Persoonlijk Categorieen

Eurosport Nl

➡️ Vlakke rit 1️⃣1️⃣5️⃣ Kilometer

zondag 27 mei 2018 - 09:01 uur

➡️ Vlakke rit 1️⃣1️⃣5️⃣ Kilometer


King of Clay

zondag 27 mei 2018 - 05:00 uur

King of Clay


zaterdag 26 mei 2018 - 09:02 uur


Kiki Bertens Roland Garros

zaterdag 26 mei 2018 - 05:00 uur

Kiki Bertens Roland Garros


vrijdag 25 mei 2018 - 09:02 uur


In 2009 was het ein-de-lijk zo ver voor Roger Federer. Hij won Roland Garros voor de eerste keer in de finale van Robin Söderling. Vanaf zondag elke bal, elke baan LIVE bij Eurosport!

vrijdag 25 mei 2018 - 05:01 uur

In 2009 was het ein-de-lijk zo ver voor Roger Federer. Hij won Roland Garros voor de eerste keer in de finale van Robin Söderling. Vanaf zondag elke...


donderdag 24 mei 2018 - 09:01 uur


donderdag 24 mei 2018 - 09:01 uur


#ThrowbackThursday: in 2003 was het een Belgisch feestje op Roland Garros, want Justine Henin en Kim Clijsters stonden tegenover elkaar in de vrouwenfinale! Vanaf zondag elke bal, elke baan LIVE bij Eurosport!

donderdag 24 mei 2018 - 05:01 uur

#ThrowbackThursday: in 2003 was het een Belgisch feestje op Roland Garros, want Justine Henin en Kim Clijsters stonden tegenover elkaar in de vrouwenf...


woensdag 23 mei 2018 - 09:01 uur


Moment 5 Martin Verkerk

woensdag 23 mei 2018 - 08:00 uur

Moment 5 Martin Verkerk


2000 uitgestippelde toertochten op Fietssport.nl. Bekijk ze allemaal!

dinsdag 22 mei 2018 - 11:01 uur

2000 uitgestippelde toertochten op Fietssport.nl. Bekijk ze allemaal!


⏱ Tijdrit 3️⃣4️⃣,2️⃣ Kilometer

dinsdag 22 mei 2018 - 09:01 uur

⏱ Tijdrit 3️⃣4️⃣,2️⃣ Kilometer


Geen ander woord dan superieur voor het weekend van Herlings. Ook in Duitsland was de Nederlander de allersnelste.

maandag 21 mei 2018 - 09:02 uur

Geen ander woord dan superieur voor het weekend van Herlings. Ook in Duitsland was de Nederlander de allersnelste.


Geniet nog een keer van de hoogtepunten van de Grand Prix van Le Mans.

maandag 21 mei 2018 - 05:03 uur

Geniet nog een keer van de hoogtepunten van de Grand Prix van Le Mans.


zondag 20 mei 2018 - 09:01 uur


Prijsvraag Le Mans

zondag 20 mei 2018 - 06:00 uur

Prijsvraag Le Mans


zaterdag 19 mei 2018 - 09:01 uur


➡️ Vlakke rit 1️⃣8️⃣0️⃣ Kilometer

vrijdag 18 mei 2018 - 09:01 uur

➡️ Vlakke rit 1️⃣8️⃣0️⃣ Kilometer


donderdag 17 mei 2018 - 10:01 uur


De toeschouwers sloven zich uit bij de Giro d'Italia. Van opmerkelijke kunsten tot eerbetonen, je ziet alles voorbij komen

donderdag 17 mei 2018 - 08:08 uur

De toeschouwers sloven zich uit bij de Giro d'Italia. Van opmerkelijke kunsten tot eerbetonen, je ziet alles voorbij komen


woensdag 16 mei 2018 - 09:01 uur


dinsdag 15 mei 2018 - 09:01 uur


Geen achterstand is te groot voor Jeffrey Herlings

maandag 14 mei 2018 - 13:03 uur

Geen achterstand is te groot voor Jeffrey Herlings


Wat een prachtige finishes hebben we deze week gezien

maandag 14 mei 2018 - 11:34 uur

Wat een prachtige finishes hebben we deze week gezien


zondag 13 mei 2018 - 09:02 uur


zaterdag 12 mei 2018 - 09:01 uur


➡️ Vlakke rit 1️⃣5️⃣9️⃣ Kilometer

vrijdag 11 mei 2018 - 09:01 uur

➡️ Vlakke rit 1️⃣5️⃣9️⃣ Kilometer


donderdag 10 mei 2018 - 10:31 uur


De renners zijn niet de enige die zich uitsloven voor de Giro. Wat te denken van deze creatieve fans!

donderdag 10 mei 2018 - 09:02 uur

De renners zijn niet de enige die zich uitsloven voor de Giro. Wat te denken van deze creatieve fans!


We nemen jullie graag mee naar 2011, toen Alberto Contador won op de Etna. Wie zal er vandaag winnen op de vulkaan in Sicilië?

donderdag 10 mei 2018 - 07:01 uur

We nemen jullie graag mee naar 2011, toen Alberto Contador won op de Etna. Wie zal er vandaag winnen op de vulkaan in Sicilië?


Giro 2018 Etna

donderdag 10 mei 2018 - 05:00 uur

Giro 2018 Etna


woensdag 9 mei 2018 - 09:01 uur


dinsdag 8 mei 2018 - 09:02 uur


We nemen jullie nog even mee terug naar de eerste 3 etappes die voor het eerst buiten Europa gereden werden

maandag 7 mei 2018 - 14:03 uur

We nemen jullie nog even mee terug naar de eerste 3 etappes die voor het eerst buiten Europa gereden werden


De GP van Jerez zat bomvol hoogtepunten. Vele mooie inhaalacties, reddingen en crashes. Geniet hier nog een keer van al het moois.

maandag 7 mei 2018 - 05:01 uur

De GP van Jerez zat bomvol hoogtepunten. Vele mooie inhaalacties, reddingen en crashes. Geniet hier nog een keer van al het moois.


➡️ Vlakke rit 2️⃣2️⃣9️⃣ Kilometer

zondag 6 mei 2018 - 09:01 uur

➡️ Vlakke rit 2️⃣2️⃣9️⃣ Kilometer


Prijsvraag Jerez

zondag 6 mei 2018 - 05:00 uur

Prijsvraag Jerez


GP Jerez

zaterdag 5 mei 2018 - 13:00 uur

GP Jerez


➡️ Vlakke rit 1️⃣6️⃣7️⃣ Kilometer

zaterdag 5 mei 2018 - 09:02 uur

➡️ Vlakke rit 1️⃣6️⃣7️⃣ Kilometer


MotoGP2018 Jerez

zaterdag 5 mei 2018 - 05:00 uur

MotoGP2018 Jerez


Pelle d'oca! Oftewel kippenvel! Tom op muziek.

vrijdag 4 mei 2018 - 08:01 uur

Pelle d'oca! Oftewel kippenvel! Tom op muziek.


⏱ Tijdrit 9️⃣,7️⃣ Kilometer

vrijdag 4 mei 2018 - 05:01 uur

⏱ Tijdrit 9️⃣,7️⃣ Kilometer


Interview Tom Dumoulin

donderdag 3 mei 2018 - 14:47 uur

Interview Tom Dumoulin


De Giro d'Italia staat garant voor spektakel, maar er gaan ook wel eens wat dingen mis...

donderdag 3 mei 2018 - 09:01 uur

De Giro d'Italia staat garant voor spektakel, maar er gaan ook wel eens wat dingen mis...


Giro 2018 Aftelmoment 1

donderdag 3 mei 2018 - 05:00 uur

Giro 2018 Aftelmoment 1


Interview Tom Dumoulin

woensdag 2 mei 2018 - 13:00 uur

Interview Tom Dumoulin


In de MXGP race in Rusland was het voor het eerst dit seizoen geen Herlings of Cairoli, maar een Belg

woensdag 2 mei 2018 - 09:14 uur

In de MXGP race in Rusland was het voor het eerst dit seizoen geen Herlings of Cairoli, maar een Belg


Giro 2018 aftelmoment 2

woensdag 2 mei 2018 - 05:00 uur

Giro 2018 aftelmoment 2


Interview Tom Dumoulin

dinsdag 1 mei 2018 - 13:05 uur

Interview Tom Dumoulin


De mannen van Quick-Step Floors zijn de absolute koningen van het voorseizoen. Wij zetten hun mooiste overwinningen op een rij, met onder andere Niki Terpstra en Fabio Jakobsen!

dinsdag 1 mei 2018 - 09:02 uur

De mannen van Quick-Step Floors zijn de absolute koningen van het voorseizoen. Wij zetten hun mooiste overwinningen op een rij, met onder andere Niki ...


Giro 2018 aftelmoment 3

dinsdag 1 mei 2018 - 05:00 uur

Giro 2018 aftelmoment 3


Interview Tom Dumoulin

maandag 30 april 2018 - 13:00 uur

Interview Tom Dumoulin


Napoli bracht vorige week nog de spanning terug in de strijd om de Scudetto, maar gisteren ging het helemaal fout voor de mannen uit Napels...

maandag 30 april 2018 - 09:01 uur

Napoli bracht vorige week nog de spanning terug in de strijd om de Scudetto, maar gisteren ging het helemaal fout voor de mannen uit Napels...


Giro 2018 Tom moment 4

maandag 30 april 2018 - 05:00 uur

Giro 2018 Tom moment 4


Giro 2018 Tom moment 5

zondag 29 april 2018 - 05:00 uur

Giro 2018 Tom moment 5


Inter - Juve

zaterdag 28 april 2018 - 09:00 uur

Inter - Juve


Vier je koningsdag met onze acht goude koningen

vrijdag 27 april 2018 - 12:01 uur

Vier je koningsdag met onze acht goude koningen


We hopen dat jullie koningsnacht

donderdag 26 april 2018 - 12:03 uur

We hopen dat jullie koningsnacht


Etappe 1️⃣ was een prooi voor Omar Fraile van Astana. LottoNL-Jumbo renner Primož Roglič mag zich nu de leider in het algemeen klassement noemen.

donderdag 26 april 2018 - 09:01 uur

Etappe 1️⃣ was een prooi voor Omar Fraile van Astana. LottoNL-Jumbo renner Primož Roglič mag zich nu de leider in het algemeen klassement noemen...


Snookerfans, opgelet! Dit zijn de mooiste 'pots' van het WK Snooker tot nu toe!

woensdag 25 april 2018 - 12:16 uur

Snookerfans, opgelet! Dit zijn de mooiste 'pots' van het WK Snooker tot nu toe!


Niet Dennis, niet Roglic, maar Michael Matthews wint verrassend de proloog van de Ronde van Romandië. Zijn race ging soepel, maar de podiumceremonie ging een stuk minder soepel...

woensdag 25 april 2018 - 07:46 uur

Niet Dennis, niet Roglic, maar Michael Matthews wint verrassend de proloog van de Ronde van Romandië. Zijn race ging soepel, maar de podiumceremonie ...


Napoli bracht zondag de spanning volledig terug in de race voor de Scudetto. Wat kan die Koulibaly toch vreselijk goed koppen ⚽️!

dinsdag 24 april 2018 - 07:02 uur

Napoli bracht zondag de spanning volledig terug in de race voor de Scudetto. Wat kan die Koulibaly toch vreselijk goed koppen ⚽️!


Michael van der Mark reed twee hele goede races in Assen en klimt zo naar plek vier in het klassement!

maandag 23 april 2018 - 14:02 uur

Michael van der Mark reed twee hele goede races in Assen en klimt zo naar plek vier in het klassement!


Op COTA was Marquez oppermachtig, viel Crutchlow uit en is Dovizioso de nieuwe leider van het klassement. Geniet nog een keer van de hoogtepunten van de MotoGP van Austin.

maandag 23 april 2018 - 11:02 uur

Op COTA was Marquez oppermachtig, viel Crutchlow uit en is Dovizioso de nieuwe leider van het klassement. Geniet nog een keer van de hoogtepunten van ...


Prijsvraag GP Austin

zondag 22 april 2018 - 12:00 uur

Prijsvraag GP Austin


FC Buitenland

zondag 22 april 2018 - 10:00 uur

FC Buitenland


MotoGP austin

zondag 22 april 2018 - 05:00 uur

MotoGP austin


Wielrennen Luik

zaterdag 21 april 2018 - 13:00 uur

Wielrennen Luik


Voorbeschouwing Luik-Bastenaken-Luik

zaterdag 21 april 2018 - 09:00 uur

Voorbeschouwing Luik-Bastenaken-Luik


GP Austin

zaterdag 21 april 2018 - 05:00 uur

GP Austin


Ronde van de Alpen

vrijdag 20 april 2018 - 13:26 uur

Ronde van de Alpen


Juventus kreeg bij Crotone alweer de tweede omhaal deze maand tegen! Kan Napoli voor een derde gaan, en belangrijker, de Serie A weer spannend maken? Je ziet zondag LIVE om 20.45 uur, Juventus - Napoli op de Eurosport Player!

vrijdag 20 april 2018 - 09:02 uur

Juventus kreeg bij Crotone alweer de tweede omhaal deze maand tegen! Kan Napoli voor een derde gaan, en belangrijker, de Serie A weer spannend maken? ...


Komende zondag staat Luik-Bastenaken-Luik weer op het programma. Vorig jaar wist Alejandro Valverde te winnen, kan 'De Onverslaanbare' zijn overwinning dit jaar herhalen?

vrijdag 20 april 2018 - 05:02 uur

Komende zondag staat Luik-Bastenaken-Luik weer op het programma. Vorig jaar wist Alejandro Valverde te winnen, kan 'De Onverslaanbare' zijn overwinnin...


Juventus verliest punten en Napoli wint van Udinese, met een paar spectaculaire goals. Ligt de titelstrijd in de Serie A weer helemaal open?

donderdag 19 april 2018 - 13:02 uur

Juventus verliest punten en Napoli wint van Udinese, met een paar spectaculaire goals. Ligt de titelstrijd in de Serie A weer helemaal open?


Luik-Bastenaken-Luik

donderdag 19 april 2018 - 10:00 uur

Luik-Bastenaken-Luik


Marten de Roon mag vanaf 11 meter aanleggen voor de 0-3, maar wat er dan gebeurt...

donderdag 19 april 2018 - 07:43 uur

Marten de Roon mag vanaf 11 meter aanleggen voor de 0-3, maar wat er dan gebeurt...


Anna van der Breggen

woensdag 18 april 2018 - 15:12 uur

Anna van der Breggen


32 topspelers, 21 ballen, 1 wereldtitel. Het WK Snooker is vanaf zaterdag elke dag te zien bij Eurosport!

woensdag 18 april 2018 - 13:01 uur

32 topspelers, 21 ballen, 1 wereldtitel. Het WK Snooker is vanaf zaterdag elke dag te zien bij Eurosport!


Alejandro Valverde weet de Waalse Pijl nu al VIER keer op rij te winnen! Komt hij ook dit jaar als eerste boven op de Muur van Hoei? ⏰ 14:30

woensdag 18 april 2018 - 09:01 uur

Alejandro Valverde weet de Waalse Pijl nu al VIER keer op rij te winnen! Komt hij ook dit jaar als eerste boven op de Muur van Hoei? ⏰ 14:30


Udinese - Napoli 0-1

woensdag 18 april 2018 - 05:02 uur

Udinese - Napoli 0-1


Cagliari - Inter 1-3

dinsdag 17 april 2018 - 13:01 uur

Cagliari - Inter 1-3


Geniet hier nog een keertje na van de heerlijke twee laatste rondes van de Superbikes in Aragon

dinsdag 17 april 2018 - 09:02 uur

Geniet hier nog een keertje na van de heerlijke twee laatste rondes van de Superbikes in Aragon


Voor het eerst was het FormulaE-circus in Rome en natuurlijk hoort daar ook de eerste flinke crash bij...

dinsdag 17 april 2018 - 05:00 uur

Voor het eerst was het FormulaE-circus in Rome en natuurlijk hoort daar ook de eerste flinke crash bij...


Amstel Gold Race

zondag 15 april 2018 - 05:00 uur

Amstel Gold Race


Een prachtig affiche op de zondagavond: Lazio - AS Roma. Jean-Paul Rison blikt vooruit op de wedstrijd van morgen! ⏰ Morgen 20:45

zaterdag 14 april 2018 - 13:03 uur

Een prachtig affiche op de zondagavond: Lazio - AS Roma. Jean-Paul Rison blikt vooruit op de wedstrijd van morgen! ⏰ Morgen 20:45


❓| Voorspel de plek waar Michael van der Mark gaat eindigen en win kaarten voor de Superbike race in Assen van volgende week! Geef in de reacties aan welke positie Michael gaat eindigen in zowel race 1 als race 2!

zaterdag 14 april 2018 - 09:00 uur

❓| Voorspel de plek waar Michael van der Mark gaat eindigen en win kaarten voor de Superbike race in Assen van volgende week! Geef in de reacties aa...


De FormulaE rijdt voor de eerste keer in Rome! Kan Jean-Eric Vergne

zaterdag 14 april 2018 - 05:01 uur

De FormulaE rijdt voor de eerste keer in Rome! Kan Jean-Eric Vergne


Wie is er ook zo blij met het weekend

vrijdag 13 april 2018 - 13:01 uur

Wie is er ook zo blij met het weekend


Ook op vrijdag gaan er wel eens wat dingen mis...

vrijdag 13 april 2018 - 09:01 uur

Ook op vrijdag gaan er wel eens wat dingen mis...


Zondag staat de enige echte Nederlandse klassieker op het wielerprogramma: de Amstel Gold Race! Wie kan er zich in Limburg tot winnaar laten kronen? ⏰ Zondag 14:45

vrijdag 13 april 2018 - 05:01 uur

Zondag staat de enige echte Nederlandse klassieker op het wielerprogramma: de Amstel Gold Race! Wie kan er zich in Limburg tot winnaar laten kronen? �...


Tennis top10

donderdag 12 april 2018 - 13:02 uur

Tennis top10


Volop topvoetbal in de Serie A

donderdag 12 april 2018 - 05:01 uur

Volop topvoetbal in de Serie A


Het is vandaag nationale poepdag! Denk je aan poep? Dan denk je aan onze eigen Tom

woensdag 11 april 2018 - 13:01 uur

Het is vandaag nationale poepdag! Denk je aan poep? Dan denk je aan onze eigen Tom


De Branbantse pijl vormt de opener van de heuveklassiekers. Sonny Colbrelli is titelhouder, maar er liggen veel kapers op de kust! ⏰ 15:30

woensdag 11 april 2018 - 09:01 uur

De Branbantse pijl vormt de opener van de heuveklassiekers. Sonny Colbrelli is titelhouder, maar er liggen veel kapers op de kust! ⏰ 15:30


Zo ziet blijdschap er uit, als je de nieuwe leider van het klassement bent.

woensdag 11 april 2018 - 05:02 uur

Zo ziet blijdschap er uit, als je de nieuwe leider van het klassement bent.


Als er geen uitdaging meer is, dan zoek je maar een tegenstander van andere klasse...

dinsdag 10 april 2018 - 09:01 uur

Als er geen uitdaging meer is, dan zoek je maar een tegenstander van andere klasse...


Marquez was direct na de race te vinden bij de box van Rossi. Maar de Spanjaard werd weggestuurd door het Yamaha team. De kans dat deze twee nog vrienden worden is wel heel erg klein geworden.

dinsdag 10 april 2018 - 05:00 uur

Marquez was direct na de race te vinden bij de box van Rossi. Maar de Spanjaard werd weggestuurd door het Yamaha team. De kans dat deze twee nog vrien...


Herlings wist in Trentino