Persoonlijk Categorieen

Quote

Ondanks de voorwielaandrijving is deze BMW X2 een fijne rijdersauto

vrijdag 25 mei 2018 - 12:57 uur

Ondanks de voorwielaandrijving is deze BMW X2 een fijne rijdersauto


Joel Beukers gaat aanstaande dinsdag voor goud tijdens Quote TALKS III

zondag 13 mei 2018 - 08:58 uur

Joel Beukers gaat aanstaande dinsdag voor goud tijdens Quote TALKS III


Videopitch! Frank Berbée (33) biedt met BloemenStorm ondernemers een abonnement zodat ze buiten altijd een vrolijke bak bloemen hebben staan. Dit is zijn verhaal:

dinsdag 8 mei 2018 - 08:55 uur

Videopitch! Frank Berbée (33) biedt met BloemenStorm ondernemers een abonnement zodat ze buiten altijd een vrolijke bak bloemen hebben staan. Dit is ...


Lennart de Jong en Robbert Vos vertellen over het avontuur en succes van Hagelswag, de kwaliteitschocolade voor het ontbijt.

donderdag 3 mei 2018 - 09:33 uur

Lennart de Jong en Robbert Vos vertellen over het avontuur en succes van Hagelswag, de kwaliteitschocolade voor het ontbijt.


Jan Lammers: 'Het team van Max Verstappen bepaalt waar in Nederland de Grand Prix gehouden wordt.'

woensdag 2 mei 2018 - 11:58 uur

Jan Lammers: 'Het team van Max Verstappen bepaalt waar in Nederland de Grand Prix gehouden wordt.'


Quote TALKS 15 mei: Wild Romance

dinsdag 1 mei 2018 - 12:31 uur

Quote TALKS 15 mei: Wild Romance


Videopitch! Voor mannen met ballen, dat zijn de boxers die Job Leusink (34) en Bram van Leeuwen (32) met hun A-dam Underwear maken. Dit is hun verhaal:

dinsdag 1 mei 2018 - 12:17 uur

Videopitch! Voor mannen met ballen, dat zijn de boxers die Job Leusink (34) en Bram van Leeuwen (32) met hun A-dam Underwear maken. Dit is hun verhaal...


KoningsdagQuote van Jouman Fattal: 'Toeristen ga alsjeblieft van mijn fietspad af!'

donderdag 26 april 2018 - 10:40 uur

KoningsdagQuote van Jouman Fattal: 'Toeristen ga alsjeblieft van mijn fietspad af!'


Laurens Mulder en Jos van Beuningen openen de aanval op de traditionele bloemenmarkt.

donderdag 26 april 2018 - 10:00 uur

Laurens Mulder en Jos van Beuningen openen de aanval op de traditionele bloemenmarkt.


De week in 1000 seconden met Jouman Fattal (van Zuidas): 'Ik zou het liefst een 'vercrackte' hoer spelen'

donderdag 26 april 2018 - 07:23 uur

De week in 1000 seconden met Jouman Fattal (van Zuidas): 'Ik zou het liefst een 'vercrackte' hoer spelen'


Quote TALKS III: Ronny Rosenbaum

dinsdag 24 april 2018 - 15:46 uur

Quote TALKS III: Ronny Rosenbaum


Edo Haan is de oprichter van Safesight en maakt festivals en voetbalstadions veiliger.

dinsdag 24 april 2018 - 09:38 uur

Edo Haan is de oprichter van Safesight en maakt festivals en voetbalstadions veiliger.


Quote Talks: Michiel Muller

vrijdag 20 april 2018 - 11:46 uur

Quote Talks: Michiel Muller


Videopitch! Xander Czaikowski (41) is medeoprichter van Enterpire Media Group, dat artiesten, online uitgevers en andere bedrijven helpt om hun eigen videokanaal op te starten. Dit is zijn verhaal:

donderdag 19 april 2018 - 09:11 uur

Videopitch! Xander Czaikowski (41) is medeoprichter van Enterpire Media Group, dat artiesten, online uitgevers en andere bedrijven helpt om hun eigen ...


De week in 1000 seconden met strafpleiter Peter Plasman: ‘De top van de onderwereld lacht om circus Holleeder’

vrijdag 13 april 2018 - 08:05 uur

De week in 1000 seconden met strafpleiter Peter Plasman: ‘De top van de onderwereld lacht om circus Holleeder’


Maurits Koopman vertelt ons hoe je het beste verhuisbedrijf kan vinden voor jouw verhuizing.

donderdag 12 april 2018 - 09:23 uur

Maurits Koopman vertelt ons hoe je het beste verhuisbedrijf kan vinden voor jouw verhuizing.


Videopitch! Sander de Haan (32) is oprichter van Bites and Meals, dat sporters en andere mensen die gezond willen eten voedt. Dit alles onder het motto: ‘let food be your medicine.’

dinsdag 10 april 2018 - 10:02 uur

Videopitch! Sander de Haan (32) is oprichter van Bites and Meals, dat sporters en andere mensen die gezond willen eten voedt. Dit alles onder het mott...


Toegift Jaap van Zweden

vrijdag 6 april 2018 - 10:32 uur

Toegift Jaap van Zweden


De week in 1000 seconden met Jaap van Zweden: ‘Europa is het museum van de wereld’

vrijdag 6 april 2018 - 07:58 uur

De week in 1000 seconden met Jaap van Zweden: ‘Europa is het museum van de wereld’


Videopitch! Roel Bloo is medeoprichter van Sjauf. De chauffeursapp voor je eigen app.

donderdag 5 april 2018 - 09:22 uur

Videopitch! Roel Bloo is medeoprichter van Sjauf. De chauffeursapp voor je eigen app.


Tom van Doorn (20) vertelt over Volareo

dinsdag 3 april 2018 - 11:31 uur

Tom van Doorn (20) vertelt over Volareo


Noëlle en Boye Dorenbos van RUIK vertellen over hun parfummerk

donderdag 29 maart 2018 - 09:13 uur

Noëlle en Boye Dorenbos van RUIK vertellen over hun parfummerk


De week in 1000 seconden: Ronald de Boer: ‘Als ik nu stop met werken moet ik op mijn 60e weer aan de bak’

donderdag 29 maart 2018 - 07:26 uur

De week in 1000 seconden: Ronald de Boer: ‘Als ik nu stop met werken moet ik op mijn 60e weer aan de bak’


Videopitch! Schelto Witsen Elias (41) is medeoprichter van Vanmorgen.com. Bekijk hier zijn verhaal.

dinsdag 27 maart 2018 - 12:13 uur

Videopitch! Schelto Witsen Elias (41) is medeoprichter van Vanmorgen.com. Bekijk hier zijn verhaal.


Videopitch! Met SwitchBay biedt Frank Lemaire (25) een nieuw platform waarop tweedehands electronica kan verhandelen. Dit is zijn verhaal:

donderdag 22 maart 2018 - 10:18 uur

Videopitch! Met SwitchBay biedt Frank Lemaire (25) een nieuw platform waarop tweedehands electronica kan verhandelen. Dit is zijn verhaal:


Edwin Hansma is gedragsexpert voor organisaties en vertelt ons waarom Ronald Koeman de juiste bondscoach lijkt te zijn!

dinsdag 20 maart 2018 - 09:32 uur

Edwin Hansma is gedragsexpert voor organisaties en vertelt ons waarom Ronald Koeman de juiste bondscoach lijkt te zijn!


Video: Charles Groenhuijsen: ‘Trump is een malloot maar goed voor mijn omzet’

maandag 19 maart 2018 - 17:28 uur

Video: Charles Groenhuijsen: ‘Trump is een malloot maar goed voor mijn omzet’


Waarom stemmen niet veel zin heeft

zondag 18 maart 2018 - 09:05 uur

Waarom stemmen niet veel zin heeft


Video: D66-econoom Peter Verhaar: 'Thierry Baudet heeft jaren ’30 denkbeelden'

vrijdag 16 maart 2018 - 08:48 uur

Video: D66-econoom Peter Verhaar: 'Thierry Baudet heeft jaren ’30 denkbeelden'


Videopitch! Hugo Polman (26) is oprichter van Coconutwork. Kijk hier zijn verhaal.

donderdag 15 maart 2018 - 10:20 uur

Videopitch! Hugo Polman (26) is oprichter van Coconutwork. Kijk hier zijn verhaal.


Videopitch! Hugo Polman (26) is oprichter van Coconutwork. Kijk hier zijn verhaal.

donderdag 15 maart 2018 - 10:09 uur

Videopitch! Hugo Polman (26) is oprichter van Coconutwork. Kijk hier zijn verhaal.


Chris van Voorden maakt ons in 5 minuten per dag véél wijzer met 5miles

dinsdag 13 maart 2018 - 09:33 uur

Chris van Voorden maakt ons in 5 minuten per dag véél wijzer met 5miles


Quote talks: Mariëlle van Essen over Ferrari-mannen, fout geld en vrouwen aan de top

vrijdag 9 maart 2018 - 08:32 uur

Quote talks: Mariëlle van Essen over Ferrari-mannen, fout geld en vrouwen aan de top


Videopitch! Gideon de Vries (25) is oprichter van Chefmate, dat goede thuiskoks koppelt aan mensen die thuis echt wat lekkers willen eten. Dit is zijn verhaal:

donderdag 8 maart 2018 - 10:11 uur

Videopitch! Gideon de Vries (25) is oprichter van Chefmate, dat goede thuiskoks koppelt aan mensen die thuis echt wat lekkers willen eten. Dit is zijn...


Videopitch! Tom van Dieren (19) is oprichter van SEA’SONS. De zwembroek die van kleur veranderd, kijk hier naar zijn verhaal.

dinsdag 6 maart 2018 - 10:13 uur

Videopitch! Tom van Dieren (19) is oprichter van SEA’SONS. De zwembroek die van kleur veranderd, kijk hier naar zijn verhaal.


Quote Talks: Sander Schimmelpenninck wil toeristen die naar Conservatorium Hotel gaan

vrijdag 2 maart 2018 - 11:41 uur

Quote Talks: Sander Schimmelpenninck wil toeristen die naar Conservatorium Hotel gaan


Quote docu! fiscalist Karim Aachboun over zijn strijd tegen minister Grapperhaus

donderdag 1 maart 2018 - 11:05 uur

Quote docu! fiscalist Karim Aachboun over zijn strijd tegen minister Grapperhaus


Thijs Olthof is mede-oprichter van Innovation in Motion, een startup in smarthome producten.

donderdag 1 maart 2018 - 10:46 uur

Thijs Olthof is mede-oprichter van Innovation in Motion, een startup in smarthome producten.


Gioia Convent is co-founder van Slimmer Zwanger en vertelt ons hoe we de kans op gezonde baby’s kunnen vergroten

dinsdag 27 februari 2018 - 10:33 uur

Gioia Convent is co-founder van Slimmer Zwanger en vertelt ons hoe we de kans op gezonde baby’s kunnen vergroten


Historische houthandel in Grimentz

zondag 25 februari 2018 - 15:36 uur

Historische houthandel in Grimentz


Brulboei

vrijdag 23 februari 2018 - 13:57 uur

Brulboei


Videopitch! Met Findest opereren Vincent Franken (26) en Roel Boekel (25) als intermediair tussen onderzoekers en bedrijven, die verdwalen in het woud van wetenschappelijke vindingen. Dit is hun verhaal:

donderdag 22 februari 2018 - 10:21 uur

Videopitch! Met Findest opereren Vincent Franken (26) en Roel Boekel (25) als intermediair tussen onderzoekers en bedrijven, die verdwalen in het woud...


Videopitch! Clen Verkleij (31) bedenker van de Purpuz-planner: de eerste lifecoach op papier.

dinsdag 20 februari 2018 - 10:22 uur

Videopitch! Clen Verkleij (31) bedenker van de Purpuz-planner: de eerste lifecoach op papier.


Videopitch! Daan Verplancke (24) is oprichter van Huurgarant.com. Dit is zijn verhaal.

donderdag 15 februari 2018 - 10:14 uur

Videopitch! Daan Verplancke (24) is oprichter van Huurgarant.com. Dit is zijn verhaal.


Videopitch! Reinier Middel (29) ontsluit met zijn A Music Moment Spotify voor winkeliers. Dit is zijn verhaal:

dinsdag 13 februari 2018 - 10:15 uur

Videopitch! Reinier Middel (29) ontsluit met zijn A Music Moment Spotify voor winkeliers. Dit is zijn verhaal:


Videopitch! Developers, designers en marketeers hebben vaak behoefte om even te sparren. Maar met wie? Daan Wonnink (30) vult samen met 2 vrienden met Qwobble dit gat in de markt. Dit is zijn verhaal:

donderdag 8 februari 2018 - 09:58 uur

Videopitch! Developers, designers en marketeers hebben vaak behoefte om even te sparren. Maar met wie? Daan Wonnink (30) vult samen met 2 vrienden met...


Marijn Duvekot (25) medeoprichter van Muima, vertelt ons alles plastic-recycling.

dinsdag 6 februari 2018 - 10:29 uur

Marijn Duvekot (25) medeoprichter van Muima, vertelt ons alles plastic-recycling.


Boris Schellekens vertelt ons alles over het betalen en bezorgen van tweedehands spullen.

donderdag 1 februari 2018 - 10:23 uur

Boris Schellekens vertelt ons alles over het betalen en bezorgen van tweedehands spullen.


Wieger Josemans is oprichter van Wooden Amsterdam en praat ons bij over de houten designbusiness.

dinsdag 30 januari 2018 - 10:35 uur

Wieger Josemans is oprichter van Wooden Amsterdam en praat ons bij over de houten designbusiness.


Wieger Josemans is oprichter van Wooden Amsterdam en praat ons bij over houten designbusiness.

dinsdag 30 januari 2018 - 10:31 uur

Wieger Josemans is oprichter van Wooden Amsterdam en praat ons bij over houten designbusiness.


Jordi Bron (30) wil met Hulc hét platform vormen waar marketeers en bloggers elkaar vinden. Eerst in Nederland, maar Duitsland en de VS moeten spoedig volgen. Kijk maar naar z’n verhaal:

dinsdag 23 januari 2018 - 10:02 uur

Jordi Bron (30) wil met Hulc hét platform vormen waar marketeers en bloggers elkaar vinden. Eerst in Nederland, maar Duitsland en de VS moeten spoedi...


Marie Claire en Julie van der Lande praten over hun bedrijf John Altman

donderdag 18 januari 2018 - 10:24 uur

Marie Claire en Julie van der Lande praten over hun bedrijf John Altman


Expeditie Zuidas met Redmond O'Hanlon

woensdag 17 januari 2018 - 21:39 uur

Expeditie Zuidas met Redmond O'Hanlon


Jasper Gerritsen, oprichter van vergelijkingsapp Hiiper, vertelt ons vandaag meer over de prijsverschillen tussen supermarkten.

dinsdag 16 januari 2018 - 12:41 uur

Jasper Gerritsen, oprichter van vergelijkingsapp Hiiper, vertelt ons vandaag meer over de prijsverschillen tussen supermarkten.


De Tulbandfeut spreekt

zaterdag 13 januari 2018 - 12:26 uur

De Tulbandfeut spreekt


Videopitch! Jorien Huigen (27) slaapt graag in luxe, maar kwam erachter dat goed beddengoed peperduur is. Ziedaar de start van Joarz. Dit is haar verhaal:

donderdag 11 januari 2018 - 10:08 uur

Videopitch! Jorien Huigen (27) slaapt graag in luxe, maar kwam erachter dat goed beddengoed peperduur is. Ziedaar de start van Joarz. Dit is haar verh...


Jarell Habets vertelt ons alles over Shypple, de online tussenpersoon voor het verschepen van vracht.

dinsdag 9 januari 2018 - 10:56 uur

Jarell Habets vertelt ons alles over Shypple, de online tussenpersoon voor het verschepen van vracht.


Giel de Winter ontvangt nieuwe Quote

zondag 24 december 2017 - 18:59 uur

Giel de Winter ontvangt nieuwe Quote


Giel de Winter (StukTV) ontvangt het nieuwe nummer van Quote

vrijdag 22 december 2017 - 11:57 uur

Giel de Winter (StukTV) ontvangt het nieuwe nummer van Quote


Borrelen in Londen, waar ga je heen? De beste tips

donderdag 21 december 2017 - 16:37 uur

Borrelen in Londen, waar ga je heen? De beste tips


Borrelen in Londen, waar moet je heen?

donderdag 21 december 2017 - 16:32 uur

Borrelen in Londen, waar moet je heen?


Hoe word ik Bitcoin miljonair op de Quote redactie.

donderdag 21 december 2017 - 11:14 uur

Hoe word ik Bitcoin miljonair op de Quote redactie.


Boek lancering, hoe word ik Bitcoin miljonair op de Quote redactie.

donderdag 21 december 2017 - 11:13 uur

Boek lancering, hoe word ik Bitcoin miljonair op de Quote redactie.


Videopitch! Paul Bierman was al 55 toen hij zichzelf als ‘entertrainer’ begon te verhuren. Maar zijn energie en enthousiasme zijn er niet minder om. Kijk maar naar zijn verhaal:

dinsdag 19 december 2017 - 10:22 uur

Videopitch! Paul Bierman was al 55 toen hij zichzelf als ‘entertrainer’ begon te verhuren. Maar zijn energie en enthousiasme zijn er niet minder o...


Van salesjongen tot ceo. Trots op chef Kwoot Luc van Os!!

vrijdag 15 december 2017 - 09:48 uur

Van salesjongen tot ceo. Trots op chef Kwoot Luc van Os!!


Videopitch! Joël Konijn (33) is mede-oprichter van DatHuis, een site waarop consumenten kunnen zien welke makelaars waar voor hun geld bieden. Dit is zijn verhaal:

donderdag 14 december 2017 - 12:30 uur

Videopitch! Joël Konijn (33) is mede-oprichter van DatHuis, een site waarop consumenten kunnen zien welke makelaars waar voor hun geld bieden. Dit is...


Vandaag op de koffie: David Vermeulen, oprichter van The Inner Circle.

dinsdag 12 december 2017 - 10:46 uur

Vandaag op de koffie: David Vermeulen, oprichter van The Inner Circle.


Vandaag op de koffie: David Vermeulen, oprichter van The Inner Circle.

dinsdag 12 december 2017 - 10:43 uur

Vandaag op de koffie: David Vermeulen, oprichter van The Inner Circle.


Videopitch! Martijn van Rooy (27) laat via zijn Parfumado abonnees maandelijks kennismaken met nieuwe parfums. Dit is zijn verhaal:

donderdag 7 december 2017 - 10:12 uur

Videopitch! Martijn van Rooy (27) laat via zijn Parfumado abonnees maandelijks kennismaken met nieuwe parfums. Dit is zijn verhaal:


Jasper Boot vertelt ons alles over 'LinkedIn voor hardlopers'

dinsdag 5 december 2017 - 10:26 uur

Jasper Boot vertelt ons alles over 'LinkedIn voor hardlopers'


Quote Talks: de aftermovie

maandag 4 december 2017 - 14:11 uur

Quote Talks: de aftermovie


‘Geld weggeven is lastiger dan het te verdienen’

zaterdag 2 december 2017 - 09:31 uur

‘Geld weggeven is lastiger dan het te verdienen’


Videopitch! Hugo van Donselaar (27) is mede-oprichter van Campspace, een platform dat kampeerders aan unieke locaties helpt waar ze hun tent op kunnen zetten. Dit is zijn verhaal:

donderdag 30 november 2017 - 10:13 uur

Videopitch! Hugo van Donselaar (27) is mede-oprichter van Campspace, een platform dat kampeerders aan unieke locaties helpt waar ze hun tent op kunnen...


Interview: dit is Michel Perridon, eigenaar van Trust en Quote...

maandag 20 november 2017 - 13:59 uur

Interview: dit is Michel Perridon, eigenaar van Trust en Quote...


Videopitch! Cor Jansen (31) bezorgt met Kooc gezonde maaltijden, die dankzij de betrokkenheid van ambassadeur en voedingsdeskundige Ralph Moorman (41) gegarandeerd gezond zijn. Dit is hun verhaal:

donderdag 16 november 2017 - 10:19 uur

Videopitch! Cor Jansen (31) bezorgt met Kooc gezonde maaltijden, die dankzij de betrokkenheid van ambassadeur en voedingsdeskundige Ralph Moorman (41)...


Mooi hebbeding: ‘Grohe Blue Home voor gefilterd, gekoeld en br...

woensdag 15 november 2017 - 14:39 uur

Mooi hebbeding: ‘Grohe Blue Home voor gefilterd, gekoeld en br...


Op safari met Quote 500-lid Albert Hartog

maandag 13 november 2017 - 13:56 uur

Op safari met Quote 500-lid Albert Hartog


Manus vertelt over zijn bedrijf Spielwork.com

dinsdag 7 november 2017 - 10:39 uur

Manus vertelt over zijn bedrijf Spielwork.com


Dit is - met afstand - de nieuwe nummer 1 van de Quote 500

zondag 5 november 2017 - 18:10 uur

Dit is - met afstand - de nieuwe nummer 1 van de Quote 500


Dit is de top 5 van de Quote 500

zaterdag 4 november 2017 - 15:41 uur

Dit is de top 5 van de Quote 500


Dit is onze favoriete golddigger uit de Quote 500

vrijdag 3 november 2017 - 16:27 uur

Dit is onze favoriete golddigger uit de Quote 500


Tabee! De afvallers van de Quote 500

vrijdag 3 november 2017 - 10:10 uur

Tabee! De afvallers van de Quote 500


De grootste fans van Frans van Seumeren

donderdag 2 november 2017 - 16:51 uur

De grootste fans van Frans van Seumeren


Op bezoek bij de grootste fans van Frans van Seumeren

donderdag 2 november 2017 - 16:11 uur

Op bezoek bij de grootste fans van Frans van Seumeren


Zó komt u zelf in Quote 500; vijf geheime tips

donderdag 2 november 2017 - 15:03 uur

Zó komt u zelf in Quote 500; vijf geheime tips


Op bezoek bij nr 500: Ton Hendriks (die van Tim Hofman)

donderdag 2 november 2017 - 13:04 uur

Op bezoek bij nr 500: Ton Hendriks (die van Tim Hofman)


Dit is waarom er bijna geen vrouwen in de Quote 500 staan

donderdag 2 november 2017 - 10:12 uur

Dit is waarom er bijna geen vrouwen in de Quote 500 staan


Sander Schimmelpenninck bezorgt de nieuwe Quote 500 bij Takeaw...

donderdag 2 november 2017 - 09:09 uur

Sander Schimmelpenninck bezorgt de nieuwe Quote 500 bij Takeaw...


Zijn de rijken weer rijker dit jaar? (Video)

donderdag 2 november 2017 - 08:36 uur

Zijn de rijken weer rijker dit jaar? (Video)


De Quote 500 heeft een thema: Impact

donderdag 2 november 2017 - 05:46 uur

De Quote 500 heeft een thema: Impact


Frank Dijkman vertelt over zijn bedrijf Personal Matchmaker International

vrijdag 27 oktober 2017 - 09:12 uur

Frank Dijkman vertelt over zijn bedrijf Personal Matchmaker International


Videopitch! Wist u dat mode -na olie- de vervuilendste sector is? Ruben van Veen (37) probeert met zijn Skot Fashion mannen niet alleen modieus maar ook duurzaam te kleden. Dit is zijn verhaal:

dinsdag 24 oktober 2017 - 09:17 uur

Videopitch! Wist u dat mode -na olie- de vervuilendste sector is? Ruben van Veen (37) probeert met zijn Skot Fashion mannen niet alleen modieus maar o...


Videopitch! Wist u dat mode -na olie- de vervuilendste sector is? Ruben van Veen (37) wil met zijn Skot Fashion mannen niet alleen modieus maar vooral ook duurzaam kleden. Dit is zijn verhaal:

dinsdag 24 oktober 2017 - 09:11 uur

Videopitch! Wist u dat mode -na olie- de vervuilendste sector is? Ruben van Veen (37) wil met zijn Skot Fashion mannen niet alleen modieus maar vooral...


Wietse van der Werf vertelt ons alles over de Sea Ranger Service

dinsdag 3 oktober 2017 - 08:49 uur

Wietse van der Werf vertelt ons alles over de Sea Ranger Service


Videopitch! Wouter van der Meij (24) en Jaap Kuijvenhoven (25) proberen alle festivalgangers in hun Ohnana-tenten te krijgen. Dit is hun verhaal:

donderdag 28 september 2017 - 09:25 uur

Videopitch! Wouter van der Meij (24) en Jaap Kuijvenhoven (25) proberen alle festivalgangers in hun Ohnana-tenten te krijgen. Dit is hun verhaal:


Hoornse kaasboer verkoopt kaas via livestream

dinsdag 26 september 2017 - 14:47 uur

Deze Hoornse kaasboer verkoopt kaas via een livestream. En het werkt nog ook: www.kaansstreamstore.nl


Constantijn Van Nispen vertelt ons alles over zijn bedrijf Sprynter

dinsdag 26 september 2017 - 09:19 uur

Constantijn Van Nispen vertelt ons alles over zijn bedrijf Sprynter


Chris Hall, 'de man van één miljard', ontvangt het België-numm...

zaterdag 23 september 2017 - 10:02 uur

Het antwoord op de vraag waarom wij het België-nummer aan een Nederlandse Brit overhandigen is simpel. Chris Hall en onze Zuiderburen hebben een ding...


Quote rijdt met de Mercedes AMG GT Roadster: Leve de V8!

maandag 18 september 2017 - 09:23 uur

Blue Monday? Niet met deze Mercedes AMG GT Roadster! Feest in Affalterbach, een slaperig Duits dorpje vlak onder de rook van Stuttgart. Ooit begon AM...


De zon komt weer een beetje door in Nederland. Om nog opgewekter te worden, kijkt u dit fijne filmpje van de jongens van Lekker Boats, die een heerlijke trip naar Zweden maakten.

woensdag 13 september 2017 - 13:06 uur

De zon komt weer een beetje door in Nederland. Om nog opgewekter te worden, kijkt u dit fijne filmpje van de jongens van Lekker Boats, die een heerlij...