Persoonlijk Categorieen

Oranje Hockey

SHOOT! HWL #2 - Maartje Paumen

maandag 20 november 2017 - 18:22 uur

SHOOT! HWL #2 - Maartje Paumen


OranjeHockey Battle - Hole-in-One Challenge Carlien vs Eva

donderdag 16 november 2017 - 12:04 uur

OranjeHockey Battle - Hole-in-One Challenge Carlien vs Eva


OranjeHockey Battle #1 - Speedtapen maar

woensdag 15 november 2017 - 17:25 uur

OranjeHockey Battle #1 - Speedtapen maar


Oranje Dames, kijken jullie mee? Wij kregen deze video van Lotte Bohmer en Ellemijn Morsink, speelsters van Goor MC2. 'Onze grootste droom is om in het Nederlands elftal te komen en om ze een keer te ontmoeten. Daarom hebben wij een filmpje gemaakt om te

dinsdag 24 oktober 2017 - 08:32 uur

Oranje Dames, kijken jullie mee? Wij kregen deze video van Lotte Bohmer en Ellemijn Morsink, speelsters van Goor MC2. 'Onze grootste droom is om in h...


Het was weer genieten op de Rabo Fandag!

zondag 22 oktober 2017 - 10:33 uur

Het was weer genieten op de Rabo Fandag!


Lekker weertje, meneertje ☔. Mooi moment om even terug te blikken op die eerste EK-avond

donderdag 14 september 2017 - 13:49 uur

Lekker weertje, meneertje ☔. Mooi moment om even terug te blikken op die eerste EK-avond


Highlights EK 2017

dinsdag 29 augustus 2017 - 09:38 uur

Nog een keer genieten van het geweldige EK 2017. #EHC2017 Wat was jouw hoogtepunt?


Beleef de ereronde van het Oranje Heren!

zondag 27 augustus 2017 - 17:23 uur

Robbert Kemperman is blij! En terecht: EUROPEES KAMPIOEN! Bekijk de hele ereronde-video hier > https://youtu.be/Z-ydpRCTJpc


Wat een feest gisteravond! Lukt het ook de mannen om de Europese titel binnen te slepen? Kijk vanaf 16:00 de wedstrijd LIVE bij de NOS

zondag 27 augustus 2017 - 13:24 uur

Wat een feest gisteravond! Lukt het ook de mannen om de Europese titel binnen te slepen? Kijk vanaf 16:00 de wedstrijd LIVE bij de NOS


Zij was erbij! Ismay Van de Wiel heeft de hele wedstrijd van de Oranje Dames tegen België mogen bekijken. Nederland werd kampioen en de speelsters werden direct na afloop gehuldigd. Onze vlogster sprak met deze helden! Hele vlog >> https://youtu.be/9xLAjA

zondag 27 augustus 2017 - 12:46 uur

Zij was erbij! Ismay Van de Wiel heeft de hele wedstrijd van de Oranje Dames tegen België mogen bekijken. Nederland werd kampioen en de speelsters we...


Ismay bij de halve finales

zondag 27 augustus 2017 - 07:00 uur

OranjeVlog 10: Ismay ontvangt gehuldigde oud-internationals Wouter Jolie en Marcel Balkestein en ziet de vetste urban tricks! In de rust van de eerste...


Beleef de ereronde tussen de Oranje dames!

zaterdag 26 augustus 2017 - 21:15 uur

Unieke beelden! Beleef de ereronde tussen de Oranje dames! Check de hele video hier > https://youtu.be/l9IbZ07kmas


Voor de negende keer in de historie Europees kampioen, na 1984, 1987, 1995, 1999, 2003, 2005, 2009 en 2011!

zaterdag 26 augustus 2017 - 20:47 uur

Voor de negende keer in de historie Europees kampioen, na 1984, 1987, 1995, 1999, 2003, 2005, 2009 en 2011!


Nederland - Engeland (3-1)

vrijdag 25 augustus 2017 - 20:52 uur

De mannen van Oranje zijn door naar de finale! Geniet van de beelden van Nederland - Engeland (3-1)


Wat een vreugde bij Max Caldas!

vrijdag 25 augustus 2017 - 20:20 uur

Wat een vreugde bij Max Caldas!! En terecht: op naar de finale!


De KNHB nam vanavond officieel afscheid van deze 6 ex-internationals! Dank voor jullie bijdrage aan het Oranjehockey!

vrijdag 25 augustus 2017 - 18:50 uur

De KNHB nam vanavond officieel afscheid van deze 6 ex-internationals! Dank voor jullie bijdrage aan het Oranjehockey!


Huldiging oud-internationals

vrijdag 25 augustus 2017 - 12:40 uur

H E L D E N!


Nu LIVE op Facebook NOS Sport. Stel Caia van Maasakker en Laurien Leurink vragen! #EHC2017

vrijdag 25 augustus 2017 - 11:12 uur

Nu LIVE op Facebook NOS Sport. Stel Caia van Maasakker en Laurien Leurink vragen! #EHC2017


De hoogtepunten van Nederland - England Hockey 1-0 #ehc2017 #NEDENG

donderdag 24 augustus 2017 - 20:03 uur

De hoogtepunten van Nederland - England Hockey 1-0 #ehc2017 #NEDENG


De KNHB nam vanavond in de rust van Nederland-Engeland officieel afscheid van deze acht ex-internationals bij de Oranje Dames. Bedankt voor jullie tomeloze inzet en toewijding!

donderdag 24 augustus 2017 - 18:52 uur

De KNHB nam vanavond in de rust van Nederland-Engeland officieel afscheid van deze acht ex-internationals bij de Oranje Dames. Bedankt voor jullie tom...


Highlights Nederland - Oostenrijk (6-0)

woensdag 23 augustus 2017 - 20:22 uur

Highlights Nederland - Oostenrijk (6-0)


Samenvatting Nederland - Tsjechië (10-0)

dinsdag 22 augustus 2017 - 21:26 uur

Samenvatting Nederland - Tsjechië (10-0) #EHC2017


Samenvatting België - Nederland (5-0)

maandag 21 augustus 2017 - 20:36 uur

Samenvatting Belgian Red Lions - Nederland (5-0 )#EHC2017 #BELNED


Een drukke dag op het EK voor vlogster Sanne: ze volgde de ballenkinderen tijdens de wedstrijd tussen Engeland en Duitsland en liet een shirt van Oranje bedrukken met haar eigen naam! Hele video >> https://www.youtube.com/watch?v=PUPvSJMJne0

maandag 21 augustus 2017 - 17:13 uur

Een drukke dag op het EK voor vlogster Sanne: ze volgde de ballenkinderen tijdens de wedstrijd tussen Engeland en Duitsland en liet een shirt van Oran...


Vlogger Ismay neemt een kijkje in het sfeervak van het Wagener...

maandag 21 augustus 2017 - 11:19 uur

Vlogster Ismay keek de wedstrijd tussen de heren van Nederland en Spanje bekijken vanuit het sfeervak, en wat maakten ze er een feestje van! Ook ex-in...


De Oranje Dames wonnen met 1-0 van Belgian Red Panthers en zijn al zeker van de halve finale van het Rabo EuroHockey Championships 2017

zondag 20 augustus 2017 - 20:52 uur

De Oranje Dames wonnen met 1-0 van Belgian Red Panthers en zijn al zeker van de halve finale van het Rabo EuroHockey Championships 2017


Wat hebben we genoten van Lidewij Welten tegen RedSticks. De snelle aanvaller is helemaal terug na haar blessure. Hopelijk krijgen we zometeen tegen de Belgian Red Panthers weer zulke prachtige acties te zien! #EHC2017

zondag 20 augustus 2017 - 17:00 uur

Wat hebben we genoten van Lidewij Welten tegen RedSticks. De snelle aanvaller is helemaal terug na haar blessure. Hopelijk krijgen we zometeen tegen d...


Wat een goal van Bob de Voogd!

zaterdag 19 augustus 2017 - 20:52 uur

Scoren uit een onmogelijke hoek, de droom van elke aanvaller! Bob de Voogd deed het vandaag tegen Spanje (7-1 winst), tag degene die hiervan kan leren...


Onze derde vlogster Sanne beet op vrijdag het spits af bij de openingswedstrijd tussen Nederland en Spanje. De grote fan van Lidewij Welten verkende echter eerst het terrein rond het Wagener Stadion, ook al ging niet alles volgens plan... >> https://www.y

zaterdag 19 augustus 2017 - 15:32 uur

Onze derde vlogster Sanne beet op vrijdag het spits af bij de openingswedstrijd tussen Nederland en Spanje. De grote fan van Lidewij Welten verkende e...


Huisgenoten Caia van Maasakker en Carlien Dirkse van den Heuvel zijn erg eensgezind bij het beantwoorden van de OranjeHockey Dilemma's. Maar willen ze liever andermans bitje in of uit een schoen drinken?

zaterdag 19 augustus 2017 - 05:00 uur

Huisgenoten Caia van Maasakker en Carlien Dirkse van den Heuvel zijn erg eensgezind bij het beantwoorden van de OranjeHockey Dilemma's. Maar willen ze...


Hockeytaxi met Alyson

vrijdag 18 augustus 2017 - 16:18 uur

Tijdens haar carrière kreeg bondscoach Alyson Annan te maken zeer strenge coaches en dat leverde tijdens een ritje in de hockeytaxi opmerkelijke verh...


SHOOT! Aflevering 1

vrijdag 18 augustus 2017 - 15:07 uur

Dit is SHOOT! Jouw dagelijkse online hockeytalkshow over en tijdens het Rabo EuroHockey Championships 2017 vanuit Amsterdam. Met vandaag aan tafel onz...


Valentin Verga stond bij de opnames van de videoclip van het EK-lied lekker mee te swingen. Maar verkiest hij 'Sterker dan alleen' ook boven het Wilhelmus? Dat en meer in een nieuwe OranjeHockey Dilemma's met Verga en Billy Bakker.

vrijdag 18 augustus 2017 - 05:00 uur

Valentin Verga stond bij de opnames van de videoclip van het EK-lied lekker mee te swingen. Maar verkiest hij 'Sterker dan alleen' ook boven het Wilhe...


Tijdens het Rabo EuroHockey Championships 2017 slaapt bondscoach Max Caldas elke dag thuis, waar hij iedere morgen gewekt wordt door zijn vier kinderen en de hond. De familieman vertelt erover in de speciale EK Hockeytaxi! >> https://www.youtube.com/watch

donderdag 17 augustus 2017 - 19:41 uur

Tijdens het Rabo EuroHockey Championships 2017 slaapt bondscoach Max Caldas elke dag thuis, waar hij iedere morgen gewekt wordt door zijn vier kindere...


Wisselen Anne Veenendaal en Josine Koning van club of stoppen ze liever met hockey? Dit en meer dilemma's in de volgende aflevering van OranjeHockey Dilemma's > https://www.youtube.com/watch?v=1urCNzDbVHg

donderdag 17 augustus 2017 - 05:00 uur

Wisselen Anne Veenendaal en Josine Koning van club of stoppen ze liever met hockey? Dit en meer dilemma's in de volgende aflevering van OranjeHockey D...


ORANJEHOCKEY DILEMMA'S | Thierry Brinkman en Jorrit Croon

woensdag 16 augustus 2017 - 05:00 uur

Het blijft een moeilijke vraag voor de internationals, zo ook voor Thierry Brinkman en Jorrit Croon: nooit meer hockeyen of nooit meer op vakantie? Wa...


Vlogger Sam sprak afgelopen zondag met international Seve van Ass over het dragen van de aanvoerdersband. Wat hij nog meer uitspookte bij de laatste wedstrijd van de Rabo Super Serie? Check dan de gehele video hier > https://youtu.be/V0lhnIiH6HU

dinsdag 15 augustus 2017 - 14:26 uur

Vlogger Sam sprak afgelopen zondag met international Seve van Ass over het dragen van de aanvoerdersband. Wat hij nog meer uitspookte bij de laatste w...


ORANJEHOCKEY DILEMMA'S | Maria Verschoor en Xan de Waard

dinsdag 15 augustus 2017 - 05:00 uur

Een moeilijke keuze voor Maria Verschoor en Xan de Waard: het EK in eigen land winnen of volgend jaar wereldkampioen worden? Dit en meer in de nieuwe ...


ORANJEHOCKEY DILEMMA'S | Met Pirmin Blaak en Sem van der Ven

maandag 14 augustus 2017 - 14:30 uur

Hockeyen bij 40 graden of 0 graden? Nederlandse keepers Pirmin Blaak en Sem van der Ven zijn het niet met elkaar eens, wat zou jij kiezen? Bekijk de h...


OranjeVlog 1: Ismay bezoekt de Rabo Super Serie

woensdag 2 augustus 2017 - 17:06 uur

Vlogster Ismay dook zondag in de wereld van de Oranje Dames tijdens de Rabo Super Serie op HC Schiedam! Bekijk haar hele vlog op ons Youtube-kanaal > ...


Op 29 en 30 juli komen de Oranje Dames weer in actie op het terrein van HC Schiedam! Ben jij erbij? #rabosuperserie

dinsdag 18 juli 2017 - 09:53 uur

Op 29 en 30 juli komen de Oranje Dames weer in actie op het terrein van HC Schiedam! Ben jij erbij? #rabosuperserie


Seve van Ass is terug en overtuigd van deelname EK

donderdag 13 juli 2017 - 12:28 uur

Guess who's back?! Seve van Ass traint weer volledig mee met Oranje. Zijn ultieme doel: schitteren op het EK met de 'Hollandse School'. Wij kunnen nie...


50 dagen tot EK 2017

donderdag 29 juni 2017 - 10:58 uur

Over 50 dagen gaat het los. Het Rabo EuroHockey Championships 2017 in Amsterdam. Wij kunnen niet wachten. Zijn jullie erbij?


Billy Bakker over de winst op de HWL

zondag 25 juni 2017 - 19:47 uur

Billy Bakker vertelt over de 6-1 zege van zijn ploeg tegen olympisch kampioen Argentinië, de winst van de Hockey World League Semi Final in Londen en...


Sfeerimpressie Nederland - Australië op HC Nuenen

zondag 18 juni 2017 - 17:03 uur

Het was een mooie middag in Nuenen! Nederland won met 4-0 van Australië en de sfeer zat er lekker in!


Nederland - Australië (4-1)

vrijdag 16 juni 2017 - 20:54 uur

De Oranje Dames hebben vrijdagavond de eerste wedstrijd van de Rabo Super Serie met 4-1 gewonnen van Australië. Bekijk de eerste beelden!


Sta jij straks met 50 fanatieke hockeyvrienden in je eigen sfeervak op het EK? Check www.hockey.nl/sfeervak voor meer info.

donderdag 8 juni 2017 - 08:38 uur

Sta jij straks met 50 fanatieke hockeyvrienden in je eigen sfeervak op het EK? Check www.hockey.nl/sfeervak voor meer info.


Vlogger gezocht! De ultieme zomerbaan voor hockeyfreaks

zaterdag 20 mei 2017 - 06:00 uur

Vlogger gezocht! Kijk gauw op > http://bit.ly/2rzjQ8v


100 dagen tot EK

woensdag 10 mei 2017 - 12:20 uur

NOG MAAR 100 DAGEN #EHC2017


Van 18 t/m 27 augustus is het EK Hockey in Amsterdam. Daar moet je bij zijn. Win kaarten voor jouw team. Je mag een bus vol teamgenoten, vrienden en familie meenemen. Het enige dat je moet doen: geef de bal door en maak daar een video van! Kijk op de ho

dinsdag 9 mei 2017 - 12:06 uur

Van 18 t/m 27 augustus is het EK Hockey in Amsterdam. Daar moet je bij zijn. Win kaarten voor jouw team. Je mag een bus vol teamgenoten, vrienden en f...


Oranje Heren RSS

maandag 1 mei 2017 - 12:40 uur

Het Nederlands elftal Heren komt naar je toe deze zomer! Check www.hockey.nl/rabosuperserie


Paasactie met Margot en Lidewij

donderdag 13 april 2017 - 07:38 uur

Paasactie! Wil jij kans maken op 2 kaarten voor het Rabo EuroHockey Championships 2017 in het Wagener Stadion? Raad hoeveel chocolade-eitjes in de bak...


Oranje EK-veld

vrijdag 31 maart 2017 - 09:03 uur

Het Rabo EuroHockey Championships 2017 wordt in augustus op een oranje gekleurd veld afgewerkt. De KNHB heeft samen met TenCate Grass een nieuwe, oran...


Zomertijd met Marloes en Kelly

vrijdag 24 maart 2017 - 12:39 uur

Zomertijd met Marloes en Kelly


Playercam #7: Margot van Geffen bij Oranje

woensdag 8 februari 2017 - 16:15 uur

Margot van Geffen geeft je tijdens de oefenstage van de Oranje Dames een kijkje achter de schermen.. Kijk voor de hele playercam op: https://hockey.nl...


2017

zaterdag 31 december 2016 - 23:01 uur

Een gelukkig, gezond en sportief nieuw jaar namens OranjeHockey!


Het Nederlands Elftal wenst namens Lidewij Welten en Robbert Kemperman iedereen een fijne Kerst en een gelukkig nieuwjaar. Merrie quizmus! Wat is jouw hockeywens voor 2017? Bezoek EK? Handtekening van Lidewij of Robbert? Laat het ons weten!

donderdag 22 december 2016 - 11:00 uur

Het Nederlands Elftal wenst namens Lidewij Welten en Robbert Kemperman iedereen een fijne Kerst en een gelukkig nieuwjaar. Merrie quizmus! Wat is jou...


En de winnaar van de twee EK kaarten is: Nina Kocken van MHC Fletiomare meisjes A1. #819

dinsdag 6 december 2016 - 15:08 uur

En de winnaar van de twee EK kaarten is: Nina Kocken van MHC Fletiomare meisjes A1. #819


EK pepernotenactie

maandag 28 november 2016 - 16:30 uur

Raad jij hoeveel pepernoten in deze pot zitten? Dan maak jij kans op 2 kaarten voor het EK komende zomer in het Wagener Stadion. Hoe kan je winnen? Re...


Raad jij hoeveel pepernoten in deze pot zitten? Dan maak jij kans op 2 kaarten voor het EK komende zomer in het Wagener Stadion. Hoe kan je winnen? Reageer op dit bericht met daarin jouw geschatte aantal pepernoten en tag diegene met wie je naar het EK wi

maandag 28 november 2016 - 16:25 uur

Raad jij hoeveel pepernoten in deze pot zitten? Dan maak jij kans op 2 kaarten voor het EK komende zomer in het Wagener Stadion. Hoe kan je winnen? Re...


Raad en Win

maandag 28 november 2016 - 16:21 uur

Raad en Win


Hockeyicoon Maartje Paumen stopt bij Oranje. Wat een ongelooflijke carriere heeft zij achter de rug. Maartje won in 12 jaar alles wat er te winnen viel met Nederland (WK, OS, CT, EK, HWL), maar ook als speelster won ze twee keer 'Beste speelster van de w

dinsdag 15 november 2016 - 12:12 uur

Hockeyicoon Maartje Paumen stopt bij Oranje. Wat een ongelooflijke carriere heeft zij achter de rug. Maartje won in 12 jaar alles wat er te winnen vi...


Nieuw in de app: Oranje Challenge Weet jij wat het rugnummer is van Maartje Paumen, wie de grondlegger is van de sleeppush of wat de bijnaam is van Robbert Kemperman? Dan is de Oranje Challenge iets voor jou! De Oranje Challenge is een nieuw spel in de O

woensdag 26 oktober 2016 - 15:23 uur

Nieuw in de app: Oranje Challenge Weet jij wat het rugnummer is van Maartje Paumen, wie de grondlegger is van de sleeppush of wat de bijnaam is van Ro...


Rabo Hockey Fandag groot succes en zeer geslaagd/geslagen met Robert van der Horst

zaterdag 22 oktober 2016 - 14:22 uur

Rabo Hockey Fandag groot succes en zeer geslaagd/geslagen met Robert van der Horst


YES!! aftellen!

donderdag 4 augustus 2016 - 12:51 uur

WHOOP! nog 3 dagen en dan spelen de Helden van Oranje hun eerste wedstrijd (NED-SPA) in RIO. Kijk voor alle info in de OranjeHockey App #dichtbij #rio...


Nog maar 3 dagen!

woensdag 3 augustus 2016 - 13:14 uur

Yes!!! nog maar 3 dagen en dan spelen de Helden van Oranje hun eerste wedstrijd (NED-ARG) in RIO. Kijk voor alle info in de OranjeHockey App. #dichtbi...


Oranje op Schiphol: Rio here we come!

zondag 24 juli 2016 - 17:16 uur

Zondagochtend vertrokken beide Oranje teams naar Rio. OranjeHockey zwaaide de hockeyers nog even uit op Schiphol. OranjeHockey wenst de heren en de da...


Wow! Unieke beelden Oranje dames.

donderdag 21 juli 2016 - 14:45 uur

Dichtbij Oranje? Een sticklengte om precies te zijn. Beleef de 'teamhuddle' mee alsof je een van de spelers bent dankzij deze unieke 360graden-camera....


Unieke beelden van parachute | Interland NED-SPA 19 juli

woensdag 20 juli 2016 - 18:30 uur

Ooit wel eens willen zien wat een parachutist meemaakt tijdens zijn sprong? Een spectaculaire opening van de dames interland Nederland - Spanje gister...


Download en win!

maandag 18 juli 2016 - 12:41 uur

Morgen speelt het Nederlands Elftal Dames nog een wedstrijd op Hockeyclub BHBC voordat ze hun koffers pakken voor Rio. Ben jij er morgen bij? Mooi! Do...


Wil je gesigneerd shirt winnen met handtekeningen van het hele Nederlands Elftal?!? Download de OranjeHockey app en voorspel IN DE ORANJEHOCKEY APP de uitslag van Nederland - Spanje van 19 juli. Onder de goede voorspellingen wordt het shirt verloot.

dinsdag 12 juli 2016 - 09:28 uur

Wil je gesigneerd shirt winnen met handtekeningen van het hele Nederlands Elftal?!? Download de OranjeHockey app en voorspel IN DE ORANJEHOCKEY APP d...


Bondscoach Alyson Annan heeft haar Olympische selectie bekend gemaakt. Like om het team succes te wensen!

woensdag 6 juli 2016 - 12:26 uur

Bondscoach Alyson Annan heeft haar Olympische selectie bekend gemaakt. Like om het team succes te wensen!


I LOVE HOCKEY - Jeroen Hertzberger

dinsdag 5 juli 2016 - 11:38 uur

In I LOVE HOCKEY vertellen internationals, recht uit het hart, waarom ze zo van de hockeysport houden. In deze aflevering vertelt Jeroen Hertzberger...


De alom bekende rondo ging er gisteren heftig aan toe in Cork, Ierland. Gelukkig was de video ref ook aanwezig en oordeel zelf, raakte Valentin Verga de bal wel of niet? Of heeft Billy Bakker gelijk?

zondag 3 juli 2016 - 07:12 uur

De alom bekende rondo ging er gisteren heftig aan toe in Cork, Ierland. Gelukkig was de video ref ook aanwezig en oordeel zelf, raakte Valentin Verga ...


De Olympische selectie. Like = feliciteren

zondag 26 juni 2016 - 09:12 uur

De Olympische selectie. Like = feliciteren


Download de OranjeHockey app nu en ben altijd op de hoogte van al het nieuws rondom de Nederlandse teams.

donderdag 16 juni 2016 - 15:49 uur

Download de OranjeHockey app nu en ben altijd op de hoogte van al het nieuws rondom de Nederlandse teams.


Hele mooie OranjeHockey app nu verkrijgbaar! Helemaal nieuw en speciaal voor al onze Oranjefans is er nu de OranjeHockey app. Met deze app heb je overal toegang tot het laatste nieuws rond het Nederlands Elftal Dames en Heren. De app geeft je ook regelma

vrijdag 10 juni 2016 - 10:00 uur

Hele mooie OranjeHockey app nu verkrijgbaar! Helemaal nieuw en speciaal voor al onze Oranjefans is er nu de OranjeHockey app. Met deze app heb je ove...


Kaartverkoop Rabo Super Serie gestart!

dinsdag 3 mei 2016 - 07:41 uur

JAAAAA het Nederlands Elftal komt naar je toe!! De kaartverkoop is gestart op www.hockey.nl/rabosuperserie met wie ga jij de Oranje Helden van dichtbi...


Zomertijd

vrijdag 25 maart 2016 - 10:59 uur

Zomertijd


Wat een lekkere reddingen van onze topkeeper Jaap Stockmann! Kan jouw keeper dit ook?

woensdag 24 februari 2016 - 11:18 uur

Wat een lekkere reddingen van onze topkeeper Jaap Stockmann! Kan jouw keeper dit ook?


"Nou coach ik heb de hele winter getraind op deze nieuwe cornervariant. Wat vind je ervan? Copyright: real_hockey

zaterdag 20 februari 2016 - 14:27 uur

"Nou coach ik heb de hele winter getraind op deze nieuwe cornervariant. Wat vind je ervan? Copyright: real_hockey


Vette 360 graden presentatie van het Nederlands Elftal Dames voor op je mobiel. Vanavond speelt Nederland tegen Duitsland om 20.30 uur. Deze wedstrijd is online live te zien via NOS.nl

zaterdag 5 december 2015 - 12:00 uur

Vette 360 graden presentatie van het Nederlands Elftal Dames voor op je mobiel. Vanavond speelt Nederland tegen Duitsland om 20.30 uur. Deze wedstrijd...


Morgen gaat het dan echt beginnen voor het Nederlands Elftal. Nederland moet meteen vol aan de bak tegen Duitsland (16.00 uur live te zien via NOS.nl). Wat gaat het worden?

donderdag 26 november 2015 - 14:00 uur

Morgen gaat het dan echt beginnen voor het Nederlands Elftal. Nederland moet meteen vol aan de bak tegen Duitsland (16.00 uur live te zien via NOS.nl)...


Nog twee nachtjes slapen en dan begint de HWL Final. Vrijdag Nederland - Duitsland (16.00 uur live via NOS.nl) Zaterdag Nederland - Argentinië (16.00 uur live via NOS.nl)

woensdag 25 november 2015 - 17:25 uur

Nog twee nachtjes slapen en dan begint de HWL Final. Vrijdag Nederland - Duitsland (16.00 uur live via NOS.nl) Zaterdag Nederland - Argentinië (16.0...


De heren zijn vandaag aangekomen in Raipur (India) waar vrijdag de HWL Final gaat beginnen. De wedstrijden van oranje zijn live te zijn via #NOS.nl. Like = succes wensen!

maandag 23 november 2015 - 15:37 uur

De heren zijn vandaag aangekomen in Raipur (India) waar vrijdag de HWL Final gaat beginnen. De wedstrijden van oranje zijn live te zijn via #NOS.nl. L...


Nog 1 nachtje slapen en dan begint het EK met de wedstrijd Nederland - Spanje om 18.15 uur live op tv bij NOS. Met wie ga jij kijken?

donderdag 20 augustus 2015 - 10:08 uur

Nog 1 nachtje slapen en dan begint het EK met de wedstrijd Nederland - Spanje om 18.15 uur live op tv bij NOS. Met wie ga jij kijken?


Nog maar 2 dagen te gaan en dan.... EK HOCKEY!! Vrijdag: NED ESP 18.15 uur live bij NOS (tv en internet) Zaterdag: NED POL 14.00 uur live bij NOS (tv en internet)

woensdag 19 augustus 2015 - 09:28 uur

Nog maar 2 dagen te gaan en dan.... EK HOCKEY!! Vrijdag: NED ESP 18.15 uur live bij NOS (tv en internet) Zaterdag: NED POL 14.00 uur live bij NOS (tv...


Trailer Nederlands Elftal Dames - Voor het Nederlands Elftal Dames begint het EK Hockey in Londen aanstaande zaterdag (14.00 uur NL tijd) met een wedstrijd tegen Polen. Alle wedstrijden (heren en dames) van oranje zijn vanaf vrijdag live te zien op TV en