Persoonlijk Categorieen

Eurosport Nl

The Doctor is back! Na een dubbele beenbreuk op 31 augustus rijdt Valentino Rossi

vrijdag 22 september 2017 - 08:12 uur

The Doctor is back! Na een dubbele beenbreuk op 31 augustus rijdt Valentino Rossi


Napoli blijft maar winnen

donderdag 21 september 2017 - 07:41 uur

Napoli blijft maar winnen


Woooow, hij doet het! Tom Dumoulin

woensdag 20 september 2017 - 15:54 uur

Woooow, hij doet het! Tom Dumoulin


Tom Dumoulin gaat vanmiddag de strijd aan om de regenboogtrui tijdens het WK Tijdrijden. Welke medaille denk je dat hij gaat halen? Vanaf 13:00 LIVE op Eurosport! ❤️ = Goud

woensdag 20 september 2017 - 05:00 uur

Tom Dumoulin gaat vanmiddag de strijd aan om de regenboogtrui tijdens het WK Tijdrijden. Welke medaille denk je dat hij gaat halen? Vanaf 13:00 LIVE o...


van Vleuten

dinsdag 19 september 2017 - 15:27 uur

van Vleuten


Zondag vervangt Michael van der Mark Valentino Rossi in de MotoGP

dinsdag 19 september 2017 - 05:01 uur

Zondag vervangt Michael van der Mark Valentino Rossi in de MotoGP


1️⃣. 2️⃣. 3️⃣! Paulo Dybala

maandag 18 september 2017 - 10:11 uur

1️⃣. 2️⃣. 3️⃣! Paulo Dybala


Bam

zondag 17 september 2017 - 15:40 uur

Bam


Wat. Een. Ontknoping!

zondag 17 september 2017 - 12:03 uur

Wat. Een. Ontknoping!


Lazio Roma was donderdag een maatje te groot voor Vitesse. Vanavond gaan ze op bezoek bij Genoa. Jean-Paul van #FCBuitenland ⚽️ blikt alvast vooruit.

zondag 17 september 2017 - 05:00 uur

Lazio Roma was donderdag een maatje te groot voor Vitesse. Vanavond gaan ze op bezoek bij Genoa. Jean-Paul van #FCBuitenland ⚽️ blikt alvast vooru...


Morgen gaat het WK Wielrennen van start in Noorwegen

zaterdag 16 september 2017 - 05:01 uur

Morgen gaat het WK Wielrennen van start in Noorwegen


Het is vrijdagmiddag! Wie van jouw vrienden gaat ook zo het weekend in?

vrijdag 15 september 2017 - 12:53 uur

Het is vrijdagmiddag! Wie van jouw vrienden gaat ook zo het weekend in?


PSG is on fire

donderdag 14 september 2017 - 08:14 uur

PSG is on fire


Vanmiddag start de 58e GP van Wallonië. Een rit die door de Belgen

woensdag 13 september 2017 - 08:10 uur

Vanmiddag start de 58e GP van Wallonië. Een rit die door de Belgen


Game

maandag 11 september 2017 - 07:25 uur

Game


De fans verwachten een nieuwe Grand Slam titel voor Nadal. Kan Anderson verrassen? De finale van de US Open vanaf 22:00 LIVE op Eurosport 1 en de Eurosport Player.

zondag 10 september 2017 - 11:00 uur

De fans verwachten een nieuwe Grand Slam titel voor Nadal. Kan Anderson verrassen? De finale van de US Open vanaf 22:00 LIVE op Eurosport 1 en de Euro...


Raceday! Welkom op het het circuit van Misano! De Grand Prix van San Marino vanaf 14:00 LIVE op Eurosport 1 en de Eurosport Player.

zondag 10 september 2017 - 05:00 uur

Raceday! Welkom op het het circuit van Misano! De Grand Prix van San Marino vanaf 14:00 LIVE op Eurosport 1 en de Eurosport Player.


Maak kennis met het circuit van Misano! Kervin neemt je mee door verraderlijke bochten en pijlsnelle middenstukken. De race is morgen om 14:00 LIVE te zien op Eurosport 1/Player.

zaterdag 9 september 2017 - 09:01 uur

Maak kennis met het circuit van Misano! Kervin neemt je mee door verraderlijke bochten en pijlsnelle middenstukken. De race is morgen om 14:00 LIVE te...


Een Amerikaanse

zaterdag 9 september 2017 - 05:00 uur

Een Amerikaanse


De experts van #FCBuitenland, Jean Paul Rison en Willem Haak blikken exclusief vooruit op de wedstrijd Sampdoria - AS Roma. Onze commentator David Endt is er klaar voor! Kijk de wedstrijd om 20:45 LIVE op de Eurosport Player.

zaterdag 9 september 2017 - 05:00 uur

De experts van #FCBuitenland, Jean Paul Rison en Willem Haak blikken exclusief vooruit op de wedstrijd Sampdoria - AS Roma. Onze commentator David End...


Nederlands succes op de #USOpen!

vrijdag 8 september 2017 - 17:50 uur

Nederlands succes op de #USOpen! Rojer en Tecau winnen de dubbelfinale van Lopez en Lopez!


Pitlane reporter Samantha is bij coureur Bo Bendsneyder op het circuit in Misano en Bo stelt zijn team voor! #SanMarinoGP

vrijdag 8 september 2017 - 15:42 uur

Pitlane reporter Samantha is bij coureur Bo Bendsneyder op het circuit in Misano en Bo stelt zijn team voor! #SanMarinoGP


Zonder Valentino Rossi gaat de MotoGP

vrijdag 8 september 2017 - 13:00 uur

Zonder Valentino Rossi gaat de MotoGP


De Nederlander Rojer slaat zich met Tecau naar dubbelfinale op de US Open! Rojer/Tecau vs Lopez/Lopez morgen vanaf 18:00 LIVE op Eurosport 1 en de Eurosport Player

vrijdag 8 september 2017 - 07:50 uur

De Nederlander Rojer slaat zich met Tecau naar dubbelfinale op de US Open! Rojer/Tecau vs Lopez/Lopez morgen vanaf 18:00 LIVE op Eurosport 1 en de Eur...


Dansend de verdediging door

vrijdag 8 september 2017 - 05:01 uur

Dansend de verdediging door


Matt Besler maakte een paar weken geleden deze prachtige eigen goal

donderdag 7 september 2017 - 05:00 uur

Matt Besler maakte een paar weken geleden deze prachtige eigen goal


Super Nadal en Captain Federer spelen vanavond vanaf 18:00 hun kwartfinales in de #USOpen

woensdag 6 september 2017 - 11:00 uur

Super Nadal en Captain Federer spelen vanavond vanaf 18:00 hun kwartfinales in de #USOpen


Een glansrol voor Kelderman

woensdag 6 september 2017 - 07:31 uur

Een glansrol voor Kelderman


Na een geweldige tjidrit klimt Wilco Kelderman weer naar de

dinsdag 5 september 2017 - 15:43 uur

Na een geweldige tjidrit klimt Wilco Kelderman weer naar de


dinsdag 5 september 2017 - 11:00 uur


Nog een week afzien voor de renners in de Vuelta

dinsdag 5 september 2017 - 07:47 uur

Nog een week afzien voor de renners in de Vuelta


Een achterwaartse lob en een geweldige rally

maandag 4 september 2017 - 11:34 uur

Een achterwaartse lob en een geweldige rally


En dat is 3️⃣! Matteo Trentin wint met overmacht etappe 13 naar Tomares in de #Vuelta

vrijdag 1 september 2017 - 15:32 uur

En dat is 3️⃣! Matteo Trentin wint met overmacht etappe 13 naar Tomares in de #Vuelta


Door een dubbele beenbreuk

vrijdag 1 september 2017 - 12:36 uur

Door een dubbele beenbreuk


Agnieszka Radwanska plaatste zich gisteren voor de derde ronde van de #USOpen

vrijdag 1 september 2017 - 08:04 uur

Agnieszka Radwanska plaatste zich gisteren voor de derde ronde van de #USOpen


woensdag 30 augustus 2017 - 12:00 uur


Kun jij dit beter dan Caroline Wozniacki? Raad de emoji films #

woensdag 30 augustus 2017 - 08:00 uur

Kun jij dit beter dan Caroline Wozniacki? Raad de emoji films #


Dag 1 van de #USOpen met een smile...

dinsdag 29 augustus 2017 - 10:10 uur

Dag 1 van de #USOpen met een smile...


Het Home of Tennis is tijdens de US Open iedere dag geopend. Volg het laatste Grand Slam-toernooi van het jaar iedere dag LIVE op Eurosport. 1 en de Eurosport Player. Onze John McEnroe ging speciaal hiervoor even naar de kapper...

maandag 28 augustus 2017 - 05:00 uur

Het Home of Tennis is tijdens de US Open iedere dag geopend. Volg het laatste Grand Slam-toernooi van het jaar iedere dag LIVE op Eurosport. 1 en de E...


Welkom op het historische circuit van Silverstone! Volg de #BritishGP vanmiddag vanaf 16.30 uur LIVE op Eurosport 1 en de Eurosport Player.

zondag 27 augustus 2017 - 11:00 uur

Welkom op het historische circuit van Silverstone! Volg de #BritishGP vanmiddag vanaf 16.30 uur LIVE op Eurosport 1 en de Eurosport Player.


MotoGP-fans opgelet! De #BritishGP start vanmiddag om 16:30 uur. Kervin Bos vertelt je alvast alles over het circuit van Silverstone

zondag 27 augustus 2017 - 05:01 uur

MotoGP-fans opgelet! De #BritishGP start vanmiddag om 16:30 uur. Kervin Bos vertelt je alvast alles over het circuit van Silverstone


Ons Eurosport team is er weer live bij met de MotoGP! Dit weekend in Silverstone. Pitlane reporter Samantha neemt je live mee door de pitstraat!

zaterdag 26 augustus 2017 - 11:05 uur

Ons Eurosport team is er weer live bij met de MotoGP! Dit weekend in Silverstone. Pitlane reporter Samantha neemt je live mee door de pitstraat!


Inter tegen AS Roma is zonder twijfel dit weekend 'La Partitissima' in de Serie A. Wie anders dan de experts van #FCBuitenland - Jean Paul Rison en Yordi Yamali - blikken exclusief vooruit op dit treffen. De wedstrijd is vanavond vanaf 20.45 uur LIVE te v

zaterdag 26 augustus 2017 - 05:00 uur

Inter tegen AS Roma is zonder twijfel dit weekend 'La Partitissima' in de Serie A. Wie anders dan de experts van #FCBuitenland - Jean Paul Rison en Yo...


Feyenoord kan de borst nat maken met Shakhtar Donetsk, Manchester City en Napoli als tegenstanders in de groepsfase van de Champions League #CL

donderdag 24 augustus 2017 - 16:52 uur

Feyenoord kan de borst nat maken met Shakhtar Donetsk, Manchester City en Napoli als tegenstanders in de groepsfase van de Champions League #CL


Gasssssss

donderdag 24 augustus 2017 - 05:00 uur

Gasssssss


Au, au, au... Een flinke smak en kleerscheuren voor Sunweb-kopman Wilco Kelderman gisteren in etappe 4. Tijd voor de warming-up voor de rit van vandaag

woensdag 23 augustus 2017 - 11:30 uur

Au, au, au... Een flinke smak en kleerscheuren voor Sunweb-kopman Wilco Kelderman gisteren in etappe 4. Tijd voor de warming-up voor de rit van vandaa...


Chris Froome deelde gisteren een behoorlijke tik uit aan de concurrentie. Nibali was de sterkte in etappe 3.Kijk nog even de highlights terug en tune om 15.00 uur in op Eurosport 1 of de Eurosport Player voor de 4e etappe #LaVuelta

dinsdag 22 augustus 2017 - 11:50 uur

Chris Froome deelde gisteren een behoorlijke tik uit aan de concurrentie. Nibali was de sterkte in etappe 3.Kijk nog even de highlights terug en tune ...


Vanaf maandag 28 augustus opent het Home of Tennis weer de deuren. In New York dit keer. De #USOpen is 2 weken lang LIVE te volgen bij Eurosport. Onze John McEnroe ging speciaal hiervoor even naar de kapper...

maandag 21 augustus 2017 - 05:00 uur

Vanaf maandag 28 augustus opent het Home of Tennis weer de deuren. In New York dit keer. De #USOpen is 2 weken lang LIVE te volgen bij Eurosport. Onze...


Letten jullie op, Team Sunweb en Lotto-NL-Jumbo? De road to success starts here.... Volg de ploegentijdrit door de straten van Nimes vanaf 17.30 uur LIVE op Eurosport 1 en de Eurosport Player #Vuelta17 #HomeofCycling

zaterdag 19 augustus 2017 - 05:00 uur

Letten jullie op, Team Sunweb en Lotto-NL-Jumbo? De road to success starts here.... Volg de ploegentijdrit door de straten van Nimes vanaf 17.30 uur L...


Bloedheet. Uitputtend. Slopend. In de hel lopen alle wegen bergop. En aan het einde wacht de Angliru. De Vuelta: vanaf 19 augustus LIVE op Eurosport 1 en de Eurosport Player.

woensdag 16 augustus 2017 - 05:00 uur

Bloedheet. Uitputtend. Slopend. In de hel lopen alle wegen bergop. En aan het einde wacht de Angliru. De Vuelta: vanaf 19 augustus LIVE op Eurosport 1...


De laatste persconferentie. De laatste training. De laatste race. We want (more) #UsainBolt! #VR

dinsdag 15 augustus 2017 - 08:42 uur

De laatste persconferentie. De laatste training. De laatste race. We want (more) #UsainBolt! #VR


Over 2 weken opent ons Home of Tennis de deuren in New York. Voor John McEnroe een mooie aanleiding voor een nieuwe coupe. Als je haar maar goed zit, toch John? #USOpen

maandag 14 augustus 2017 - 07:04 uur

Over 2 weken opent ons Home of Tennis de deuren in New York. Voor John McEnroe een mooie aanleiding voor een nieuwe coupe. Als je haar maar goed zit, ...


Wie krijgt er morgen vleugels op de Red Bull Ring in Oostenrijk? Onze expert Kervin Bos laat je alvast alle bochten van het circuit zien. #MotoGP #AustrianGP

zaterdag 12 augustus 2017 - 11:00 uur

Wie krijgt er morgen vleugels op de Red Bull Ring in Oostenrijk? Onze expert Kervin Bos laat je alvast alle bochten van het circuit zien. #MotoGP #Au...


Wie krijgt er morgen vleugels op de Red Bull Ring in Oostenrijk? Volg de MotoGP LIVE vanaf 14.00 uur op Eurosport 1

zaterdag 12 augustus 2017 - 05:00 uur

Wie krijgt er morgen vleugels op de Red Bull Ring in Oostenrijk? Volg de MotoGP LIVE vanaf 14.00 uur op Eurosport 1


She did it again! Dafne Schippers prolongeert haar wereldtitel op de 200 meter. Just wow!

vrijdag 11 augustus 2017 - 21:06 uur

She did it again! Dafne Schippers prolongeert haar wereldtitel op de 200 meter. Just wow!


Whooohooo, Dafne 'Dynamite' Schippers plaatste zich met overmacht voor de finale. Lukt het haar om haar wereldtitel te prolongeren? Vanavond om 22.50 uur is het D-day. Volg het LIVE op Eurosport 1 en de Eurosport Player.

vrijdag 11 augustus 2017 - 08:00 uur

Whooohooo, Dafne 'Dynamite' Schippers plaatste zich met overmacht voor de finale. Lukt het haar om haar wereldtitel te prolongeren? Vanavond om 22.50 ...


In de 1/2 finale moest de 'zieke' Isaac Makwala het helemaal op eigen kracht doen.... Vanavond moet 'ie in de finale afrekenen met 7 concurrenten. Volg het om 22.50 uur LIVE op Eurosport 1 en de Eurosport Player.

donderdag 10 augustus 2017 - 13:03 uur

In de 1/2 finale moest de 'zieke' Isaac Makwala het helemaal op eigen kracht doen.... Vanavond moet 'ie in de finale afrekenen met 7 concurrenten. Vol...


Hink, stap, sprong! Ook 'even' 18 meter ver springen? Onze Jonathan helpt je op weg.... #Londen2017 #BeTheNext

donderdag 10 augustus 2017 - 10:01 uur

Hink, stap, sprong! Ook 'even' 18 meter ver springen? Onze Jonathan helpt je op weg.... #Londen2017 #BeTheNext


Gefeliciteerd, Roger Federer! 36 jaar = 36 kaarsjes

dinsdag 8 augustus 2017 - 12:00 uur

Gefeliciteerd, Roger Federer! 36 jaar = 36 kaarsjes


#WEURO2017 had het allemaal.....

maandag 7 augustus 2017 - 14:01 uur

#WEURO2017 had het allemaal.....


Historisch, een meidenboek, gekkenhuis, vet... Wat vonden jullie er eigenlijk van? #WEURO2017

maandag 7 augustus 2017 - 08:40 uur

Historisch, een meidenboek, gekkenhuis, vet... Wat vonden jullie er eigenlijk van? #WEURO2017


It's D(afne) Day! Kan ze vanavond het kunststukje van het EK 2016 herhalen? Vanavond 22.50 uur LIVE op Eurosport 1 #London2017 #BeTheNext

zondag 6 augustus 2017 - 09:00 uur

It's D(afne) Day! Kan ze vanavond het kunststukje van het EK 2016 herhalen? Vanavond 22.50 uur LIVE op Eurosport 1 #London2017 #BeTheNext


Gooi die gashendels maar open

zondag 6 augustus 2017 - 05:00 uur

Gooi die gashendels maar open


De final countdown is on! Precies 24 uur voor de aftrap kijkt bondscoach Sarina Wiegman vooruit op het treffen met de Denen. Volg de persconferentie nu LIVE.... #WEURO2017

zaterdag 5 augustus 2017 - 14:58 uur

De final countdown is on! Precies 24 uur voor de aftrap kijkt bondscoach Sarina Wiegman vooruit op het treffen met de Denen. Volg de persconferentie n...


De hoogtepunten van het circuit van Tsjechië met Kervin Bos. #CzechGP #MotoGP

zaterdag 5 augustus 2017 - 12:01 uur

De hoogtepunten van het circuit van Tsjechië met Kervin Bos. #CzechGP #MotoGP


zaterdag 5 augustus 2017 - 09:02 uur


zaterdag 5 augustus 2017 - 05:00 uur


In de Europa League play-offs neemt Ajax het op tegen Rosenborg en FC Utrecht tegen Zenit #UEL

vrijdag 4 augustus 2017 - 11:22 uur

In de Europa League play-offs neemt Ajax het op tegen Rosenborg en FC Utrecht tegen Zenit #UEL


Oh what a night, lieve @OranjeLeeuwinnen! Gewoon omdat we er geen genoeg van kunnen krijgen... #highlights #WEURO2017

vrijdag 4 augustus 2017 - 08:20 uur

Oh what a night, lieve @OranjeLeeuwinnen! Gewoon omdat we er geen genoeg van kunnen krijgen... #highlights #WEURO2017


Finale! De Oranje Leeuwinnen verslaan Engeland met 3-0 en staan in de finale van het EK. #WEURO2017 #NEDENG

donderdag 3 augustus 2017 - 20:37 uur

Finale! De Oranje Leeuwinnen verslaan Engeland met 3-0 en staan in de finale van het EK. #WEURO2017 #NEDENG


Matchday in Enschede! Het gevecht der leeuwinnen: vanavond om 20.45 uur LIVE op Eurosport 1 de Oranje Leeuwinnen

donderdag 3 augustus 2017 - 05:00 uur

Matchday in Enschede! Het gevecht der leeuwinnen: vanavond om 20.45 uur LIVE op Eurosport 1 de Oranje Leeuwinnen


ORANJE persconferentie in aanloop naar Nederland v Engeland 1/2 Women EURO

woensdag 2 augustus 2017 - 15:18 uur

ORANJE persconferentie in aanloop naar Nederland v Engeland 1/2 Women EURO


Nu wel: de Nederlander Danny van Poppel wint de 5e etappe in de Ronde van Polen!

woensdag 2 augustus 2017 - 14:44 uur

Nu wel: de Nederlander Danny van Poppel wint de 5e etappe in de Ronde van Polen!


Kan Ajax het na het gelijke spel in Nice vanavond afmaken in de Johan Cruijff Arena? Ajax - Nice vanavond om 20:45 LIVE op Eurosport 1 en Ziggo Sport.

woensdag 2 augustus 2017 - 05:00 uur

Kan Ajax het na het gelijke spel in Nice vanavond afmaken in de Johan Cruijff Arena? Ajax - Nice vanavond om 20:45 LIVE op Eurosport 1 en Ziggo Sport.


Eurosport X Strava Challenge

dinsdag 1 augustus 2017 - 09:02 uur

Help Nederland de Eurosport STRAVA 'International Ride Challange' winnen en maak kans op een VIP-plaats in een officiële volgauto tijdens een etappe ...


Help Nederland de Eurosport STRAVA 'International Ride Challange' winnen en maak kans op een VIP-plaats in een officiële volgauto tijdens een etappe van de Vuelta.

dinsdag 1 augustus 2017 - 07:32 uur

Help Nederland de Eurosport STRAVA 'International Ride Challange' winnen en maak kans op een VIP-plaats in een officiële volgauto tijdens een etappe ...


Met de top 4 binnen 10 punten gaat de MotoGP dit weekend beginnen aan de tweede seizoenshelft. Welke rijder sleept het kampioenschap in de wacht? #CzechGP

dinsdag 1 augustus 2017 - 05:00 uur

Met de top 4 binnen 10 punten gaat de MotoGP dit weekend beginnen aan de tweede seizoenshelft. Welke rijder sleept het kampioenschap in de wacht? #Cze...


Wij kunnen er geen genoeg van krijgen! We want more, ladies!

maandag 31 juli 2017 - 10:00 uur

Wij kunnen er geen genoeg van krijgen! We want more, ladies!


De Oranje Leeuwinnen bereiken de halve finale na een 2-0 overwinning op Zweden! #WEURO2017

zaterdag 29 juli 2017 - 17:55 uur

De Oranje Leeuwinnen bereiken de halve finale na een 2-0 overwinning op Zweden! #WEURO2017


De Oranjeleeuwinnen zijn in alle opzichten hot en on fire

zaterdag 29 juli 2017 - 17:00 uur

De Oranjeleeuwinnen zijn in alle opzichten hot en on fire


De eerste krachtmeting van het seizoen voor AFC Ajax. In de 3e voorronde van de Champions League neemt de Amsterdamse club het op tegen OGC Nice. Vanavond om 20:45 LIVE op Eurosport 1 en Ziggo Sport.

woensdag 26 juli 2017 - 05:00 uur

De eerste krachtmeting van het seizoen voor AFC Ajax. In de 3e voorronde van de Champions League neemt de Amsterdamse club het op tegen OGC Nice. Vana...


Nederlands als groepswinnaar naar kwartfinale #WEURO2017

maandag 24 juli 2017 - 20:42 uur

De Oranje Leeuwinnen winnen met 1-2 van België en staan met 9 punten uit 3 wedstrijden in de kwartfinale van #WEURO2017!


De Oranje Leeuwinnen ruiken de volgende ronde na de overwinning op Denemarken. #WEURO2017

vrijdag 21 juli 2017 - 09:00 uur

De Oranje Leeuwinnen ruiken de volgende ronde na de overwinning op Denemarken. #WEURO2017


Annemiek van Vleuten zorgt voor Nederlands succes en soleert naar overwinning in La Course!

donderdag 20 juli 2017 - 10:19 uur

Annemiek van Vleuten zorgt voor Nederlands succes en soleert naar overwinning in La Course!


Nederlander Ferry Weertman is naast Olympisch Kampioen nu ook Wereldkampioen op de 10km openwaterzwemmen!

dinsdag 18 juli 2017 - 09:57 uur

Nederlander Ferry Weertman is naast Olympisch Kampioen nu ook Wereldkampioen op de 10km openwaterzwemmen!


Showtime! De jacht van de Oranjeleeuwinnen op de Europese titel is vanaf 18 uur LIVE te volgen op Eurosport 2 én de Eurosport Player. Onze special reporter Raoul El Ouni van #EKDaily ging even langs bij onze nummer 10, Jill Roord. Zeg Jill, wat gaat het w

zondag 16 juli 2017 - 05:01 uur

Showtime! De jacht van de Oranjeleeuwinnen op de Europese titel is vanaf 18 uur LIVE te volgen op Eurosport 2 én de Eurosport Player. Onze special re...


Vanaf zondag gaan de Oranjeleeuwinnen op jacht naar de Europese titel. Raoul El Ouni van #EKDaily ging als special reporter langs bij bondscoach Sarina Wiegman. Zijn ze er klaar voor?

vrijdag 14 juli 2017 - 08:38 uur

Vanaf zondag gaan de Oranjeleeuwinnen op jacht naar de Europese titel. Raoul El Ouni van #EKDaily ging als special reporter langs bij bondscoach Sarin...


Sam Querrey wint in 5 sets van titelverdediger Andy Murray en is daarmee de eerste halve finalist! #Wimbledon

woensdag 12 juli 2017 - 14:58 uur

Sam Querrey wint in 5 sets van titelverdediger Andy Murray en is daarmee de eerste halve finalist! #Wimbledon


Kijk deze week naar de ontknoping van de meest prestigeuze Grand Slam LIVE op Eurosport 1 en de Eurosport Player! #Wimbledon

maandag 10 juli 2017 - 05:00 uur

Kijk deze week naar de ontknoping van de meest prestigeuze Grand Slam LIVE op Eurosport 1 en de Eurosport Player! #Wimbledon


Fabio Aru pakt bergop de overwinning en Chris Froome pakt de gele trui! #TDF2017

woensdag 5 juli 2017 - 15:12 uur

Fabio Aru pakt bergop de overwinning en Chris Froome pakt de gele trui! #TDF2017


Kijk vanaf 12:30 naar de meest prestigeuze Grand Slam LIVE op Eurosport 1 en de Eurosport Player! #Wimbledon

maandag 3 juli 2017 - 05:00 uur

Kijk vanaf 12:30 naar de meest prestigeuze Grand Slam LIVE op Eurosport 1 en de Eurosport Player! #Wimbledon


Het exclusieve interview met Valentino Rossi zie je vandaag tijdens de MotoGP van Duitsland op Eurosport 1 en de Eurosport Player! #GermanGP

zondag 2 juli 2017 - 04:03 uur

Het exclusieve interview met Valentino Rossi zie je vandaag tijdens de MotoGP van Duitsland op Eurosport 1 en de Eurosport Player! #GermanGP


Bo Bendsneyder blikt terug. Kan hij de snelheid van Assen vast houden op de Sachsenring? De Moto3 morgen vanaf 11:00 LIVE op Eurosport 1 en de Eurosport Player.

zaterdag 1 juli 2017 - 11:01 uur

Bo Bendsneyder blikt terug. Kan hij de snelheid van Assen vast houden op de Sachsenring? De Moto3 morgen vanaf 11:00 LIVE op Eurosport 1 en de Eurospo...


Stel Peter Sagan een vraag met #AskSagan en wie weet beantwoordt hij jouw vraag na de etappe exclusief op Eurosport!

zaterdag 1 juli 2017 - 09:01 uur

Stel Peter Sagan een vraag met #AskSagan en wie weet beantwoordt hij jouw vraag na de etappe exclusief op Eurosport!


Andre 'Brickwall' Blake is een baas. #MLS

vrijdag 30 juni 2017 - 09:00 uur

Andre 'Brickwall' Blake is een baas. #MLS


Morgen start de Tour de France! Tom Dumoulin zorgde vorig jaar voor twee prachtige ritzeges. Van welke Nederlander verwacht jij het meeste dit jaar? #TDF2017

vrijdag 30 juni 2017 - 05:00 uur

Morgen start de Tour de France! Tom Dumoulin zorgde vorig jaar voor twee prachtige ritzeges. Van welke Nederlander verwacht jij het meeste dit jaar? #...


Nog 2 nachtjes slapen voor de start van de 104e editie van de Tour de France. De spanning stijgt bij de renners en de fans. Al kan de boog niet altijd gespannen staan.....! #TDF2017

donderdag 29 juni 2017 - 05:01 uur

Nog 2 nachtjes slapen voor de start van de 104e editie van de Tour de France. De spanning stijgt bij de renners en de fans. Al kan de boog niet altijd...


Chris Froome maakt zich op voor de #TDF2017... Zal hij op tijd bij de start verschijnen? Rennen Chris!

woensdag 28 juni 2017 - 05:00 uur

Chris Froome maakt zich op voor de #TDF2017... Zal hij op tijd bij de start verschijnen? Rennen Chris!


Wimbledon, het meest prestigeuze tennistoernooi van allemaal, begint maandag! Wie zal deze prachtige Grand Slam op zijn/haar naam schrijven en toetreden tot de club der kampioenen?

dinsdag 27 juni 2017 - 05:00 uur

Wimbledon, het meest prestigeuze tennistoernooi van allemaal, begint maandag! Wie zal deze prachtige Grand Slam op zijn/haar naam schrijven en toetred...


Dit weekend is de MotoGP in Nederland! Kervin geeft vast een rondje. #DutchGP