Persoonlijk Categorieen

Max Verstappen - Gomax

WHAHAHAHA

vrijdag 7 december 2018 - 21:55 uur

WHAHAHAHA


Dr Helmut Marko is ook woest!

zondag 11 november 2018 - 20:06 uur

Dr Helmut Marko is ook woest!


Max is boos...

zondag 11 november 2018 - 18:59 uur

Max is boos...


zaterdag 27 oktober 2018 - 08:37 uur


Unieke beelden van de Fly By in Austin!

woensdag 24 oktober 2018 - 18:18 uur

Unieke beelden van de Fly By in Austin!


Peter Windsor en Kevin Magnussen over Max Verstappen

woensdag 24 oktober 2018 - 14:53 uur

Peter Windsor en Kevin Magnussen over Max Verstappen


Super grappige reclame van Ziggo! Jacco Doornik bedankt voor de tip!

woensdag 24 oktober 2018 - 03:40 uur

Super grappige reclame van Ziggo! Jacco Doornik bedankt voor de tip!


Uitslag prijsvraag! Het zit er weer op voor Charrel Jalving en Floris Wijers As we speak vliegen ze terug naar Nederland! Heren, jullie zijn toppers, we hebben genoten van jullie livestreams en video's, en we gaan nog genieten van de video's die we deze

dinsdag 23 oktober 2018 - 06:43 uur

Uitslag prijsvraag! Het zit er weer op voor Charrel Jalving en Floris Wijers As we speak vliegen ze terug naar Nederland! Heren, jullie zijn toppers...


@CharrelJalving is samen met @Floriswijers in de USA

zondag 21 oktober 2018 - 20:49 uur

@CharrelJalving is samen met @Floriswijers in de USA


Charrel en Floris nemen ons mee in de Paddock in Austin!

zondag 21 oktober 2018 - 00:05 uur

Charrel en Floris nemen ons mee in de Paddock in Austin!


MAX VERSTAPPEN IS AANGEHOUDEN!

zaterdag 20 oktober 2018 - 14:45 uur

MAX VERSTAPPEN IS AANGEHOUDEN!


@CharrelJalving is samen met @Floriswijers in de USA

vrijdag 19 oktober 2018 - 18:06 uur

@CharrelJalving is samen met @Floriswijers in de USA


@CharrelJalving is samen met @Floriswijers in de USA

donderdag 18 oktober 2018 - 21:13 uur

@CharrelJalving is samen met @Floriswijers in de USA


Wij hebben iets ontzettend gaaf in de planning de komende week! RaceFan No1 teamlid Charrel Jalving & F1 E-Sporter Floris Wijers gaan zometeen vertrekken naar de USA voor de GP van Amerika op het Circuit of The Americas! Charrel en Floris kennende gaa

maandag 15 oktober 2018 - 12:35 uur

Wij hebben iets ontzettend gaaf in de planning de komende week! RaceFan No1 teamlid Charrel Jalving & F1 E-Sporter Floris Wijers gaan zometeen vertr...


Onze zeer gewaardeerde beheerder van het eerste uur Tom Küsters

zondag 23 september 2018 - 10:07 uur

Onze zeer gewaardeerde beheerder van het eerste uur Tom Küsters


P2 voor Max Verstappen SingaporeGP

zondag 16 september 2018 - 14:08 uur

P2 voor Max Verstappen SingaporeGP


P2 kwalificatie SingaporeGP voor Max Verstappen!!

zaterdag 15 september 2018 - 14:09 uur

P2 kwalificatie SingaporeGP voor Max Verstappen!!


Bas is live bij de driversparade at Monza

zondag 2 september 2018 - 11:25 uur

Bas is live bij de driversparade at Monza


Campinglife at Monza! Bas en ingrid zijn op dé circuitcamping aan de baan, en maakte deze sfeerimpressie. Wil je meer van dit soort video's zien. Dan kan dat op onze App RaceFan No1. Https://racefan.enterpire.com/nl/landing

zondag 2 september 2018 - 06:11 uur

Campinglife at Monza! Bas en ingrid zijn op dé circuitcamping aan de baan, en maakte deze sfeerimpressie. Wil je meer van dit soort video's zien. ...


We zijn live vanaf de circuitcamping Monza Eni Circuit #hatsjikidee

zaterdag 1 september 2018 - 19:32 uur

We zijn live vanaf de circuitcamping Monza Eni Circuit #hatsjikidee


Italiaanse taferelen bij de start van de pitwalk! En Bas is er bij! #GOMAX

donderdag 30 augustus 2018 - 14:41 uur

Italiaanse taferelen bij de start van de pitwalk! En Bas is er bij! #GOMAX


De avond valt, een gedeelte van de gasten van de camping gaat naar huis, en degene die overblijven gaan nog een keer los omdat het kan! Bas en ingrid doen verslag live vanaf de camping.

zondag 26 augustus 2018 - 19:16 uur

De avond valt, een gedeelte van de gasten van de camping gaat naar huis, en degene die overblijven gaan nog een keer los omdat het kan! Bas en ingrid...


NIGHTLIVE at the camping at Spa! Bas en ingrid gaan op onderzoek uit! Even kijken waar het gezellig is! #GoBas #Go-Ingrid #GOMAX

zaterdag 25 augustus 2018 - 22:36 uur

NIGHTLIVE at the camping at Spa! Bas en ingrid gaan op onderzoek uit! Even kijken waar het gezellig is! #GoBas #Go-Ingrid #GOMAX


We zijn live vanaf Spa Francorchamps @ Kemmel straight!

zaterdag 25 augustus 2018 - 11:39 uur

We zijn live vanaf Spa Francorchamps @ Kemmel straight!


Wat een goede leugenaar....

zaterdag 25 augustus 2018 - 09:24 uur

Wat een goede leugenaar....


Bas is live vanaf camping groen op Spa Francorchamps #Gekkenhuis #GOMAX

donderdag 23 augustus 2018 - 12:29 uur

Bas is live vanaf camping groen op Spa Francorchamps #Gekkenhuis #GOMAX


Het is intussen gedaan met de rust rond Spa, en ingrid heeft een rondje camping gedaan vanochtend! Hier haar verslag, meer video's kun je zien in betere kwaliteit op RaceFan No1 Https://racefan.enterpire.com/nl/landing #GoInGRID

donderdag 23 augustus 2018 - 10:13 uur

Het is intussen gedaan met de rust rond Spa, en ingrid heeft een rondje camping gedaan vanochtend! Hier haar verslag, meer video's kun je zien in bete...


Bas en ingrid zijn al gearriveerd in Spa, er is al vanalles te doen! En hun verslag van vandaag én meer kun je zien op RaceFan No1 Hieronder een korte preview En hier download je de App: Https://racefan.enterpire.com/nl/landing

woensdag 22 augustus 2018 - 15:30 uur

Bas en ingrid zijn al gearriveerd in Spa, er is al vanalles te doen! En hun verslag van vandaag én meer kun je zien op RaceFan No1 Hieronder een ko...


Bas is live in de paddock in Assen op de Gamma Racing Day (zondag)

zondag 19 augustus 2018 - 12:58 uur

Bas is live in de paddock in Assen op de Gamma Racing Day (zondag)


Bas is weer live vanaf de Gamma Racing Day in Assen met de BossGP!!

zaterdag 18 augustus 2018 - 14:30 uur

Bas is weer live vanaf de Gamma Racing Day in Assen met de BossGP!!


We zijn live vanaf de Gamma Racing Day in Assen!

zaterdag 18 augustus 2018 - 13:25 uur

We zijn live vanaf de Gamma Racing Day in Assen!


Vandaag en morgen (zondag) doen we verslag vanaf de Gamma Racing Day in Assen! Hier vast een voorproefje van wat je kunt verwachten. Je kunt ons volgen op RaceFan No1 en deze #GOMAX pagina. Https://racefan.enterpire.com/nl/landing Maar misschien zien

zaterdag 18 augustus 2018 - 07:35 uur

Vandaag en morgen (zondag) doen we verslag vanaf de Gamma Racing Day in Assen! Hier vast een voorproefje van wat je kunt verwachten. Je kunt ons vol...


Op zondagavond na de race in Hongarije is er een feestje geweest in Budapest waar veel coureurs kwamen. Bas en Gerard waren er bij. Deze video was vorige week al te zien in hogere kwaliteit in de App RaceFan No1. RaceFan No1 download je hier: Https://r

dinsdag 7 augustus 2018 - 05:03 uur

Op zondagavond na de race in Hongarije is er een feestje geweest in Budapest waar veel coureurs kwamen. Bas en Gerard waren er bij. Deze video was vo...


Bas is live vanaf dé place to be! Hier zijn momenteel de volledige meeste Formule 1 coureurs Komende testdagen kun je bas en ingrid volgen op RaceFan No1!

zondag 29 juli 2018 - 22:41 uur

Bas is live vanaf dé place to be! Hier zijn momenteel de volledige meeste Formule 1 coureurs Komende testdagen kun je bas en ingrid volgen op RaceF...


Bas is live vanaf de Hungaroring bij de driversparade! Komende testdagen kun je bas en ingrid volgen op RaceFan No1!

zondag 29 juli 2018 - 11:39 uur

Bas is live vanaf de Hungaroring bij de driversparade! Komende testdagen kun je bas en ingrid volgen op RaceFan No1!


Het verhaal van de huisstalker...

zaterdag 28 juli 2018 - 09:49 uur

Het verhaal van de huisstalker...


Op de camping in Hockenheim gibt man voll gas! Wil je deze Video eerder zien, in hogere kwaliteit, dan kan dat in onze App RaceFan No1 Https://racefan.enterpire.com/nl/landing Bedankt voor het kijken! groetjes Bas en ingrid

donderdag 26 juli 2018 - 12:47 uur

Op de camping in Hockenheim gibt man voll gas! Wil je deze Video eerder zien, in hogere kwaliteit, dan kan dat in onze App RaceFan No1 Https://race...


De nieuwste video "Hockenheim gibt voll gas!" van Bas van Bodegraven is te zien in de App RaceFan No1 Hier te downloaden : https://racefan.enterpire.com/nl/share/6cbfcbd3-f836-41e0-803a-c75349ace2fd De preview zie je nu hier op #GOMAX

woensdag 25 juli 2018 - 11:06 uur

De nieuwste video "Hockenheim gibt voll gas!" van Bas van Bodegraven is te zien in de App RaceFan No1 Hier te downloaden : https://racefan.enterpir...


En we zijn live in Hockenheim! #Driversparade #GOMAX

zondag 22 juli 2018 - 11:38 uur

En we zijn live in Hockenheim! #Driversparade #GOMAX


#GOMAX gaat zometeen live de driversparade met jullie delen! Voor meer livestreams en video's download onze App RaceFan No1 Https://racefan.enterpire.com/nl/landing

zondag 22 juli 2018 - 11:18 uur

#GOMAX gaat zometeen live de driversparade met jullie delen! Voor meer livestreams en video's download onze App RaceFan No1 Https://racefan.enterpir...


Bas is live @ de #GOMAX meeting in hockenheim

zondag 22 juli 2018 - 09:58 uur

Bas is live @ de #GOMAX meeting in hockenheim


Dag 1 op de camping in Hockenheim! Wil je deze Video eerder zien, en de video van dag 2 al bekijken, dan kan dat in onze App RaceFan No1 Https://racefan.enterpire.com/nl/landing Bedankt voor het kijken! groetjes Bas en ingrid

vrijdag 20 juli 2018 - 13:52 uur

Dag 1 op de camping in Hockenheim! Wil je deze Video eerder zien, en de video van dag 2 al bekijken, dan kan dat in onze App RaceFan No1 Https://rac...


Max z'n lowdown en vooruitblik #GoMax

donderdag 19 juli 2018 - 18:00 uur

Max z'n lowdown en vooruitblik #GoMax


Bas is live vanuit Hockenheim tijdens de pitwalk! En circuit hockenheim maakt er iets moois van!!!

donderdag 19 juli 2018 - 14:41 uur

Bas is live vanuit Hockenheim tijdens de pitwalk! En circuit hockenheim maakt er iets moois van!!!


Bas, ingrid en huisstalker Gerard Mackaaij zijn gearriveerd in hockenheim op de camping, en gaan op onderzoek bij verschillende nationaliteiten op de camping

donderdag 19 juli 2018 - 13:42 uur

Bas, ingrid en huisstalker Gerard Mackaaij zijn gearriveerd in hockenheim op de camping, en gaan op onderzoek bij verschillende nationaliteiten op de...


Bas en ingrid zijn geïnstalleerd op de camping van #Hockenheim en zijn live! De komende twee weken kun je hun dagelijks volgen via video's en livestreams op hun App RaceFan No1 https://racefan.enterpire.com/nl/landing En deze #GOMAX pagina! #Hatsjikide

woensdag 18 juli 2018 - 18:28 uur

Bas en ingrid zijn geïnstalleerd op de camping van #Hockenheim en zijn live! De komende twee weken kun je hun dagelijks volgen via video's en livest...


Bas is trots! Bas heeft namelijk een van onze helden ontmoet, én mogen interviewen! Peter Windsor is een van de beste, zo niet de beste Autosportjournalist naar onze mening, en hij praat met Bas over Max. Ze hebben het onder meer over Bakoe, Monaco, Da

maandag 9 juli 2018 - 14:27 uur

Bas is trots! Bas heeft namelijk een van onze helden ontmoet, én mogen interviewen! Peter Windsor is een van de beste, zo niet de beste Autosportjo...


Max pakt Kimi buitenom terug... IMPOSSIEBLE!!! IMPOSSIEBLE!!! IMPOSSIEBLE!!! MAD MAX!!!

zondag 8 juli 2018 - 16:27 uur

Max pakt Kimi buitenom terug... IMPOSSIEBLE!!! IMPOSSIEBLE!!! IMPOSSIEBLE!!! MAD MAX!!!


Max die buitenom Kimi pareert

zondag 8 juli 2018 - 15:46 uur

Max die buitenom Kimi pareert


Bas is live vanaf silverstone!driversparade Have fun! Onze App kun je hier gratis downloaden : https://racefan.enterpire.com/nl/landing

zondag 8 juli 2018 - 11:41 uur

Bas is live vanaf silverstone!driversparade Have fun! Onze App kun je hier gratis downloaden : https://racefan.enterpire.com/nl/landing


Max Verstappen fans vieren zijn overwinning in Oostenrijk!

donderdag 5 juli 2018 - 22:21 uur

Max Verstappen fans vieren zijn overwinning in Oostenrijk!


Een speciaal liedje voor onze Duitse vrienden ....

maandag 2 juli 2018 - 12:53 uur

Een speciaal liedje voor onze Duitse vrienden ....


Wat heeft Max Verstappen gedaan na de #AustrianGP?

maandag 2 juli 2018 - 10:52 uur

Wat heeft Max Verstappen gedaan na de #AustrianGP?


Bas is live vanuit de fanzone in Oostenrijk! Feestje #GOMAX

zondag 1 juli 2018 - 15:38 uur

Bas is live vanuit de fanzone in Oostenrijk! Feestje #GOMAX


Bas is live voor #GOMAX bij de finish van Max in Oostenrijk !!!! #GOMAX

zondag 1 juli 2018 - 14:28 uur

Bas is live voor #GOMAX bij de finish van Max in Oostenrijk !!!! #GOMAX


Bas neemt de gok, en gaat zo naar het podium en gaat live voor #GOMAX bij de finish van Max in Oostenrijk

zondag 1 juli 2018 - 14:25 uur

Bas neemt de gok, en gaat zo naar het podium en gaat live voor #GOMAX bij de finish van Max in Oostenrijk


De rit van de Max Verstappenfanbus naar Oostenrijk verliep niet geheel zonder horten of stoten..

zondag 1 juli 2018 - 10:52 uur

De rit van de Max Verstappenfanbus naar Oostenrijk verliep niet geheel zonder horten of stoten..


Campinglife perikelen na de kwalificatie met Bas van Bodegraven en ingrid op camping Blauw, rood en geel

zondag 1 juli 2018 - 08:51 uur

Campinglife perikelen na de kwalificatie met Bas van Bodegraven en ingrid op camping Blauw, rood en geel


Bas is live op camping Blauw, rood en geel! Als dat maar goed Gaat!

zaterdag 30 juni 2018 - 20:39 uur

Bas is live op camping Blauw, rood en geel! Als dat maar goed Gaat!


Onze nieuwe #GOMAX teamleden @⁨Charrel Jalving⁩ en @⁨Jeroen van Kesteren⁩ geven er direct gas op! Ze zijn live vanaf de Max Verstappen Village en Max is onderweg!

zaterdag 30 juni 2018 - 17:21 uur

Onze nieuwe #GOMAX teamleden @⁨Charrel Jalving⁩ en @⁨Jeroen van Kesteren⁩ geven er direct gas op! Ze zijn live vanaf de Max Verstappen Village...


En een Sauber

zaterdag 30 juni 2018 - 11:14 uur

En een Sauber


Max viel uit in FP3, en onze nieuwe #GOMAX teamleden @Charreljalving @JeroenKesteren stonden er met hun neus boven op! Als het dan toch gebeurd, dan kunnen we er maar beter bij zijn toch. Tekst aangepast, het was geen schade, motor viel uit.

zaterdag 30 juni 2018 - 11:04 uur

Max viel uit in FP3, en onze nieuwe #GOMAX teamleden @Charreljalving @JeroenKesteren stonden er met hun neus boven op! Als het dan toch gebeurd, dan k...


Sfeerimpressie vanaf de Red Bull Ring in Spielberg met een hi tec hottub en meer. Deze video had je eerder kunnen bekijken in hogere beeld én geluidskwaliteit in onze app RaceFan No1 en die kun je hier gratis downloaden : https://racefan.enterpire.com/nl/

zaterdag 30 juni 2018 - 05:26 uur

Sfeerimpressie vanaf de Red Bull Ring in Spielberg met een hi tec hottub en meer. Deze video had je eerder kunnen bekijken in hogere beeld én geluids...


Charrel en Jeroen zijn live voor #GOMAX in de Formule 2 paddock! Heb je vragen of wil je iets zien? Reageer via de comments en zij proberen het te regelen!

vrijdag 29 juni 2018 - 14:22 uur

Charrel en Jeroen zijn live voor #GOMAX in de Formule 2 paddock! Heb je vragen of wil je iets zien? Reageer via de comments en zij proberen het te reg...


#GOMAX is live vanaf camping Blauw in Oostenrijk! Oei oei...

donderdag 28 juni 2018 - 20:29 uur

#GOMAX is live vanaf camping Blauw in Oostenrijk! Oei oei...


Bas is live vanaf de@redbullring pitwalk,hij gaat dit weekend nog meer streamen vanaf RaceFan No1 en deze #GOMAX pagina. RaceFan No1 download je hier : Https://racefan.enterpire.com/nl/landing

donderdag 28 juni 2018 - 15:23 uur

Bas is live vanaf de@redbullring pitwalk,hij gaat dit weekend nog meer streamen vanaf RaceFan No1 en deze #GOMAX pagina. RaceFan No1 download je hier ...


Deze zomer gaan Bas en ingrid voor RaceFan No1 en #GOMAX circuit-hoppen! Ze rijden van het ene F1 raceweekend naar het andere. En delen hun belevenissen op en rond de circuits met jullie. De toer is begonnen met Frankrijk en ze zijn zojuist in Oostenrij

woensdag 27 juni 2018 - 18:21 uur

Deze zomer gaan Bas en ingrid voor RaceFan No1 en #GOMAX circuit-hoppen! Ze rijden van het ene F1 raceweekend naar het andere. En delen hun beleveni...


Adrian Newey over switch van Renault naar Honda Power

dinsdag 26 juni 2018 - 10:58 uur

Adrian Newey over switch van Renault naar Honda Power


Max Verstappen en Lewis Hamilton over het bocht 1 incident van Vettel - Bottas 2018 French Grand Prix

zondag 24 juni 2018 - 20:04 uur

Max Verstappen en Lewis Hamilton over het bocht 1 incident van Vettel - Bottas 2018 French Grand Prix


Max na de race voor de camera's van SKY-F1

zondag 24 juni 2018 - 17:48 uur

Max na de race voor de camera's van SKY-F1


Deze zomer gaan Bas en ingrid voor RaceFan No1 en #GOMAX circuit-hoppen! Ze rijden van het ene F1 raceweekend naar het andere. En delen hun belevenissen op en rond de circuits met jullie. De toer is begonnen met Frankrijk en woensdag is Oostenrijk al aan

zondag 24 juni 2018 - 12:00 uur

Deze zomer gaan Bas en ingrid voor RaceFan No1 en #GOMAX circuit-hoppen! Ze rijden van het ene F1 raceweekend naar het andere. En delen hun belevenis...


Christian Horner gaat Renault missen, of toch niet?

zondag 24 juni 2018 - 10:45 uur

Christian Horner gaat Renault missen, of toch niet?


Deze zomer gaan Bas en ingrid voor RaceFan No1 en #GOMAX circuit-hoppen! Ze rijden van het ene F1 raceweekend naar het andere. En delen hun belevenissen op en rond de circuits met jullie. De toer is begonnen met Frankrijk en volgende week is Oostenrijk a

zaterdag 23 juni 2018 - 07:17 uur

Deze zomer gaan Bas en ingrid voor RaceFan No1 en #GOMAX circuit-hoppen! Ze rijden van het ene F1 raceweekend naar het andere. En delen hun belevenis...


Voor onze App RaceFan No1 gaat Ingrid regelmatig op zoek naar de ultieme fan! Deze keer heeft ze de grootste Max Verstappen gevonden op Paul Ricard!

vrijdag 22 juni 2018 - 16:41 uur

Voor onze App RaceFan No1 gaat Ingrid regelmatig op zoek naar de ultieme fan! Deze keer heeft ze de grootste Max Verstappen gevonden op Paul Ricard!


Bas is live vanaf Circuit Paul Ricard! #pitwalk Voor meer livestreams en video's in hogere kwaliteit download RaceFan No1 Https://racefan.enterpire.com/nl/landing

donderdag 21 juni 2018 - 15:31 uur

Bas is live vanaf Circuit Paul Ricard! #pitwalk Voor meer livestreams en video's in hogere kwaliteit download RaceFan No1 Https://racefan.enterpire....


Bas en Ingrid zijn gearriveerd op circuit Paul Ricard! Geïnstalleerd en wel. Zometeen is de pitwalk, en ze gaan proberen live te streamen via deze pagina of in beter beeld en betere geluidskwaliteit op de App RaceFan No1. Deze download je hier: Https://

donderdag 21 juni 2018 - 14:11 uur

Bas en Ingrid zijn gearriveerd op circuit Paul Ricard! Geïnstalleerd en wel. Zometeen is de pitwalk, en ze gaan proberen live te streamen via deze ...


"Max is very like Nigel Mansell..."

zaterdag 16 juni 2018 - 15:48 uur

"Max is very like Nigel Mansell..."


Fastest Race Lap Award niet voor Ricciardo ...

zondag 10 juni 2018 - 20:38 uur

Fastest Race Lap Award niet voor Ricciardo ...


Bas van Bodegraven bij BNR's The Friday Move

zondag 10 juni 2018 - 11:06 uur

Bas van Bodegraven bij BNR's The Friday Move


Nog niet vertoonde beelden op de Jumbo Racedagen @ RaceFan No1

vrijdag 8 juni 2018 - 12:00 uur

Nog niet vertoonde beelden op de Jumbo Racedagen @ RaceFan No1


Max is boos!

donderdag 7 juni 2018 - 15:47 uur

Max is boos!


En we zijn onderweg naar The Holland Boat in Monaco! Vandaag zullen we jullie op de hoogte houden dmv livestreams en video's. Aangezien er hoogstwaarschijnlijk continue muziek te horen zal zijn, doen we dit alleen op RaceFan No1 Deze is te downloaden o

zondag 27 mei 2018 - 07:27 uur

En we zijn onderweg naar The Holland Boat in Monaco! Vandaag zullen we jullie op de hoogte houden dmv livestreams en video's. Aangezien er hoogstwaa...


#GOMAX is nu live in Monaco! We zijn gearriveerd in Monaco! Een belevenis op zich! Kijk nu live mee! Op het moment dat Bas in de buurt komt van muziek. Gaan we de livestream stoppen Ivm mogelijkheid tot Blokkade. Binnen 5 minuten zijn we dan live op Ra

vrijdag 25 mei 2018 - 14:57 uur

#GOMAX is nu live in Monaco! We zijn gearriveerd in Monaco! Een belevenis op zich! Kijk nu live mee! Op het moment dat Bas in de buurt komt van muz...


Psychologische oorlogsvoering tussen de teams van de Redbull #GOMAX #DoubleShoey voor de #caravanrace #BOVAG

maandag 21 mei 2018 - 10:23 uur

Psychologische oorlogsvoering tussen de teams van de Redbull #GOMAX #DoubleShoey voor de #caravanrace #BOVAG


Kijk ze uit hun dak gaan!

maandag 21 mei 2018 - 05:38 uur

Kijk ze uit hun dak gaan!


Bas V Bodegraven en Remon de Jong zijn live vanuit hun auto

zondag 20 mei 2018 - 15:23 uur

Bas V Bodegraven en Remon de Jong zijn live vanuit hun auto


Bas en Remon gaan NU het Circuit Zandvoort op met de Caravan voor de jurering nummer 3 Remon de Jong en Bas V Bodegraven team #GOMAX #03

zondag 20 mei 2018 - 14:04 uur

Bas en Remon gaan NU het Circuit Zandvoort op met de Caravan voor de jurering nummer 3 Remon de Jong en Bas V Bodegraven team #GOMAX #03


Hoppa! Daar gaat de caravan van Max tijdens de Jumbo racedagen.

zondag 20 mei 2018 - 12:42 uur

Hoppa! Daar gaat de caravan van Max tijdens de Jumbo racedagen.


Bas is live vanaf Zandvoort en geeft jullie een kijkje in de pitbox van Team #GOMAX en de tegenstanders tijdens de caravanrace! #GOMAX

zondag 20 mei 2018 - 11:04 uur

Bas is live vanaf Zandvoort en geeft jullie een kijkje in de pitbox van Team #GOMAX en de tegenstanders tijdens de caravanrace! #GOMAX


We zijn om 16 uur live vanuit de paddock op Circuit Zandvoort op RaceFan No1 Https://racefan.enterpire.com/nl/landing #GoRaceFans

zaterdag 19 mei 2018 - 13:35 uur

We zijn om 16 uur live vanuit de paddock op Circuit Zandvoort op RaceFan No1 Https://racefan.enterpire.com/nl/landing #GoRaceFans


We zijn live vanaf de hoofdtribune tegenover de pits op RaceFan No1 om 15.30u vanaf het Barcelona circuit op RaceFan No1 Https://racefan.enterpire.com/nl/landing

woensdag 16 mei 2018 - 12:53 uur

We zijn live vanaf de hoofdtribune tegenover de pits op RaceFan No1 om 15.30u vanaf het Barcelona circuit op RaceFan No1 Https://racefan.enterpire.co...


Bas is zometeen na de pauze live op het Circuit de Barcelona-Catalunya in de App RaceFan No1 in topkwaliteit dus! Https://racefan.enterpire.com/nl/landing

dinsdag 15 mei 2018 - 12:00 uur

Bas is zometeen na de pauze live op het Circuit de Barcelona-Catalunya in de App RaceFan No1 in topkwaliteit dus! Https://racefan.enterpire.com/n...


Bas van Bodegraven is live vanaf het Circuit de Barcelona-Catalunya #GOMAX

dinsdag 15 mei 2018 - 10:06 uur

Bas van Bodegraven is live vanaf het Circuit de Barcelona-Catalunya #GOMAX


Bas probeerde zojuist live te gaan vanaf het Circuit de Barcelona-Catalunya, maar vanwege de muziek van de DJ kan dat niet op, en gaat Bas verder op de App RaceFan No1 Die download je hier: Https://racefan.enterpire.com/nl/landing

zondag 13 mei 2018 - 12:29 uur

Bas probeerde zojuist live te gaan vanaf het Circuit de Barcelona-Catalunya, maar vanwege de muziek van de DJ kan dat niet op, en gaat Bas verder op d...


Ingrid en ik mogen morgen mee vliegen met een van deze prachtige helicopers en gaan jullie live laten zien op onze App RaceFan No1 hoe het circuit er van bovenaf uit ziet, ook gaan we even de kustlijn meepakken! Hoe gaaf is dat?! Dit zal plaatsvinden aan

vrijdag 11 mei 2018 - 19:07 uur

Ingrid en ik mogen morgen mee vliegen met een van deze prachtige helicopers en gaan jullie live laten zien op onze App RaceFan No1 hoe het circuit er ...


Bas en ingrid zijn live op de camping in Barcelona. De Nederlanders zorgen weer voor de sfeer! #hatsjikidee #GOMAX Ze gaan komende dagen voornamelijk live op RaceFan No1 Https://racefan.enterpire.com/nl/landing

donderdag 10 mei 2018 - 20:40 uur

Bas en ingrid zijn live op de camping in Barcelona. De Nederlanders zorgen weer voor de sfeer! #hatsjikidee #GOMAX Ze gaan komende dagen voornamelij...


Voor degene die geen Brabants verstaan, dit is Nard, aka de oranje leeuw. Hij heeft 3 uur op zijn koffer moeten wachten. Ik vraag overigens aan hem of hij het niet warm heeft. Dat vindt hij namelijk niet zo leuk omdat iedereen dat altijd vraagt...

donderdag 10 mei 2018 - 15:43 uur

Voor degene die geen Brabants verstaan, dit is Nard, aka de oranje leeuw. Hij heeft 3 uur op zijn koffer moeten wachten. Ik vraag overigens aan hem o...


Zoals jullie weten mogen wij dankzij de BOVAG als #GOMAX team meedoen aan de Red Bull caravanrace tijdens de Jumbo Racedagen op Zandvoort!

donderdag 10 mei 2018 - 13:29 uur

Zoals jullie weten mogen wij dankzij de BOVAG als #GOMAX team meedoen aan de Red Bull caravanrace tijdens de Jumbo Racedagen op Zandvoort!


YESSS!! We're in!! #Monaco #HollandBoat

donderdag 10 mei 2018 - 07:30 uur

YESSS!! We're in!! #Monaco #HollandBoat


Om 15.30 u gaat Bas V Bodegraven live bij het Ayrton Senna monument te imola in de App RaceFan No1 Zeer indrukwekkend om hier te zijn. De App download je hier: Https://racefan.enterpire.com/nl/landing