Persoonlijk Categorieen

Oranje Hockey

Oranje gekroond tot wereldkampioen!

zondag 5 augustus 2018 - 18:56 uur

Oranje gekroond tot wereldkampioen!


Kim Lammers analyseert het WK Londen

donderdag 2 augustus 2018 - 07:00 uur

Kim Lammers analyseert het WK Londen


Dit zijn de 18 speelsters die van 21 juli tot en met 5 augustus tijdens het WK in Londen de wereldtitel willen prolongeren!

maandag 2 juli 2018 - 11:39 uur

Dit zijn de 18 speelsters die van 21 juli tot en met 5 augustus tijdens het WK in Londen de wereldtitel willen prolongeren!


Caia van Maasakker - 150 interlands

zaterdag 30 juni 2018 - 11:02 uur

Caia van Maasakker - 150 interlands


Dit zijn de 20 Oranje-vrouwen die volgende week in actie komen tijdens de Rabobank 4-Nations Trophy in Breda!

donderdag 21 juni 2018 - 13:32 uur

Dit zijn de 20 Oranje-vrouwen die volgende week in actie komen tijdens de Rabobank 4-Nations Trophy in Breda!


Hertzberger 200 goals

zaterdag 16 juni 2018 - 05:45 uur

Hertzberger 200 goals


Vandaag 4 jaar geleden: Oranje wereldkampioen!

donderdag 14 juni 2018 - 09:07 uur

Vandaag 4 jaar geleden: Oranje wereldkampioen!


Geslaagden, het is tijd! Hang je stick aan de vlaggenstok en post!

donderdag 14 juni 2018 - 05:30 uur

Geslaagden, het is tijd! Hang je stick aan de vlaggenstok en post!


Geslaagden opgelet: Hang je stick of schoenen aan de vlaggenstok en win!

woensdag 13 juni 2018 - 14:31 uur

Geslaagden opgelet: Hang je stick of schoenen aan de vlaggenstok en win!


Internationals denken aan eindexamenkandidaten!

woensdag 13 juni 2018 - 06:19 uur

Internationals denken aan eindexamenkandidaten!


Oranje was dit weekend tegen Spanje oppermachtig tijdens de Rabo Super Serie. Hier de goals en wil je nou de hele wedstrijden terugkijken? Ga dan naar > https://youtu.be/TAyIGGy5zN8

dinsdag 12 juni 2018 - 15:09 uur

Oranje was dit weekend tegen Spanje oppermachtig tijdens de Rabo Super Serie. Hier de goals en wil je nou de hele wedstrijden terugkijken? Ga dan naar...


En dit zijn de achttien Oranje-internationals die vanaf 23 juni in Breda gaan strijden om de Champions Trophy!

maandag 28 mei 2018 - 18:53 uur

En dit zijn de achttien Oranje-internationals die vanaf 23 juni in Breda gaan strijden om de Champions Trophy!


Een bericht aan alle eindexamenkandidaten!

woensdag 23 mei 2018 - 10:17 uur

Een bericht aan alle eindexamenkandidaten!


Deze zomer is er natuurlijk weer een Rabo Super Serie! De Oranje Heren spelen tegen Frankrijk en Spanje. Heb jij je tickets al besteld? https://bit.ly/1Tz91ga

woensdag 25 april 2018 - 09:59 uur

Deze zomer is er natuurlijk weer een Rabo Super Serie! De Oranje Heren spelen tegen Frankrijk en Spanje. Heb jij je tickets al besteld? https://bit.ly...


How loud can you shout?

woensdag 24 januari 2018 - 18:45 uur

How loud can you shout?


Veenendaal VS Van Veenendaal #2 - Freek Vonk-Battle

woensdag 10 januari 2018 - 14:33 uur

Veenendaal VS Van Veenendaal #2 - Freek Vonk-Battle


Veenendaal vs Van Veenendaal

woensdag 3 januari 2018 - 16:25 uur

Veenendaal vs Van Veenendaal


Oranjehockey happy new year!

zondag 31 december 2017 - 22:45 uur

Oranjehockey happy new year!


Battle #6 - Wortelboer vs Brinkman

woensdag 20 december 2017 - 16:38 uur

Battle #6 - Wortelboer vs Brinkman


Prachtige technieken en heerlijke discussies bij het Speedtapen!

zondag 17 december 2017 - 10:10 uur

Prachtige technieken en heerlijke discussies bij het Speedtapen!


OranjeHockey Battle 5 - Mirco Pruyser vs Bjorn Kellerman

woensdag 13 december 2017 - 16:00 uur

OranjeHockey Battle 5 - Mirco Pruyser vs Bjorn Kellerman


OranjeHockey Battle - Speedtapen met Valentin Verga en Robbert...

zaterdag 9 december 2017 - 08:02 uur

OranjeHockey Battle - Speedtapen met Valentin Verga en Robbert...


OranjeHockey Battle 4 - Kemperman vs Verga

woensdag 6 december 2017 - 16:11 uur

OranjeHockey Battle 4 - Kemperman vs Verga


Bondscoach korfbal showt skills aan hockeymannen

woensdag 6 december 2017 - 10:02 uur

Bondscoach korfbal showt skills aan hockeymannen


SHOOT! HWL #8 - Roelant Oltmans klaar voor nieuw avontuur!

dinsdag 5 december 2017 - 23:08 uur

SHOOT! HWL #8 - Roelant Oltmans klaar voor nieuw avontuur!


Goaliematz beroemd in India

dinsdag 5 december 2017 - 12:24 uur

Goaliematz beroemd in India


FIH nominees

vrijdag 1 december 2017 - 10:32 uur

FIH nominees


Reportersvlog #5 - Wat een locatie voor de HWL Finals!

donderdag 30 november 2017 - 15:48 uur

Reportersvlog #5 - Wat een locatie voor de HWL Finals!


Hockeytaxi - Billy Bakker en Joep de Mol geven shirts weg

donderdag 30 november 2017 - 11:21 uur

Hockeytaxi - Billy Bakker en Joep de Mol geven shirts weg


OranjeHockey Battles - Speedtapen met Josine Koning en Julia R...

woensdag 29 november 2017 - 16:19 uur

OranjeHockey Battles - Speedtapen met Josine Koning en Julia R...


OranjeHockey Battle - Pien Sanders vs Ireen van den Assem

maandag 27 november 2017 - 15:20 uur

OranjeHockey Battle - Pien Sanders vs Ireen van den Assem


Topjaar Oranje Dames

zondag 26 november 2017 - 21:30 uur

Topjaar Oranje Dames


Interview Lidewij Welten met slappe lach

zondag 26 november 2017 - 20:41 uur

Interview Lidewij Welten met slappe lach


SHOOT! HWL #5 - De finale en puzzelen met Van Male

zondag 26 november 2017 - 13:44 uur

SHOOT! HWL #5 - De finale en puzzelen met Van Male


150 caps Margot van Geffen

zondag 26 november 2017 - 07:25 uur

150 caps Margot van Geffen


SHOOT! HWL #4

zaterdag 25 november 2017 - 16:55 uur

SHOOT! HWL #4


SHOOT! HWL #3 - Van Male: '14 december is rood omcirkeld'

vrijdag 24 november 2017 - 06:19 uur

SHOOT! HWL #3 - Van Male: '14 december is rood omcirkeld'


OranjeHockey Battle - Speedtapen met Pien Sanders en Ireen van...

donderdag 23 november 2017 - 18:07 uur

OranjeHockey Battle - Speedtapen met Pien Sanders en Ireen van...


Xan de Waard 100 interlands

donderdag 23 november 2017 - 07:52 uur

Xan de Waard 100 interlands


SHOOT! HWL #2 - Maartje Paumen

maandag 20 november 2017 - 18:22 uur

SHOOT! HWL #2 - Maartje Paumen


OranjeHockey Battle - Hole-in-One Challenge Carlien vs Eva

donderdag 16 november 2017 - 12:04 uur

OranjeHockey Battle - Hole-in-One Challenge Carlien vs Eva


OranjeHockey Battle #1 - Speedtapen maar

woensdag 15 november 2017 - 17:25 uur

OranjeHockey Battle #1 - Speedtapen maar


Oranje Dames, kijken jullie mee? Wij kregen deze video van Lotte Bohmer en Ellemijn Morsink, speelsters van Goor MC2. 'Onze grootste droom is om in het Nederlands elftal te komen en om ze een keer te ontmoeten. Daarom hebben wij een filmpje gemaakt om te

dinsdag 24 oktober 2017 - 08:32 uur

Oranje Dames, kijken jullie mee? Wij kregen deze video van Lotte Bohmer en Ellemijn Morsink, speelsters van Goor MC2. 'Onze grootste droom is om in h...


Het was weer genieten op de Rabo Fandag!

zondag 22 oktober 2017 - 10:33 uur

Het was weer genieten op de Rabo Fandag!


Lekker weertje, meneertje ☔. Mooi moment om even terug te blikken op die eerste EK-avond

donderdag 14 september 2017 - 13:49 uur

Lekker weertje, meneertje ☔. Mooi moment om even terug te blikken op die eerste EK-avond


Highlights EK 2017

dinsdag 29 augustus 2017 - 09:38 uur

Nog een keer genieten van het geweldige EK 2017. #EHC2017 Wat was jouw hoogtepunt?


Beleef de ereronde van het Oranje Heren!

zondag 27 augustus 2017 - 17:23 uur

Robbert Kemperman is blij! En terecht: EUROPEES KAMPIOEN! Bekijk de hele ereronde-video hier > https://youtu.be/Z-ydpRCTJpc


Wat een feest gisteravond! Lukt het ook de mannen om de Europese titel binnen te slepen? Kijk vanaf 16:00 de wedstrijd LIVE bij de NOS

zondag 27 augustus 2017 - 13:24 uur

Wat een feest gisteravond! Lukt het ook de mannen om de Europese titel binnen te slepen? Kijk vanaf 16:00 de wedstrijd LIVE bij de NOS


Zij was erbij! Ismay Van de Wiel heeft de hele wedstrijd van de Oranje Dames tegen België mogen bekijken. Nederland werd kampioen en de speelsters werden direct na afloop gehuldigd. Onze vlogster sprak met deze helden! Hele vlog >> https://youtu.be/9xLAjA

zondag 27 augustus 2017 - 12:46 uur

Zij was erbij! Ismay Van de Wiel heeft de hele wedstrijd van de Oranje Dames tegen België mogen bekijken. Nederland werd kampioen en de speelsters we...


Ismay bij de halve finales

zondag 27 augustus 2017 - 07:00 uur

OranjeVlog 10: Ismay ontvangt gehuldigde oud-internationals Wouter Jolie en Marcel Balkestein en ziet de vetste urban tricks! In de rust van de eerste...


Beleef de ereronde tussen de Oranje dames!

zaterdag 26 augustus 2017 - 21:15 uur

Unieke beelden! Beleef de ereronde tussen de Oranje dames! Check de hele video hier > https://youtu.be/l9IbZ07kmas


Voor de negende keer in de historie Europees kampioen, na 1984, 1987, 1995, 1999, 2003, 2005, 2009 en 2011!

zaterdag 26 augustus 2017 - 20:47 uur

Voor de negende keer in de historie Europees kampioen, na 1984, 1987, 1995, 1999, 2003, 2005, 2009 en 2011!


Nederland - Engeland (3-1)

vrijdag 25 augustus 2017 - 20:52 uur

De mannen van Oranje zijn door naar de finale! Geniet van de beelden van Nederland - Engeland (3-1)


Wat een vreugde bij Max Caldas!

vrijdag 25 augustus 2017 - 20:20 uur

Wat een vreugde bij Max Caldas!! En terecht: op naar de finale!


De KNHB nam vanavond officieel afscheid van deze 6 ex-internationals! Dank voor jullie bijdrage aan het Oranjehockey!

vrijdag 25 augustus 2017 - 18:50 uur

De KNHB nam vanavond officieel afscheid van deze 6 ex-internationals! Dank voor jullie bijdrage aan het Oranjehockey!


Huldiging oud-internationals

vrijdag 25 augustus 2017 - 12:40 uur

H E L D E N!


Nu LIVE op Facebook NOS Sport. Stel Caia van Maasakker en Laurien Leurink vragen! #EHC2017

vrijdag 25 augustus 2017 - 11:12 uur

Nu LIVE op Facebook NOS Sport. Stel Caia van Maasakker en Laurien Leurink vragen! #EHC2017


De hoogtepunten van Nederland - England Hockey 1-0 #ehc2017 #NEDENG

donderdag 24 augustus 2017 - 20:03 uur

De hoogtepunten van Nederland - England Hockey 1-0 #ehc2017 #NEDENG


De KNHB nam vanavond in de rust van Nederland-Engeland officieel afscheid van deze acht ex-internationals bij de Oranje Dames. Bedankt voor jullie tomeloze inzet en toewijding!

donderdag 24 augustus 2017 - 18:52 uur

De KNHB nam vanavond in de rust van Nederland-Engeland officieel afscheid van deze acht ex-internationals bij de Oranje Dames. Bedankt voor jullie tom...


Highlights Nederland - Oostenrijk (6-0)

woensdag 23 augustus 2017 - 20:22 uur

Highlights Nederland - Oostenrijk (6-0)


Samenvatting Nederland - Tsjechië (10-0)

dinsdag 22 augustus 2017 - 21:26 uur

Samenvatting Nederland - Tsjechië (10-0) #EHC2017


Samenvatting België - Nederland (5-0)

maandag 21 augustus 2017 - 20:36 uur

Samenvatting Belgian Red Lions - Nederland (5-0 )#EHC2017 #BELNED


Een drukke dag op het EK voor vlogster Sanne: ze volgde de ballenkinderen tijdens de wedstrijd tussen Engeland en Duitsland en liet een shirt van Oranje bedrukken met haar eigen naam! Hele video >> https://www.youtube.com/watch?v=PUPvSJMJne0

maandag 21 augustus 2017 - 17:13 uur

Een drukke dag op het EK voor vlogster Sanne: ze volgde de ballenkinderen tijdens de wedstrijd tussen Engeland en Duitsland en liet een shirt van Oran...


Vlogger Ismay neemt een kijkje in het sfeervak van het Wagener...

maandag 21 augustus 2017 - 11:19 uur

Vlogster Ismay keek de wedstrijd tussen de heren van Nederland en Spanje bekijken vanuit het sfeervak, en wat maakten ze er een feestje van! Ook ex-in...


De Oranje Dames wonnen met 1-0 van Belgian Red Panthers en zijn al zeker van de halve finale van het Rabo EuroHockey Championships 2017

zondag 20 augustus 2017 - 20:52 uur

De Oranje Dames wonnen met 1-0 van Belgian Red Panthers en zijn al zeker van de halve finale van het Rabo EuroHockey Championships 2017


Wat hebben we genoten van Lidewij Welten tegen RedSticks. De snelle aanvaller is helemaal terug na haar blessure. Hopelijk krijgen we zometeen tegen de Belgian Red Panthers weer zulke prachtige acties te zien! #EHC2017

zondag 20 augustus 2017 - 17:00 uur

Wat hebben we genoten van Lidewij Welten tegen RedSticks. De snelle aanvaller is helemaal terug na haar blessure. Hopelijk krijgen we zometeen tegen d...


Wat een goal van Bob de Voogd!

zaterdag 19 augustus 2017 - 20:52 uur

Scoren uit een onmogelijke hoek, de droom van elke aanvaller! Bob de Voogd deed het vandaag tegen Spanje (7-1 winst), tag degene die hiervan kan leren...


Onze derde vlogster Sanne beet op vrijdag het spits af bij de openingswedstrijd tussen Nederland en Spanje. De grote fan van Lidewij Welten verkende echter eerst het terrein rond het Wagener Stadion, ook al ging niet alles volgens plan... >> https://www.y

zaterdag 19 augustus 2017 - 15:32 uur

Onze derde vlogster Sanne beet op vrijdag het spits af bij de openingswedstrijd tussen Nederland en Spanje. De grote fan van Lidewij Welten verkende e...


Huisgenoten Caia van Maasakker en Carlien Dirkse van den Heuvel zijn erg eensgezind bij het beantwoorden van de OranjeHockey Dilemma's. Maar willen ze liever andermans bitje in of uit een schoen drinken?

zaterdag 19 augustus 2017 - 05:00 uur

Huisgenoten Caia van Maasakker en Carlien Dirkse van den Heuvel zijn erg eensgezind bij het beantwoorden van de OranjeHockey Dilemma's. Maar willen ze...


Hockeytaxi met Alyson

vrijdag 18 augustus 2017 - 16:18 uur

Tijdens haar carrière kreeg bondscoach Alyson Annan te maken zeer strenge coaches en dat leverde tijdens een ritje in de hockeytaxi opmerkelijke verh...


SHOOT! Aflevering 1

vrijdag 18 augustus 2017 - 15:07 uur

Dit is SHOOT! Jouw dagelijkse online hockeytalkshow over en tijdens het Rabo EuroHockey Championships 2017 vanuit Amsterdam. Met vandaag aan tafel onz...


Valentin Verga stond bij de opnames van de videoclip van het EK-lied lekker mee te swingen. Maar verkiest hij 'Sterker dan alleen' ook boven het Wilhelmus? Dat en meer in een nieuwe OranjeHockey Dilemma's met Verga en Billy Bakker.

vrijdag 18 augustus 2017 - 05:00 uur

Valentin Verga stond bij de opnames van de videoclip van het EK-lied lekker mee te swingen. Maar verkiest hij 'Sterker dan alleen' ook boven het Wilhe...


Tijdens het Rabo EuroHockey Championships 2017 slaapt bondscoach Max Caldas elke dag thuis, waar hij iedere morgen gewekt wordt door zijn vier kinderen en de hond. De familieman vertelt erover in de speciale EK Hockeytaxi! >> https://www.youtube.com/watch

donderdag 17 augustus 2017 - 19:41 uur

Tijdens het Rabo EuroHockey Championships 2017 slaapt bondscoach Max Caldas elke dag thuis, waar hij iedere morgen gewekt wordt door zijn vier kindere...


Wisselen Anne Veenendaal en Josine Koning van club of stoppen ze liever met hockey? Dit en meer dilemma's in de volgende aflevering van OranjeHockey Dilemma's > https://www.youtube.com/watch?v=1urCNzDbVHg

donderdag 17 augustus 2017 - 05:00 uur

Wisselen Anne Veenendaal en Josine Koning van club of stoppen ze liever met hockey? Dit en meer dilemma's in de volgende aflevering van OranjeHockey D...


ORANJEHOCKEY DILEMMA'S | Thierry Brinkman en Jorrit Croon

woensdag 16 augustus 2017 - 05:00 uur

Het blijft een moeilijke vraag voor de internationals, zo ook voor Thierry Brinkman en Jorrit Croon: nooit meer hockeyen of nooit meer op vakantie? Wa...


Vlogger Sam sprak afgelopen zondag met international Seve van Ass over het dragen van de aanvoerdersband. Wat hij nog meer uitspookte bij de laatste wedstrijd van de Rabo Super Serie? Check dan de gehele video hier > https://youtu.be/V0lhnIiH6HU

dinsdag 15 augustus 2017 - 14:26 uur

Vlogger Sam sprak afgelopen zondag met international Seve van Ass over het dragen van de aanvoerdersband. Wat hij nog meer uitspookte bij de laatste w...


ORANJEHOCKEY DILEMMA'S | Maria Verschoor en Xan de Waard

dinsdag 15 augustus 2017 - 05:00 uur

Een moeilijke keuze voor Maria Verschoor en Xan de Waard: het EK in eigen land winnen of volgend jaar wereldkampioen worden? Dit en meer in de nieuwe ...


ORANJEHOCKEY DILEMMA'S | Met Pirmin Blaak en Sem van der Ven

maandag 14 augustus 2017 - 14:30 uur

Hockeyen bij 40 graden of 0 graden? Nederlandse keepers Pirmin Blaak en Sem van der Ven zijn het niet met elkaar eens, wat zou jij kiezen? Bekijk de h...


OranjeVlog 1: Ismay bezoekt de Rabo Super Serie

woensdag 2 augustus 2017 - 17:06 uur

Vlogster Ismay dook zondag in de wereld van de Oranje Dames tijdens de Rabo Super Serie op HC Schiedam! Bekijk haar hele vlog op ons Youtube-kanaal > ...


Op 29 en 30 juli komen de Oranje Dames weer in actie op het terrein van HC Schiedam! Ben jij erbij? #rabosuperserie

dinsdag 18 juli 2017 - 09:53 uur

Op 29 en 30 juli komen de Oranje Dames weer in actie op het terrein van HC Schiedam! Ben jij erbij? #rabosuperserie


Seve van Ass is terug en overtuigd van deelname EK

donderdag 13 juli 2017 - 12:28 uur

Guess who's back?! Seve van Ass traint weer volledig mee met Oranje. Zijn ultieme doel: schitteren op het EK met de 'Hollandse School'. Wij kunnen nie...


50 dagen tot EK 2017

donderdag 29 juni 2017 - 10:58 uur

Over 50 dagen gaat het los. Het Rabo EuroHockey Championships 2017 in Amsterdam. Wij kunnen niet wachten. Zijn jullie erbij?


Billy Bakker over de winst op de HWL

zondag 25 juni 2017 - 19:47 uur

Billy Bakker vertelt over de 6-1 zege van zijn ploeg tegen olympisch kampioen Argentinië, de winst van de Hockey World League Semi Final in Londen en...


Sfeerimpressie Nederland - Australië op HC Nuenen

zondag 18 juni 2017 - 17:03 uur

Het was een mooie middag in Nuenen! Nederland won met 4-0 van Australië en de sfeer zat er lekker in!


Nederland - Australië (4-1)

vrijdag 16 juni 2017 - 20:54 uur

De Oranje Dames hebben vrijdagavond de eerste wedstrijd van de Rabo Super Serie met 4-1 gewonnen van Australië. Bekijk de eerste beelden!


Sta jij straks met 50 fanatieke hockeyvrienden in je eigen sfeervak op het EK? Check www.hockey.nl/sfeervak voor meer info.

donderdag 8 juni 2017 - 08:38 uur

Sta jij straks met 50 fanatieke hockeyvrienden in je eigen sfeervak op het EK? Check www.hockey.nl/sfeervak voor meer info.


Vlogger gezocht! De ultieme zomerbaan voor hockeyfreaks

zaterdag 20 mei 2017 - 06:00 uur

Vlogger gezocht! Kijk gauw op > http://bit.ly/2rzjQ8v


100 dagen tot EK

woensdag 10 mei 2017 - 12:20 uur

NOG MAAR 100 DAGEN #EHC2017


Van 18 t/m 27 augustus is het EK Hockey in Amsterdam. Daar moet je bij zijn. Win kaarten voor jouw team. Je mag een bus vol teamgenoten, vrienden en familie meenemen. Het enige dat je moet doen: geef de bal door en maak daar een video van! Kijk op de ho

dinsdag 9 mei 2017 - 12:06 uur

Van 18 t/m 27 augustus is het EK Hockey in Amsterdam. Daar moet je bij zijn. Win kaarten voor jouw team. Je mag een bus vol teamgenoten, vrienden en f...


Oranje Heren RSS

maandag 1 mei 2017 - 12:40 uur

Het Nederlands elftal Heren komt naar je toe deze zomer! Check www.hockey.nl/rabosuperserie


Paasactie met Margot en Lidewij

donderdag 13 april 2017 - 07:38 uur

Paasactie! Wil jij kans maken op 2 kaarten voor het Rabo EuroHockey Championships 2017 in het Wagener Stadion? Raad hoeveel chocolade-eitjes in de bak...


Oranje EK-veld

vrijdag 31 maart 2017 - 09:03 uur

Het Rabo EuroHockey Championships 2017 wordt in augustus op een oranje gekleurd veld afgewerkt. De KNHB heeft samen met TenCate Grass een nieuwe, oran...


Zomertijd met Marloes en Kelly

vrijdag 24 maart 2017 - 12:39 uur

Zomertijd met Marloes en Kelly


Playercam #7: Margot van Geffen bij Oranje

woensdag 8 februari 2017 - 16:15 uur

Margot van Geffen geeft je tijdens de oefenstage van de Oranje Dames een kijkje achter de schermen.. Kijk voor de hele playercam op: https://hockey.nl...


2017

zaterdag 31 december 2016 - 23:01 uur

Een gelukkig, gezond en sportief nieuw jaar namens OranjeHockey!


Het Nederlands Elftal wenst namens Lidewij Welten en Robbert Kemperman iedereen een fijne Kerst en een gelukkig nieuwjaar. Merrie quizmus! Wat is jouw hockeywens voor 2017? Bezoek EK? Handtekening van Lidewij of Robbert? Laat het ons weten!

donderdag 22 december 2016 - 11:00 uur

Het Nederlands Elftal wenst namens Lidewij Welten en Robbert Kemperman iedereen een fijne Kerst en een gelukkig nieuwjaar. Merrie quizmus! Wat is jou...


En de winnaar van de twee EK kaarten is: Nina Kocken van MHC Fletiomare meisjes A1. #819