Persoonlijk Categorieen

Max Verstappen - Gomax

En dan staat ineens de brandweer op je campingstoep!

vrijdag 26 juli 2019 - 07:41 uur

En dan staat ineens de brandweer op je campingstoep!


Wij zijn onderweg naar de GP van Hockenheim, hierna alleen nog Spa hoogstwaarschijnlijk. Zoals overal momenteel, is de hitte niet te doen. Onze nieuwe sponsor nieuwe huizen Keukens en Vloeren www.nnbv.nl had een idee, en dat idee hebben wij uitgevoerd!

donderdag 25 juli 2019 - 14:19 uur

Wij zijn onderweg naar de GP van Hockenheim, hierna alleen nog Spa hoogstwaarschijnlijk. Zoals overal momenteel, is de hitte niet te doen. Onze nieuw...


#GOMAX komt bij je langs deze zomer...

zondag 7 juli 2019 - 13:40 uur

#GOMAX komt bij je langs deze zomer...


Feestje in de fanzone! #GOMAX Voor de oplettende kijker, de reden dat Ingrid haar "buren" bij de broekriem pakte, was het hoogteverschil

zondag 30 juni 2019 - 19:36 uur

Feestje in de fanzone! #GOMAX Voor de oplettende kijker, de reden dat Ingrid haar "buren" bij de broekriem pakte, was het hoogteverschil


Bas is live vanaf de fanzone! #Waarisdatfeestje #GOMAX (verbinding is traag, maar we doen ons best!

zondag 30 juni 2019 - 16:17 uur

Bas is live vanaf de fanzone! #Waarisdatfeestje #GOMAX (verbinding is traag, maar we doen ons best!


Bas is weer live vanuit Oostenrijk! #GOMAX

zondag 30 juni 2019 - 12:31 uur

Bas is weer live vanuit Oostenrijk! #GOMAX


Bas is live vanaf de Red Bull tribune bij de legends parade met onder andere Jos Verstappen! #GoJos

zondag 30 juni 2019 - 11:17 uur

Bas is live vanaf de Red Bull tribune bij de legends parade met onder andere Jos Verstappen! #GoJos


Red bull airshow live!

zaterdag 29 juni 2019 - 16:01 uur

Red bull airshow live!


Christian Horner is live in de fanzone

zaterdag 29 juni 2019 - 15:02 uur

Christian Horner is live in de fanzone


Bas en Ingrid zijn live vanaf de camping in Oostenrijk, en we gaan de eerste F1 LIVE QUIZ doen op de #GOMAX pagina! Iedereen kan winnen! (De #GOMAX pagina liken en het bericht delen wordt gewaardeerd) Zet in de reacties welke plek je denkt dat Max gaat

vrijdag 28 juni 2019 - 18:36 uur

Bas en Ingrid zijn live vanaf de camping in Oostenrijk, en we gaan de eerste F1 LIVE QUIZ doen op de #GOMAX pagina! Iedereen kan winnen! (De #GOMAX...


Bas V Bodegraven is live vanuit de fanzone in Oostenrijk Ondertussen de #GOMAX pagina liken, wordt zeer gewaardeerd

vrijdag 28 juni 2019 - 15:31 uur

Bas V Bodegraven is live vanuit de fanzone in Oostenrijk Ondertussen de #GOMAX pagina liken, wordt zeer gewaardeerd


Storm in Oostenrijk? Bas is live

donderdag 27 juni 2019 - 16:57 uur

Storm in Oostenrijk? Bas is live


Bas V Bodegraven is live vanaf de pitwalk in Oostenrijk

donderdag 27 juni 2019 - 14:52 uur

Bas V Bodegraven is live vanaf de pitwalk in Oostenrijk


Voor wie de livestream gemist heeft, MaxVerstappen rijdt Schlossberg Graz op, en Bas V Bodegraven stond eerste rang!

woensdag 26 juni 2019 - 17:57 uur

Voor wie de livestream gemist heeft, MaxVerstappen rijdt Schlossberg Graz op, en Bas V Bodegraven stond eerste rang!


LIVE! Max Verstappen rijdt in de Red Bull rb7 vol gas de berg op inclusief Donuts!

woensdag 26 juni 2019 - 09:58 uur

LIVE! Max Verstappen rijdt in de Red Bull rb7 vol gas de berg op inclusief Donuts!


Hallo allemaal! MaxVerstappen gaat HIER morgen omhoog MET de RB7 Bas en Ingrid laten jullie nu zien waar dat plaats gaat vinden. Én waarom Max hoogstwaarschijnlijk geen donuts

dinsdag 25 juni 2019 - 18:36 uur

Hallo allemaal! MaxVerstappen gaat HIER morgen omhoog MET de RB7 Bas en Ingrid laten jullie nu zien waar dat plaats gaat vinden. Én waarom Max hoog...


Franse t-shirt massaal gedeeld ...

zondag 23 juni 2019 - 12:47 uur

Franse t-shirt massaal gedeeld ...


Zojuist opgenomen door Bas V Bodegraven in de paddock. Zeer leuk gesprek met Max Verstappen!

zondag 19 mei 2019 - 17:06 uur

Zojuist opgenomen door Bas V Bodegraven in de paddock. Zeer leuk gesprek met Max Verstappen!


Zojuist opgenomen door Bas V Bodegraven in de paddock. Zeer leuk gesprek met Max Verstappen!

zondag 19 mei 2019 - 10:02 uur

Zojuist opgenomen door Bas V Bodegraven in de paddock. Zeer leuk gesprek met Max Verstappen!


2e poging Max gaat vol gas op de jumbo racedagen in Zandvoort , en Bas is live! #GOMAX Zoals de meesten van jullie wel weten, is het nog niet mogelijk om tickets voor de GP van Zandvoort te kopen. Schrijf je in voor de nieuwsbrief van Bas van Bodegrave

zaterdag 18 mei 2019 - 14:19 uur

2e poging Max gaat vol gas op de jumbo racedagen in Zandvoort , en Bas is live! #GOMAX Zoals de meesten van jullie wel weten, is het nog niet mogel...


Max gaat vol gas op de jumbo racedagen in Zandvoort , en Bas is live! #GOMAX Zoals de meesten van jullie wel weten, is het nog niet mogelijk om tickets voor de GP van Zandvoort te kopen. Schrijf je in voor de nieuwsbrief van Bas van Bodegraven Reizen en

zaterdag 18 mei 2019 - 14:17 uur

Max gaat vol gas op de jumbo racedagen in Zandvoort , en Bas is live! #GOMAX Zoals de meesten van jullie wel weten, is het nog niet mogelijk om tick...


Max draait zijn eerste donuts op de jumbo racedagen, en Bas is live! Zoals de meesten van jullie wel weten, is het nog niet mogelijk om tickets voor de GP van Zandvoort te kopen. Schrijf je in voor de nieuwsbrief van Bas van Bodegraven Reizen en Tickets

zaterdag 18 mei 2019 - 08:53 uur

Max draait zijn eerste donuts op de jumbo racedagen, en Bas is live! Zoals de meesten van jullie wel weten, is het nog niet mogelijk om tickets voor...


dinsdag 14 mei 2019 - 19:29 uur


De Formule 1 komt terug naar Nederland!

maandag 13 mei 2019 - 19:45 uur

De Formule 1 komt terug naar Nederland!


"Slam it in reverse, and don't look in your mirrors!"

maandag 29 april 2019 - 02:34 uur

"Slam it in reverse, and don't look in your mirrors!"


BREAKING!

zaterdag 27 april 2019 - 06:33 uur

BREAKING!


(Onze fanclub liken wordt zeer gewaardeerd) Vandaag hebben we dan misschien niet zo'n spannende race gezien. #understatement En ook het gevecht tussen Leclerc en Max was niet wat we er van hoopten. Maar op 22-09-2013 (nog maar 5.5 jaar geleden!

zondag 14 april 2019 - 12:05 uur

(Onze fanclub liken wordt zeer gewaardeerd) Vandaag hebben we dan misschien niet zo'n spannende race gezien. #understatement En ook het gevecht tusse...


Nu Haasf1 een nieuwe hoofdsponsor heeft, namelijk Richenergy , wilden wij wel eens weten wat nou het beste werkt! Rich Energy of Red Bull

woensdag 20 maart 2019 - 08:22 uur

Nu Haasf1 een nieuwe hoofdsponsor heeft, namelijk Richenergy , wilden wij wel eens weten wat nou het beste werkt! Rich Energy of Red Bull


Delen wordt gewaardeerd. Bas is live vanaf het circuit in Barcelona! Afgelopen week streamde de FIA zelf live via https://www.formula1.com/en/subscribe-to-f1-tv-pro.html#nl En dat gaan ze het komend jaar ook doen! Dus voor maar €65,00 per jaar heb je

woensdag 27 februari 2019 - 16:08 uur

Delen wordt gewaardeerd. Bas is live vanaf het circuit in Barcelona! Afgelopen week streamde de FIA zelf live via https://www.formula1.com/en/subs...


Delen wordt gewaardeerd. Max rijdt, en Bas is live vanaf het circuit in Barcelona! Afgelopen week streamde de FIA zelf live via https://www.formula1.com/en/subscribe-to-f1-tv-pro.html#nl En dat gaan ze het komend jaar ook doen! Dus voor maar €65,00 p

woensdag 27 februari 2019 - 10:51 uur

Delen wordt gewaardeerd. Max rijdt, en Bas is live vanaf het circuit in Barcelona! Afgelopen week streamde de FIA zelf live via https://www.formul...


Bas is voor de tweede keer live vanaf het circuit in Barcelona! Afgelopen week streamde de FIA zelf live via https://www.formula1.com/en/subscribe-to-f1-tv-pro.html#nl En dat gaan ze het komend jaar ook doen! Dus voor maar €65,00 per jaar heb je pracht

dinsdag 26 februari 2019 - 15:07 uur

Bas is voor de tweede keer live vanaf het circuit in Barcelona! Afgelopen week streamde de FIA zelf live via https://www.formula1.com/en/subscribe-t...


Jawel! Bas is weer live vanaf het circuit in Barcelona! Afgelopen week streamde de FIA zelf live via https://www.formula1.com/en/subscribe-to-f1-tv-pro.html#nl En dat gaan ze het komend jaar ook doen! Dus voor maar €65,00 per jaar heb je prachtig HD-be

dinsdag 26 februari 2019 - 11:11 uur

Jawel! Bas is weer live vanaf het circuit in Barcelona! Afgelopen week streamde de FIA zelf live via https://www.formula1.com/en/subscribe-to-f1-tv-...


Wat vinden jullie van de P1Box

zaterdag 2 februari 2019 - 15:50 uur

Wat vinden jullie van de P1Box


Zijn julie ook al langs het hoofdkantoor van G-Star RAW gereden over de A10 ter hoogte van knooppunt Amstel? Als je héél goed oplet zie je een kleine reclame uiting van G Star met Max Verstappen...

maandag 7 januari 2019 - 10:09 uur

Zijn julie ook al langs het hoofdkantoor van G-Star RAW gereden over de A10 ter hoogte van knooppunt Amstel? Als je héél goed oplet zie je een kle...


WHAHAHAHA

vrijdag 7 december 2018 - 21:55 uur

WHAHAHAHA


Dr Helmut Marko is ook woest!

zondag 11 november 2018 - 20:06 uur

Dr Helmut Marko is ook woest!


Max is boos...

zondag 11 november 2018 - 18:59 uur

Max is boos...


zaterdag 27 oktober 2018 - 08:37 uur


Unieke beelden van de Fly By in Austin!

woensdag 24 oktober 2018 - 18:18 uur

Unieke beelden van de Fly By in Austin!


Peter Windsor en Kevin Magnussen over Max Verstappen

woensdag 24 oktober 2018 - 14:53 uur

Peter Windsor en Kevin Magnussen over Max Verstappen


Super grappige reclame van Ziggo! Jacco Doornik bedankt voor de tip!

woensdag 24 oktober 2018 - 03:40 uur

Super grappige reclame van Ziggo! Jacco Doornik bedankt voor de tip!


Uitslag prijsvraag! Het zit er weer op voor Charrel Jalving en Floris Wijers As we speak vliegen ze terug naar Nederland! Heren, jullie zijn toppers, we hebben genoten van jullie livestreams en video's, en we gaan nog genieten van de video's die we deze

dinsdag 23 oktober 2018 - 06:43 uur

Uitslag prijsvraag! Het zit er weer op voor Charrel Jalving en Floris Wijers As we speak vliegen ze terug naar Nederland! Heren, jullie zijn toppers...


@CharrelJalving is samen met @Floriswijers in de USA

zondag 21 oktober 2018 - 20:49 uur

@CharrelJalving is samen met @Floriswijers in de USA


Charrel en Floris nemen ons mee in de Paddock in Austin!

zondag 21 oktober 2018 - 00:05 uur

Charrel en Floris nemen ons mee in de Paddock in Austin!


MAX VERSTAPPEN IS AANGEHOUDEN!

zaterdag 20 oktober 2018 - 14:45 uur

MAX VERSTAPPEN IS AANGEHOUDEN!


@CharrelJalving is samen met @Floriswijers in de USA

vrijdag 19 oktober 2018 - 18:06 uur

@CharrelJalving is samen met @Floriswijers in de USA


@CharrelJalving is samen met @Floriswijers in de USA

donderdag 18 oktober 2018 - 21:13 uur

@CharrelJalving is samen met @Floriswijers in de USA


Wij hebben iets ontzettend gaaf in de planning de komende week! RaceFan No1 teamlid Charrel Jalving & F1 E-Sporter Floris Wijers gaan zometeen vertrekken naar de USA voor de GP van Amerika op het Circuit of The Americas! Charrel en Floris kennende gaa

maandag 15 oktober 2018 - 12:35 uur

Wij hebben iets ontzettend gaaf in de planning de komende week! RaceFan No1 teamlid Charrel Jalving & F1 E-Sporter Floris Wijers gaan zometeen vertr...


Onze zeer gewaardeerde beheerder van het eerste uur Tom Küsters

zondag 23 september 2018 - 10:07 uur

Onze zeer gewaardeerde beheerder van het eerste uur Tom Küsters


P2 voor Max Verstappen SingaporeGP

zondag 16 september 2018 - 14:08 uur

P2 voor Max Verstappen SingaporeGP


P2 kwalificatie SingaporeGP voor Max Verstappen!!

zaterdag 15 september 2018 - 14:09 uur

P2 kwalificatie SingaporeGP voor Max Verstappen!!


Bas is live bij de driversparade at Monza

zondag 2 september 2018 - 11:25 uur

Bas is live bij de driversparade at Monza


Campinglife at Monza! Bas en ingrid zijn op dé circuitcamping aan de baan, en maakte deze sfeerimpressie. Wil je meer van dit soort video's zien. Dan kan dat op onze App RaceFan No1. Https://racefan.enterpire.com/nl/landing

zondag 2 september 2018 - 06:11 uur

Campinglife at Monza! Bas en ingrid zijn op dé circuitcamping aan de baan, en maakte deze sfeerimpressie. Wil je meer van dit soort video's zien. ...


We zijn live vanaf de circuitcamping Monza Eni Circuit #hatsjikidee

zaterdag 1 september 2018 - 19:32 uur

We zijn live vanaf de circuitcamping Monza Eni Circuit #hatsjikidee


Italiaanse taferelen bij de start van de pitwalk! En Bas is er bij! #GOMAX

donderdag 30 augustus 2018 - 14:41 uur

Italiaanse taferelen bij de start van de pitwalk! En Bas is er bij! #GOMAX


De avond valt, een gedeelte van de gasten van de camping gaat naar huis, en degene die overblijven gaan nog een keer los omdat het kan! Bas en ingrid doen verslag live vanaf de camping.

zondag 26 augustus 2018 - 19:16 uur

De avond valt, een gedeelte van de gasten van de camping gaat naar huis, en degene die overblijven gaan nog een keer los omdat het kan! Bas en ingrid...


NIGHTLIVE at the camping at Spa! Bas en ingrid gaan op onderzoek uit! Even kijken waar het gezellig is! #GoBas #Go-Ingrid #GOMAX

zaterdag 25 augustus 2018 - 22:36 uur

NIGHTLIVE at the camping at Spa! Bas en ingrid gaan op onderzoek uit! Even kijken waar het gezellig is! #GoBas #Go-Ingrid #GOMAX


We zijn live vanaf Spa Francorchamps @ Kemmel straight!

zaterdag 25 augustus 2018 - 11:39 uur

We zijn live vanaf Spa Francorchamps @ Kemmel straight!


Wat een goede leugenaar....

zaterdag 25 augustus 2018 - 09:24 uur

Wat een goede leugenaar....


Bas is live vanaf camping groen op Spa Francorchamps #Gekkenhuis #GOMAX

donderdag 23 augustus 2018 - 12:29 uur

Bas is live vanaf camping groen op Spa Francorchamps #Gekkenhuis #GOMAX


Het is intussen gedaan met de rust rond Spa, en ingrid heeft een rondje camping gedaan vanochtend! Hier haar verslag, meer video's kun je zien in betere kwaliteit op RaceFan No1 Https://racefan.enterpire.com/nl/landing #GoInGRID

donderdag 23 augustus 2018 - 10:13 uur

Het is intussen gedaan met de rust rond Spa, en ingrid heeft een rondje camping gedaan vanochtend! Hier haar verslag, meer video's kun je zien in bete...


Bas en ingrid zijn al gearriveerd in Spa, er is al vanalles te doen! En hun verslag van vandaag én meer kun je zien op RaceFan No1 Hieronder een korte preview En hier download je de App: Https://racefan.enterpire.com/nl/landing

woensdag 22 augustus 2018 - 15:30 uur

Bas en ingrid zijn al gearriveerd in Spa, er is al vanalles te doen! En hun verslag van vandaag én meer kun je zien op RaceFan No1 Hieronder een ko...


Bas is live in de paddock in Assen op de Gamma Racing Day (zondag)

zondag 19 augustus 2018 - 12:58 uur

Bas is live in de paddock in Assen op de Gamma Racing Day (zondag)


Bas is weer live vanaf de Gamma Racing Day in Assen met de BossGP!!

zaterdag 18 augustus 2018 - 14:30 uur

Bas is weer live vanaf de Gamma Racing Day in Assen met de BossGP!!


We zijn live vanaf de Gamma Racing Day in Assen!

zaterdag 18 augustus 2018 - 13:25 uur

We zijn live vanaf de Gamma Racing Day in Assen!


Vandaag en morgen (zondag) doen we verslag vanaf de Gamma Racing Day in Assen! Hier vast een voorproefje van wat je kunt verwachten. Je kunt ons volgen op RaceFan No1 en deze #GOMAX pagina. Https://racefan.enterpire.com/nl/landing Maar misschien zien

zaterdag 18 augustus 2018 - 07:35 uur

Vandaag en morgen (zondag) doen we verslag vanaf de Gamma Racing Day in Assen! Hier vast een voorproefje van wat je kunt verwachten. Je kunt ons vol...


Op zondagavond na de race in Hongarije is er een feestje geweest in Budapest waar veel coureurs kwamen. Bas en Gerard waren er bij. Deze video was vorige week al te zien in hogere kwaliteit in de App RaceFan No1. RaceFan No1 download je hier: Https://r

dinsdag 7 augustus 2018 - 05:03 uur

Op zondagavond na de race in Hongarije is er een feestje geweest in Budapest waar veel coureurs kwamen. Bas en Gerard waren er bij. Deze video was vo...


Bas is live vanaf dé place to be! Hier zijn momenteel de volledige meeste Formule 1 coureurs Komende testdagen kun je bas en ingrid volgen op RaceFan No1!

zondag 29 juli 2018 - 22:41 uur

Bas is live vanaf dé place to be! Hier zijn momenteel de volledige meeste Formule 1 coureurs Komende testdagen kun je bas en ingrid volgen op RaceF...


Bas is live vanaf de Hungaroring bij de driversparade! Komende testdagen kun je bas en ingrid volgen op RaceFan No1!

zondag 29 juli 2018 - 11:39 uur

Bas is live vanaf de Hungaroring bij de driversparade! Komende testdagen kun je bas en ingrid volgen op RaceFan No1!


Het verhaal van de huisstalker...

zaterdag 28 juli 2018 - 09:49 uur

Het verhaal van de huisstalker...


Op de camping in Hockenheim gibt man voll gas! Wil je deze Video eerder zien, in hogere kwaliteit, dan kan dat in onze App RaceFan No1 Https://racefan.enterpire.com/nl/landing Bedankt voor het kijken! groetjes Bas en ingrid

donderdag 26 juli 2018 - 12:47 uur

Op de camping in Hockenheim gibt man voll gas! Wil je deze Video eerder zien, in hogere kwaliteit, dan kan dat in onze App RaceFan No1 Https://race...


De nieuwste video "Hockenheim gibt voll gas!" van Bas van Bodegraven is te zien in de App RaceFan No1 Hier te downloaden : https://racefan.enterpire.com/nl/share/6cbfcbd3-f836-41e0-803a-c75349ace2fd De preview zie je nu hier op #GOMAX

woensdag 25 juli 2018 - 11:06 uur

De nieuwste video "Hockenheim gibt voll gas!" van Bas van Bodegraven is te zien in de App RaceFan No1 Hier te downloaden : https://racefan.enterpir...


En we zijn live in Hockenheim! #Driversparade #GOMAX

zondag 22 juli 2018 - 11:38 uur

En we zijn live in Hockenheim! #Driversparade #GOMAX


#GOMAX gaat zometeen live de driversparade met jullie delen! Voor meer livestreams en video's download onze App RaceFan No1 Https://racefan.enterpire.com/nl/landing

zondag 22 juli 2018 - 11:18 uur

#GOMAX gaat zometeen live de driversparade met jullie delen! Voor meer livestreams en video's download onze App RaceFan No1 Https://racefan.enterpir...


Bas is live @ de #GOMAX meeting in hockenheim

zondag 22 juli 2018 - 09:58 uur

Bas is live @ de #GOMAX meeting in hockenheim


Dag 1 op de camping in Hockenheim! Wil je deze Video eerder zien, en de video van dag 2 al bekijken, dan kan dat in onze App RaceFan No1 Https://racefan.enterpire.com/nl/landing Bedankt voor het kijken! groetjes Bas en ingrid

vrijdag 20 juli 2018 - 13:52 uur

Dag 1 op de camping in Hockenheim! Wil je deze Video eerder zien, en de video van dag 2 al bekijken, dan kan dat in onze App RaceFan No1 Https://rac...


Max z'n lowdown en vooruitblik #GoMax

donderdag 19 juli 2018 - 18:00 uur

Max z'n lowdown en vooruitblik #GoMax


Bas is live vanuit Hockenheim tijdens de pitwalk! En circuit hockenheim maakt er iets moois van!!!

donderdag 19 juli 2018 - 14:41 uur

Bas is live vanuit Hockenheim tijdens de pitwalk! En circuit hockenheim maakt er iets moois van!!!


Bas, ingrid en huisstalker Gerard Mackaaij zijn gearriveerd in hockenheim op de camping, en gaan op onderzoek bij verschillende nationaliteiten op de camping

donderdag 19 juli 2018 - 13:42 uur

Bas, ingrid en huisstalker Gerard Mackaaij zijn gearriveerd in hockenheim op de camping, en gaan op onderzoek bij verschillende nationaliteiten op de...


Bas en ingrid zijn geïnstalleerd op de camping van #Hockenheim en zijn live! De komende twee weken kun je hun dagelijks volgen via video's en livestreams op hun App RaceFan No1 https://racefan.enterpire.com/nl/landing En deze #GOMAX pagina! #Hatsjikide

woensdag 18 juli 2018 - 18:28 uur

Bas en ingrid zijn geïnstalleerd op de camping van #Hockenheim en zijn live! De komende twee weken kun je hun dagelijks volgen via video's en livest...


Bas is trots! Bas heeft namelijk een van onze helden ontmoet, én mogen interviewen! Peter Windsor is een van de beste, zo niet de beste Autosportjournalist naar onze mening, en hij praat met Bas over Max. Ze hebben het onder meer over Bakoe, Monaco, Da

maandag 9 juli 2018 - 14:27 uur

Bas is trots! Bas heeft namelijk een van onze helden ontmoet, én mogen interviewen! Peter Windsor is een van de beste, zo niet de beste Autosportjo...


Max pakt Kimi buitenom terug... IMPOSSIEBLE!!! IMPOSSIEBLE!!! IMPOSSIEBLE!!! MAD MAX!!!

zondag 8 juli 2018 - 16:27 uur

Max pakt Kimi buitenom terug... IMPOSSIEBLE!!! IMPOSSIEBLE!!! IMPOSSIEBLE!!! MAD MAX!!!


Max die buitenom Kimi pareert

zondag 8 juli 2018 - 15:46 uur

Max die buitenom Kimi pareert


Bas is live vanaf silverstone!driversparade Have fun! Onze App kun je hier gratis downloaden : https://racefan.enterpire.com/nl/landing

zondag 8 juli 2018 - 11:41 uur

Bas is live vanaf silverstone!driversparade Have fun! Onze App kun je hier gratis downloaden : https://racefan.enterpire.com/nl/landing


Max Verstappen fans vieren zijn overwinning in Oostenrijk!

donderdag 5 juli 2018 - 22:21 uur

Max Verstappen fans vieren zijn overwinning in Oostenrijk!


Een speciaal liedje voor onze Duitse vrienden ....

maandag 2 juli 2018 - 12:53 uur

Een speciaal liedje voor onze Duitse vrienden ....


Wat heeft Max Verstappen gedaan na de #AustrianGP?

maandag 2 juli 2018 - 10:52 uur

Wat heeft Max Verstappen gedaan na de #AustrianGP?


Bas is live vanuit de fanzone in Oostenrijk! Feestje #GOMAX

zondag 1 juli 2018 - 15:38 uur

Bas is live vanuit de fanzone in Oostenrijk! Feestje #GOMAX


Bas is live voor #GOMAX bij de finish van Max in Oostenrijk !!!! #GOMAX

zondag 1 juli 2018 - 14:28 uur

Bas is live voor #GOMAX bij de finish van Max in Oostenrijk !!!! #GOMAX


Bas neemt de gok, en gaat zo naar het podium en gaat live voor #GOMAX bij de finish van Max in Oostenrijk

zondag 1 juli 2018 - 14:25 uur

Bas neemt de gok, en gaat zo naar het podium en gaat live voor #GOMAX bij de finish van Max in Oostenrijk


De rit van de Max Verstappenfanbus naar Oostenrijk verliep niet geheel zonder horten of stoten..

zondag 1 juli 2018 - 10:52 uur

De rit van de Max Verstappenfanbus naar Oostenrijk verliep niet geheel zonder horten of stoten..


Campinglife perikelen na de kwalificatie met Bas van Bodegraven en ingrid op camping Blauw, rood en geel

zondag 1 juli 2018 - 08:51 uur

Campinglife perikelen na de kwalificatie met Bas van Bodegraven en ingrid op camping Blauw, rood en geel


Bas is live op camping Blauw, rood en geel! Als dat maar goed Gaat!

zaterdag 30 juni 2018 - 20:39 uur

Bas is live op camping Blauw, rood en geel! Als dat maar goed Gaat!


Onze nieuwe #GOMAX teamleden @⁨Charrel Jalving⁩ en @⁨Jeroen van Kesteren⁩ geven er direct gas op! Ze zijn live vanaf de Max Verstappen Village en Max is onderweg!

zaterdag 30 juni 2018 - 17:21 uur

Onze nieuwe #GOMAX teamleden @⁨Charrel Jalving⁩ en @⁨Jeroen van Kesteren⁩ geven er direct gas op! Ze zijn live vanaf de Max Verstappen Village...


En een Sauber

zaterdag 30 juni 2018 - 11:14 uur

En een Sauber


Max viel uit in FP3, en onze nieuwe #GOMAX teamleden @Charreljalving @JeroenKesteren stonden er met hun neus boven op! Als het dan toch gebeurd, dan kunnen we er maar beter bij zijn toch. Tekst aangepast, het was geen schade, motor viel uit.

zaterdag 30 juni 2018 - 11:04 uur

Max viel uit in FP3, en onze nieuwe #GOMAX teamleden @Charreljalving @JeroenKesteren stonden er met hun neus boven op! Als het dan toch gebeurd, dan k...


Sfeerimpressie vanaf de Red Bull Ring in Spielberg met een hi tec hottub en meer. Deze video had je eerder kunnen bekijken in hogere beeld én geluidskwaliteit in onze app RaceFan No1 en die kun je hier gratis downloaden : https://racefan.enterpire.com/nl/

zaterdag 30 juni 2018 - 05:26 uur

Sfeerimpressie vanaf de Red Bull Ring in Spielberg met een hi tec hottub en meer. Deze video had je eerder kunnen bekijken in hogere beeld én geluids...


Charrel en Jeroen zijn live voor #GOMAX in de Formule 2 paddock! Heb je vragen of wil je iets zien? Reageer via de comments en zij proberen het te regelen!

vrijdag 29 juni 2018 - 14:22 uur