Persoonlijk Categorieen

Max Verstappen - Gomax

Nieuwe verklaring Horner

zaterdag 14 april 2018 - 05:41 uur

Nieuwe verklaring Horner


Eerste reactie Max "Ein bisschen überholen"

zaterdag 7 april 2018 - 16:52 uur

Eerste reactie Max "Ein bisschen überholen"


Uitleg Livestreams en video's seizoen 2018

donderdag 5 april 2018 - 16:00 uur

Uitleg Livestreams en video's seizoen 2018


Red Bull paintjob DB11 Melbourne

woensdag 21 maart 2018 - 02:40 uur

Red Bull paintjob DB11 Melbourne


Aankomst Max Verstappen in Melbourne

dinsdag 20 maart 2018 - 22:16 uur

Aankomst Max Verstappen in Melbourne


En de winnaar is...

dinsdag 13 maart 2018 - 15:20 uur

En de winnaar is...


Wintertests Formule 1 compilatie deel 1 In de App RaceFan No1 is de nieuwe compilatie te zien: De wintertests zitten er helaas weer op, maar we hebben veel mooie beelden kunnen maken die we natuurlijk met jullie delen. Wat zit er in deel 1: Neuswisse

zondag 11 maart 2018 - 11:34 uur

Wintertests Formule 1 compilatie deel 1 In de App RaceFan No1 is de nieuwe compilatie te zien: De wintertests zitten er helaas weer op, maar we hebb...


Maurice meets Max

zaterdag 10 maart 2018 - 12:49 uur

Maurice meets Max


Bas is live vanaf het circuit de Catalunya! Het is er heerlijk weer, en Bas heeft een mooie locatie in petto. Vanmiddag gaat hij nog een paar keer live via de App RaceFan No1 Https://racefan.enterpire.com/nl/landing

vrijdag 9 maart 2018 - 12:04 uur

Bas is live vanaf het circuit de Catalunya! Het is er heerlijk weer, en Bas heeft een mooie locatie in petto. Vanmiddag gaat hij nog een paar keer l...


Bas van Bodegraven is live voor de laatste keer vandaag vanaf de hoofdtribune, Max is op de baan #GOMAX

donderdag 8 maart 2018 - 15:46 uur

Bas van Bodegraven is live voor de laatste keer vandaag vanaf de hoofdtribune, Max is op de baan #GOMAX


Bas is live! Nu weer op #GOMAX

donderdag 8 maart 2018 - 14:38 uur

Bas is live! Nu weer op #GOMAX


Bas is live! (Er worden hopelijk en hoogstwaarschijnlijk proefstarts gemaakt, mocht dat het geval zijn, zie je het hier.) Meteen daarna is de pitwalk, en Bas zal daar ook bij zijn, en gewoon live blijven. #Enjoy Morgen (donderdag) gaan we live vanaf Ra

woensdag 7 maart 2018 - 16:44 uur

Bas is live! (Er worden hopelijk en hoogstwaarschijnlijk proefstarts gemaakt, mocht dat het geval zijn, zie je het hier.) Meteen daarna is de pitwalk...


Bas is live! Nu op #GOMAX, morgen voor de eerste keer op RaceFan No1!! Testen jullie aub mee? Hier kun je hem downloaden Https://racefan.enterpire.com/nl/landing

woensdag 7 maart 2018 - 14:11 uur

Bas is live! Nu op #GOMAX, morgen voor de eerste keer op RaceFan No1!! Testen jullie aub mee? Hier kun je hem downloaden Https://racefan.enterpire....


Bas is live vanaf circuit de Catalunya VIP

woensdag 7 maart 2018 - 09:31 uur

Bas is live vanaf circuit de Catalunya VIP


Bas, ingrid en hun gasten zijn vandaag VIP, ze zullen ons de hele dag voorzien van video's en livestreams vanaf RaceFan No1 en deze #GOMAX pagina (afwisselend) Hier download je de App: Https://racefan.enterpire.com/nl/landing

woensdag 7 maart 2018 - 09:01 uur

Bas, ingrid en hun gasten zijn vandaag VIP, ze zullen ons de hele dag voorzien van video's en livestreams vanaf RaceFan No1 en deze #GOMAX pagina (afw...


Max heeft flink wat ronden gedraaid op de eerste testdag, en Bas en ingrid waren erbij! Het videoverslag kun je zien op RaceFan No1! Https://racefan.enterpire.com/nl/landing

dinsdag 6 maart 2018 - 14:38 uur

Max heeft flink wat ronden gedraaid op de eerste testdag, en Bas en ingrid waren erbij! Het videoverslag kun je zien op RaceFan No1! Https://racefan....


Vlog 2 dag 4, Bas en Ingrid in de Paddock

zondag 4 maart 2018 - 09:02 uur

Vlog 2 dag 4, Bas en Ingrid in de Paddock


Deel 1 van de nieuwste video van Bas staat in de App RaceFan No1

vrijdag 2 maart 2018 - 15:45 uur

Deel 1 van de nieuwste video van Bas staat in de App RaceFan No1


Prachtige beelden vanaf unieke locatie op het circuit de Catalunya! Bas had een geweldige livestream vanaf een fantastische locatie op het circuit de Catalunya! Maar omdat er muziek op de achtergrond is, hebben we hem niet op Facebook kunnen laten staa

donderdag 1 maart 2018 - 17:11 uur

Prachtige beelden vanaf unieke locatie op het circuit de Catalunya! Bas had een geweldige livestream vanaf een fantastische locatie op het circuit d...


Bas van Bodegraven is live voor de laatste keer vandaag vanaf het circuit de catalunya tijdens de Wintertests! En deze keer vanuit een hele hele mooie locatie...

donderdag 1 maart 2018 - 15:10 uur

Bas van Bodegraven is live voor de laatste keer vandaag vanaf het circuit de catalunya tijdens de Wintertests! En deze keer vanuit een hele hele mooi...


Bas is weer live, Max op de baan! Wil je de video's en livestreams vanuit Barcelona van Bas niet meer missen, kijk dan in de App RaceFan No1 Https://racefan.enterpire.com/nl/landing

donderdag 1 maart 2018 - 12:59 uur

Bas is weer live, Max op de baan! Wil je de video's en livestreams vanuit Barcelona van Bas niet meer missen, kijk dan in de App RaceFan No1 Https:...


En ja hoor Bas van Bodegraven is weer live vanaf het circuit de Catalunya vanaf een toplocatie en Max is op de baan!

donderdag 1 maart 2018 - 11:53 uur

En ja hoor Bas van Bodegraven is weer live vanaf het circuit de Catalunya vanaf een toplocatie en Max is op de baan!


De eerste beelden van de ochtendtraining op een natte baan van dag 4 zijn nu te zien op RaceFan No1, Hier de preview. RaceFan No1 : Https://racefan.enterpire.com/nl/landing #Enjoy

donderdag 1 maart 2018 - 10:58 uur

De eerste beelden van de ochtendtraining op een natte baan van dag 4 zijn nu te zien op RaceFan No1, Hier de preview. RaceFan No1 : Https://racefan....


Als de coureurs geen rondje circuit doen, doen Bas en Ingrid het zelf wel!

woensdag 28 februari 2018 - 12:13 uur

Als de coureurs geen rondje circuit doen, doen Bas en Ingrid het zelf wel!


Max Verstappen positief over #RB14..

dinsdag 27 februari 2018 - 22:20 uur

Max Verstappen positief over #RB14..


Belangrijke mededeling van Bas

dinsdag 27 februari 2018 - 17:09 uur

Belangrijke mededeling van Bas


Week 1 Dag 2 Laaste keer live vandaag! De druppels vallen, én sneeuwvlokken! En Max geeft weer gas met de RB14! En Bas van Bodegraven zorgt dat we we live bij zijn vanaf het circuit de Catalunya! #Enjoy #GOMAX Wil je niets meer missen? Download dan

dinsdag 27 februari 2018 - 15:29 uur

Week 1 Dag 2 Laaste keer live vandaag! De druppels vallen, én sneeuwvlokken! En Max geeft weer gas met de RB14! En Bas van Bodegraven zorgt dat we ...


Week 1 Dag 2 En Max geeft weer gas met de RB14! En Bas van Bodegraven zorgt dat we we live bij zijn vanaf het circuit de Catalunya! #Enjoy #GOMAX Wil je niets meer missen? Download dan onze App RaceFan No1 https://racefan.enterpire.com/nl/landing

dinsdag 27 februari 2018 - 15:11 uur

Week 1 Dag 2 En Max geeft weer gas met de RB14! En Bas van Bodegraven zorgt dat we we live bij zijn vanaf het circuit de Catalunya! #Enjoy #GOMAX ...


Dag 2 Update 2

dinsdag 27 februari 2018 - 14:16 uur

Dag 2 Update 2


Week 1 Dag 2 Het gaat eindelijk gebeuren! Max gaat achter het stuur plaats nemen van de RB14! En Bas van Bodegraven zorgt dat we we live bij zijn vanaf het circuit de Catalunya! #Enjoy #GOMAX Wil je niets meer missen? Download dan onze App RaceFan No

dinsdag 27 februari 2018 - 11:57 uur

Week 1 Dag 2 Het gaat eindelijk gebeuren! Max gaat achter het stuur plaats nemen van de RB14! En Bas van Bodegraven zorgt dat we we live bij zijn van...


Week 1 Dag 2 Bas van Bodegraven is live vanaf het circuit de Catalunya! #Enjoy #GOMAX Wil je niets meer missen? Download dan onze App RaceFan No1 https://racefan.enterpire.com/nl/landing En volg ons op deze #GOMAX pagina en Max Verstappen Latest

dinsdag 27 februari 2018 - 11:05 uur

Week 1 Dag 2 Bas van Bodegraven is live vanaf het circuit de Catalunya! #Enjoy #GOMAX Wil je niets meer missen? Download dan onze App RaceFan No1...


2018 Wintertest #F1 Dag-2 Update-1

dinsdag 27 februari 2018 - 10:38 uur

2018 Wintertest #F1 Dag-2 Update-1


De eerste meters van Max in de RB14! #GOMAX Delen wordt zeer gewaardeerd! Video by Bas van Bodegraven.

dinsdag 27 februari 2018 - 08:33 uur

De eerste meters van Max in de RB14! #GOMAX Delen wordt zeer gewaardeerd! Video by Bas van Bodegraven.


Samenvatting Dag1 Wintertest Barcelona 2018

dinsdag 27 februari 2018 - 07:00 uur

Samenvatting Dag1 Wintertest Barcelona 2018


F1 2018 Barcelona Test 1, Day 1 - Ted's Notebook

maandag 26 februari 2018 - 23:09 uur

F1 2018 Barcelona Test 1, Day 1 - Ted's Notebook


Paddock Uncut - F1 wintertest 2018 Barcelona Test 1, Day 1

maandag 26 februari 2018 - 22:39 uur

Paddock Uncut - F1 wintertest 2018 Barcelona Test 1, Day 1


Hoogtepunten van dag 1 in topkwaliteit

maandag 26 februari 2018 - 21:17 uur

Hoogtepunten van dag 1 in topkwaliteit


Wintertest 2018 Dag-1 Update-2 SKy Sports F1

maandag 26 februari 2018 - 14:30 uur

Wintertest 2018 Dag-1 Update-2 SKy Sports F1


Wintertest Dag1 ochtend update met Rachel van SKY Sports F1.

maandag 26 februari 2018 - 13:36 uur

Wintertest Dag1 ochtend update met Rachel van SKY Sports F1.


Force India en Toro Rosso onthullen hun 2018 auto's

maandag 26 februari 2018 - 11:58 uur

Force India en Toro Rosso onthullen hun 2018 auto's


start van de #F1 wintertest op het circuit van Barcelona

maandag 26 februari 2018 - 11:16 uur

start van de #F1 wintertest op het circuit van Barcelona


Bas V Bodegraven is weer live vanaf het circuit de Catalunya, maar nu vanaf Pelouse! Alle nieuwste F1 auto's draaien nu hun testronden als voorbereiding op het nieuwe seizoen, óók de RB14! Delen wordt zeer gewaardeerd! Door ons, én door je vrienden!

maandag 26 februari 2018 - 10:05 uur

Bas V Bodegraven is weer live vanaf het circuit de Catalunya, maar nu vanaf Pelouse! Alle nieuwste F1 auto's draaien nu hun testronden als voorberei...


Daniel Ricciardo in de RB14 op het circuit de Catalunya! Topkwaliteit Voor de hele video waar Daniel de pits uit rijdt, volle snelheid en in volledige slowmotion kun je hem bekijken in de App RaceFan No1: HIER: https://racefan.enterpire.com/nl/share/6

maandag 26 februari 2018 - 09:40 uur

Daniel Ricciardo in de RB14 op het circuit de Catalunya! Topkwaliteit Voor de hele video waar Daniel de pits uit rijdt, volle snelheid en in volledi...


Bas V Bodegraven is live vanaf het Circuit de Barcelona-Catalunya waar alle nieuwste F11 auto's nu de baan op gaan! Delen wordt zeer gewaardeerd! Door ons, én door je vrienden! Wil je ons volgen tijdens de wintertests download dan RaceFan No1 hier: htt

maandag 26 februari 2018 - 07:59 uur

Bas V Bodegraven is live vanaf het Circuit de Barcelona-Catalunya waar alle nieuwste F11 auto's nu de baan op gaan! Delen wordt zeer gewaardeerd! Doo...


Wintertest 2018 Dag van vertrek!

zondag 25 februari 2018 - 21:08 uur

Wintertest 2018 Dag van vertrek!


Hoe mis ik niets van de wintertests?

zaterdag 24 februari 2018 - 09:35 uur

Hoe mis ik niets van de wintertests?


#RB14 shakedown op Silverstone

maandag 19 februari 2018 - 16:37 uur

#RB14 shakedown op Silverstone


Carbagerun 2018

zaterdag 17 februari 2018 - 10:30 uur

Carbagerun 2018


FUN AT THE CARBAGERUN!

donderdag 15 februari 2018 - 05:57 uur

FUN AT THE CARBAGERUN!


Carbagerun dag 5 (laatste dag)

dinsdag 13 februari 2018 - 15:15 uur

Carbagerun dag 5 (laatste dag)


WINTERTEST 2018 PRIJSVRAAG!

zondag 11 februari 2018 - 08:00 uur

WINTERTEST 2018 PRIJSVRAAG!


Dag 4 van de CarbageRun van Roemenië naar Hongarije

vrijdag 9 februari 2018 - 14:50 uur

Dag 4 van de CarbageRun van Roemenië naar Hongarije


Carbage run dag 3: van Servië naar Roemenië

donderdag 8 februari 2018 - 14:34 uur

Carbage run dag 3: van Servië naar Roemenië


Carbagerun dag 2: van Ljubjana naar Belgrado

woensdag 7 februari 2018 - 15:11 uur

Carbagerun dag 2: van Ljubjana naar Belgrado


En de winnaar is... Dit wordt een hele leuke opdracht! #CarbageRun #GOMAX

dinsdag 6 februari 2018 - 09:58 uur

En de winnaar is... Dit wordt een hele leuke opdracht! #CarbageRun #GOMAX


Team #GOMAX en RaceFan No1 zijn vertrokken naar München

maandag 5 februari 2018 - 18:33 uur

Team #GOMAX en RaceFan No1 zijn vertrokken naar München


#CarbageRun dag1 Bas van Bodegraven is live vanaf de startplaats in München. Hatsjikidee! #GOMAX #GoRaceFans No1

maandag 5 februari 2018 - 07:22 uur

#CarbageRun dag1 Bas van Bodegraven is live vanaf de startplaats in München. Hatsjikidee! #GOMAX #GoRaceFans No1


We zijn vertrokken!

zondag 4 februari 2018 - 11:18 uur

We zijn vertrokken!


#GOMAX goes Carbagerun

zaterdag 3 februari 2018 - 07:00 uur

#GOMAX goes Carbagerun


#Dubbelinterview Max Verstappen en MotoGP kampioen Marc Marquez

zondag 28 januari 2018 - 14:55 uur

#Dubbelinterview Max Verstappen en MotoGP kampioen Marc Marquez


Hoonigan Racing SEMA Max Verstappen

maandag 25 december 2017 - 14:17 uur

Hoonigan Racing SEMA Max Verstappen


Wishing you all a very happy festive season from Daniel and Max!

donderdag 21 december 2017 - 13:26 uur

Wishing you all a very happy festive season from Daniel and Max!


Wij presenteren u...Het Penny de Jager SHOWBALLET!!!

woensdag 20 december 2017 - 19:55 uur

Wij presenteren u...Het Penny de Jager SHOWBALLET!!!


Marko Lauda Benoit bij Servus TV

woensdag 20 december 2017 - 12:39 uur

Marko Lauda Benoit bij Servus TV


THE 2017 DEMO TAPES

dinsdag 19 december 2017 - 15:31 uur

THE 2017 DEMO TAPES


Voor het 3e jaar op rij wint Max Verstappen de FIA Personality...

vrijdag 8 december 2017 - 23:58 uur

Voor het 3e jaar op rij wint Max Verstappen de FIA Personality...


Daniel Ricciardo's HILARIOUS alternative F1 2017 awards!

dinsdag 5 december 2017 - 22:49 uur

Daniel Ricciardo's HILARIOUS alternative F1 2017 awards!


LIVE VERLOTING VAN DE #GOMAX VLAG!

zondag 3 december 2017 - 10:59 uur

LIVE VERLOTING VAN DE #GOMAX VLAG!


Wat vind een marshall van de nieuwe App RaceFan No1?

zaterdag 2 december 2017 - 16:05 uur

Wat vind een marshall van de nieuwe App RaceFan No1?


Zaterdag gaan we 10 namen geheel random kiezen uit alle leden die andere fans toegevoegd hebben aan Max Verstappen Latest News! En zondag gaan we op een héél moderne manier (bingo...)

dinsdag 28 november 2017 - 18:50 uur

Zaterdag gaan we 10 namen geheel random kiezen uit alle leden die andere fans toegevoegd hebben aan Max Verstappen Latest News! En zondag gaan we op ...


Deze #GOMAX vlag kun je gewoon WINNEN!

zaterdag 25 november 2017 - 21:35 uur

Deze #GOMAX vlag kun je gewoon WINNEN!


Daniel Ricciardo en Max Verstappen donderdag interviews voor C...

donderdag 23 november 2017 - 18:45 uur

Daniel Ricciardo en Max Verstappen donderdag interviews voor C...


Max Verstappen & Daniel Ricciardo interview uit SKY Sports F1 ...

donderdag 23 november 2017 - 18:32 uur

Max Verstappen & Daniel Ricciardo interview uit SKY Sports F1 ...


2017 Abu Dhabi - Drivers Press Conference - Part 2

donderdag 23 november 2017 - 12:56 uur

2017 Abu Dhabi - Drivers Press Conference - Part 2


SKY Sports F1 Report #AbuDhabiGP

woensdag 22 november 2017 - 22:42 uur

SKY Sports F1 Report #AbuDhabiGP


Alonso voorspelt titelkandidaten 2018

maandag 20 november 2017 - 17:52 uur

Alonso voorspelt titelkandidaten 2018


LAATSTE POGING!

zondag 19 november 2017 - 14:10 uur

LAATSTE POGING!


Bas van Bodegraven is NOG EEN KEER live vanaf Circuit Zandvoort op droomautodag! Hier mogen kinderen die een zware tijd doormaken of hebben doorgemaakt met de mooiste auto's meerijden! #GoDroomautodag

zondag 19 november 2017 - 13:50 uur

Bas van Bodegraven is NOG EEN KEER live vanaf Circuit Zandvoort op droomautodag! Hier mogen kinderen die een zware tijd doormaken of hebben doorgem...


Bas van Bodegraven is live vanaf Circuit Zandvoort op droomautodag! Hier mogen kinderen die een zware tijd doormaken of hebben doorgemaakt met de mooiste auto's meerijden! #GoDroomautodag

zondag 19 november 2017 - 13:32 uur

Bas van Bodegraven is live vanaf Circuit Zandvoort op droomautodag! Hier mogen kinderen die een zware tijd doormaken of hebben doorgemaakt met de mo...


Supergaaf interview van Martin Brundle met Max Verstappen

zondag 12 november 2017 - 20:00 uur

Supergaaf interview van Martin Brundle met Max Verstappen


Daniel Ricciardo & Max Verstappen na #FP2 #BrasilGP voor de ca...

vrijdag 10 november 2017 - 19:02 uur

Daniel Ricciardo & Max Verstappen na #FP2 #BrasilGP voor de ca...


#BrasilGP Christian Horner na #FP1 voor de camera's van SKY Sp...

vrijdag 10 november 2017 - 18:11 uur

#BrasilGP Christian Horner na #FP1 voor de camera's van SKY Sp...


"My car is not a girl, it's a guy"

donderdag 9 november 2017 - 22:35 uur

"My car is not a girl, it's a guy"


Max Verstappen Sportjournaal 9-11-2017

donderdag 9 november 2017 - 18:14 uur

Max Verstappen Sportjournaal 9-11-2017


Murray Walker - Fenomeen

dinsdag 31 oktober 2017 - 21:27 uur

Murray Walker - Fenomeen


Max grapt op SKY Sports F1

zondag 29 oktober 2017 - 21:59 uur

Max grapt op SKY Sports F1


Red Bull Racing editie V12 Vantage S

zaterdag 28 oktober 2017 - 16:30 uur

Red Bull Racing editie V12 Vantage S


Max Verstappen interviews met SKY en NBC

vrijdag 27 oktober 2017 - 00:04 uur

Max Verstappen interviews met SKY en NBC


Persco #MexicanGP met Max Verstappen

donderdag 26 oktober 2017 - 17:02 uur

Persco #MexicanGP met Max Verstappen


interview met Max Verstappen bij Peptalk

maandag 23 oktober 2017 - 20:04 uur

(Video) Het hele interview met Max Verstappen bij Peptalk op Ziggo Sport. #GoMax Max blikt terug op de #USGP en maakt ook duidelijk dat zijn uitsprake...


Ja/Nee Paul Stoddard

zaterdag 21 oktober 2017 - 11:59 uur

Paul Stoddard, voormalig eigenaar van F1 Minardi-team, is deze keer het slachtoffer van de beruchte ja/nee van Jack & Olav. Credits: Ziggo Sport F1


Max Verstappen & Daniel Ricciardo spelen een spelletje America...

zaterdag 21 oktober 2017 - 05:04 uur

De Red Bull Racing multi talenten Max Verstappen & Daniel Ricciardo spelen een spelletje American Football All credits by: Red Bull Racing "Max and D...


Christian Horner ban #FP1 #USGP

vrijdag 20 oktober 2017 - 18:09 uur

(Video) Christian Horner na #FP1 #USGP over de contractverlenging van Max Verstappen en de toekomst van Red Bull Racing met het oog op 2021 en verder....


Withstand The Force

dinsdag 17 oktober 2017 - 12:10 uur

(Video) Withstand The Force – Red Bull’s Daniel Ricciardo & Max Verstappen On F1 Race Preparation #GoMax Credits: Mobil 1 The Grid From the days ...


Max Verstappen blikt vooruit op #USGP

maandag 16 oktober 2017 - 12:03 uur

(Video) Max Verstappen blikt vooruit op #USGP #GoMax Credits: Mobil1 The Grid


onboard met Max Verstappen #JapaneseGP

donderdag 12 oktober 2017 - 18:40 uur

(Video) Onboard met Max Verstappen #JapaneseGP #GoMax Na de heerlijke overwinning in Maleisië kwam voor het tweede jaar op rij een geweldige P2 op Su...


Lowdown #JapaneseGP

woensdag 11 oktober 2017 - 17:42 uur

Another good weekend in Asia for @Max33Verstappen!


Zoals jullie weten zei Max Verstappen na zijn winst in Japan dat hij het vliegtuig af ging breken

zondag 8 oktober 2017 - 14:13 uur

Zoals jullie weten zei Max Verstappen na zijn winst in Japan dat hij het vliegtuig af ging breken


Mega vette start van Max gezien vanuit onboard bij Max!

zondag 8 oktober 2017 - 12:44 uur

Absolute #MustSee Max Verstappen laat even zien hoe je moet starten! #GOMAX BAM


Dr Helmut Marko na #JapaneseGP