aCabby. Hij vertelt nu meer:

donderdag 6 april 2017 - 09:43 uur

Serdar Cifoglu (35) biedt innovatieve white label mobiliteitsoplossingen met zijn aCabby. Hij vertelt nu meer:


Video: Quote rijdt de duurste diesel van Nederland, de Bentayg...

dinsdag 4 april 2017 - 10:01 uur

Bedrijven doen er alles aan om in een goed blaadje te komen bij journalisten. Om te zien hoever ze hierin gaan, laat Quote zich af en toe een flink f�...


Wouter de Roy van Zuidewijn vertelt over zijn bedrijven Sqetch en Cortez

donderdag 30 maart 2017 - 09:23 uur

Wouter de Roy van Zuidewijn vertelt over zijn bedrijven Sqetch en Cortez


VIDEOPITCH Thijs Verheul (25) richtte in 2014 met 2 maten United Wardrobe op, een app waarmee heel simpel tweedehands kleding kan worden verkocht. Dit is zijn verhaal:

dinsdag 28 maart 2017 - 09:12 uur

VIDEOPITCH Thijs Verheul (25) richtte in 2014 met 2 maten United Wardrobe op, een app waarmee heel simpel tweedehands kleding kan worden verkocht. Dit...


Studenten alleen maar aan het zuipen? Nee hoor, Kourosh (23) zette samen met vrienden Blendin, een ontmoetingsplatform voor Nederlanders en vluchtelingen op.

donderdag 23 maart 2017 - 10:30 uur

Studenten alleen maar aan het zuipen? Nee hoor, Kourosh (23) zette samen met vrienden Blendin, een ontmoetingsplatform voor Nederlanders en vluchtelin...


RooftopRadio

dinsdag 21 maart 2017 - 16:15 uur

RooftopRadio


Daar zijn we weer. Met RooftopRadio vanuit Hotel W in Amsterdam. Met vandaag: waarom zijn vrouwen bang voor Thierry Baudet, hoe loopt de thriller af tussen TMG en John de Mol en wat weet Wim Pijbes over het moordwapen van Pim Fortuyn?

dinsdag 21 maart 2017 - 15:21 uur

Daar zijn we weer. Met RooftopRadio vanuit Hotel W in Amsterdam. Met vandaag: waarom zijn vrouwen bang voor Thierry Baudet, hoe loopt de thriller af t...


De jongens van Ekster Wallet komen over hun innovatieve portemonnee vertellen

donderdag 16 maart 2017 - 10:07 uur

De jongens van Ekster Wallet komen over hun innovatieve portemonnee vertellen


Michiel Dicker vertelt ons alles over de boxershorts met zakken

donderdag 9 maart 2017 - 10:21 uur

Michiel Dicker vertelt ons alles over de boxershorts met zakken


Het grote Erik de Vlieger interview op Quotenet

vrijdag 24 februari 2017 - 10:13 uur

Het grote Erik de Vlieger interview op Quotenet


Vincent Breuseker, oprichter van You're invited, bureau voor 'het luxe nachtleven'

donderdag 23 februari 2017 - 12:22 uur

Vincent Breuseker, oprichter van You're invited, bureau voor 'het luxe nachtleven'


Ook zoveel hoofdpijn van niet betalende klanten? Maurits Geelkerken en Tijmen van Dobbenburgh van Vrendly nemen dat graag van u over. Dit is hun verhaal:

donderdag 16 februari 2017 - 11:39 uur

Ook zoveel hoofdpijn van niet betalende klanten? Maurits Geelkerken en Tijmen van Dobbenburgh van Vrendly nemen dat graag van u over. Dit is hun verha...


Rooftop Radio

dinsdag 14 februari 2017 - 15:29 uur

Live vanuit W Amsterdam. De lekkerste radio van deze week.


Videopitch! Roel Masselink (31) gaat met zijn Saly Shop tussen kopers en verkopers op Marktplaats zitten. Dit is zijn verhaal:

dinsdag 14 februari 2017 - 10:34 uur

Videopitch! Roel Masselink (31) gaat met zijn Saly Shop tussen kopers en verkopers op Marktplaats zitten. Dit is zijn verhaal:


Serena (27) was juf op de basisschool, toen ze besloot het over een andere boeg te gooien en haar eigen escortbureau te starten. Wat?! Nou, dat dus. Kijk hier haar Videopitch: